Jump to content

Archangel

Kasutajad
  • Content count

    3,445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    66

Archangel last won the day on May 8 2014

Archangel had the most liked content!

Community Reputation

482 Kõrvad kikki - tark mees räägib

1 Follower

About Archangel

  • Rank
    Vana tegija
  • Birthday 02/10/1986

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tallinn

Recent Profile Visitors

18,005 profile views
  1. Tervislik hommikusöök(naisoost isikule)

    Nagu SKG ütles, söö mida tahad või ära söö üldse. Tähtis, et päeva (või paari) lõikes oleksid vajalikud toitained ja energiakogused omandatud, enesetunne hea ning energia laes. Mis selleni viib, see sõltub juba inimesest.
  2. Toitumine

    Kõike võib süüa ja midagi keelata pole vaja. Sealt paljud sinu probleemid pärinevadki. Hetkel on näiteks mul ees 200g shokolaadi, liiter jäätist ning pea paarist õllest veel uimane, samas silitan 6-packi. Mitte, et kellegil samamoodi toituda soovitaksin, vaid üritan kerge shokoteraapiaga näidata, et vahest võib ning vahest lausa tulekski süüa väga vabalt ja nautida elu. Hea vorm ei jää toiduainete nimetuste või reputatsioonide taha kinni. Kui elu on lõputu piin, nälg, nõrkus ja pidev keelamine, siis ei ole ükski ajutine tulemus seda väärt. Jah, ajutine - sest ükskõik, kui kõva tahtejõuga sa ka ei ole, siis mistahes tulemus ei saa olla püsiv, kui selle saavutamiseks pead 24/7 kannatama ja tunned end kehvasti. Kuna sa oled ilmselgelt palju vaeva näinud ja tulemused mitte päris sellised nagu soovid, siis võib-olla tasuks mõne professionaaliga ühendust võtta, kes juhendaks. See pole häbiasi tunnistada, et vajad veidi abi ning see pisku rahasumma mille pead välja käima on garanteeritult seda väärt, kui saad päevapealt enesepiinamised ära lõpetada ja eesmärkidele lähemale liikuma hakata. Vormi saamine ei pea olema piin. Hea vormi omandamine ja selle hoidmine peaks olema lõbus ja mõnus ettevõtmine. Tervisliku elustiili viljelemine ei peaks olema raske ega kurnav. Tihti ta seda on, kuid seda selle pärast, et inimesed juba eeldavat ette, et nii peabki olema. Ei tea. Ausõna ei pea.
  3. Silvar Rückenberg

    Sarge ja tema isud. Sõin just 2000kcal suuruse õhtusöögi (500g liha, 500g juurikaid, 500g tomatipastat, 4 muna, pott putru, 2 banaani, 1 greip) ning kõht pole isegi mitte ligilähedaselt täis. Hea, et ma nii laisk olen, sest muidu läheks ja ostaks liitri jäätist ning kilo shokolaadi ja keeraks selle kõik sisse nagu nalja. Või noh - veidi nagu oleks täis, püksirihma kinni sikutada ei jõuaks. Samas sööks vabalt edasi.
  4. Välijõusaalid Tallinnas / torud, rööbaspuud jm

    Käisin eile ja tegin paar klõpsu Pae pargi terviserajast ja virgestusalast. Kardan, et linnalt küsides ootad omajagu aega ning saad kasutu vastuse. Aga proovida ju võid.
  5. Martinkink blogi

    Palavust tunneb üldiselt mistahes vähegi korralikuma valgu või süsikurikka eine puhul. Seedimiseks on energiat vaja, organid peavad tugevamalt tööd tegema, pulss tõuseb jne. Suviti ei saagi ma väga hilja enam õhtust süüa, sest higistan öösel linad täiesti märjaks. Peab veidi pikema pausi sisse jätma, et suuremad seedetööd tehtud saaksid ja keha maha rahuneks. Süskarite puhul on toime kõige tugevam, sest keha reageerib suurtele süsivesikute kogustele enamasti ainevahetuse võimendamisega. Mida enam suhkruid sisse kaanida, seda enam üritab keha neid kohe energiaks ära põletada. Sealt ka see kuumus.
  6. Välijõusaalid Tallinnas / torud, rööbaspuud jm

