Jump to content

kronik

Kasutajad
  • Content count

    113
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kronik

  1. Tere. Probleem selles, et ei suuda toitu sisse vägistada ja jälgin pigem, et päevane valgu vajadus saaks kaetud. Loomulikult pisut ka kartulit, riisi, pastat. Köögi ja puuvilju ka igapäev normaalselt. Magu väike ja ei taha sisse kugistada, tekitab stressi - olen proovinud. Toitumiskava aastaid tagasi Otti käest tellinud ja toidu kurgust alla toppimine väga rakse ja vastu meelne. Trenn on rohkem kergem aga baasharjutused enamasti. Tõmme, kükk, surumine, lõuatõmbed, dipid. Tahaks juurde võtta aga krt ei tea, mis teha andke ideid. Tänud vastajatele. Ektomorf - 192 cm, 80 kg, 29 a. Kui trenni ei tee paar kuud saan kaalu isegi 89 peale aga niikui trenni tegema hakkan räme kaalukaotus.
  2. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Pole vist mõtet, ma rohkem omalõbuks teen ja praegune kava on umbes selline nagu eelpool kirjas Alkot läheb umbes 2 päeval nädalas. Eks mõne nädala pärast panen progressi pildi, kui on arengut. Ütlen siis veel teist korda, et toitumiskavva ei olnud alkot kirjutatud - oli TAVALINE toitumiskava treenijale. Ja, ikka tohib aga mul ei ole köögikaalu ja ei oska nii arvata. Eile jõin õhtupoole nt 1l jogurtit, kus oli ca 700 kcal ja hapukoores ca 400 kcal muu osas jään vastuse võlgu. Arvan, et kohustuslik 2500 kcal ikka tuli eile.
  3. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Siin siis 2 nädala tulemus kangi ja ühe 10 kg / ühe 5 kg / ja 2 x 2 kg hantli ning lõuatõmbetoru ja ca 35 kg kang . See üks pilt on tehtud eelmise kuu alguse, kui üks mees tahtis lasnamäel hommikul 3 - ndalt korruselt alla lauppäeval hüpata. Tegin puu alt pilti, ei tea kas suurendada saate. Peale sokkide ei olnud riidei seljas midagi . Welcome to lasnagorsk.
  4. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Tere. Pole kaalul patareisid jõudnud osta aga hakkasin üle a la 4 - 5 uuesti kangi ja hantlit kasutama ning umbes 2 nädalaga on visuaalselt pilt päris palju muutunud. Ütlen siis ära ka, kui väikesesd on raskused . Kang ise vist ca 5 kg + 30 kg kokku lisaks peal, tean, et naiste raskused aga lavale ju ei lähe . Hantel 10 kg ja 1 5 kg ja 2 kg - ist 2 tk. Pnen oma " ise " mõeldud kava ka ülesse - suured poisid saavad naerda 2 - 3 X nädalas.. rinnalt surumine 3 x 10 - 15 kükk 3 x - 10 - 15 jõutõmme 2 x 10 ( liigesed ei lase teha, muidu lemmik harj. ) dips ( rööbaspuu ) 3 x 10 military press 3 x 3 biits kangiga 2 x 3 lõuatõmbed 2 x 5 + 5 kg hantel lisaraskuseks, eri haardega lendamine 3 x 10 ( ühes käes 5 kg ja teises 2 x 2 kg ) õlg hantliga, surumine - 3 x 10 - 15 biits hantliga 3 x 10 kõht 3 x 15 tavaline, isegi ei tea, mis ta nimi on - vist istessetõus ? 1 - 2 x 20 - 30 rippes jalge tõsted Kangil raskust 30 kg + bar ( arvan, et 5 kg ) Ja õla ning biitsa jaoks 10 kg hantel, palju naisi teevad suuremate raskustega, TEAN . Vaatan äkki saan pildi teha ka, mis 2 nädala jooksul toimunud on. PS. Hapukoor on igapäev menüüs olnud ja süda pahaks ei lähe, kui toitu topin suhu, seega kõik pos.
  5. Ei soovitaks minagi asfaltil jooksmist, endal hakkasid õhtuti põlvedes valud - piisas 3 - 5 km päevas
  6. Tipp ja Täpp irisevad

