Jump to content

Archangel

Kasutajad
  • Content count

    3,445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    66

Everything posted by Archangel

  1. lihaskasv

    Noh, eks osaline dieeditamine tuleb kindlasti kasuks, sest paljud on tõesti rääkinud ka sellest, et lihaskasv on parem siis, kui rasvaprotsent on seal 10% kandis, võib-olla veidi rohkem, aga mitte üle 15%. Seega ennast pekki süües võib tõesti edasine kasvamine raskemaks muutuda. Ning muidugi ainult kasvamine aasta, aasta järel ei oma ka väga suurt pointi, sest siis kui lõpuks dieedile vaja minna, siis pead end ogaraks dieeditama. Kuid kas korra aastas peaks just võistlusdieeti pidama... selles ma päris kindel ei ole. Aga jooksvalt dieedi perioode võiks muidu olla küll. Mis aga võistlemispausi puutub, siis vast oskad sa tõesti paremini kommenteerida ning ma ei saa väga vastu vaielda. Siiski arvan, et ka minu jutus on point sees. Kas on väga algajatest noortel mõtet kohe lavale ronida, kui reaalselt ei ole mingit erilist massi demonstreerida? Ja nii aasta, aasta järel? Võib-olla võistluspaus ei ole jah niiväga hea mõte ja parem oleks üldse tõsta lavale mineku standardeid? See oleks seega pigem treenerite ülesanne mitte liiga vara poisse lavale saata...
  2. lihaskasv

    Will Brink räägib veel numbritest:
  3. lihaskasv

    Jah, väike. Liiga väike isegi. Mina Otsusega siinkohal ei nõustuks ning väidaks pigem, et täiesti algaja on võimeline esimesel aastal väga korraliku trenni ja toitumisega ka ligi 2x suurema lihaskasvu endast välja võluma. Täpsed detailid on muidugi kinni inimese geneetikas ja stardipunktis. Mõni eriline diivanil lösutama harjunud kribu suudab kindlasti rohkem kasvatada kui see, kes enamuse elust juba on füüsilise tööga tegelenud. Muu jutuga nõus, et iga järgnev treeningaasta toob suure tõenäosusega 2x väiksemad numbrid lihaskasvus kui eelmine. Ca. 5 aastaga on regulaarselt korralikult treeninud ja toitunud sportlane tõesti oma naturaalse lihasmassi potentsiaali enamuses saavutanud ja edasine areng saab olema teosammul grammihaaval arenenemine ning lihaste separatsiooni ning tiheduse parandamine. Visuaalselt suudab kindlasti ka juba pika staažiga sportlane end kõvasti paremaks treenida/toituda, kuid see ei saa toimuma märgatava massi kasvu pealt - kui just steroide ei kasuta. Siinkohal tuleb muidugi mainida, et sportlased, kes aastas mitu korda võistlusdieete peavad, neil võtab potentsiaali saavutamine massi osas kindlasti kauem aega. Võistlusdieet kestab sageli mitmeid kuid ning sellega tõmmatakse ju põhimõtteliselt igasugusele lihasmassi kasvule pidur peale. Seetõttu on minu üks soovitus see, et lavale ei olegi liiga vara mõtet regulaarselt ronima hakata. Lükkad konkurentsivõimelise massi saavutamist liiga tihti edasi. Varbad võib nö. vahest märjaks teha, kuid esimese täispika võistlushooajaga võiks IMO oodata ja väga noorelt piirduda siis kas kevade või sügisega ja mitte mõlemaga. Muidu tiksutaksegi suht samal tasemel liiga pikalt.
  4. Archangel'i blogi

    Just. Traditsiooniline vanakooli värk. Mõjub päris hästi ka väiksema raskusega ning tunduvalt ohutum, kui hakata korteris raskemat kangi kukla taha upitama.
  5. Archangel'i blogi