    Lasnas Pae pargis, tehisjärve kõrval on samuti virgestusala koos mitmete lõuatõmbetorudega, rööbaspuudega, lisaks mõned ronimiskohad jms. Kõik vajalik saab tehtud. Park ise pakub veel ilusat asfaltrada rattaga sõitmiseks või jalutamiseks ümber järve ning samas on olemas ka PEHME jooksurada, mis jookseb asfaldi kõrval - selliseid radu väga mujal näinud ei ole ning see on kindlasti üks parimaid asju seal pargis. Virgestusala kõrval on ka suur laste mänguväljak, petangiala ning üleüldse on seal hea chillida. Sügisest avatakse kohe pargi kõrval ka Maxima pood. Ei tea kui suur aga hetkel ehitavad. Usun, et neid kohti on hulgi, lihtsalt kuna avalikult väga ei reklaamita, siis enamik inimesi teavadki vaid heal juhul enda elukoha ümbruses olevaid asju. Hmmm... TEEMA IDEE - teha nimekiri kõikidest kohtadest Eestis, kus sellised välised nn. virgestusalad asuvad, võimaluse korral lisada pilte või muidu kirjeldada, mis treeningvõimalusi koht pakub.
  7. Mure põlve pärast

    Gmaster kas sa ise enda teraapiates EMS'i ka kasutad? Või kasutab seda keegi teine Eestis? Mõtlen just füsio/ravi koha pealt. Mitte seda mida need kommertsklubid pakuvad, kus lubatakse jõusaalist 8x paremaid tulemusi lihaskasvu suhtes. Mulle endale tundub nagu sellest värgist võiks just erinevate vigastuste puhul suur abi olla, kui pole otse füüsiliselt võimalik lihastele, närvisüsteemile jms. otsest koormust anda.
  8. Mure põlve pärast

    Eks nende arstidega ongi nii, et nende pilgu läbi võtabki paranemine mitu kuud aega, sest nemad füsioteraapiat teha ei mõista ning seega on nende arust õige ravi passiivne. Või nad lihtsalt ei ole valmis endale seda kohustust võtma, et soovitavad füsioga ühendust võtta. Kas nad ei oska kedagi soovitada või pagan teab. Tunduvalt loogilisem oleks, kui ka tavaline perearst oskaks erinevate lihasvigastuste jms traumade puhul vähemalt soovitada seda kelle juurde pöörduda, et tegeleda "aktiivse" raviga. Niisama passida on enamasti suhteliselt tobe viis selliseid asju ravida, sest pikemas plaanis võib see isegi kahju tuua. Ilma paranenud verevarustuse ja koormusest saadavate kasvusignaalideta hakkavad lihased lihtsalt atrofeeruma ning kogu tervenemine toimub teosammul. Kui ka lõpuks vigastus kaob siis sama kohta uuesti vigastada on äärmiselt lihtne - antud lihas ning sageli ka ümbritsevad lihaseid (täieliku treeningpausi puhul kogu keha lihased) on nõrgaks jäänud (ka luud nõrgenevad) ning enamasti ei võeta seda trennides arvesse. Asutakse suhteliselt tugeva koormusega uuesti treenima ning väga tihti lõhutakse end kohe uuesti ära, võib-olla isegi hullemini. Ja siis uus paus, mis muudab keha veelgi nõrgemaks jne jne. Lõpuks ongi inimene nagu paberist või portselanist. Midagi teha ei jõua ning iga asi lõhub midagi ära. Mõne aja pärast ei pea isegi trenni enam tegema, et end ohtu seada - tõmmatakse lihaseid kodus askeldades ära ning luid lõhutakse lihtsa komistamise tagajärjel. Mäletan hästi, kuidas mu oma vanaisa oma otsa leidis. Veel 70 aastaselt oli kõbus vanamees ning käis iga päev jalutamas. Siis ükskord kukkus karmilt ja lõhkus puusa. Selle asemel, et aktiivselt asja ravida, veetis ta oma paar kuud voodis, peale mida ta oli nii kutu omadega, et sai vaid teosammul kodus jalgu lohistada. Ilmselgelt muutus olukord ainult halvemaks kuna niigi vähene kehaline koormus langes veelgi. Päästjaks oleks olnud kasvõi kõige madalaima mõeldava koormusega füsioteraapia. Kuid seda muidugi ei juhtunud ning mõned aastad hiljem juhtus see, mida karta oli - keha oli nii nõrk, et ta kukkus uuesti ning siis juba mitmest kohast katki. Luud olid eriti nõrgaks muutunud ja lihasmassi polnud enam ollagi. Eluisu sai otsa ning haiglavoodi ta surigi. Ma ise mäletan veel seda, et käisin tollal keskkoolis ning olin ise treeningutega alustanud. Käisin tal ikka külas ja pidevalt soovitasin veidi end treenida. Pakkusin hästi kergeid handleid jms. Aga noh - vanainimese ellu muudatusi tuua pole lihtne. Eriti kui inimene pole elusees trenni teinud ning tervis ja füüsiline võimekus on miski, mis nö. alati on olemas olnud ja mille säilitamise või arendamise peale polegi kunagi mõeldud. Eks paljudel inimestel see probleem. Nooruses ollakse reibas, tugev, vastupidav ning arvatakse, et see püsib igavesti. Kellele trenn ja toitumine, kui enesetunne kogu aeg nii hea. Aga kui lõpuks enam pole hea, siis ei osata ega viitsita midagi muuta ja ongi vsjo.
  9. Väga kõva! Kas dopinguküttide tööst on veel midagi teada? Ega juhtumisi esikoha meest ei võetud? Kui veidike puhastust teha, siis usun, et kuldseid medaleid kukuks meie koondisele tunduvalt rohkem. Aga noh, see vana probleem. Seda enam tuleb praegusi saavutusi kiita - juba Balti matšil oli näha, kuidas meie mehed kemmivehi nüpeldasid. Hea, et see trend jätkub. Siimule edu! Usun, et vormiga ta kellegile alla vanduma ei pea, raam ka hea, loodame, et lihast piisab.
  10. Kreatiin

