Jump to content

Saaresass

Kasutajad
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Saaresass

  • Rank
    Vaatleja
  1. Küsimused

    Tere, mul on tekkinud mõned küsimused, nimelt lugesin ma Tony Gallagheri raamatut "Jõutreening" ma olen ise tegelenud jõutreeninguga juba aastaid, kuid elus on ikka nii, et sa ei pruugi kõike teada, nii siis ka minagi leidsin paar asja mis panid mind mõtlema, et kas see on ikka nii? Tekkis küsimus hingamise koha pealt, ma tsiteerin raamatust: Sisse on hingata harjutuse ekstsentrilises ehk raskuse langetamise faasi ajal, mil sinu lihased töötavad kõige intensiivsemalt. See võimaldab verel ja hapnikul jõuda lihastesse, kui need seda rohkem vajavad. Välja hinga kontsentrilise ehk raskuse tõstmise faasi ajal. Kui see tundub esialgu keeruline, siis vähemalt ära hoia hinge kinni, sest see võib tõsta sinu vererõhku. Nimelt siis, siit ongi küsimus, et kuidas on siis ikkagi õigem hingata, sest mina olen eelnevalt koguaeg vastupidi teinud, aga kui keegi tark spetsialist oskab mulle siin sellekohta kinnitust anda siis, ma tean, et edaspidi proovin teistpidi teha. Veel mis tekitas küsimusi on selja asend. Väga paljudes harjutustes soovitati hoida selg sirgena. Näiteks tavaline kangi surumine pingil. Oli öeldud, mitte lasta selga kumeraks. Ausaltöeldes ma olen ise elujooksul seda meetotit rakendanud kui raskus on ikka suur, siis kipub selg kumeraks minema, et kas ma peaksin seda vältima või on see väide sealt raamatust vale, kas keegi oskab mind siin aidata ? Kolmas küsimus mis mul tekkis ja mida ma ka ilmselt varem ei teadnud on raskuste langetamine. Nimelt ta kirjutas, et on soovitatav 2x rohkem aega kulutada raskuste langetamisele kui surumisele. Näiteks kui teen lendamist kõrvale siis teen 1 sekundi üles ja kahe sekundiga toon hantli alla, loodetvasti saite minust aru. Ma tahaks ka teada, et kas see väide on tõene ? Üks küsimus on mul veel, see ei ole küll minule mõeldud, kuid ma lubasin, et küsin siit ja kui keegi tark oskab aidata või soovitusi anda siis oleks väga hea. Nimelt üks naisterahvas, kes soovib oma kõhtu ja vöökohta natuke vormi saada, küsis minult, et kuidas seda saada. Ma soovitasin talle. Jälgida enda toitumist, mitte liialdada süsivesinikude ja rasvadega. Tegeleda kerge aeroobse trenniga 2-3x nädalas 20-30 min Et kas kellegil on veel vihjeid või soovitusi, mida peaks tegema või mida muutma, sest ega ma ei ole ju ise spetsialist ja ma võin ka ju eksida. Ma oleks väga tänulik kui keegi oskab/suudab mu küsimustele vastata. Tänan, et viitsisid läbi lugeda
  2. Jube seljavalu

    Ma ei oska küll anda proffesionaalset abi siin, kuid ma arvan et kui sa ennast sedasi taha painutasid, siis ilmselt polnud sinu n.ö külmad seljalihased selliseks koormuseks valmis, seega põhjustasid selle pingutusega enda alaseljale koormuse mis võis ilmselt tekitada jah lihas rebendi. See on minu arvamus, mis ei pruugi küll õige olla. Kuid ma arvan, et sa peaksid vähemalt praegu loobuma igasugusest trennist jõusaalist, jooksmisest rääkimata, sest kui sul on juba käies valus, ei ole vaja ennast veel rohkem koormama hakkata, sest lõptulemus on kõigerohkem kahjulik siiski sulle endale. Arsti juures soovitan ära käia, veel mis teha võid, kui sa seda just teinud pole, võid mõne sideme ümber alaselja siduda, kui sul ei ole käepärast mõnda sided võid isegi mõne pikema ja laiema salli võtta, see toestab su selga ja aitab vähemalt natuke. Edu paranemisel
  3. Lisarakus jooksmisel

    Tänan selle teade eest. Ausaltöeldes jääb päris rumal tunne praegu, sest ma ei oskagi öelda kindlat eesmärki, miks seda vaja oleks, huvi tekkis mul lihtsalt sellest, et olin kuulnud ja näinud lisaraskusi jooksmisel. Ma võibolla panen nüüd puuse selle väitega, et kui ma jooksen ja lisan endale natukene lisaraskusi, siis see sunnib mu keha rohkem pingutama, mis omakorda treenib minu lihaseid rohkem. Tulemuseks peaks olema parem vastupidamine? Ma nüüd ei tea kas see väide on õige või vale, kui ma eksin siis võiksid mind parandada.
  4. Lisarakus jooksmisel

    Õhtust, ma uurisin foorumit aga ei leidnud otseselt seda, mida ma oleks tahtnud teada, et nüüd kui ma esitan oma küsimuse siis palun ärge käratama kippuge, kui see teema on juba olemas. Mul on tekkis huvi lisaraskuse lisamine jooksmisele. Ma tahaks teada, et kas keegi on kunagi kaustanud lisaraskusi jooksmisel ja kuidas see on mõjutanud treeningut? Kas oli efektiivsem jalgadele ? Kuidas oli enesetunne pärast ? Pmst saab tegelt igale treeningule lisaraskusi lisada naug ka jooksule ilmselt, aga ma tahaks teada veel, et kui ma peaksin lisama endale lisaraskuse, et kas need jala ümber käivad lisaraskused rihmadega on sobivad, mis on aga ei pruugi olla kõigis jõusaalides kasutusel. Veel olen ma näinud et asetatakse mingeid silindri kujulisi metallist raskusi vöö kohale, mis on spetsiaalsel vööl vb. ma eksin ja valetan, aga kui see peaks olema tõsi ja keegi teab sellest midagi, siis võiks mind natuke valgustada. Tänud
  5. Kõhulihaste treeninug mõjud

    Olgu tänud Oskad sa äkki rääkida ka veel, et kas sama asi põhineb rinna treenimisel? Kui treenida ainult rinda võib hakkata treening koormama selja ülaosa ja tekitab selja ülaosa piirkonnas lihasvaluseid ?
  6. Kõhulihaste treeninug mõjud

    Ma pole leidnud kuskilt kinnitust sellele, et kui ma treenin kõhulihaseid, kas siis lisaks kõhule tuleks teha ka regulaarselt alaselga, kuna ainult kõhulihaste treening võib põhjusatada alaselja piirkonnas valusid. Kas keegi oskaks nüüd mulle öelda, et kas see väide on tõene või väär, sest ma olen kuulnud väga erinevaid arvamusi sellel teemal, äkki keegi tark oskab siin mulle seletust anda.
×