Jump to content

Draakon40

Kasutajad
  • Sisu loend

    1 132
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    11

Koik Draakon40 postitused

  1. 2018 Diamond Cup MALTA

    Andra kuld, juhhei, ÕNNE!
  2. IFBB President Santonja Cup

    mingid nimekirjad aga kindlasti tuleb veel muutusi: https://www.eastlabs.sk/europa/6257/2018-ifbb-president-santonja-s-cup-kto-reprezentuje-slovensko
  3. Sportlased, kes suudavad vaatamata survele ja kõrvalejuhtimisele püsida ülesande juures ja keskenduda, suudavad oma potentsiaali teostada.Tule osale spordipsühholoogia koolitusel "Keskendumine võistlusolukorras" 23. märtsil Tallinnas! Töötoas harjutatakse sportlaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks.https://www.facebook.com/events/1554030001359749/
  4. Tartu Ülikooli elukestva õppe keskuse poolt saadan info tasuta läbitava mini e-kursuste kohta Harry Lembergi kursus jooksuharrastajatele „Pikamaajooksja treening“ https://sisu.ut.ee/jooksmine Tartu Ülikoolis on Suveülikooli rames toimumas 3 spordihuvilistele mõeldud täiendusõppe koolitust. (Täpsem info ja registreerumine lingil) Tennisekool, Mart Polakene, erinevates gruppides mänguplatsil alates 2. juunist Tartus https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4559502 Mängutasemete järgi moodustame 3 inimese grupid. Väljakul ka treener paarismängu harjutamiseks. Iga grupp mängib 6 korda vastavalt talle sobivale ajale (kas nädalas korra või 2). Tennise teoreetiline algõpetus. Mängupraktika. Paarismäng. Kuidas parandada töövõimet ja tugevdada tervist treeningu ja toidulisandite abil?, Vahur Ööpik, Tartu, 22. august https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4559503 Eesmärk on selgitada kuulajatele treeningu kontekstis, kuidas erinevad toidulisandid inimese organismis toimivad, kas, kuidas ja millistel eesmärkidel nende kasutamine otstarbekas on, kas ja millised riskid võivad toidulisandite kasutamisega kaasneda ning kuidas neid riske vältida. Kaalujälgimise psüühilised mehhanismid ja kuidas need enda kasuks tööle panna, Jorgen Matsi, Uku Vainik, 19. august https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4559504 Elame keskkonnas, kust toit on meie teadvuses rohkem kui ta olema peaks. Oleme pidevalt ümbritsetud sõnumitega toidust, kaalust ja selle reguleerimisest. Ühest küljest võib toidküllane keskkond viia pikas perspektiivis terviseriske kätkeva kaalutõusuni, mis juhtub justkui "iseenesest". Teisest küljest võib pidev kaalu reguleerimisega tegelemine viia olukorda, kus söömise juhtimisele kuluv pingutus ja aeg juhivad meie elu rohkem, kui seda sooviks. Lisaks sellele on teemast justkui igaühel oma arvamus ja oma "õigeim" meetod. Käesolev seminar ei katsu teile maha müüa järjekordset imedieeti, vaid tutvustada teadusuuringutega välja selgitatud "kaine mõistuse" põhimõtteid, millega kaal tagasi isenda kontrolli alla saada. Loengu formaadis tutuvustatakse peamiseid mehhanisme, millega inimene enda söömist reguleerib, ning samuti peamisi mehhanisme, kuidas keskkond meie regulatsioonimehhanisme üritab saboteerida. Praktilise töö raames saab iga osaleja läbi mõelda enda otsused toidukeskkonnas, ning analüüsida võimalusi nende muutmiseks. Ühepäevane seminar ei saa kuidagi garanteerida osalejatele kohest kaalumuutust - küll aga saab osaleja vajalikud mõttetööriistad, mis aitavad tänapäeva ülekaalu soosivas keskkonnas ISE toitumisotsuseid vastu võtta.
