Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Liigne valgu tarbimine

    Nagu eelpool mainiti, siis see küll midagi hull pole. Loomulikult ka eeldades, et sa tegeled jõusaaliga.
  2. Liigne valgu tarbimine

    Arvatakse, et selline suur toiduvalgu hulk kujutab pikaajalisel tarbimisel ohtu inimese neerudele. Lisaks koormab pidev liigne valk toidus ka maksa ning võib kiirendada organismi vananemist. Loomkatsed on näidanud, et valgu kestev ülehulk toidus tekitab maksa ja neerude hüpertroofiat. Samas usun, et see pole väga levinud probleem. Pigem just vastupidi ehk valgudefitsiit. Et üle tarbida, siis tuleks vist päevast soovitatud kogust ületada vähemalt kahekordselt.
  3. Kaitsevägi

    Kokkuvõtteks: soovitan kindlasti läbida ajateenistuse! Nüüd on teenistusaeg ainult 8k ja kord pidi ka väga nõrk olema. Suvel minnes pead olema 11 kuud, sügisel 8 kuud.
  4. 150?

    Keegi mulle ei raatsi seda kava saata? Rind on just selline asi, mis seisab ühekoha peal. Samuti huvitab, mis selles kavas erilist on:P
  5. Eesti korvpallurid, eriti noorem generatsioon alla 20-aastased on ikka väga kehva füüsisega. Kangur on lihtsalt erand ja mõni pallur ehk veel.
  6. Kaitsevägi

    Mine kindlasti peale keskkooli ja seda vist soovitaks kõik. Väga nõme on nüüd peale ülikooli hakata minema, nagu mina teen.
  7. Kaitsevägi

    Ise lähen Tapale aega teenima. Tõesti loodan, et seal saab jõusaaliga kasvõi mingil määral tegeleda. Keegi olukorrast Tapal ei tea midagi?
  8. Küsimus asjatundjatele.

    Ma pole küll Ott, aga...ossa rsk..mulle su pikkus väga meeldib, aga kaalu natuke palju. Ilmselt pole sa nobedamate killast? Mul oleks sinusugust poissi enda trenni vaja:) Teiseks, arvan, et ott ei oska sulle vastata. Samas mina loodan väga, et sa paned 10-15 cm vähemalt juurde. Koondisel on pikkadest jube puudus:P
  9. Kui kodujuustust rääkida, siis kas keegi uut apelsini-ananassi kodujuustu on proovinud? Täna ostsin, viis keele alla:)
  10. krambid säärelihastes

    Täna just üks tuntud spordiarst rääkis, et näiteks seljaprobleemide tagajärjel võivad krambid säärtes tekkida. Mida ma öelda tahan, et alati ei pruugi viga olla just vähese vee joomisel või mingite vitamiinide/mineraalide puuduses. Miks mitte minna arsti konsultatsioonile, kui probleem on pikka aega esinenud.
  11. kaalu langetamine

    Soovitasin rohkem aeroobset, kuna ühest selle lehekülje artiklis mainiti, et rasvapõletuseks jõusaali minna oleks siiski julm enda tapmine ning pigem tauniti seda. Aga olen jällegi targem. Aitäh parandamast - kindlasti on sul keeruline noobide asju parandada:)
  12. Aeroobne

    See 2000kcal on sul ca. 100g rasva eeldades, et süsivesikute ja rasvade osakaal energiakulus peaks ca. pooleks minema. Aga sellist kogust korraga põletada on suht julm. 2.5-3 tundi peaks selleks kindlasti minema. Loodan, et sa ei kavatse selliseid trenne hakata tegema.
  13. kaalu langetamine

    Lugedes su esimest postitust, siis jääb nagu mulje, et sa loodad kõik väga kiiresti. Samas ma ei tea, kui kaua sa oled trenni juba teinud. Vähenda jõusaali osa ning tõsta aeroobset osakaalu oma treeningutes. Ma ei tea su treenitust, aga näiteks 3 jõusaali + 2 aeroobset nädalas või 2+2. Trenniga ei pea sa ennast väga palju tapma, kuna võrreldes trenniga on sama suur osa ka toitumisel. Minu arust oleks just oluline toituda iga 2,5-3,5 tunni tagant. Sa mainid, et hommikusöök on kerge, lõuna ja peale trenni sööd aga tugevalt. Tahakski teada, mida sa sööd ja kui palju? Rasva kaotades on targem just süüa väiksemates kogustes 4-6 korda päevas.
  14. Jooksmine on väga kasulik.
  15. Käisin rasva % mõõtmas

    Minu arust on selle "rooliga" see jama, et ta pigem keskendub ülakeha rasva hulga mõõtmisele. Õiget tulemust ta ei näita, see on kindel.
  16. Ujumine peale jõusaali

    Igal jõusaalipäeval võtad üla- ja alakeha läbi? Natuke segaseks jäi, vähemalt mulle - ehk annad põhjalikuma ülevaate. Minu arust on viis jõusaali küll väga palju.
  17. Jalgrataste reklaam

    Jumal tänatud, et keegi selle teema tegi. Tahtsin juba ise eile selle algatada, aga mõtlesin, et mind peetakse imelikuks sel juhul. Täiega käib pinda see reklaam:)
  18. kaua on keegi jõusaalis käinud?