    Jah, mõistlik ta ei ole, kindel see. Kuid usun, et antud olukorras parim lahendus, et parima vormiga lavale astuda. Dieediga jäin tõesti hiljaks ning Balti Matš ei olnud ka üldse plaanis. Kuna vormiga rahule jääda ei saa, siis peab veidi pingutama ning kuna eelmine nädal sai rämedalt laaditud, siis peab vormi parandamiseks nüüd vastupidi veidi enam piinama. Õnneks on mul physique kati jaoks lihasmassi piisavalt ning võin riskida veidi karmima dieediga lühikest aega. Mistahes lihasmassi kadu ei ole probleemiks, kui selle arvelt natukenegi teravamaks saada, sest see on peamine probleem hetkel. Kindlasti kavatsen võtta ka sama lähenemise, mis eelmine nädal ning laen end võistlusteks ilusti täis, küll aga piirdun ühe karmi laadimisega laupäeval ja siis võistluspäeval endal. Eelmise nädala 4 päeva jutti oli täielik overkill. Olin laval küll punnis, mis jube, aga kindlasti kadus sinna veidi teravust. Üritan endale mitte liiga teha, kuid kardan, et päris lebolt see nädal ei lõppe. Reede pärastlõunani peab vastu pidama end piinates ja laupäeval tõmban igasuguse aktiivsuse täiesti nulli ja ainult söön päev otsa. Pühapäeval sama teema kuni võistlusteni välja, mis peaks ca. 17.30 vist hakkama. Seega jääb umbes 48h täielikku taastumist ja sellest ma loodan, et piisab lihaste värskendamiseks ning enesetunde parandamiseks.
  6. Archangel'i blogi

    Eilne päev oli raske. Kaloraaz jäi lõpuks nõks alla 2000kcal'i vist, kulutus ca. sama mis Esmaspäeval. Rattal tuli sõitu 30km jagu. Jube raske on ning ma ei tea, kas suudan nii karmi defitsiiti jätkata. Oleks vaja edasi pingutada, kuid keegi oleks nagu konkreetselt maailmalt juhtme tagant tõmmanud ning kõik värvid ja helid on kadunud. Täielik apaatia vaevab. Veidi men's physique kohta nalja ka. Võistlusgrimmi kasutamine jätab toredad randid... aga kallis kraam ning pole mõtet sinna raisata, kuhu kohtunikud ei näe. Ahjah, kui keegi veel EKV kajastust ei näinud, siis siit saate vaadata: EKV kajastus algab 42:50 ning Men's Physique ülevaade ning minu intervjuu 44:16 http://www.tallinnatv.eu/index.php?id=13782
  7. Jah, nii on tõesti. Olen samuti nõus, et kui võtta mõni autoriteet keda veidi nö. "pimesi" usaldada, võiks see inimene olla justnimelt selline, kes tegelebki erapooletute analüüsidega. Keegi kelle elu ei keerle selle ümber, et sulle midagi pähe määrida ja fänne koguda. Pigem ikka keegi, kes lihtsalt objektiivselt asju vaatab ning enda avastusi ja mõtteid kajastab. Alan Aragon, Lyle McDonald, James Krieger, Eric Helms etc. Neid inimesi on päris palju, keda ei huvita mingi ühe teooria promo ning endale reklaami ja turundusega nime tegemine. Analüüsitakse lihtsalt olemasolevat infot ning järeldatakse seda mida tõendid toetavad. Puudub ühegi teooria või lähenemise põhjendamatu eelistamine.
  8. Jah. Rich Piana on tühikargaja, kui arvab, et 30a bodybuildingut teeb temast tegija ja mingisuguse toitumiseksperdi või lisandispetsialisti. Coleman on tühikargaja, Cutler on tühikargaja ning kõik teised samuti, kes sama suhtumist praktiseerivad. Dorian Yates on näiteks eriti ülbe siinkohal ning arvab, et oma tiitlite toel võib suust ükskõik mida välja ilastada ning kõik peavad seda tõe pähe võtma. Juttu mida mehed suust ajavad tuleb analüüsida objektiivselt, eraldi nende inimeste saavutustest ja muust sellisest. See, kas sa oled USA president või nurgatagune Volodja, kes prügikastist süüa otsib ei oma tähtsust, sest väite tõesus sellest ei muutu. Analüüsida tuleb väiteid endid ning argumenteerida nende poolt või vastu kasutades vettpidavat loogikat ja tõendusmaterjale. Mitte aga jahuda sellist jama, et "tegija tüüp ütles" ja seega nii on... Loodan, et sa saad ise ka aru mida "brainwashed" tähendab, sest seda sama tahtsin sinu kohta öelda. Tundub, et youtube on sulle ühe korraliku brainwashingu teinud ning igasuguse ratsionaalsuse sinust välja peksnud.
  9. Massilisajad

