Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. 4 kg juurde.

    Niipalju lisan juurde, et ega see 4 kilo sind päästa. Ei usu, et suurt see välimust sul muudab. See KMI on ka selline ..ei oskagi õiget sõna sellele leida. Kui pikk sa oled hetkel ning palju kaalud? Mees/naine?
  2. Palun aidake???

    Pead endale kindla eesmärgi seadma. Pole mõtet samal kahte lindu minna püüdma. Oleneb, mis sinu jaoks tähtsaim on? Kui oled end täiesti käest ära lasknud ja on tõsised kaaluprobleemid, siis võiks tõesti esmajärjekorras mõned kilod alla võtta. Aga, kui on kerge kõht ees, siis ei ole mõtet sellele keskenduda. Usun ja olen kindel, et kui hoiad oma kaloraaži isegi esialgu kerges miinuses või nullis, siis sellest hoolimata saad kätele midagi juurde. See on minu enda näitel. Siin oleneb, kui hull see valu on. Lihastreening iseenesest peaks sul neid käelihaseid ja liigeseid korralikult tugevdama. Selle viimase kohta - mõtle ise, kas sul on olulisem lihasmass või terve olla. Igatahes natuke keeruliselt sõnastatud sinu poolt.
  3. Mida kinkida?

    Oleks vaja kingiideed sõbrale. Tegemist on peatselt 26-aastaseks saava noore mehega. Tegeleb natuke korvpalliga, kõik asjad on tal olemas. Oskab keegi midagi huvitavat ja põnevat pakkuda, mida osta või teha? Loodan, et sobib ikka siia foorumisse. Äkki oleks pidanud spetsialistidelt küsima?
  4. Pelgalt selle suhte järgi on keeruline nõu anda. Kasulikum oleks, kui sa paneks enda praeguse toitumiskava siia. Kui sul praegu kehakaal ei lange, siis võib probleem olla süsivesikutes liigses tarbimises. Kui valkude osakaal läheb aegajalt suureks, siis ega sellepärast muretseda tasu. See ei muuda sinu toitumiskava ebatervislikuks.
  5. Kreatiin

    Üks pood on näiteks see - http://www.powerman.ee/index.php?go=products&cat_id=1 ..aga peaks ka Rimides ja Maksimarketites müügil olema.
  6. tere

    Kuidas su üleüldine toitumine on? Kui see paigas pole, siis toidulisandiga imet loota oleks patt. Milline sinu treeningkava välja näeb?
  7. Vajaksin üke kava.

    Ei mitte seda, lihtsalt kehakultuuri haridus paljudes õppeasutustes on erinev. Erinevad rõhuasetused, millele keskendutakse. TLÜ-s tehakse meist pigem õpetajad, kui treenerid.
  8. Jooks vs velotrenažöör

    Taivox tõi välja õnneks hea võrdluse, millest tahtsin ka ise kirjutada. Jooksmise puhul oled võimeline vähema aja jooksul kulutama rohkem kaloreid, kui rattasõiduga. Juba aja kokkuhoiu mõttes oleks jookmine parem tegevus. Loomulikult on ka negatiivne pool see, et jooksmine on liigestele kurnavam. Minu arust teed sa hetkel liiga palju aeroobset. Mulle tundub 2x25km päevas täiesti hullumeelne number. Tahad võib-olla liiga palju saada? Kui meeldib, siis keelata loomulikult ei saa. Kui sul on toitumine korras, siis ühest 25 km-sest treeningust piisab täiesti.
  9. Ujumine või jooksmine?

    Tehnika on kindlasti oluline nii ujumise kui ja jooksmise puhul. Eks ta kipub lagunema mõlemal alal, kui väga kestvalt tööd tehakse. Seda nii algajatel kui ka kõvematel tegijatel ja mitte ainult neil aladel. Kui keegi on suusatamist jälginud, siis meie meeste puhul näeb tehnika erinevused distantsi alguses ja lõpus väga hästi ära. Ise valiks ka jooksmise, juba sellepärast, et seal saab pulsi kiiremini üles ning üldjuhul on jooksmisel pulss kõrgem, kui ujumisel. Selle vee tõttu jääb ujudes pulss üsna korralikult madalamaks.
  10. Kätekõverdused (vastupidavus)

    Lugesin, et tahad Kaitseväe kärekõverduste normi ära teha? Kas oled ajateenistusse minemas? Nii palju ütlen, et ega see sulle midagi juurde anna, kui seal mingid korralikud punktid kirja saada. Hüvesid selle eest ei tule:) Teiseks. Kui on eesmärk teha palju kätekõverdusi, siis kindlasti pead ka nende treeingut varieerima. Alati ei ole mõtet neid traditsioonilisi kätekõverdusi teha. Ja 3-5 korrast nädalas peaks piisama. Kolmandaks, kindlasti tuleks ka kordustearve tõsta teistel harjutustel. Puhtalt küll minu arvamus, aga mina teeks korra/kaks korda nädalas neid ka puhkepäevadel. Esialgu võid tõesti ainult jõusaali päevadel neid teha, aga kindlasti võiks mingil hetkel koormust tõsta. Edu!
  11. Vajaksin üke kava.

