Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. jooksmine

    Mis distantsi jaoks tahad ennast treenida?
  2. Tere.

    Kui sa nii küsid, siis vastu jah. Vadakuisolaat on kvaliteetseim valk, mis saadaval ning kõrge bioväärtusega.
  3. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    Päris mõnus mäng on siiani olnud. Võimalusi mõlemalt poolt. Erilist vahet minu jaoks pole, kes võidab. Sakslased peavad ikka päris korraliku kadalipu läbima, kui tahavad maailmameistriks tulla. Eelmises ringis Inglismaa, nüüd Argentiina, poolfinaalis Hispaania, finaalis äkki Holland. Kui Argentiina peaks siit veel maailmameistriks tulema, siis Maradona on kodumaal jumala seisusesse tõusmas. Eilsest mängust on kahju, siiski Ghana oleks võinud võita. Ei oska nagu hinnata seda Suarezi tempu ka. Ühelt poolt kangelane, et võttis palli ära. Samas täielik fair-play vastane tegu. Siiski öelda ei saa, et Ghanale ei antud võimalust. Mulle meeldib jalgpalli vaadata, eriti just selliseid suuremaid üritusi. Aga nii palju jalgpalli pole "tervislik" vaadata. Näeb nii palju petmist, reeglite rikkumist, lolli mängimist jne jne...Täna on ka tunne, et paugutaks ühe paremsirge selle Heinze silma alla:)
  4. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    Saksamaa - Argentina 1:2 Hispaania - Paraguay 3:0
  5. Hommikusöök

    No türgel, füsioloogia...eriti veel selle konkreetse teema valdamine pole just minu trump ega eriala, aga proovin. Mõni suurem ekspert oskab ehk veel vajadusel lisada või mind parandada. Kõigepealt maks, mille ülesandeks on vere puhastamine - veri käib ju sealt läbi. Teiseks, maksas sünteesitakse kolesterooli. Kolesterooli on ka kaht sorti, üks niiöelda "hea" ja teine "halb" - siinkohal ei tule meelde nende lühendid. Ühesõnaga hea kolesterooliga peaks maks hakkama saama, aga halb ladestub maksas seintele ning takistab verevoolu.
  6. Hommikusöök

    See on küll munade teema, aga eks ka see toiduaine sobib antud konteksti kenasti - http://www.tarbija24.ee/?id=283152
  7. Milline trenazöör sobiks algajale?

    See on just hoopiski hea, et sa selle välja prinditud lehega ringi "koperdad," sest paljud algajad või niisama muidu tegelased käivad ja treenivad täiesti lampi, ise samal ajal teadmata, kuidas see õige oleks. Mina soovitaks kindlasti seda jõusaali varianti ja kui see ei sobi, siis osta see kang ja kettad.
  8. Milline trenazöör sobiks algajale?

    Enne, kui nende masinate juurde minna, siis kas kodu lähedal mõnda jõusaali pole - oleks kõvasti kasulikum. Ok, oletame, et pole ja soovite üht neist osta. Sellised aparaadid, kus on miljon erinevat funktsiooni ei ole just kõige mugavamad, kvaliteetsemad, paremad. Selle teise masinaga olen kokku puutunud, jube leiutis:) Kui raha on, siis mina ostaks kükipuuri, tühja kangi + hunniku kettaid. Sellega saab juba kõike teha - kõige praktilisem üldse.
  9. Aga palun - http://www.fitness.ee/exercise_show.php?gr...ey=5〈=1
  10. Toitumiskava

    Jah, loomulikult. Toon siinkohal näite endast. Võtsin üleeelmisel suvel vähem, kui poole aastaga samuti 15kg juurde. Sain elu parima vormi. Lendasin 85 pealt sajale. Täna hommikuse seisuga kaalun 94, pilt on hea. Aga minu eesmärk ei ole välimus.
  11. Oled kindel selle harjutuse nimes?
  12. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    Brasiilia - Holland 2:1 Uruguai - Ghana 1:0
  13. Jooks

    Kohvil on tõesti selline toime. Diureetikum, rohkem higi, tihedamini vaja pissil käia.
  14. Jooks

    Kui on hommikul plaanis teha kerge sörkjooks, siis ei ole kohustuslik tõesti midagi süüa. Jooma peab loomulikult ning vesi on selleks kindlasti parim. Samas kerge kofeiin (kohvi) aitab ka alati rasvapõletusele kaasa.
  15. Sama küsimus jälle!

