Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Hea raha eest head valku

    http://rheumatic.org/sugar.htm Asenda suhkur meega, kui tahad jooke magusamaks teha.
  2. BONSUNA SELJATRENN!

    Tossu kohta küsisin, kuna jrx siin ühes eelnevas postituses mainis, et toss pole küki jalanõu.
  3. Kui sa pole pikka aega teinud, siis pole praegu imestada, et peale trenni tunned end laibana. Peale sellist pausi tuleks rahulikult alustada, oma enese tervise huvides pole mõtet rahmima hakata. Kindlasti tuleks mõned nädalad rahulikult kergemate raskustega teha, et lihased taaskord selle trenniga ära harjuks. Trenni ajal higistamises pole midagi imelikku, täiesti tavaline. See oleneb suuresti ka inimesest, kuna mõned higistavad tunduvalt vähem. Teine võimalus enda kogemusest, saal on palav ja umbne. Alguses ei pea kohe alustama selliste tavaliste erinevatele päevadele jaotatud programmidega. Soovitatakse lihtsalt paar korda nädalas keha läbi treenida. Kindlasti võid oma treeningutesse ka aeroobset lisada, mis muudab sind ka jõusaalis vastupidavamaks. Keegi siin ütles, et ära seda ühte õlut ka joo. Ei usu, et see halba teeb. Anna aga minna.
  4. BONSUNA SELJATRENN!

    Oot, oot sain ma nüüd õigesti - tossudega ei tohiks kükki teha? Millega siis?
  5. 29.07 3on3 Sakus

    Mõtlesin, et teeks natuke reklaami, kui keegi vastu pole:) Sel kolmapäeval toimub Saku Gümnaasiumi korvpalliväljakul tänavakossuvõistlus. Meeskonnas kolm liiget korraga väljakul. Üritus algab kell 18.00 ja osavõtumaks 50.- nägu. Viimati oli meil 7 meeskonda kohal, mis on täitsa normaalne, samas paar lisameeskonda ei tee halba. Kel midagi targemat teha pole, siis astuge läbi ja teema natuke kossu. Tallinnast on väga lihtne kohale jõuda. Astuge virust nr. 206 marsa peale, mis väljuvad iga 15min tagant ning sellega saategi Sakku. Kool koos väljakuga jääb kohe Sakku sisse sõites vasakut kätt. Tulge säästumarket juures maha ning oletegi põhimõtteliselt kohal.
  6. Kehatüübid, huvitav test.

    Your score is 1.92. Your body is closest to a Mesomorph
  7. Statistika

    1. Süstemaatiliselt treeninud? Hea küsimus, mitte kunagi. Pole sellist võimalust olnud ja alati on midagi vahele tulnud. Samas praegu aretan midagi ja loodan, et nüüd aastaid ei tule selliseid paar kuu pikkuseid pause vahele. Üritan ka toitumist paremaks alati saada, kuna polnud sellest aimugi. Jõusaaliga tegin tutvust esimest korda, kui olin ilmselt 16. Praegu 22. 2. Pikkasid pause on nende aastate jooksul tulnud ette palju. Peaaegu iga suvi on vahele jäänud, kuna jõusaal suviti 4 korda nädalas imelikel aegadel lahti, tööga hõivatud ja pole aega olnud käia. Alles hiljuti sel aastal jäi vahele veebruar kuni mai lõpp. Ajateenistus segas, oli liiga palju metsa. 3. Teine ala millega tegelen on korvpall, mis on ilmselt nr.1 mu jaoks. Jään mõlemaga tegelema nii kauaks kuni jõudu ja jaksu on. Teen praegugi ilmselt liiga palju trenni. Kohati imestan, et taastun alati enam vähem ära. Eks aastatega on korralik põhi allalaotud. Korvpallurite kohta peaks olema normaalne rinnalt suruda 100+ ning kükkida veel rohkemaga, aga avevalt Eestis sellised korvpallureid on, kes sellega hakkama saavad.
  8. Lihas tõmbleb

    Äkki mingisugune vitamiinide/mineraalide puudus? Näiteks Ca, Mg ja D-vitamiin.
  9. Sex ei müü!

    Mina olen selline, et mulle reklaamid väga korda ei lähe. Kui mingit teatud toodet reklaamitakse, siis see ei pane mind selle järgi jooksma. Loomulikult, kui antakse teada, et kusagil on megaallahindlus, siis olen küll kohal. Aga need reklaamid, mis selles teemas välja on toodud, absoluutselt ei mõju mulle. Minu jaoks on lihtsalt ilusad naise pildil hoidmas mingit toodet ja kogu moos. Võib-olla olen ainus taoline.
  10. Rind

