Jump to content

Archangel

Kasutajad
  • Content count

    3,445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    66

Posts posted by Archangel


  1. Seda olekski huvitav näha, mida sa arvad enda jaoks vajaliku olevat. Konkreetse inimese konkreetsed valikud.

    Mhm. Eks vaikselt mõtlen mida ja kuidas. Kuigi tegelikult osad toidud saavad väga prostad olema. Nimelt on mul kapis 2kg juustuvorsti, mille säilivusaeg hakkab lõppema. Arvatavasti söön see nädal selle ära. :D


  2. Ma ütleks, et proportsioonid on sul isegi paremad, mass paigutub ilusti ühtlaselt ja nö. massis ja lihaskujus nõrku kohti ei ole. Ülakehaga pigem võitsid. Aga karta jah, et jalad jäid liiga uduseks ning jalg on paganama tähtis lihas. Eks üleüldiselt veidi tühi olid ka, kuid ega Rainergi ei laadinud eriti. Vabakava on aga igal juhul väga subjektiivne teema ning raske kommenteerida miks nii või naapidi hinnati. Eks pead iga kohtunikuga suhtlema ja uurima, milles oli probleem. Tean, et Eleri kiitis su kava väga ning ka hindas kõrgemalt ning Rainer ise arvas ka, et sinu kava oli väga hea.

    Egas midagi. Nädal enesepiinamist ootab meid kõiki. :D


  3. -2000 kcal päevas - nädal aega? St. ca 1000 kcal päevas? Pane menüü ka kirja siia palun.

    Menüüd ei saa enne kirja panna, kui päev läbi on. Ei tea isegi veel mida ja kui palju söön. Mul käib see menüü valik jooksvalt. :)

    Aga vast pigem sinna 1500kcal kanti, võib-olla isegi rohkem. Energianälga kavatsen keha jätta, kuid mitte toitainete nälga - vähemalt seda üritan vältida palju annab.


  4. Eks neid uuringuid ikka on, kui otsida. See on selline teema, et enamik ei kahtle, et meeste Testo tase langenud on, sest jooksvalt on selliseid uuringuid pidevalt teaduslikest foorumitest ja ajakirjadest läbi käinud. Kui mingit infot piisavalt palju ringleb, siis ei viitsita sageli enam spetsiifilisi materjale salvestama hakata...

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23161753

    "The more recently born Finnish men have lower testosterone levels than their earlier born peers. This study offers no explanation for this substantial recent adverse development."

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19396984

    "Existing evidence, though limited, supports the hypothesis of secular declines in serum testosterone levels in adult men. It is conceivable that these trends may influence the health of the public. Studies confirming and accounting for these trends are needed."

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24146834

    "Using an unusually large and lengthy longitudinal dataset (991 US Air Force veterans examined in six cycles over 20 years), we investigate the relationship of obesity to individual and population-level declines in testosterone. Over twenty years of study, longitudinal decline in mean testosterone was at least twice what would be expected from cross-sectional estimates of the aging decline"

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17062768

    "These results indicate that recent years have seen a substantial, and as yet unrecognized, age-independent population-level decrease in T in American men, potentially attributable to birth cohort differences or to health or environmental effects not captured in observed data."


  5. Hommikune trenn käimas. Eilsest sai kraanid jälle kinni keeratud ning juba praegu on tunne, et pea on vatti täis ja olemine ebamugav. Kuid ega nalja pole, eelmise nädala laadimiste üleküllus on vaja maha põletada. Liha on jätkuvalt luudel küllaga, seega kannatab karmimat dieeti pidada. Kuigi ütlen ausalt, et ei taha enam. :D

    Selle nädala plaanid on ca. 2000kcal defitsiiti iga päev. Nädala lõpuks olen nagu elav surnu vist, kui üldse vastu pean. Aga noh, võrreldes Imre toidulaua ja trennikoormusega on mul arvatavasti ikka iga päev rootsi laud ning diivanil pikutamine. :D

    Lihased juba tühjenevad...

    n5ptld.jpg


  6. Mis tingimustes täpsemalt ei mängi, vabapidamisel või siis kui kui kõik katsealused etteantud kava järgi trenni kütavad?

    Variant B on efektiivsus laboritingimustel, päriselus vähem oluline.

    Selles ühes uuringus, kus tase 40% tõusis, oli taseme tõus absoluutväärtustes siiski niivõrd madal, et suure tõenäosusega pole isegi võimalik tuvastada, kas lihas kuidagi otseselt paremini kasvab. Olgugi, et puht teoreetiliselt oleks loogiline järeldada, et midagi ta aitab muidugi. Ma arvan,et pigem parandab DAA üleüldist enesetunnet (neil kellel madal testo) ja läbi selle panustab mistahes vormi arendamise plaanide edukusse.

