Jump to content

SHOXi

Kasutajad
  • Content count

    510
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by SHOXi

  1. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    saksamaa - uruguai 2:0 hispaania - holland 1:2
  2. Reaalained

    Täpselt nii ta läheb ja nii on. Seal valatakse matetaatikaga tuugalt täis
  3. EKSAMI HINDED (12kl)

    aasta oli 2007 ja kirjand 56, inglise keel 87, mata 74. Viimases põlesin läbi päris hästi, oleks võinud saada +10 punkti küll.
  4. Massi lisamine + jooks

    Oleneb palju sööd. Nädalas kolm korda jooksmas käies kulutad päris palju energiat. Netis võid leida palju kulutab nt ühe tunnine jooks kaloreid. Need pead tagasi sööma siis ja natuke peale ka
  5. Laskesuusatamine: Pühapäev 14.Veebruar 21.15 Meeste 10 km Indrek Tobreluts 25. Kauri Kõiv 70. Roland Lessing 10. Martten Kaldvee 70. Priit Viks 81.
  6. Abi spordipoe leidmisel

    mine tallinn.ee seal on interaktiivne kaart olemas
  7. Kuidas alustada?

    tahad massi, siis treeni (pinguta, sooritused puhtad ja kontrollitud, peale seljapäeva on selg ka läbi, treeningkava võta siit samalt lehelt tööriistade alt), söö(ilma selleta, tuleb treening kahjuks, kuna lõhud ennast aga ei anna materjali, et lihast ehitada) ja puhka(alustuseks 3x nädalas jõusaali on vägagi ok, ma lisaks ka 1 aeroobse trenni nädalasse 30min). Ongi kõik!
  8. negatiivne surumine

    harjutusi tehes proovi keskundada ikka lihasele, mida konkreetselt treenid. üldiselt ei tohiks rinnatrennist olla trapets valus aga kui sa varem pole trapetsit treeninud, siis võib natuke tunda anda küll.
  9. Edu meie tiimile! Kahjuks ei saa me ühtegi medalit. Kikule ma mingi tõenäosuse panen ikkagi medalile, aga väike. Meestel pole lootustki, veerpalule vale distants ja ühisstardis vaja taktikat või väga head vormi, veerpalul pole tänasel päeval kummatki neist...
  10. No neile võiks andagi selle näiteks.
  11. Täitsa vale asi, mille eest anda mingi auhind. Pigem vaadata foorumis ringi ja vaadata, kes annab arukat nõu ja kui paljudele näiteks. Ainult postituse arvu järgi auhinda anda on suhteliselt mage. See oleks võinud olla salastatud ja lõpus anda teada, et keegi võitis. Nüüd käib üksteise võidu postitamine aint Eriti vaadates, mis auhinnaks.
  12. ravimiamet on eestis vist ise haige ?

    Seadused on ikka täitmiseks ja mis mõttega need on kui ei järgita neid. Mis, aga lahendust pakuks oleks, et ravimiamet paneks oma ajud vastupidi tööle ja teeks silmad lahti. Selle asemel, et asju ära korjata tehku selgeks, mis on lubatud ja mis mitte. Seda lähtudes meie kallitest kaas Euroopa liidu liikmetest! Ei ole normaalne, et Soomes müüakse teatud tooteid, aga Eestis mitte.
  13. FitLife Tartu kulturistid, kõik poseerima!

    võistluseks peab ikka rasvaprotsendi alla saama, vaevalt siis keegi üle 80ne
  14. Probleem kaaluga

    Võta toidulisandid appi, mingi massilisaja, valk + süsivesikud. Jood seda lõunapausi ja töö lõpu vahel.
  15. Unistuste haigus?

    hoopis kuus korda
  16. Toidulisandid ja nende mõju

    sojavalk imendub aeglaselt ehk siis kasutada ükskõik millal väljaarvatud peale trenni
  17. Pulss

    ma arvan et 80-100 oleks keskmine, kõik oleneb muidugi inimese treenitusest ja geenidest
  18. Uus jõusaal Raplas.

    Sakus on ikkagi norm jõusaal, võibolla natuke väike, aga kõik olemas. Lisaks ei ole reegleid "õpilane on isik enne oma 20. sünnipäeva" <---- ?!?!?! Olen üliõpilane ja saan ikka õpilase soodustuse 200 eeku 10x kaart.
  19. Terav valu rindkeres

    Perearsti vastus mu sõbrale oli taolise probleemi korral, et süda ei jõua järgi kasvada vms. Mine tee koormustest jah, perearstilt saad saatekirja ka, siis saad tasuta.
  20. Terav valu rindkeres

    Vana oled üldse? Valu rindkeres võib tõsine asi olla.
  21. Küsimus proteiini kohta.

    Põhi point on see, et sa pead saama päevas 2700 kcal, et kasvada, nendest 50% süsivesikud 30%rasv ja 20% valk. Ehk sa peaks sööma päevas 90g rasvu, 340g süsivesikuid ja 135 g valke. Kui see on täidetud siis sa kasvad. Miks juuakse sheike, siis sellepärast, et neist on lihtne ja kiire viis saada oma valgud või/ja süsivesikud kätte. Piltlikult võib öelda, et valgud on tellised ja süsivesikud töömehed. Et ehitada maja( sinu puhul lihast), siis on sul vaja mõlemat. Loe ja hari ennast toitumise alal.
  22. Küsimus proteiini kohta.

    Kui sa ei söö piisavalt kaloreid oma kehakaalu kohta, et kasvada siis sa ei kasva. Proteiini pulber on lihtne ja kiire viis saada valke (kokkuvõttes siis oma vajalikkud kalorid ära süüa päeva jooksul). Kui tahad kasvada siis osta süsivesikuid ka juurde.
  23. Fitshop Sparta: "Vedel kuld"

    Hind ei olegi tähtis, aga allahindlus protsent küll
×