    Olen käinud ka juba 3-4 aastat. Suved on kõik vahele jäänud. Jõusaal pole põhitrenn, vaid teen seda ühe pallimängu ala kõrvalt, siis ei saa areng olla ka nii super võrreldes nendega, kes jõusaalile keskenduvad. Üritan ikka käia 2-3 korda nädalas. Olenevalt võistlusgraafikust võib mõni nädal üldse käimata jääda. Kindel on siiski see, et jõusaal on kasuks kindlasti tulnud - kahetsema pole pidanud, isegi kui ei ole saanud käia nii regulaarselt, kui võimalik:)
  19. Lapsed jõusaalis

    Tere. Hetkel tegelen 92-94 aastal sündinud poiste korvpalli treeningutega. Kuna poiste füüsis ja kehalised võimed on kehvad, samuti on mõned väiksemad, kui eakaaslased, siis mõtlesin, et peaks neile jõusaali tutvustama. Annan korvpalli neile kolm kord nädalas ja hakkasin alles 1.5 kuu eest nendega tegelema. Varem on trennis käinud aastaid ühe teise treeneri käe all. Esialgu teeks nendega jõusaalis trenni kord nädalas. Siis ehk 1.5-2 kuu pärast tõstaks seda kahe korra peale. Hetkel on ka hooaja lõpp, seega järgmist hooaega silmas pidades tuleks jõusaal kindlasti kasuks. Lugesin mõnda artiklit laste jõusaalis treenimise kohta. Tegin sellise kava ja tahaks teada teie arvamust, et kuidas see sobib. Artiklites mainiti, et tuleks teha üks seeria igat harjust ja korduste arv 10-15. - lamades surumine kangiga (rind) - hantlitega surumine (õlg) - allasurumised plokil (õlavarre kolmpealihas) - tõmbed plokil ülalt kukla taha (selg, lailihas) - kangiga käte kõverdamised (õlavarre kakspealihas) - kükk kangiga???!!! (reie- ja tuharalihased) - säärte sirutused (sääre lihased) - kõhulihased - näiteks jalgade tõstmised või keretõsted kaldpingil 1. Tahaks küsida küki kohta. Kas sobiks seda neile teha? Esialgu kindlasti paneks neil õige tehnika paika ja laseks seda tühja kangiga proovida, kuidas välja tuleb. 2. Millised võiksid olla puhkepausid harjutuste vahel, kui igat harjutust teha üks seeria. 1-1.5 minutit? Ise olen aastaid jõusaalis käinud ja tehnikaga erinevate harjutuste puhul probleeme pole. Keegi julgeb kommenteerida? Kindlasti unustasin midagi kirjutada, eks lisan, kui meelde tuleb.
  20. Lapsed jõusaalis

    Aitäh vastuse eest, aga mida sa sellest artiklist arvad? Seal mainiti just, et üks seeria ja kordused 10-15. Oleks väga vale sellega alustada? http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...mp;top=top.lime
  21. Lapsed jõusaalis

    Tahaks väga seda paberit ära "vormistada," raskusi selle saamisega ilmselt ei tekiks. Lihtsalt juba väga pikka aega pole koolitusi toimunud. Ja kevadel lõpetan kehakultuuri eriala bakalaureuse õppe. Teadmised jõusaali treeningu kohta on olemas, lihtsalt ei tea veel, kuidas lastega seal alustada.
  22. kükk (algaja)

    Hakkasin ise ka hiljuti täiskükke tegema hakanud. Loomulikult arengu kohta ei oska veel midagi öelda. Ehmatasin isegi alguses ära, kui palju raskusi tuli vähemaks võtta. Tavaliselt tegin 100-120 kg kangil....seekord alustasin 50-60kg ja sellest isegi piisas. Tunnistan, et varem tegin (pool)kükke smithi masina, seega alguses oli natuke harjumatu vabaraskusega kükkida. Peale trenni olid jalad ikka uskumatult läbi. Poolkükke tehes ja ilmselt ka smithi masina tõttu varem mu lihased nii läbi võetud küll pole olnud. Alguses andsid 2 päeva peale trenne veel jalad tunda.
  23. kükk (algaja)

    Ei hakanud uut teemat oma küsimuse jaoks tegema. Kas kükkides tuleb teha nö. täiskükk ehk lasta 90 kraadist allapoole oma taguots või pigem kükitad just kuni täisnurgani? Lugesin ka neid artikleid mõnda aega tagasi. Ise sain aru, et targem oleks teha täiskükk, kuna see täisnurgani kükitamine lõhub isegi rohkem põlvi jne...Küsimus tekkis sellest, et kursavend, kellega jutt kükkimisest tekkis ütles mulle, et "loll oled vä..ei tohi täiskükki teha." Keegi targem/kogenum ehk viitsib omapoolse arvamuse öelda.
  24. Milliseid jalatseid kannate?

    Nagu ma mainisin, siis tossud on alati jalas, kui plaanis jalgu teha. Säärte sirutusi ikka väga võimatu sooritada, kui tosse pole. Plätud, siis kui treenin ülekeha - ei meeldi oma jalgu ilma asjate seal tossudes hautada.
  25. Milliseid jalatseid kannate?

    Tosse kannan siis, kui on jalgade päev....Muidu meeldib ka kanda plätusid
×