    Tarbivad ja väga palju tarbivad. Sest iga mõtlev inimene jagab piisavalt hästi matsu lahti, et mitte igas asjas kolli näha. Valgupulber on odav, mugav, maitsev, pulbri kujul toit. That's it. No magic, no special effects. On põhjuseid seda tavatoidule eelistada ning on põhjuseid seda mitte teha. Iga mõtlev inimene suudab ise otsustada, kas tarbida või mitte. Sa parem proovi, kas suudad tõestada miks näiteks kohupiim kuidagi parem on kui valgupulber? Arvad, et seda on vähem töödeldud? Koosneb mingitest muudest maagilistest koostisosadest, mis muudab selle "toiduks" aga valgupulbri pahaks ärimeeste tooteks, mida ullikestele müüa? Mõtle ja siis kirjuta.
  10. Massilisajad

  11. Seda niikuinii jah. Niipalju kui ma tema videosid möödaminnes näinud olen, siis mees on korduvalt väitnud, et tema elu mõte ongi raha teenida ja olla "tegija". Sellise jutu peale ei imesta absoluutselt ühegi võtte üle mida see mees kasutusse võib võtta. Ta võib rääkida asjadest, mis vajavad avalikkuse tähelepanu ning ta võib rääkida asjadest, mis on head ja kasulikud, tuua kasu ka teistele. Kuid selles pole mul küll kahtlustki, et mees hoolitseb eelkõige iseenda heaolu eest, ning selle nimel võivad kõik teised põrgus ka põleda, kui vaja.
  12. Massilisajad

    Sina oled mõttetu, kui sellist jura toodad. Enda kogemustega võid kuu peale sõita, nende väärtus on avalikus foorumis kiremiseks praktiliselt olematu. Lõpeta see totaalselt ebaratsionaalse ekstreemsuse propageerimine. Mis selles valgupulbris mõttetut on? Tavaline toit pulbri kujul neile, kes eelistavad seda sellisel kujul. Olgu põhjuseks hind, koostis, maitse, mugavus või mida iganes. Seda tuimalt ja põhjendamatult mõttetuks kutsuda on mõttetu sõnavõtt.
  13. Ei tasu hüpata ühest ekstreemsusest teise. Katsu vahepeale kuskile maanduda ning siis edasi vaadata.
  14. Archangel'i blogi

    Eks seda hormoonide asja võib täitsa vaadata. Muidugi see soolane hind just testima ei kutsu - hetkel muidugi olen kindel, et karmi dieeti tõttu on niivõinaa kõik tasemed kõvasti alla normi. Seega võib-olla tasukski teha pigem siis, kui keha normaalsemas seisundis? Üks võistleja rääkis backstages, et lasi teha ning tulemused olid selged - testo pm. täiesti nullis ja kortisool laes. Ega mõnel mehel nalja pole, kraanid väga kinni keeratud. Aga veel spetsiifilisemalt kavast? Okei: Rind: Surumine - 3x12, 92,5kg Pos. kaldega surumine - 2x12, 82,5kg Lendamine hantlitega - 2x9, 24,75kg Pullover - 2x9, 24,75kg Selg: Lõuatõmbed - 15x, 14x, 14x keharaskusega Kangi tõmbed vastu kõhtu - 3x12, 92,5kg / jõutõmme samad numbrid Õlakehitused trapetsile - 2x12, 92,5kg Hantli tõmme - 2x7, 61,5kg Jalad: Hack kükk - 2x12, 52,5kg Sirgete jalgadega tõmme - 2x12, 52,5kg Väljaasted - 2x12, 13,5kg hantlid Biits: Seistes kangiga - 2x7, 47,5kg Üle põlve istudes hantliga - 2x12, 13,5kg Triits: Kukla tagant - 2x12, 13,5kg hantel Tahatõuked - 2x12, 13,5kg hantel Õlad: Seistes surumine kang - 2x7, 47,5kg Taha lendamine 2x12, 13,5kg hantel Küljele lendamien 2x12, 13,5kg hantel Ette lendamine 12x, 13,5kg hantel Kõik. Hetkel nö. tsükkel poole peal. Kordustega lähen kuni 15x ja siis tõstan raskusi ja tagasi alla vahemikku 6-10x, sõltub mis harjutus ja kui palju raskus tõuseb ning siis uuesti kuni 15x. Iga nädal kuskilt tõstan veidi. Üks kordus siit või sealt. Ülimalt aeglane progress, aga pole ühtegi trenni veel olnud viimase 1,5a jooksul, kus oleksin alla planeeritu teinud. Tahaks teada, kui paljud seda veel öelda suudaksid?
  15. Archangel'i blogi