    Kuigi ma pole lähemalt uurinud, siis vähemalt mingi aeg oli juttu, et DAA võib ka erinevate probleemide tõenäosust meestes võimendada nagu näiteks güno tekkimine, kiilaspäisus.

    Leitakse, aga leitakse tihti või käibele jäävad tihti väga kehvad lahendused. Kui luutiheduse tõstmiseks kasutatava populaarse ravimi üheks võimalikuks riskiks on luunekroos siis tahaks küll halvasti öelda.

    Seda küll jah. Kahjuks kipub olema, et inimesed harjuvad ka sellega, et ravimite võtmine ongi "nokk kinni, saba lahti" teema. Et ühest probleemist saadakse lahti nii, et tekib järgmine. Loll nõiaring, kuid nii mõnigi on nõus aastaid vaevanud probleemi lahendamiseks endale muu häda kaela tõmbama, saaks ainult esimesest vaevast "kergelt" lahti.


  7. AlanB, palun täpsed andmed siis juba, kui selline tekst. Ja, et ei oleks suurt eksimisruumi, konteksti vaata eestpoolt postitustest.

    Või ok. Siin : 1940dad VS 2010dad

    Kuna 50-... aastat tagasi ei olnud sel kujul viljakusravi, ei saa võrrelda selle % kasvu, aga üldisi näitajaid peaks saama küll.

    Ei välista, et muutusi ei ole, aga kas need on märkimisväärsed ning kas see tavainimest olulisel määral mõjutab. Uuringud võivad teha kokkuvõtteid, et tase on langenud, aga, kas nii palju, et sünnid on seeläbi kahanenud.

    Inimese viljakus on tänapäeval sündide määramisel vaid üks faktor mitmest. Viljakusravid, erinevad meetodid eostamise tõenäosuse tõstmiseks, surrogaadid ning väiksem imikute suremus jne tasandavad mistahes loomuliku viljakuse probleeme. Lõpptulemusena ei pruugigi statistikas mingit olulist vahet sündimuse absoluutnumbrite kohta leida. Täpselt sama on ka üldise tervislikkusega. Kui ka mõni tänapäevane tegur üldist tervist halvendab, siis mitu tegurit jälle parandavad või kompenseerivad.

    Huvitav küsimus on tõesti see, et kas see kõik tavainimest olulisel määral mõjutab. Ühest küljest võiks nagu mõelda, et väga tugevalt mõjutab - kuid teisest küljest ongi tänapäeva inimene harjunud kahe suupoolega ravimeid sööma ning mistahes probleemidele ühel või teisel moel lahendusi leidma. Ning enamasti lahendusi ka leitakse, kui piisavalt otsitakse. Ehk, aina enam harjutaksegi mõtteviisiga, et igal inimesel on probleeme ning ongi normaalse elu osa neile lahendusi mistahes moel leida.

    Aga huvitav teema muidugi.


  8. Subjektiivne teema. Kindlasti mõjutavad asja ka toitumiste ajastus ja sisu. Hommikune trenn toimub enamasti mitte niiväga hommikusöögi pealt, sest see pole õieti seedima veel hakanudki selleks ajaks, vaid just eelmise päeva ja õhtu toitumiselt. Ehk, suure tõenäosusega pead katsetama erinevaid toitumislähenemisi nii õhtul, kui ka hommikul, kui soov hommikusi trenne paremaks saada. Kuid ilmselgelt võivad siis õhtused trennid kannatada.

    Suhteliselt raske on olla samamoodi võimekas hommikuti ja õhtuti. Enamikel on üks või teine eelistus ja püütakse selle juurde jääda, või siis praktiseeritakse erinevaid trenne.


  9. Palju õnne! Ilus sära ja rahulolu silmis.

    Tänud! :)

    ------------------

    Selline tore asjake veel eilsest.

    28vzouh.jpg

    Loodan, et mõne silmis on minu pidevad sõnavõtud erinevates foorumites veidikenegi nüüd suurema väärtusega.

    Demagoogitsemine võib see olla, kuid praktilisi kogemusi ja saavutusi kiputakse ikka rohkem hindama. Kindlasti on viimaste nädalate kogemused ka mulle palju õpetanud. Võib-olla mitte midagi nö. "uut" teoreetilisel tasemel, vaid just pigem seda kuidas teooria ja praktika käsikäes nö. päris maailmas koos töötavad.