    Kui pikk aeg on suhteliselt kiiresti? Kõhulihaste arenguks piisab nende treenimisest 3-4 korda nädalas. Aeroobset ei pea tegema iga päev, kui sinu eesmärk on pelgalt kaalu kaotada. Samamoodi 3 korda nädalas on piisav.
  16. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    Paraguai - Jaapan 2-1 Portugal - Hispaania 0-2
  17. Sõjaväe komissariaat

    Suurtüki omasid lastakse lihtsamalt - see on kindel. Pioneeris on ülemused karmimad, olen nendega ka ise kokku puutunud. Kohati üsna rõvadad.
  18. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    USA ja Inglismaa on lemmikud, aga nüüd kahjuks audis. Enam pole suurt vahet, kes võidab. Holland on ka sümpaatne ja samas ka Saksamaa....
  19. Sõjaväe komissariaat

    Tuli suurtükist täpselt aasta tagasi. Jõusaal on viisakas:) Kükipuuri pole. Muud kangid, hantlid täitsa olemas. Kükipuuri puudumine ongi suurim probleem seal. Ega alguses pole teil ilmselt suurt aega seal käimiseks, kuna päevakava kohaselt on noorteajal õhtuti üsna vähe vaba aega trenni tegemiseks. Pluss suvel tulnud tulevased seerud (Oktoobris veel õppurid) tahavad teid üsna tihti ka nu***da. Tean, olin ise üks neist turakatest:D Teiseks, teid ei pruugita sinna lasta. Kolmandaks, jõusaal/spordikeskus asub väeosast ca. 1.5km kaugusel.
  20. Treeningkava

    Ma ei tea, kas sa mõtlesid seda harja varre asja naljana või mitte, aga tegemist on väga hea vahendiga klassikalise tõstmise harjutuste õppimiseks. Tavalise pulgaga tulekski alustada.
  21. hakkasin kreatiini valesti võtma

    Jah, kui sa trenni ei tee, siis ega sellest kreatiinist suurt kasu ka pole. Kui sa enne seda pausi oled kreatiini mõnda aega tarvitanud, siis kindlasti säilub ka selle tase selleks perioodiks, kui sul tekib see väike nädala-kahe pikkune paus. Ühesõnaga võid julgelt väikse pausi teha.
  22. Treeningkava

    Saan aru, et neli treeningut teed nädalas? Igatahes jõutreeningute põhimõte aegade algusest on olnud see, et kõigepealt tuleks läbi töötada suuremad lihasrühmad, seejärel väiksemad. Siit tekibki küsimus, et miks lähed enne triitsepsi kallale ja seejärel teed alles rinda? Samuti ma ei näe, et sa teeksid horisontaalil lamades surumist. Harjutused ei ole kuidagi balansis. Rinnale üks harjutus, aga õlad ning muud väiksemad lihasgrupid saavad kõvasti suurema koormuse. See on mõttekoht sulle. Ülakeha päevadel tee kõigepealt rind, seejärel selja(lai)lihased, siis mine alles õla ning triitsepsi kallale. Mis veel ülakeha juures silma jäi, et sa võiksid triitsepsi harjutusena juurde lisada kitsa haardega surumise, millest on kindlasti suurem kasu, kui prantsuse surumisest. Selja puhul lisa kavasse laia haardega rippes kätekõverdamised ehk nö. lõuatõmbed. Tavalist kükki ka ei näe. Sul millegi pärast on liiga palju variatsioone baasharjutustest, aga mõned tähtsamad baasharjutused ise on just puudu. Kaval nüüd suurt hullu viga pole, kuna sellist kindlat tõde ju ei eksisteeri - samas parandamist näen küll. Edu.
  23. Elurežiimi muutus, kehakaalu muutus, ravimid - näiteks nendega võivad sinikate tekkimised seotud olla seotud Ilmselt nahaalused veresooned on sellised õrnakesed, õhukese seinaga. Google aitas veel selle koha pealt, et sinikaid võib määrida Lioton 1000 kreemiga, samuti võib Venoturooni kasutada. Kui paremaks olukord ei lähe, siis juba arsti juurde minna.
  24. Ilmselgelt mängivad edu saavutamises muud faktorid suuremat rolli, kui just tavaline kükk vs kükk smithil.
  25. Harjutuste tähendused kavas?

    No nüüd on olemas... 1) Triitsepsitele ploki alla surumine seistes - http://www.criticalbench.com/exercises/tri...le-pushdown.htm 2) Säärte sirutused ette trenazööril - http://www.fitness.ee/exercise_show.php?gr...y=17〈=1 3) Seljasirutajale keretõsted pukil kõhuli - http://www.fitness.ee/exercise_show.php?groupID=1〈=1 4) Õlalihastele lendamine küljele. Kas seda on võimalik ka hantlitega teha? - http://www.fitness.ee/exercise_show.php?gr...y=17〈=1 5) Pullover ( ületõmbed) lamades pingil hantliga - http://www.thefitmap.co.uk/exercise/tools/...t-pull-over.htm 6) Küünarvarte kõverdamine seistes hantlitega - http://www.fitness.ee/exercise_show.php?gr...y=11〈=1
×