    Ma tean väga hästi vähemalt, mida Tallinna Ülikoolis õpetatakse ning konkreetselt ÜKE-st on seal väga vähe juttu. Ise olen juurde lugenud, kuidas selline asi vähemalt korvpalluritel peaks välja nägema.
  12. Vajaksin üke kava.

    Tajun sarkasmi. ÜKE kava pole nii lihtne teha, kui sa arvad - ma ei kujuta ette, kas sul on üldse aimu, milline korralik kava välja näeb ja mida ta sisaldab. Kui siinsed treenerid oskaksid teha igale spordialale ÜKE kava, siis võiks neid maailma mõistes tipptegijateks nimetada.
  13. Vajaksin üke kava.

    ÜKE ei ole ainult jõusaal. Ei taha nüüd kellelegi halvasti öelda, aga vaevalt siinsed "eksperdid" oskavad koostada ujujale ÜKE kava.
  14. vormel

    Nad ei näita otseülekandes.
  15. vormel

    Tundub, et vähemalt selle hooaja algus tuleb kindlasti teleka eest veeta. Olen viimastel aastatel nii vähe tegelikult vaadanud - üldjuhul ainult starte ning siis teleka kinni pannud. Hetkel on meeskondade koosseisud juba päris huvitavad ning loomullikult ka minu suure lemmiku tagasitulek. Loodan, et Schumacher suurde häbisse ei jää ning vähemalt tänase kvalifikatsiooni põhjal tundub, et ta pole midagi väga roostes. Kindlast need eemaloldud aastad annavad tunda. Kokkuvõttes pakun võitjaks Alonsot ning konstruktorite arvates Ferrarit. Esmapilgul tundub, et erinevalt eelmisest hooajast on neil seekord konkurentsivõimelisem auto. Viasat Sport Baltic peaks vist otseülekandes näitama.
  16. Jah, nii mulle vähemalt tundub. Võid loomulikult vastu vaielda.
  17. Siin on ju minu arust vähemalt väga suur roll harjutusel endal. On tegelikult loogiline (minu jaoks), et näiteks pea tagant surumine ning kükk on kergem Smithiga teha, kui lahtise kangiga. Smithiga peab ju ainult surumisele keskenduma. Saades Smithi kangi sirgetele käele ei pea enam mõtlema, kas suudan ja jõuan kuidagi tasakaalu hoida. See, et lamades surumine seal keerulisem, on ka samuti loogiline (järjekordselt vähemalt mulle) - kang pole vaba, mis tähendab, et on raskem (hõõrdumine muudab raskemaks). Lahtise kangiga surumise puhul ma nii suurt rolli sellele ei näe, pole vaja väga suurt tasakaalu ka seal. Minu nö. loogika kogu selle asja kohta:)
  18. Vastupidi, Smithil on just kergem. See, et kang kinni on tähendab seda, et pea keskenduma tasakaalule. Pead ainult kuidagi end püsti saama.
  19. Kaelalihased.

    http://www.essortment.com/all/neckmuscles_rbgs.htm
  20. Õige toitumine ja trenn

    Nii, vastan järjest sinu postitusele. Kõht ja tuharapiirkonnad ongi sellised kohad, kust see rasv viimasena ja kõige raskemalt kaduma hakkab. Ujumas käies proovi ka pidevalt järjest tööd teha. Saad südamele kasu kui ka rasvad põlevad. Kiirelt rapsima pole vaja hakata. Näiteks teha liiga palju trenni ja süües liiga vähe. Sellega võid kogu oma järjepidevusele suure põntsu panna. Pigem üritada end kindlas režiimis hoida ja ekstreemsusi mitte proovida. Jõusaali pole sul küll vaja minna, kui tahad kaalu kaotada. Pigem on asi toitumise, seal teed enamuse tööst ära. Samas ega jõusaal kaks korda nädalas halba ei teeks. Sai ei ole eriline toit, mida võiks tarbida olles dieedil. Samuti igasugused vorstid. Pigem eelista alternatiivina tumedamat leiba ja sinki. Hommikul ei ole väga suurt vajadust ainult pudrust (süsivesikutest) toituda, kui on plaanis minna koolipinki lihtsalt istuda. Loomulikult ma ei ütle, et süsivesikud kurjast on, aga piirata tuleks neid kindlasti. Kartulisalat ei ole ka nüüd ideaalne söök. Võiksid proovida endale midagi kaasa teha. Peale kooli söödavad suhkruga kohvi ja vorstisaiad võiks ka ära unustada. Samuti pole õhtne söök hea. Kartuli ja soustiga tulemust ei saavuta. Ühesõnaga sinu kavas on liiga palju süsivesikuid, mis on ilmselt põhjuseks, et sinu kaal ei lange. Puuduvad kasulikud rasvad ning valku peaks ka rohkem olema. Seda viimast võiks tulla vähemalt 1g/ kehakaalu kg kohta. Seda 13 päeva dieeti ära nüüd küll proovima hakka. Täiesti mõttetu üritus minu arust. Proovi lihtsalt oma toitumine korda saada. Telli kasvõi toitumiskava ning ole järjepidev, nii saavutad oma soovitud tulemused. Jooksma pole sul vaja minna, kui põlvedega probleeme on. Jätka oma ujumisega ning liigu võimalikult palju jala. http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=4631 - üks kasulik artikkel. Leiad kindlasti neid ka ise juurde, kui otsingusse vastavaid märksõnu trükid. Head valgutoidud on piimatooted, liha, kala, munad. Rasvadest pähklid, kala(õli), kookosehelbed (õli), munakollane... Kui ujuma ei saa minna, siis alati võib sõita rattaga, suusatada, kiiremat sorti kõnd jne jne... Edu.
  21. Eesti laul 2010