    Kogu ettevalmistus on kinnitanud minu arusaama selle koha pealt, et iga Treener peaks olema paremini haritud just psühholoogia vallas ning iga võistleja peaks saama selle koha pealt juhendust või ise juurde õppima. Sest vormi tegemine iseenesest ei ole keeruline - paar põhitõde ja tuld. Kuid inimvaim on see, mis ajab asjad keeruliseks. Selle taha jäävad nii paljud saavutused. Seega seda asja peaks hakkama rohkem uurima.


  10. Väga kõva! Vaat-et täiesti perfektne skoor igal hindamisel ja kindel võit. Tore kohe näha, kuidas Eestlane puhta töö teeb sellisel suurel võistlusel, kus peamiselt kohalikud võistlejad kellel peaks justkui igasugune mõeldav eelis olema.

    On lootust, et tuleb läbi aastate parim hooaeg Otile. Ning see on ju alles algus. Vormi annab kindlasti grammi võrra veel timmida ning mis veel siis saama hakkab. :D


  11. Pikk nädal hakkab lõpule jõudma. Kuid veelgi pikem ja raskem nädal ootab ees, koos järgmise pühapäevase Balti Matšiga. Egas midagi, peab valmistuma. Kindlasti saab lõbus olema. Nagu ma aru saan, siis koondise buss on ka fännidele avatud. 40 eurot oli vist see summa mille eest saate kaasa reisida ning Lätis meid ergutada ja aidata. :)

    153kvhe.png


  12. Absoluutselt ei sobi, jah. Aga mul ei ole ka eesmärki võistluskulturismis ;) Ja kui sa hästi rahulikult viitsiks mõelda - oma karbist väljas - jõuad ka selleni.

    A sa noor mees, kõike korraga ju ei saa - isegi suurte sammudega liikunud.

    Minu arvamus kogu teemast on väga lihtne ning vaevalt, et ta isegi sinu loogikaga vastuollu läheb. Mida täpsemaid tulemusi tahad, seda täpsemalt peaks toitumist/treeninguid jälgima. Lihtne? Ma arvan küll.

    See peaks siililegi selge olema, et täpseid toitude sisaldusi tavainimene tõesti teada ei saa ning samamoodi pole võimalik teada ka keha ainevahetuse detaile. AGA, kui üldse ei proovigi neid asju täpsemalt jälgida, siis pole üldse lootust täpsete tulemuste saamisest rääkida. Vähemalt mitte mitmekülgse menüü ja elustiili puhul.

    Tegemist on inglise keeles öelduna "Diminishing returns" mõistega. Ehk mida detailsemalt oma toitumist järgid, seda väiksemaks muutub kasutegur. Ehk kõige suurema efekti annab lihtsalt koguste umbkaudne kaalumine ja sisalduste hindamine ning kõige väiksem effekt, kõige väiksem mõju on mingite grammide ja mikrogrammide arvestamine, sest eksimisprotsent on liiga suur ning koguste mõjud liiga väiksed.

    Niisama harrastajal pole tõesti erilist mõtet seda kõige pisemat kasutegurit taga ajada, kuid puhtalt kogemuse omandamiseks ei tee halba vähemalt mõnda aega proovida. Tippsport on aga justnimelt selliste mikroskoopiliste eeliste tagaajamine.

    Ma nõustun, et tavaline enda lõbuks ja terviseks treeniv/toituv inimene ei peaks paaniliselt gramme lugema. Aga võib, kui ta tahab. Muidugi olen ka seda meelt, et ta võiks vähemalt mõista seda teemat niipalju, et tabab ära selliste ekstreemsete tegevuste minimaalse mõju.


  13. Olen alati imestanud Holgerit, kes ütleb, et pakendatud lihatooted, näiteks, on tema valik, kuna "sealt näeb täpse vahekorra ära".

    Sulle ei sobi see loogika? Isegi, kui pakenditel märgitu on 20%-lise eksimusega on ta ikkagi tunduvalt täpsem, kui silma järgi mingi lihatükk krabada ning loota, et see sisaldab seda mida tahad. :D

    Teate, kui väga hulluks minna, siis toitainete kalorid EI OLE sellised, et valk ja süsikud 4kcal, rasv 9kcal ja alko 7kcal. Tegelikult on numbrid hoopis teised. Aga ma parem ei täpsusta, muidu mõnel lugejal pea plahvatab. :D


  14. Aga kas me teame täpselt, kui palju me päevas kaloreid kulutame ja kui palju üldse seeditud toidust imendub?

    Yess, just, Otter.

    See craze ei ole normaalne, mitte keegi ei pea nii täpselt seda ajama. Mitte keegi. Ja ei saagi.

