Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Mis juhtus Andrus Veerpaluga?

    Kahju, et positiivse proovi andis. Nagu pressikonverentsilt selgus, siis olukord on keeruline. Fakt on siis see, et halvad uudised. Minu silmis on igasugu dopingukasutajad, valemängurid madalam, kui muru. Olgu see sportlane eestlane või keegi muu. Samas kuulates neid Veerpalu sõnu, kus ta ütles, et tema pole midagi tarvitanud. Siis isegi usuks teda. Raske mitte uskuda vesiste silmadega sümpaatset inimest. Ajakirjanduse koha pealt, kes igalpool on korralikult peksu saanud, talitas minu arust õigesti.
  2. Vaja Abi Treeningus

    Suveni on ligikaudu 2,5 kuud. Ei tea sinu praegust olukorda, kuid selle ajaga enam imesid ei tee. Võta eesmärgiks järgmise aasta suveks vormi saada. Võid rahulikult tööriistade alt valida endale meelepärase kava. Rõhku pane suuremal jaol baasharjutustele. Söö rohkem, kui kulutad ning küll kunagi seda lihasmassi juurde tuleb. Praeguses olukorras oleks sul kõige targem siit saidilt erinevaid artikleid lugeda nii toitumise kui ka treeningu kohta.
  3. Menüü ajakirjast

    Ei usu, et tegemist on veaga. Tass on ka minu arust selline lai mõiste. Mul on kodus neid vahemikus 200-500ml. Viga sealt ilmselt pole, sest usun, et suure tõenäosusega on massikasvatamiseks või säilitamiseks mõeldud kavaga. Anna infot, mis seal kava juures kirjutatud on. Mis eesmärkidel jne. Kõik oleneb ju päevasest kaloraažist.
  4. Üleolevus foorumis

    Päris tihti on siin foorumeis selliseid 14-15 aastaseid teismelisi, kelle keelekasutus pole kõige parem. Kui küsimus ei meeldi, pead seda tobedaks, siis miks sa üldse pead vaeva nägema selle vastamise. Pole ju vaja.
  5. EI OSKA VALIDA

    Valimas käidud! Olen ka üks neist, kellele meeldib kastikese juures käia. Ei võta palju aega ning selline mõnus tegevus. Lugesin seda teemat ning Reformierakonda ja IRL-i tehti maha. Mul ei ole selle vastu küll midagi. Kuid kas keegi usub, et kui oleks valituses olenud näiteks kõike lubav Keskerakond või keegi kolmas, siis kas me oleksime praegu paremas seisus? Mina küll nii ei arva. Ning Keskerakonda iseloomustab Tallinnas toimuv. Mulle need valimislubadused pole üldse olulised. Kõige tähtsam on see, et vähemalt midagi täiesti sinnasamusesse ei keerata. Nagu näiteks see, mis Lätis toimus, veel Iirimaa ja Portugal. Tegelt on Eesti majanduskriisi ajal hästi hakkama saanud. Isegi Euroopa Liit on meid kiitnud ning muu ajakirjandus maailmas - kas mitte ei võinud selleks olla üks tuntud USA ajaleht. Täpselt ei meenu. Jürgen Ligi valiti aasta parimaks rahandusministriks Euroopas, mis on jälle väike positiivne märk. Sama rikkaks või edukas võrreldes meie põhjanaabritega ei saa me ilmselt kunagi. Loomulikult on halb, et meie palgad on neli korda väiksemad, kuid sealjuures muud hinnad samal tasemel. Kindlasti on kõrgetes hindades ka süüdi mingil määral valitsus (aktsiis, käibemaks), kuid suurem osakaal vähemalt minu arvates kaupmeeste ahnusel. Andsin oma hääle seekord IRL-i kasuks. Usun, et vahet pole kas IRL või reform, sest koalitsiooni lähevad nad ilmselt mõlemad. Ilmselt tulevad huvitavad valimised ning põnev vaadata häälte jagunemist. **** Kes eile valimisstuudiot vaatas, siis see oli ikka mõnus huumor. Teeks ettepaneku ETV-le, et iga aasta 31.detsembril oleva Tujurikkuja võiks Eesti tipppoliitikute depatiga asendada. Saaks nalja rohkem, kui üheski muus naljasaates.
  6. Kas seal taga mustas maikas on Lesukovi "vend"? Ka jube suur.
  7. kükk vabaraskustega vs kükk smithil

    Kui keegi väidab midagi, milles ma ise kahtlen, siis üldjuhul on hea lugeda ja harida end selle koha pealt. Teiseks, alati võib ju lahti seletada, et miks ta on ohtlikum, kui tavaline. Ma tihti siin foorumis sõna ei võta. Üldjuhul loen. Lihtsalt võiksite oma väite lahtiseletada. Niisama öelda millegi kohta, et see või too on halb, ei ole ka mõtet.
  8. kükk vabaraskustega vs kükk smithil

    On sul mingeid allikaid ka millele viidata, peale enda sõnade.
  9. Abi artiklis oleva kavaga.

