Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Pudelivesi

    Joon kraanivett rohkem, kui pudelivett. Meeldib, vähemalt see vedelik, mis enda kraanist tuleb. Külmana ja peale trenni näiteks on väga hea. Pudelvetest joon Värska oma tikri või valgesõstra maitselist. Gaasiga vesi ei meeldiu absoluutselt ja hakkab väga vastu.
  2. Järgmine kord tuleks kindlasti ka see pisidetail ära mainida, et kohal on ka kümned ilusad naised üles Eesti:)
  3. Kõige paremini arenenud lihas?

    Mulle endale meeldib kõige rohkem mu selg. Natuke näha, et ikka treenitud. Seljasirglihas on korraliku vao tekitanud ning ka midagi muud nagu pressiks naha alt välja.
  4. Kava

    Harjutustepanka soovitan vaadata, nagu eelnevalt mainitud. Kang on ideaalne asi. Kui on piisavalt kujutlusvõimet ja kogemusi sel alal, siis saad terve keha ära treenitud,.
  5. Mitu õlut jaksad SINA 6 tunniga ära juua?

    Sama siin. Olen elu sees joonud õlut heal juhul paar liitrit, kui sedagi. Rohkem viinamees, kui juba joomiseks läheb.
  6. "Stripparit" vajaks

    Võtke kirp! Ta ei ole eriti suurt kasvu ka. Tehke naistega Tartus talle kambakas, pistke mees autopagassi ja viige vägisi Pärnu, kus sunnite teda strippama.
  7. Suurte kogemustega kulturist

    Kahju, et ise ei saanud seal olla. Oleks ma selle tüübi sõber, siis oleks koos nende teiste vendadega end ribadeks hirnunud. lol
  8. Korvpalliteemaline küsimus

    Mida ta arendas sul? Kiirust raskused ei arenda. Kuna kiiruse arendamiseks pead sa jooksma täistempoga, aga raskused võtavad sul hoogu maha ning väsitavad rohkem. Samuti kiirust ei arendada väsimusseisundis. Raskustega lihtsalt jooksime ei arenda ka hüpet. Sa pead siiski tegema selleks hüppeliigutust ning arendama just neid jalalihaseid, mis on selle võime parandamiseks vajalikud. Pole küll 100% kindel, aga võimalik, et ainus kasutegur võib olla vastupidavuse arendamine. Keegi võib mind alati parandada ja vastu vaielda.
  9. Korvpalliteemaline küsimus

    2-3 tassi kohvi päevas maksimaalselt ilma hunniku suhkruta ei tee midagi halba. Loomulikult ei soovitata nö. "halbu rasvasid" süüa, aga suuremal jaol peaksid süsivesikute koguseid ilmselt piirama. Ei tea praegu sinu toitumisharjumusi ning ei oska midagi konkreetset soovitada. Kasuta otsingut, leiad kümneid kasulikke artikleid.
  10. Kõhupekk

    Natuke putru ja üks puuvili päevas ei "tapa" kedagi.
  11. Nii need müüdid tekivad

    Üks asi on toitumine, aga teine asi on jõusaal. Sellega tegeletakse ilmselgelt liiga vähe, lihtsalt ei viitsita.
  12. Korvpalliteemaline küsimus

    Raskustega jooksmist kommeteerida ei oska, pikem olen pessimistlik nende otstarbekuses hüppe paranemise kohta. Kuid sinu mainitud lause teine pool ehk sügavushüpped pidid tõesti väga head olema. Pole kunagi neid teinud, aga mingil hetkel proovin ka neid kindlasti.
  13. Korvpalliteemaline küsimus

    Teen ka ise hetkel Air Alerti, vähemalt suve algusega võrreldes on hüpe mõnevõrra paremaks läinud kindlasti. Tahaks tagasi saada seda hüpet, mis oli eelmisel aastal enne ajateenistusse minekut. AA III-ga olen hetkel 6. nädala juures, kava jätkub homme. Samas 8 nädalat tagasi alustasin. Olin siin vahepeal vigane, kui joosta ega hüpata ei saanud. Kord astusin naela jalga (polnud väga mõnus tunne) ja kuu aega tagasi tegin reie tagaküljele viga, kui enda lollusest peale lühikest soojendust tegin kiiruse trenni. Üritan selle programmiga lõpuni välja minna. Suurimaks probleemiks on mulle saanud kehakaal, mida on 95kg kanti, pikkus ~193. Kui saan Oktoobriks sellise numbri, mis algab 8-ga, siis oleks väga rahul. Ca. 6kg peaks suutma alla võtta küll. Ega ma selle pealtpaneku pärast väga ei rabelegi, suudan seda ka praegu ilmselt, aga lauapallid on erialaks. Lihtsalt meeldib ründelauda suure lennuga minna ning pall teiste meeste peakohalt ära võtta:)
  14. lihased