    Ei ole tõesti midagi erilist. Ise valiks Lenna - laul on hea ja Lenna näeb megahea välja:)
  22. Selgusetuks jäänud pisiasjad.

    Kui eesmärk massikogumine, siis võib tõesti natuke vabamalt võtta. Aga see ei tähenda nüüd, et väga käest võiks ära lasta. Asja võiks siiski kvaliteetselt üritada teha, kui õnnestub. Alguses arened kindlasti ka selle kahe korraga jõusaalis ning kolmega kodus. Eriti, kui veel algaja oled. Lahjadele kohupiimadele on alternatiiviks veel 5% kohupiimad, mis pole nii kuivad ja lähevad isegi täitsa kenasti alla. Seda kirjavigade asja mõtlesin endal. Lihtsalt parandasin ennast:)
  23. toitumine

    Kõige lihtsam oleks, kui sa oma tavatoitumise välja tooks. Siis teaks, kuhu midagi lisada või ära võtta.
  24. Selgusetuks jäänud pisiasjad.

    Selleks, et oleks normaalne kõht, ei pea ilmtingimata lihased olema välja joonistunud. Mina sinu asemel keskenduks kindlasti massi juurde saamisele. 70 kg on 190cm pikkuse juures ikka ülimalt nadi. Olen ise ca. 192cm pikk ja kaalu 95kg ning kõht on täitsa viisakas. Keskendu pigem ühe eesmärgi saavutamisele. Kahte lindu korraga püüdma minnes ei pruugi midagi head välja tulla. Hommikusöögiks pane paar muna näiteks juurde. Üldiselt tundub, et kaloraaž peaks täitsa enam vähem olema. Jah, sheiki võid ka enne trenni tarbida ja isegi ka trenni ajal, kui väga tahad. Ära selle trennieelse söögikorra pärast hullult muretse. 2.5h tundi on üsna normaalne. Hetkel tunduvad toidukordade ajad üsna viisakad. Oma keharaskusega treenides on väga keeruline lihasmassi saada. Kui palju sööd, siis midagi vast ikka tuleb juurde. Tuleks siiski korralik jõusaal endale leida. Vastasel juhul jäävad sinu eesmärgi saavutamata. Või saan aru, et 2 korda nädalas käid korralikus saalis ning 3 korda kodus? edit: kirjavead
  25. EKSAMI HINDED (12kl)

    Aasta 2005. Matemaatika 51, kirjand 50, inglise keel 73, bioloogia 74. Matemaatika, ma ei tea, miks ma isegi valisin selle. See aine on mulle tegelikult alati meeldinud. Mõnes asjas olin hea, mõnes mitte. Nagu näha, siis keskmine tulemus. Kirjandiga jäin tegelikult ülirahule (teema oli vist "Meedia annab, meedia võtab"), sest 12. klassis aasta jooksul kirjutatud kirjandid olid enamuses sisupoolest kahe peale. Proovikirjandi sain 10 punkti. Inglise keelega rahul pole, enda rumalused - võistlused oli hakkamas ja panin esimesena minema. Õpetajad oli veits üllatunud. Bioloogia eksam oli väga kerge, jumal tänatud, et selle valisin. Lõpuks punktisummaga rahule ei jäänud. Kuid kui arvestada, et hakkasin selle ainega tegelema alles 3-4 kuud enne eksamit, siis võib rahule jääda. Muidu mängisime sõpradega tunnis kaarte ning erilist õppimist polnud. Nüüdseks olen kehakultuuri magistrant ning hinded on väga head.
×