    Muidugi täpselt ei tea ja ei saagi. Kuid mida pingsamalt arvet pidada, seda täpsemaid tulemusi siiski annab saada. Sageli väga täpseid. Või te tõesti arvate, et mõned kaotavad grammipealt soovitult kehakaalu puhtalt silma ja kõhu järgi toitudes? ;)

    Ilmselgelt ei ole mõtet igal harrastajal 10kcal pärast juuksekarva nüüd ja igavesti lõhki ajada, kuid ega see kogemus mööda külgi maha ei jookse. Mõnda aega sellist lähenemist praktiseerides saab enda keha ja toitumise/treeningu kohta üldiselt väga palju teada. Ning tulevikus on silma ja kõhu järgi toitumine kordades tulemusrikkam.

    Kui aga soov tipptasemel võistelda, siis on selle juuksekarva lõhkiajamine see, mis võib medalikohad otsustada. :)


  15. Kura*, mida sa nüüd seletad.

    Juuksekarva? Lõhki? Kogu see foorum on neid igat kcal lugevaid cuttijaid täis, portatiivsed kaalud diplomaatkohvris, ja sa ütled, jogurt on jogurt.

    Aga see ka selleks, jutt on lisaks teemast, kus kõik need pool 50% ülekaalulisest eestimaalasest on mures oma kaalu pärast ja siis saavad nõuandeid: sööge jogurtit, kohupiima. Mis on nende jaoks kohupiim? Kohuke. Sest see on ju nii nämma. Jogurt. Jah, seda ahjuõuna-kaneeli, palun 2 potskut - kaalustallaee kirjutas, et jogurt - see sobib.

    Sulle see dieet ei mõju tõesti hästi.

    No pagan küll, sa räägid aiaaugust ikka. :D

    Point selles, et niivõinaa tuleb sisu vaadata. Milleks veel keerulisemaks asja ajada ning hakata jogurti definitsiooni üle vaidlema. :D - Mis tähtsust sellel on kuidas sa toitu kutsud. Isegi kõige tavalisem, prostam maitsetu kohupiim on erineva sisaldusega sõltuvalt sellest, mis tootja oma on.

    Minu postitus oli ikka otse sinu kommentaarile suunatud, kus sa kaebasid, et toitumisgurud ei tee jogurtil ja jogurtil vahet. No küll juba tehakse, lihtsalt keegi ei viitsi seda juuksekarva lõhki hakata ajama, et välja mõelda kuidas sellist elukat kutsuda, mis on justkui nagu jogurt aga veidi suhkrusem. :D


  16. Miks isegi teie, toitumisgurud, nimetate jogurtiks neid magustatud segusid?

    Jogurt, originaalis, on suhteliselt süsivesikuvaene produkt. Kui kuskile jõuda sooviks, võiks hakata teatud arusaamu välja juurima inimestest. Paistab, aga, et kõigepealt tuleks endast alustada.

    Suhkru lisamine jogurtile ei tee teda kuidagi vähem jogurtiks. Või teeb? Sinu loogika järgi peaks seega enamik piimatooteid ümber nimetatama, sest va. mõni üksik, on nad kõik erinevaid lisasid täis ja seega ei kvalifitseeru originaalsete nimetuste alla. Või mis?

    Ei ole mõtet juuksekarva lõhki ajada sellistes küsimustes.


  17. jogurt on hea toode nedele kes tahavad juurde võtta :D :D :D Ära parem võta sõna üldse kui sa si**agi ei tea :)

    Et siis jogurt on halb toode juurdevõtmiseks? Hah, ma võiksin ennast jogurtist paari päevaga +5kg suuremaks süüa/juua. Ning kui ma endale kätt ette ei paneks, siis oleksin paari kuuga üks hunnik jogurtit. :D


  18. Võistlus algab alles kell 16.00 - mis grimmi sa tahad seal hommikul panna??? Piisab kui aegasti enne võistlust mitu kihti paned ja muud ei ole vajagi, rääkimata hommikust. ;)

    Seda küll jah, aga mul abiline peab keskpäevast juba tööle ronima. Muidugi saab grimmida ka teiste abiga hiljem, kuid ei taha niisama tüliks olla, kui saan varakult abilisega tehtud - eelmistelt võistlustel niipalju kogemusi juba kogunes, et eks see grimmimine paras tüütus ole. :)


  19. Kuidas ma puhata ei anna, ma puhkan 2-3 päeva, trenni vahel. see on nagu mingi needus, et ma edasi ei arene ja ei jõua rohkem teha

