Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Vähe sööki!

    Aga, kui palju oled sa võimeline toidule kuus/nädalas raiskama? Siit saab juba edasi mõelda.
  2. Kodune trenn

    Ei usu, et sa hüppenööriga väga pikka aega suudad trenni teha. Pigem eelista midagi muud. Ilmad peaks kohe-kohe paremaks minema ning rattaga saab sõita või jooksma minna (alternatiivina kepikõnd, niisama kiires tempos jalutamine, kasvõi näiteks alguses). Põhitöö tuleb ära teha köögis ning seal korda saada. Venistusharjutuste kohta leiad kindlasti internetist piisavalt informatsiooni. Enne sellist rahulikku aeroobset pole väga vaja venitada, eriti kui oled soojas kliimas (kas sees või ilmad on soojad) - peale trenni võiks kindlasti 5 minutit sellele pühenduda.
  3. Palju Õnne Indrek Viska!

    Palju õnne!
  4. Palju õnne Rait Sagor

    Õnne! Oled nõrk veel ning loodetavasti motivatsioonipuudust ei teki:)
  5. Tehke siis kõvasti pilte, kui see üritus ükskord toimuma saab. Tahaks neid noori tulevikumehi huvi pärast näha:)
  6. Alati võib aidata Muscle&Fitness ajakiri - sealt leiab kindlasti erinevaid menüüsid.
  7. kui vanalt viimane aeg alustada

    Loodan, et Lexusel pole midagi vastu, et tolle lingi siia panen. Äkki on hea motivatsiooniallikas mõnele treenijale. http://www.fitness.ee/rater/index.php?user...l&phid=7757
  8. Aidake valida proteiini tooteid!

    Hera või Fit Whey on ühed odavamad. Kui rahakott kannatab, siis alati võid ka midagi kallimat võtta, aga erilist vajadust selleks ei näe. Ära unusta ka süsivesikuid tarbida, kas puuvilja või pulbri näol.
  9. Minu toitumiskava

    Hommikul ainult puder või omlett? Liiga pikk on vahe hommiku- ja lõunasöögi vahel - kella 11 paiku võiks ka kindlasti midagi süüa. Olen 100% kindel, et selleks kellaajaks on sul kõht juba väga tühi. 14.30 - kuidagi kesine. Kiirelt imenduvad süsivesikud või kolm muna? Munad käivad küll, jogurtil sellises koguses ei näe mõtet. Hea oleks teada ka need trenni ajad, siis oleks selge kas süsivesikutega eined on omal kohal või mitte. Kella 21-ne toidukord tundub olevat ok. Rohkem rasvu võiksid ka lisada. Sellise kava iseenesest või kaalu kaotada küll, ei imestaks.
  10. "Noored musklimäed"

    On olemas ka kofeiini tabletid.
  11. "Noored musklimäed"

    Koefiini võib ka ainult teatud kogustes tarbida enne, kui ta muutub dopinguks ning sportlane "rajalt maha" võetakse.
  12. Jõusaali tolad...

    Hmmm...ei:) Biitsepsi baasharjutused peaks olema nii küünarvarte kõverdused hantlite kui ka kangiga. Lõuatõmbed on seljalailihaste baasharjutus.
  13. Arnold Classic 2010-ennusta ja võida FIT-e!

    Sain endale -15, aga usun, et siin on ka palju täpsemini ennustajaid. edit: kirjaviga
  14. kui vanalt viimane aeg alustada

    Kusjuures olen kindel, et Eesti Meistrivõistlustele pääseks sa kunagi küll - pead järjepidevalt trenni tegema ning toituma korralikult. Praegu võib ju Arnold Classicult tuua näiteid, kus maailma parimad kulturistid on vanuses 40 ja isegi mõni aasta peale. Mina usun, et saaksid kindlasti hakkama, iseasi millal sa lavale pääsuks küps oled.
  15. Detailne lihas !

    Keegi sulle ilmselt ei hakka pikka loengut pidama, et mida ja millal tuleks süüa. Pead natuke ise vaeva nägema. Otsinguga kaudu leiab päris palju kasulikku lugemist. Kuna sa selliseid elementaarseid asju ei tea, siis eeldan, et sa pole hullus lihases, et ennast "kuivatama" hakata:) Mis on aeroobne treening? Selline treening, mis toimub hapnikkukülluses ja pulss on ca. 60-70% maksimaalsest südamelöögisagedusest. Kerge tempoga sörkjooks, rattaga sõitmine, ujumine jne..
  16. Arnold Classic 2010-ennusta ja võida FIT-e!

    Jeeessss..Phil näeb hea välja. Tahaks ka selliseid.... ....valgeid hambaid.
  17. Jõusaali tolad...

    Oleneb - Iseenesest on tore, kui inimestele meeldib trenni teha. Teisalt, võiks hügieeni ja ohutuse mõttes siiski mingeid jalatseid kanda. Las ta olla sokkis, tee ise trenni mitte ära suuna oma tähelepanu tollele sokitüübile.
  18. Arnold Classic 2010-ennusta ja võida FIT-e!

    Müstilised lihamäed.
  19. Kreatiin ja Arginiin koos, kas võib?

    Võid julgelt käia.
  20. Valgu-kreatiini sheik

    Ikka kohe ja ära süsivesikuid unusta.
  21. On see üldse teaduslik artikkel või lihtsalt selline järjekordne kellegi "arvamus"?
  22. Arnold Classic 2010-ennusta ja võida FIT-e!

    1. Phil Heath 1. Branch Warren 2. Kai Greene 4. Dexter Jackson 5. Melvin Anthony 6. Toney Freeman 7. Hidetada Yamagishi 8. Ronny Rockel 9. Johnnie Jackson 10. Robert Piotrkowicz
  23. Abi toidukava tegemisel

    Kuidas sinu toitumine praegu välja näeb?
  24. HIIT, intervalltreening

    Usun, et probleem on siin pigem sinu treeningus, kui sõudeergomeetril. "Veremaitset" polegi vaja tunda, peaasi, et pulss piisavalt kõrgele läheb. Võimalik, et pead raskusastet madalamale võtma, et tempo kõrgem oleks. Ma ei tea küll mitmenda faasi juures sa juba oled, aga näiteks esimese puhul neist, kas ikka suudad 90 sekundit elu eest anda? Olen ise ka mõningal määral sõudmist proovinud ning mind võtab ta väga korralikult läbi.
  25. Mul oleks abi vaja

    irw Oli põnev 10 minutit järjest hüpata? Kui sa oled algaja, siis ma ei soovita üldse mingeid hüpped sooritama hakata. Keegi ei tea, millal sul see jalg jälle terve on - eks ise pead sellest aru saama. Sa oled nendes kalorites nii kinni. Ära mõtle sellele, plaju sul üks või teine tegevus midagi põletab. Nii võib peast puhta lolliks minna:) Tee rahulikult trenni, toitumine korda ja küll need lisakilod lõpuks minema hakkavad.
×