    Olgem ausad, see kava on ikka suht jama - mõeldes korvpallurile.
  10. Raske raskus ei pruugi ju kiirelt liikuda, aga sellegi poolest töötavad kiired lihaskiud. Kuna me siiski anname endast maksimumi ning proovime raskust võimalikult kiirelt üles saada. Reaalselt, mida tugevamad me oleme, seda potentsiaalselt kiiremini peaks olema võimelised mingit liigutust sooritada. Vaatame kasvõi sprintereid.
  11. Lihased ei jäägi aeglaseks, nende kiirust muuta ei saa. Liigutused jäävad aeglasemaks. Tegelt on tegemist üsna keerulise küsimusega, mis nõuab pikemat vastust ja arutlemist. Ühest lihtsat vastust pole, aga vastan lühidalt. Muu seltskond võib täiendada. Õigelt treenides ei muutu sa aeglasemaks, vastupidi hoopiski kiiremaks. Seda juhul, kui oled oma jõutreeningu korralikult periodiseerinud. Õigel ajal pikemad seeriad kergemate raskustega ja lühikesed seeriad suurte raskustega. Treenides suurte raskustega ja tehes vähe korduseid (1-6), treenid kiireid lihaskiude. Pikemad seeriad kergete raskustega omakorda aeglaseid lihaskiude, mis kutsub esile lihashüpertroofiat. See viimane asi pole halb, kindlasti omal kohal teatud piirini. Kindlasti aitab plahvatuslike harjutuste sooritamine.
  12. Mikk Raudsepp

    Kõik on tore, aga kirss tordi peal on puudu - nimelt praegused pildid:) Mind huvitaks praeguse seisu pildid rohkem, kui need, kus sa oma parimas seisus oled.
  13. Serious Mass & Kreatiin

    Maos lõhustab toitu veri? Ühesõnaga, mis teema selle mao ja seal oleva verega on?
  14. 13-päeva dieet

    Kus kohast näiteks selline aeg võtta, et teooriat õpetada? Ideaalis võiks olla kaks praktilist tundi ning üks teoreetiline tund nädalas. See oleks super. Praegu on lootus, et alates sügisest tuleb saavad õpilased minu koolis valikainena valida sellise "tervislike eluviiside" aine. Pigem peakski selline teooria olema alates gümnaasiumist. Varem pole mõtet. Sa võid ju loomulikult teha seda korvpalli, jalgpalli jms. maha, aga ka need on väga olulised. Suuremale osale õpilastele ongi kehaline kasvatus ainus koht nädalas, kus ta saab joosta, end välja elada ning mingilgi määral natuke kehalist koormust saada. Kehalise kasvatuse tunni eesmärk ei olegi lihtsalt nende tehniliste elemendite vms õppimine. Õpetaja suurem eesmärk peakski olema õpilaste suunamine tervislikele eluviisidele ja ka selle nö. õige spordiala leidmine, mida õpilane võiks harrastada.
  15. säär

    Miks mitte?
  16. Kükk

    Alguses on kindlasti raske lahtise kangiga kükkida. Sellepärast tulekski võimalikult kerge raskusega seda teha - ehk tühi kang või harjavarrega. Alati võid ka paari sentimeetri paksuse plaadi või ketta kandade alla panna. Sellega sa kindlasti saad vältida tahalangemist ja suudad ka sügavamale kükkida. Sinu kukkumine ja tasakaalutus näitab sinu nõrkust (ei ütle paha pärast). Puudub tasakaal, kindlasti tugevamaid stabiliseerivaid lihaseid vaja. Kindlasti näe selle kükiga vaeva. Smithi eelistamine oleks kõige kergema vastupanu teed minek. Mõlemal kükil on kindlasti omi plusse ja miinuseid, kui olen kindel, et lahtise kangiga kükk tuleb rohkem kasuks. Hamstringile on head harjutused näiteks: - sirgete jalgade jõutõmme - Good morning Ära reie tagaosaga üle ka pinguta. Tavalisest jõutõmbest saad juba piisava koormuse. Kükki saab ka mitmeti teha. Kui kükid paralleelini, siis on suuremal jaol töö sinu reie nelipea. Sügavküki puhul on reie tagaosa ja tuharalihase tööd kaks kord rohkem.
  17. raskuste suhe seeriatel

    Need viimased kaks kordust ongi kõige magusamad.
  18. Valgurikkad pannkoogid

    Aga miks sa käsitsi seda ei tee? Ei võta palju aega ega tükki küljest.
  19. Jõutreening + plümeetriline treening