    Võta julgelt.
  11. CROSSFIT Tallinnas!?

    Just. Loodame, et selliseid asju ei praktiseerita...
  12. CROSSFIT Tallinnas!?

    Kas treener on pädev ka? Netist leiab ainult hirmujuttu Crossfiti treenerite kohta, kelle arusaam õigest tehnikast on tihti see, et peab kogu aeg valus ja meeletult väsitav olema.
  13. Archangel'i blogi

    Samas eks kui loogiliselt mõelda, siis on tegemist ka lihastega mida kõige lihtsam kodus treenida. Kuigi jah, meeletut koormust nad ei saa. Pigem vähem ja läbimõeldult. Mis neid pisikesi junne ikka peedistada.
  14. Archangel'i blogi

    Kodused trennid jätkuvad. Endiselt jalgadele valu anda ei saa, kuid ülakehaga liiguvad asjad vanal moel edasi. Võistlustega kaasnenud ebakorrapärane treeninguperiood tõi kaasa selle, et nüüd on korralikult tehes isegi lihased järgmine päev tunda andnud. Nädalake veel ning usun, et olen täiesti vanas rütmis tagasi ning loodetavasti saab vaikselt areneda. Hetkel ei ole ma enam üldse kindel, kas Fitcampi võistlustele lähen või mitte. Kirjas ma olen, ning veel mõni aeg tagasi oli plaan minna - kuid samas on selge see, et korralikust vormist olen veel päris kaugel. Ma ei ole päris kindel, et kas on mõtet dieeti nii meeletult pikaks venitada üheainsa nö. "casual" võistluse pärast. Eriti kui see tähendab seda, et pean pool suve end toiduvalikute osas piirama ja trenne eriti täpselt järgima. Põhimõtteliselt olen kaloridefitsiidis või selle piiri peal tiksunud viimased 6 kuud ja veidi enamgi. Ütlen ausalt, et sellist sunnitud dieeti hetkel järgida ei taha. Aga kuna Fitcampini on veel paar kuud aega, siis eks vaatab seda asja jooksvalt.
  15. Silvar Rückenberg

    Maitselt või toimelt? Ma keerasin ka ühe purgi sisse veidi aega tagasi, energiajoogi maitse oli täitsa hea ning toimet võis tunda küll. Sisu on igastähes väga hea. Põhimõtteliselt on tegemist all-in one tootega, millest saad nii ergutavat toimet, kui ka mitmeid vastupidavust/jõudu parandavaid mõjusid ja isegi tervisele kasulikku. Saad oma kreatiini päevase vajaduse, beta-alaniini, siis kohest toimet saad tsitrulliinist, kofeiinist ning lisaks veel ALCAR, mis peaks nii lühiajaliselt mõjuma, kui ka pikemas plaanis olema tervisele igati kasulik. See mnjah. Kui hind nii krõbe poleks, siis tarbiks seda ühe hommikukohvi tassi asemel.
×