    Trenn on üks osa, toitumine teine ning neid on veel. Väga vabalt võis juhtuda, et 40x3 tuli ajahetkel, kus kehas olid energiavarud täis, tuju ning tahtmine hea ning viimati 25x3 olukorras, kus keha väsinud ning meel mõru. Palju asju on, mis tulemusi mõjutavad. Ma teen vahest hommikuti kätekõverdusi ning seal ca. 40x juures hakkab ära väsima. Samas teen vahest õhtul ning võin 60x ära teha ning ei saaks arugi, et midagi viga oleks - teeks või 100x täis. :D


  20. See on see kui teha copy-paste ilma täielikult läbi lugemata ja muid allikaid otsimata ning töö kõrvalt postitades, aga noh, seda ma nagunii nii ei mõelnud, et julgen sinuga nõustuda. Pigem oli mõte selles, et ananass on igati kasulik ja teada-tuntud on ju ka see, et bromelaiini tabletid kaalulangetajatele on olemas jms.

    Selle kasulikkuse teemaga on see, et tegelt võib seda praktiliselt iga värske, loodusliku toidu kohta öelda. Mistahes puuvili või juurvili, liha või kala jne. Seega IMO pole mõtet seda üleliia rõhutada. Aga eks see ongi meile harjumuseks saanud. Kuna paljud inimesed ei tarbi piisavalt värsket taimetoitu ja üleüldse on värsket, vähetöödeldud toitu menüüs vähe, siis väga tihti ongi täiesti õige öelda, et see või too toiduaine on kasulik.

    Bromelaiin on küll kasulik aine, kuid väheuuritud ning raske on midagi üleliia kindlat väita. Seda kas ta praktikas kaalulangetajatele midagi otseselt kasulikku pakub on küsitav. Pigem kasu, kui kahju ma pakuks, aga kas just kellegil ananassi selle pärast süüa soovitaksin - pigem mitte. Üleüldiselt okei soovitus, absoluutselt. :)

    http://examine.com/supplements/Bromelain/

    Aga noh, point selles, et erinevaid "kasulikke" aineid on lugematutes eri puu- ja juurviljades ning muidugi ka lihatoodetes. Seega on raske midagi üleliia esile tõsta ja öelda, et see on nüüd nii hea, et lausa peaks sööma, või pigem eelista seda või teist. :D - Kuigi eks meile kõigile meeldib enda lemmiktoite reklaamida. Tunnistan ka oma süüd - armastan lihtsalt greipi. :D


  21. Archangel - naistepuna on ka looduslik ja sisaldub nt mõndades raviteedes, aga ometigi mõjutab pillide toimet; greibiga kursis pole, aga kui keegi väidab, et mingi nö risk on siis miks mitte seda uurida.

    Ilmselgelt on selliseid erandeid palju ning tõesti sellistel teemadel end harida ei tee halba. Kuid muidugi ei tasu hulluks minna ja igat puuvilja kartma hakata vms. :D

    Süües koos valke ja süsivesikuid, mida me tavaliselt teeme, on organismil raskusi nende eraldamise ja seedimisega. Selle tagajärjel seeduvad valgud halvasti ja ebapiisavalt seeditud valgu osakesed võivad tekitada organismis mitmeid probleeme, sealhulgas rasvumist ja ülekaalu. Samuti aitab ananass kehast välja viia üleliigset vedelikku ning kiirendab ainevahetust. Just nende omaduste tõttu arvatakse ananassil olevat soodne mõju ka kaalulangetamisele.

    See jutt on küll nüüd suuresti jama. Selline ehte pseudoteadusliku maiguga jutt. Valkude ja süsivesikute koos tarbimine nüüd kohe kindlasti seedetööd rikki ei aja ning rasvumise ohtu ei tõsta. Kui lähemalt süveneda, siis on selline väide ju lausa absurd.

    Kirjutasin ka selle kohta artikli. :)

    http://www.kaalustalla.ee/blogi/kas-kartulit-ja-liha-voib-koos-suua/


  22. Haha, ei teagi kumb on hullem, kas Johnny Bravo või selline. Peaks ikka tasakaalus asja hoidma

    Muidugi jah. Ei ole mõtet ühtegi lihasgruppi tähelepanuta jätta. Ning kui just senine elu koormust teatud kohtadesse suunanud ei ole, siis enamikele sobikski suht võrdses mahus kogu keha treenimine. Alguses vähemalt küll. Tulevikus saab vastavaid korrektuure teha kui on näha, kuidas lihaste geneetiline kuju luustiku peal välja näeb ning mis kohavad vajavad järeleaitamist.

×