    Sõnastasin vist kehvasti. Tellisin küll toitumiskava aga ega õlut sinna pandud polnud..
  7. Jorgen Matsi

    Jah, ega vist rohkem ei ole ka mina kuulnud, Mõtlesin, et äkki tead. Ongi nii vist et see, et need võidu seeriad on tõlgitud on juba suur privileeg. Aga tänan, et said aega vastata. Tohutult hea asjaga tegemist, kui mingeid probleeme mõttevigade vms - ga. Kui kunagi uuesti "protsessor " kokku jookseb siis katsun Su juurde seansid broneerida , kui saab. Aga vist saab muidu Su nimi poleks seal kkt tegutsevate psühholoogide listis olnud. Jõudu!
  8. Jorgen Matsi

    Küsiks Jorgenilt, kas oskad mõnda KKT alast raamatut või eesti keelset kirjutist soovitada. Võidu seeriast pm kõik läbi loetud peale selle, oli vist " võit suhteprobleemide üle " - tundus mitte kõige põnevam. Äkki Sul on midagi, mida raamatukogudes pole, mingit pdf - i vms. Nägin, et oled KKT psühholoogide listis . Lugupidamisega. Chronic
  9. Käitumine jõusaalis

    Minu tagasihoidlik arvamus - kui just paljajalu pole siis tegu ei ole ju mingi moedemonstratsiooniga. Suhteliselt ükskõik, mis moodi keegi riides on või mida trennis kannab. Oluline, et trenn saaks tehtud ja, kui kange, masinaid vaja jagada siis olla sõbralik. Mis vahet, kui kellelgi on sokk ja sandaal jalas, ma ei saa aru !?!
  10. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Eks uurin siis midagi muud. Rasvadega siis ainult v? Hapukoor, rõõskkoor, õli, uurin ka maapähklivõid, kui keegi soovitaks konkreetset tooded oleks parem, kunagi sõin 1 paki ära ja kuidagi lääge tundus, kui meenutada.
  11. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Mis see peaks tähendama? Injection Vein? Täna tegin tegin üle pikaaja raskema trenni kodus hantli ja kangiga pärast pikemat pausi ja nagu Sarge soovitas siis sõin hapukoort ( 500 g ), 200 g kodujuustu ja 2 banaani ja ütleme nii, et korraga seda kõike süüa ei suutnud, pluss mingi happeline maitse tuli lõpus juba suhu. Hakkan sööma vast igapäev 20 % hapukoort 200 g lisdaks ja vb mingit massilisaja sheiki tegema kuu alguses, vaatan ka kus maapähklivõid müüakse ja vb mingit rasva ( kalamaksaõli ) . Tegin ka " lambi " pildi tänasest vormist vaatan, kas saan lisada.. mõttetu aga, kui saan paar kuud toitu korralikult sisse süüa siis saab ka võrdlusmomendi. Aitäh.
  12. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Tänud. Plaan hakata lisaks hapukoort, vb mõnda õli võtma ning sheiki jooma. Loodan, et ei teki taas see uimane olek, kui viimati rohkem proovsin süüa. Annan paari kuupärast teada, kui kõik plaanitult läheb, et mis kaalu muutused jm.
  13. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Tänan! Ärme nüüd Otti ja mind küll võrdle, inimene on proffessionaal ja minu jaoks Eesti parim, vabandan teiste ees . Jooksin vb 3 - 5 km. Ühtede pesu kuivatus restide juurest järgmiste torude või treppideni, mis kodukandis on! Lastmänguväljakud, kivid teepeal, muidugi pigem kuskil, kus inimesi ei olnud aga tihti vaadati küll vildaka pilguga. Nüüd hakkan uuesti kodus kangi ja paari hantliga tegema, ilma aeroobseta!
  14. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Tänud. Kuna tean, et Sarge on väge heas vormis nö " interneti vahendusel " küll ainult ,siis on hea kuulda, et ma pole ainuke, kel väike isu. Peab proovima siis teha sheike ja kodujuustule paki hapukoort juurde panema. Mingeid õlisid ka võtma uuesti. Eks annan teada mõne kuu pärast.. Edit. Eilne söök Low Proteini küsimusele. Jja ma ei toitu 7 aastat ühe sama kava järgi , mainisin, sest et ei soovitataks tellida kohe. 2 muna 1 kanakoib - või kints ? 1 pk kodujuustu ( 200 g ) hakkliha 200 g + riis paar kartulit väikeseid tomateid ca 10 - 15 2 banaani 3 mandariini 1 virsik 2 õlut ketsup, majonees Vett ja teed ka. Suht lahja Tänane toitumine. Hommik - 2 muna ja 3 kartulit, ketsup, majonees Lõuna - 130 g tuunikala, 2 muna, 200 g kodujuustu, väikeseid tomateid ca 7 Õhtu - Lukoili kanawrap, kus oli rasvu rohkem, kui valke aga neid ka vaja. Õhtu - 2 õlut ja plaanis süüa veel 200 g hakkliha koos riisiga Panen ka eelmisest kevadest ühe pildi. Sai aastaaega ainult torudega treenitud, ilma kangi ja hantliteta. Kilu aga samas suht kuiv. Apteegirasva% mõõtmisvahend minu pikkuse puhul ei näidanud, vist oli madal siis.
  15. Vend Vähk Kohtumine Van Dammega