    Mingeid tasemeid mõõtnud ei ole. Selles suhtes ei ole tõesti vähimatki aimu, mis näitajad on. Huvitav oleks muidugi teada saada, kuid ega ta praktikas midagi ei muudaks. Kui saan teada, et tasemed on kõrged, siis järelikult mis - olen nö. looduse poolt andekas? - Ja kui on madalad, siis olen raske töö poolest kõva vend? Ei teagi, kumba uudist rohkem teada tahaks, heh. Treeningkava konkreetselt? Hmmm, kuskil vist kirjutasin pikemalt. Aga lühidalt: E - rind/selg (Surumised, lendamine, lõuatõmbed, kangi ja hantli tõmbed, jõutõmme, pulloverid) T - jalg, käed, õlad (hack kükk, väljaasted, sirgete jalgadega tõmme, kangiga biits, hantliga istudes isoleeritult biits üle põlve, triits kukla tagant ja tahatõuked, seistes surumine ja hantlitega lendamised õlale) K - vaba N - rind/selg R - jalg, käed, õlad L - Rind või Selg või Vaba - kordamööda jooksvalt. P - vaba
  16. Meh, tobe ekstreemsus. Teema ise on hea, kuid ta esitleb seda sellise nurga alt, et peaks talle vastuvideo tegema ja küsima, et mees mida sa suitsetad. Söö 6 korda päevas? Väldi toidukorra asendajana sheike? Karda suhkrut? Söö 12 munavalget ja kaks kaussi kaerahelbeid hommikuks, banaanid ja pähklivõi on pähh? Kulturistid ei kasuta valgusheike võistlusteks valmistudes? Tavaline toit on alati igas asendis, kontekstis parem, kui mistahes lisand? Come the fuck on... Tüüp üritab vaatajaid ja kuulsust võita sellega, et räägib teemast, mida tõesti enamasti üritatakse vältida, kuid ajab sinna juurde täielikku kelbast. Avalikult lisandite promomistest ja sisalduste uurimisest rääkimine ning "päris toidu" soovitamine on tõesti piisavalt "big deal", et sellest peab rääkima, kuid no miks pagana pärast peab ta sellesse teemasse muud jaburdust juurde lisama. Video ise on samuti varjatud reverse psychology marketing. Teeb lisandeid maha, ütleb, et ostke päris toitu, aga siis ronib teie alateadvusesse jutuga, et tal tuleb siiski endal lisandisari välja koos mingite "imeliste" koostisosadega, mis kõik ära ehmatab. Soovitab päris toitu süüa, väga ilus. Aga siis räägib ikka, et lisandid on abilisteks ning tema lisanditega te saate paremaid tulemusi... Ei teagi, kas meest kiita teema pärast, või noomida jura jutu ja sealjuures enda lisandite promo pärast.
  17. Tallinna TV spordiakadeemia tegi võistluste kokkuvõtte - EKV kajastus algab 42:50 http://www.tallinnatv.eu/index.php?id=13782
  18. Archangel'i blogi