    Alati võib teha ühe kerge ja ühe raske rinnapäeva.
  11. Küsimus

    Mina pole ilmselt see targem inimene, aga nii palju, kui ise olen kirjandust lugenud ning õppinud, siis valgu võtmise osas enne aeroobset (eriti hommikul enne sööki) nõustun täiesti. Kui õigesti meeles, siis isegi selles samuses foorumis on seda soovitatud. Loomulikult on aeroobset teha rasvapõletuse efektiivsuse mõttes tühja kõhuga kõige parem, hetkel kui süsivesikute tase madal. Aga täiesti tühja kõhuga kannatavad ka lihased kõige rohkem ilmselt. Olen kindel, et isegi kulturistid, kes aeroobset hommikul teevad, võtavad kerge valgukoksi enne, kui hakavad trenni tegema. Pole matemaatik, aga oma arvutusega panid puusse. Pigem on põleb rasva koguses ~50 grammi eeldades, et treenitakse 60-70% max. Sinu arvutus ütleb, et põletab tunni 800 kcal ja seal juures 900 kcal rasva (110g), mis pole loogiline:) Olen mina ohmu või arvutasid sa valesti?
  12. Noorte tegijate trennid antslas

    Tehakse reklaami jälle.....nagu kombeks saanud. Hea pilt iseenesest. Oleks me hetkel reidis ja oleks mul seal konto, siis saadaks sulle kümneid.
  13. Treeningkava Tallinna Spordihalli

    Kui käid kolm korda nädalas, siis vali sealt sobiv kava. Seal on kõik kestuse kaupa ära järjestatud.
  14. j6ut6stmine

    Mul on selline tunne, et kuna sa oled nii noor ja alast palju ei tea, siis kohati sa ise ka ei tea, mida tahad. Alles lugesin kusagilt, kus sa mainisid, et tahad endale megalaia selga saada - nüüd tahad saada maailma parimaks jõutõstjaks. Pane prioriteedid paika ning võta mingi kindel eesmärk silme ette. Kui sul üks päev ei lähe hästi ega pole tuju, siis mõtle, mis sa päeva peale oled valesti teinud. Äkki oled eelnevatest trennidest veel väsinud, pole piisavalt maganud jne. Isegi, kui trennis ei suuda neid raskuseid ületada, millega said eelmisel korral hakkama, siis pooleli jätmine ja kojuminek õige otsus ilmselt pole. Ega raskused ei peagi iga trenniga mühinal suurenema. Tee oma asja nii hästi, kui oskad ja ära põe! Edu!
  15. Kumb surub rohkem

    See pole midagi erilist. Suruks ta enda kehakaalust juba rohkem, siis oleks minu arust juba teine asi.
  16. Kergelt 8x pack...

    Millegi pärast ajas kerged judinad peale selline pilt, et taoline asi üldse võimalik on.
  17. Eduardo Correa uskumatu triitseps!

    Ma ei ole varem tähelepanematusest ilmselt märganud, et kellelgi need kolm pead niimoodi välja joonistuks.
  18. Alakõhu suurus

    Võiks paar kirjavahemärki ka lisada, et tekst oleks loetavam. Lugesin 4 korda, et aru saada. Muidugi tubli, et 17kg alla said, aga mingisugust muutust toitumises sealjuures ei toimunud? Küsin, kuna ütlesid, et dieeti ei pidanud või pole sul lihtsalt dieedi mõiste selge.
  19. Mis harjutuse tegemist vihkate k6ige enam?

    Ühtegi harjutust otseselt ei vihka, aga leidub selliseid, mis piina valmistavad Näiteks lõuatõmbed, biitseps kangiga, jõutõmme ja rööbaspuudel oma keharaskusega surumine.....Rohkem selliseid harjutusi meelde hetkel ei tule. Samas lähen 1.5h pärast jõusaali, võimalik, et seal meenub midagi. Kõiki neid eelpool nimetatud harjutusi teen regulaarselt. Kõik oleneb ka päevast, kuna mõnikord trenni minnes pole sellist tunnet, et kukuks lammutama. Kükke ja muud jalgadega seonduvad meeldib teha, käärkükk on seal selline raskem.
  20. Mis spordialaga tegeled? Sportmängudega? Kreatiin ongi ka mõeldud alade jaoks, kus on vaja plahvatuslikust ning jõudu - näiteks korvpall. Kindlasti võid seda proovida, samas ka sellega peaks üldjuhul kaasnema väike kaalutõus.
  21. Kaalu kiirelt juurde

    Ma arvan, et sa ise ka ei saanud aru, mida täpselt öelda tahtsid. Ainus asi, mis toitainete poolest vahukoort ja piima eristab on rasva sisaldus neis. Poest saadaval piimal maksimaalselt 3.5%, aga vahukoorel kuni 35%. Valku on neis mõlemas ca. 3g 100g kohta. Pigem soovitaks jogurtit juua. Ei kujutaks ette, kuidas seda vahukoort endale sisse ajada, kas lased vahtu ning hakkad maiustama?
  22. Jah, loomulikult olen kursis sellega. Kui aus olla, siis isegi loodan, et keegi meestest põrub. Absoluutselt ei salli dopingu kasutajaid. Samas spordiala mainele kellegi põrumine nüüd head kindlasti ei tee.
  23. Olen rahul, kuna ise ennustasin mõlemad neljandale kohale ja seda tegid peale minu kaks kasutajat veel.
  24. Sex ei müü!

    Ma pole küll tissiekspert vms, aga kas mitte see naine polnud mingisugune tissimiss meil kunagi? "Nägu" on tuttav.
×