    Kindlasti loevad paljud. On ju kindlad vanemad tegijad, kelle blogisid kõik loevad! Lihtsalt nagunii midagi õpetlikku ei oska soovitada siis pigem vait ja infot ammutada
  16. Harjutuse nimetus

    - Natuke parem õpetus mu arustFoorumi kasutaja Mart Muru äkki oskab häid nippe pakkuda, videos explosive bodyweight training mäletamist mööda tegi ta seda nagu muuseas
  17. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Väga lahe video!
  18. Onaneerimine ja treening

    Aasta teema ja parim esimeseks postiks ju Vb mõni luges Vend Vähi blogi, kus mainiti lodevaid pihkureid linna peal jooksmas ning see pani mõtlema..
  19. Mõeldud, tehtud

    Ei no ma mõtlen, et ta on allea 16 a. siis on need päris suured nr. d
  20. Mõeldud, tehtud

    Ma ei leia seda muutmis nuppu mitte kuidagi aga, mis ma üelda tahtsin siis need numbrid, mis Sa iga päev kavatsed teha on päris suured isegi normaalsete inimste mõttes.
  21. Mõeldud, tehtud

    Pole paha, tahaks näha, kui ruttu läbi põled, mitte kahjurõõmust vaid ise jaman ka iga päev teha! Vanust 28 ja trenni olen umbes 6 aastat teinud.
  22. Tere Tellisin umbes 2007 a. Teie käest toitumiskava, seal lõpus oli, et võin küsimustega julgelt Teie poole pöörduda, loodan, et pakkumine on veel jõus. Olen 28 a. noormees, küsimus on just toitumise koha pealt, valke ja rasvu tarbin piisavalt aga süsivesikuid kindlasti vähem, kui toitumiskavades soovitatud. Tegelen nüüdseks põhiliselt keharaskusega treenimisega ja käin pisut jooksmas, nii igapäev. Trenn kestab kokku koos jooksmisega umbes 40- 50 min. Ei hakka pikalt oma toitumisest kirjutama, katsun lühidalt pildi edasi anda. Valgud, õlid, vitamiinid, puu- juurviljad jne , nende tarbimine on hea aga süsivesikuid vähe. Kuidas see pikemas perspektiivis mõjuda võib? Lugupidamisega
  23. Liigutamine kodus ja trenn

    Vastan siis täpsemalt.Häiriv oli sinu kirjapilt(siis pole kodus neid harjutusi vaja teha!!!).Mingit reeglit pole olemas mis toimiks kõigile.Kui sa näed kodus treenimises midagi halba ja usud ainult 3 *10 jõusaali treeningutesse siis on meie vaated väga erinevad. Vt. linki mis ma ise siit foorumist leidsin e aitab...calisthenic kingz. Teine edit -vastan ka siis seekord või püüan vähemalt. On küll mõttekas,muidugi oma tunde järgi,et mitte üle treenida.Kükid ühejalapeal,kätekõverdused peaalaspidi või muul moel,kõhulihase lõuatõmbetorul ühesõnaga harjutusi on palju mida saab kodus teha.Ütlen lühidalt et viskas vb harja punaseks su soe soovitus stiilis 3*10 ja igatoidukorraga 30 g valku jne mida me siit lugeda oleme juba kõik jõudnud,kes vähegi uurind on
×