    Hommikune trenn peaaegu tehtud. Raske on. Kütuseks paar võileiba ja kohvi, kuid ega sealt erilist powerit ei ammuta enam. Aga küll tehtud saab. Seeriatevahelised pausid venivad muidugi suht pikaks. Muidu sama plaan, mis eile - teha veel kokku ca. 2h velo ning teha ka üks pikem kõnnak väljas ning miks mitte kodus veel lõuatõmbeid ja kätekõverdusi lisaks.
  19. Archangel'i blogi

    https://www.youtube.com/watch?v=Lb8G5amlHJ4 Päris huvitav vaadata kuidas profid poseerivad. Mõne mehe liikumine on ikka ülisujuv ning poosid väga läbimõeldud. Lõplik järjestus muidugi suuresti bullshit, sest Anthony küll ühestki otsast esikohta ei väärinud. Igav ja tuim poseerija, vorm ei olnud nii terav, lihasmass keskmine, lihaskuju keskmine. Aga eks esimese Mr. O kohta annab andeks, et pole hindamine hästi paika loksunud. Sellist asja on kodus suht raske õppida, kuid samas pole Eesti pinnal kedagi niiväga õpetajaks ka võtta, liiatigi kuna ala hindamine on nii segane, et raske teada, mis moodi paremat muljet laval jätta. Eks peab ise nokitsema enda stiili.
  20. Archangel'i blogi

    Ongi päev läbi saanud. Jube... Kaloraaž tuli lõpuks vist ca. 1700 ja kulutus päris hea, kuigi ega täpselt ei tea kui palju. Pakun, et 1500kcal defitsiiti tuli vast ikka täis. Tehtud sai tavapärane jõutreening, mis kestis 1,5h, siis tunnine jalutuskäik väljas, siis kodus veel ekstra 6 seeriat lõuatõmbeid ja 6 seeriat kätekõverduste variatsioone ning päeva jooksul kogunes ka 2h velosõitu, distantsiks tuli 32km. Nüüd õhtul tõmbasin suurema toiduhunniku sisse ja hetkel on nälg peletatud, kuid keha on päris läbi. Keha veidi nutab, kuid juba 6h pärast on äratus ning algab jälle veloga. Tundub, et glükogeenivarusid ikka jagub, sest pump tekib kiiresti ja soonetab päris mitmest kohast päris tugevalt.
  21. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Noh, olgem ausad, ma laksan oma 2h velo väntamist ka veel päeval otsa, lisaks jõutrenn. Selle pealt juba midagi näkitseda annab - kuigi hetke piinamise juures pean vist snickersi nuusutamisega piirduma.
  22. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    - Ma läksin koos ühe sõbraga suuremast kambast tegelt suhteliselt vara lahku. Üritati Vabanki mind tirida, kuid mina, kui aastaid klubides töödanu ei võtnud vedu. Ma tean väga hästi, et ei suuda ööklubides midagi tarka peale hakata. Need on kohad joomiseks ja läbustamiseks ning mul vanust ka juba nii palju, et see värk on suuresti kõik läbi elatud ning enam ei tõmba eriti. Mõnel kogenenumal on võib-olla raudsem tervis aga mul on küll hetkel nii, et kui ma ennast korralikult täis tõmbaks, siis on pohmakas 2 päeva ning karmile dieedile see jama veel otsa visata... ei aitäh Läksin võtsin sõbraga enne kodu veel ühe pitsa ja õlle ning siis tegin ilusa 1.5h-lise jalutuskäigu koju. Kes see ikka takso eest maksab.
  23. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    No enne läks kolm pirukat, pool liitrit jäätist ja kauss hommikuhelbeid piimaga sisse. Kell oli 4 hommikul ka. Kaks snickersit jõudsin sisse keerata, siis hakkas pilt tasku minema. Kerged süümekad hakkasid ka närima, hah.
  24. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Selle positiivsusega on jah kehvad lood. Ma ise nutan kahte snickersit köögikapis taga. Laupäevase laadimise viimane ost oli terve pakk neid krabada aga enne jäin magama, kui ühele poole sain. Nüüd õrritavad seal kapis. Tundub, et pean kuskilt muud toitu vähemaks võtma ja ratast veel sõtkuma, siis saan need raiped ära süüa.
  25. Reval Sport

    Non-stop draama. Ma saan aru, et kõigil osapooltel on omad kanad kitkuda, kuid asjasse mittepuutuvad inimesed ei saa tegelt suurt muhvigi aru ja ei tea keda uskuda. Seega on seda teemat tobe läbi foorumi lugeda. Tahes tahtmata tahad hakata pooli valima ja kedagi toetama või maha tegema, kuid reaalsus on see, et asja täpseid detaile teavad vaid osapooled. Ehk kõik muu on lihtsalt "müra" ja mõttetu foorumi solkimine tegelikult.
×