    Räägid ikka kükist jah!? Kui sa treenid submaksimaalsete (kuni maks. raskustega), siis töötavad niikuinii kiired lihaskiud. Liigutust saabki kiiremaks just raskete raskustega treenimisel. Lihase kiirust muuta ei saa.
  20. Jõutreening + plümeetriline treening

    See, mida sa mainid on kompleks treening või kontrastmeetod, mis kombineerib jõu- ja plüomeetrilise treeningu. Ehk peale jõuharjutust järgneb saranase liigutusega plümeetriline harjutus. Treeningu ülesehitamiseks on ka variante mitmeid. Näiteks sooritades kangiga kükki, kas teha poolkükist hüpped kohe peale jõuharjutust, 30 sek. hiljem või paar minutit hiljem. Lamades surumine kangiga, millele järgnevad plakusga kätekõverdused...jne jne...Harjutusi ja kombinne on palju. Kava tegemisel oleneb väga palju ka sinu praegusest koormusest. Reaalselt, kui on korvpallihooaeg, siis keegi treeninguga väga hulluks ei lähe. Eriti hooaja teisel poolel või lõpul. Ja väga pikka aega sellist plüomeetrilist treeningut pole vaja teha. Korvpall on ise juba piisavalt plahvatuslik - hüpped, spurdid vahelduvad. Pigem hakka peale hooaja lõppu sellega tegelema. Laod kõigepealt endale korraliku põhja alla ehk off-seasonil on vaja tugevamaks saada, see on eesmärk number üks. Seejärel võtad kavva ka natuke plüomeetriat. Võtan näiteks enda. Kui ma hakkaks praegu end jõusaalis tapma, siis kaua ei kestaks. Eks loomulikult oleneb kõik sinu treenitusest ja tasemest. Kui mängid palli korra-kaks nädalas oma lõbuks, siis anna aga minna. Kava poole pealt. Hoia eemale igasugustest kavadest, mis lubavad kuu aja sind muuta Lebron Jamesiks või kümmekond cm kiirelt juurde. Või 40 tollist hüpet. Näiteks Air Alert on täielik jama. Kui plümeetriat valesti teha, siis võivad tagajärjed üsna halvad olla. 40 tollise hüppe koha pealt veel niipalju. Täpset aastat ei mäleta, aga kas see oli 2008 või ka natuke varem. Ühesõnaga uustulnukatele tehakse igasugu teste, sh. vertikaalse hüppe test. Ainult üks tüüp suutis maast kerkida 40 tolli (see peaks siis olema ca. 1m). Väga ei viitsi mingit esseed või artiklit sulle praegu kirjutama hakata, kuidas ja mismoodi treenida. Soovitan googeldada ning küll saad targemaks. Edu!
  21. 5 päeva treeningkava

    Selle jaoks tuleb panna midagi kandade alla. Juba see aitab sügavamale kükkida.
  22. 5 päeva treeningkava

    Ma pole lugenud kõiki maailmas avaldatud kirjutisi antud teemal. Pole mina veel näinud, et kuskil väidetakse ühe või teise kükiviisi ohtlikust põlvedele. Allpool on natuke lugemist, kui viitsid. Niisama mainimiseks, et säärte sirutused pidid isegi olema ohtlikumad, kui kükk. Aga see selleks. http://www.apec-s.com/Deep%20Squats.pdf
  23. Kükid

    Ühe artikli põhjal... Tavalise kangiga kükkides on sul jalad otse keha all, Smithi puhul saad jalgade asendit varieerida. Mida kaugemale Smithil kangist jalgu viid, seda rohkem reie nelipea töö väheneb, selle arvelt suureneb reie tagaosa ja tuharalihaste osakaal. Smithi kangil saad kasutada suuremaid raskusi, kuna tasakaalu sul hoida pole vaja ning pead kangi ainult üles suruma. Soovitatakse mõlemaid harjutusi oma treeningus kasutada. Näiteks ühel nädalal üks, teisel teine. Või esimesed seeriad lahtise kangiga ja seejärel Smithiga. Ainult Smithi ka ei soovitada, sest stabiliseerivad lihased ei ole töös. Ajapikku võib see viia jõu vähenemisele ning vigastusteohu suurenemisele (ei pruugi).
  24. Coca-Cola Zero ja Light

    Inimesed võivad absoluutselt kõigest sõltuvusse jääda, ka trennist. Olen üritanud viimasest ka lahti saada, aga võõrutusnähud on olnud väga jubedad. Mis puutub puhtalt koola jookidesse, siis tarbin neid heal juhul kord-kaks aastas.
  25. Sixpack

    Tere. Mis sa selle kuuspakiga peale hakkad? Kui pikk ja mis kaalus sa oled?
×