    Oled naine ja massi tuleb mühinal, veab - samas ma millegi pärast ei usu sind. Arvan, et probleem ei ole, et sul kogu aeg lihast juurde tekiks. Võib-olla kujutad endale ette, nagu (andke andeks) naised seda päris tihti teevad ja kipuvad liialdama. Äkki on selle "lihase" asemel seal mingi muu ollus?
  15. Praegu ise ei käi ega ole käinud, aga rühmatreeningutest tahaks ise kunagi ära proovida body pumpi. Tundub midagi huvitavat olevat.
  16. Väga hea, et uuesti upitati teemat, eile ei näinudki. Usun, et homme tulen Spartasse järgi. Võib-olla kohatu küsimus, aga küsin ikkagi, et kas auhinnaks pandud Fit Mass on võimalik vahetada näiteks Fit Whey vastu? Hind on neil põhimõtteliselt sama, Mass on 1 krooni võrra isegi kallim:)
  17. Tere trapets

    Üks artikkel trapets kohta. http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=2537
  18. Algajate kava

    Kui oled varem tegelenud jõusaaliga ja tuled pikalt pausilt, siis 2-3 nädalat peaks piisama. Kui oled täiesti algaja, siis 4-8 nädalat peaksid ennast nö. ettevalmistama enne, kui jaotad lihasgrupid erinevatele päevadele ära. Kuna sa treenid ühes trennis kõiki lihasgruppe, siis otseselt ükski lihas maksimaalselt ära ei väsi. Tavaliselt on max. 3-4 harjutust ühele lihasgrupile. Alguses läheb kindlasti mingi aeg sisseelamiseks, harjuda raskustega ning maksimumi trennist võtta keeruline. Kui on tunne, et taastu järgmiseks trenniks, siis kindlasti võid esialgu teha 2 terve keha treeningut nädalas ja alles hiljem, kui kerge põhi all, minna kolme peale üle. Sellise kava pealt sa nö. kasvama ka ei hakka. Terve keha treening ühel päeval on pigem mõeldud füüsilise vormi parandamiseks. See peakski alguses olema eesmärk. Loodan, et mingit kasu minust oli. Edu!
  19. Sangad ja reied

    Kõige tõhusamad harjutused on "normaalne toitumine" ja aeroobne treening. Lokaalset rasvapõletust, mis näiteks sangadele mõeldud pole olemas.
  20. 1. Jääb alles, kuid kindlasti pead ka enda toitumist jälgima. 2. Ma arvan ka, et vähemalt kuu aega peaks kindlasti tegema. Sellest allapoole ilmselt nii palju kasu pole. Tee täiesti tunde järgi. Kui raskused pidevalt kasvavad, siis anna minna. Isegi, kui pikkus küündib kahe kuuni, mis pole tegelikult väga pikk aeg. Kui tunned, et aeg on jälle režiimi vahetada, siis mine pikemate korduste peale tagasi. 3. Jah. 4. Soovitusi on erinevaid. Üks uuring soovitab kuu aja tagant, teine veel tihedamalt. Võid igas trennis mõne harjutuse millegi teise vastu vahetada. Kuid usun, et kui kuu aega ühte ja sama kava teed, siis kahju sa endale sellega kindlasti ei tee. 5. Massitsükkel on minu arust tsipa teistsugune. Kuna seal on eesmärgiks mass ja lihase kasvatamine, siis peaks sealne energiabilanss mõne võrra plussi jääma. Jõutsüklis, kus kordused on ilmselt 6 ja veel madalamal, pole lihaskasv nii intensiivne. Seal erilist ülesöömist kindlasti ei soovita. 6. Kui esimene postitaja ütles piisav, siis mina ütlen, mitte piisav. Kordused on siiski vahemikus 3-6 ja see loob sooda olukorra siiski suuremale jõukasvule, kui lihaskasvule. Minu arvamus, keegi võib alati parandada:)
  21. hea spordijook??

    http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=2417 Kindlasti üks artikkel, mis sin aitab.
  22. Sangad ja reied

    Kui oled täiesti asjatundmatu, nagu mulje näeb, siis oleks kõige targem sul toitumiskava tellida.
  23. Ei kasva , tuleb vaid julma jõudu . :(

    Tore oleks, kui lisaksid oma umbkaudse kava. Äkki on seal midagi valesti. Ilmselt on toiduga probleeme. Võid küll 5 korda päevas süüa, aga äkki peaksid koguseid suurendama. Tahad kasvada, pead päevas sööma rohkem, kui kulutad.
  24. BONSUNA SELJATRENN!

    Ise küll ei kurda kehva stabiilsuse üle. Pole mingeid probleeme tekkinud. Eks siin palju asjad on sellised üldised ja individuaalsed, nagu jrxi eelpoolmainitud asfaldil jooksmine. Neid inimestel, kes tõesti pole trenniga kokku puudet olnud, võiks esialgu asfaldilt mingil määral eemale hoida. Samas, kes aastaid tegelenud mitmeid kordi nädalas erinevate aladega ning, kui kantakse veel tänapäeva tosse, mis seda põrutust kordi vähendavad, siis otseselt küll ei soovita kõva pinnase eest hoiduda. Eks selliseid üldiseid soovitusi on palju, ja erinevate alade kohta.
  25. Harjutused rahvakeeli

    Kindlasti on pr. surumine üks minu lemmikharjutusi üldse. Mis temas nii "eba" on? Panin väikse lingi ka kolbapurustaja kohta. http://www.youtube.com/watch?v=D_HxupStU7I
×