Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Jõusaal

    Ma ei kujuta ettegi, kui peaks ühe külastuse eest 100 kr välja käima. Minu jaoks see teeks 400 kr nädalas ning ca. 1600 ühe kuu kohta. Siis ilmselt jõusaalis üldse ei käiks (üliõpilane). Hetkel maksan ise 25.- ühe korra eest ning ca. 400.- kuus. Väga heas jõusaalis käin, jätan saladuseks, kus see asub. Muidu tuleb sinna liiga palju rahvast:)
  2. Vanus

    21
  3. Marek Kalmus ja Hollywood?

    Marek, kas Terminaator 4 peaosas oled ka sina?
  4. Toidulisandid pudru sisse!

    Kas neil juhtudel oli sul nende inimeste toitumine täpselt teada, et saad süü ajada pulbrite kaela?
  5. Erinevad mõisted

    Ma ei tea, kust sa need said, aga eks see kordustesüsteem ole jõu arendamiseks mõeldud.
  6. kõhulihased

    Vali ülevalt menüüst tööriistad, sealt edasi harjutustepank. Vajuta kõhulihaste peale ning näed erinevaid variante jalgade tõstmisest.
  7. Erinevad mõisted

    Mulle tundub, et neli seeriat kindlasti. Seerias kordused vastavalt 6, 6, 4, 4
  8. Erinevad mõisted

    Positiivne kaldpink - http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...nk/rind/004.gif Negatiivsel on pea lihtsalt alaspidi... Prantsuse surumine - http://forums.fitness.ee/uploads/post-32-1139813975.gif
  9. Toidulisandid pudru sisse!

    Mul praegu on juhe suht koos, ja erilisi retsepti mõtteid hommikuks ei ole. Milliseid toite tuleks sellisel tavalisel hobikorras trenniinimesel hommikul süüa? Muna ka ju igal hommikul ei taha süüa.
  10. Euro 2008 Austria - Switzerland

    Jumal tänatud, et Tšehhi võitis, kuna olin just natuke raha nende peale panustanud:)
  11. Saledaks

    Rannahooaeg on kahjuks juba peal. Oled kõvasti hiljaks jäänud. Palju kaalu ja pikkust on?
  12. Euro 2008 Austria - Switzerland

    Kõige suurem lemmik on Inglismaa, aga kuna neid ei ole, siis kindlasti Hollandile ja Rootsile hoian pöialt.
  13. ideaalne jõusaal

    Tallinna Ülikooli jõusaal. Seal on väga old school aparaadid, kahjuks vähe hantleid. Ei ütleks, et selline jõusaal tõmbaks väga.
  14. Toidulisandid pudru sisse!

    Kui siin veel kokteilidest rääkida, siis maasika maitseline valgupulber (Hera80) + piim + maasikad = milline elamus:) Külmkapis lasta natuke külmaks ka - maailma parim jook. Homme lükkan Herat riisi pudru sisse, vaatan, mis välja sellest tuleb.
  15. Toidulisandid pudru sisse!

    Jah, kuna ise kasutan Hera 80 lisavalguna, siis aegajalt ikka panen seda hommikuti pudru sisse. Eelistan vaarika/maasika maitset. Kui herat Lisan, siis tavaliselt suhkurt enam ei lisa. See annab juba ise huvitava maitse.
  16. Suvevaheaeg

    Sama siin. Hetkel teen 4x nädalas jõusaali ning muul ajal lebotan. Lõpetasin just ülikooli. Saab mõned nädalad veel nö. puhata, kui peab minema.
  17. toit

    Ülevalt menüüst vali Tööriistad, sealt Web Trainer.
  18. saledaks

    Olen ma siin ainus, kelle jaoks selline menüü tundub liiga ekstreemne? Mina arvan, et kui süüa sellise kava järgi 2.5 kuud, siis kaotad sa kindlasti rohkem, kui 5 kilogrammi. Nö. hommikul süüa üks võileib+tass kohvi ning alles ca. 5 tundi hiljem ette võtta järgmine söök, ei tundu vähemalt minu jaoks väga normaalne. Õhtul kella 20-21 paiku süüa puuvilju ei tundu ka mõistlik. Praegu pole mingit kaloraaži ju ollagi...Kahtlen kas 1500 kcal isegi täis tuleb, ilmselt mitte sedagi. Kui veel trenni ka 3-4 korda nädalas tegema, siis mina sureks küll vist maha.
  19. Toitainete jaotus

    Lihtsalt puhtast huvist - milline su tavaline päevane toidumenüü välja näeb?
  20. Kiire salenemine!

    Pervert olen, kes fitness.ee foorumi kaudu noori lapsi tahab ära kasutada. Tegelt küsisin, kuna naised päris tihti pingutavad oma kaaluga muretsemisega üle. Nende endi jaoks tunduvad nad alati väga paksud. Teiste jaoks samas mitte.
  21. Kiire salenemine!

    Palun näita endast ikka mõni pilt, kus sa elusuuruses peal oled. Näo/pea osa võid ju välja lõigata...
  22. Kiire salenemine!

    Sul mõnda suuremat pilti on endast näidata?
  23. vastaku ainult need kes teavad

    Eks see oleneb ka paljudest muudest faktoritest - nädalane treeningkoormus, toitumine jne...Paarikümne minutiline aeroobne peale jõusaali ei ole midagi erilist. Kes sõidab rattaga, kes sõudeergomeetriga, mõni jookseb.
  24. vastaku ainult need kes teavad

    [Minu arvamus]Ära nüüd Fatburneri peale küll ainult lootma jää. Tähtsam on muu toitumine korralikult paika panna, kui seda suhkruvett tarbida. Kui sa lähed peale jõusaali jooksma, siis ülekaalus on niikuinii rasvade põletamine, kuna süsivesikute varud oled jõusaali treeninguga korralikult ära kulutanud. Iseenesest on mõttekas seda juua umbes 30 minutit enne jõusaalitrenni. Võid ka korraga kogu pudeli ära juua, kui ei jõua, siis osadena. Näiteks pool enne trenni ning teise poole trenni alguses. [/Minu arvamus] Äkki keegi targem ütleb midagi muud.
×