  5. 23. märtsil TALLINNAS toimuva koolituse "Keskendumise juhtimine võistlusolukorras: Praktiline fookuse treenimine" eesmärk on õpetada praktilisi võtteid õpilaste ettevalmistamiseks võistlustel optimaalseks keskendumiseks ja segajatega toimetulekuks. Videoloengutega antakse ülevaate tähelepanu tööpõhimõtetest ja tähelepanu treenimise võimalustest. Töötoas harjutatakse õpilaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks.teemad:Videoloengud: Keskendumise seosed erutuse, ärevuse ja motivatsiooniga Psühholoogilised protsessid parima võimetekohase soorituse tegemisel Psühholoogilised protsessid soorituse ebaõnnestumisel Võistlusjärgsete mõtete pikaajaline mõju ja selle kujundamine Töötuba: Tähelepanu piirangud Keskendumise ja mõtlemise paradoksid Sooritusele keskendumise strateegiad Ennastjuhendava sisekõne kujundamine Soorituseelsete rutiinide väljatöötamine Sooritusjärgse analüüsi juhtimine Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lektor Hind: 98 eurot Maht: 10 tundi Kell 10.00 kuni 17.15 pluss iseseisvad videoloengud Osalejatele koolituse läbimise tõend. Sihtrühm: treenerid, kehalise kasvatuse õpetajad, sportlased Info ja registreerumine: https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4635795
  6. JOOKSUKOOL 16. veebruar TALLINNAS Läbiviija: Harry Lemberg
  7. Spordipsühholoogia kursuste sari Tallinnas!
  8. 12. veebruar Tartus vajalik kursus
  9. Tartu Ülikool teavitab algavatest kursustest treeneritele, õpetajatele ja spordiga tegelejatele ning nende vanematele. TALLINNAS Praktiline motiveerimine: Laste ja noorsportlaste motivatsiooni kujundamine, 26. jaanuar Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lector 10 koolitustundi Koolituse eesmärk on anda baasteadmised motivatsiooni kujundamise võimalustest ja kogemus motivatsiooniteooriate rakendamisest igapäevases treeneritöös laste ja noortega. Töötuba pakub nõuandeid ja soovitusi, kuidas kujundada õpilaste sisemist motivatsiooni olukorras, kus väline motivatsiooni ja saavutuste surve on kõrged. Praktiliste ülesannete ja harjutuste käigus loob iga osaleja plaani, kuidas enda töös õpetada meisterlikkuse arendamisele ja individuaalsele arengule keskendumist. Jooksukool: valmistumine jooksuvõistlusteks, 16. veebruar Läbiviija: Harry Lemberg, jooksutreener 5 koolitustundi Kursusel osalenu - teab jooksutreeningu põhialuseid; - oskab planeerida treeningkoormusi; - oskab kasutada erinevaid treeningvahendeid; - oskab planeerida endale sobilikku võistluskalendrit; - teab, kuidas toimida vahetult enne jooksuvõistlust ja kuidas taastuda. TARTUS Lihastasakaalu ja kehahoiu praktiline koolitus, 10. veebruar Läbiviija: Kaja Hermlin, võimlemise õppejõud, treener 6 koolitustundi Eesmärgiks on anda praktilisi teadmisi skeletilihaste harmooniliseks arendamiseks ja oskusi lihas düsbalansi ning liigse lihaspinge kõrvaldamiseks. Söömisega seotud probleemid spordis, 12. veebruar Läbiviijad: Jorgen Matsi, Eve Unt ja Luule Medijainen 7 koolitustundi Koolituse eemärgiks on anda ülevaade söömise põhitõdedest spordis, söömisega seotud terviseprobleemidest ning söömiskäitumist mõjutavatest teguritest. Teemad: Sport ja organismi energiavajadus. Toitainete optimaalne vahekord ning vajadused spordiga tegeleval isikul. Söömisega seotud terviseprobleemid sportlastel. Häirunud söömiskäitumine spordis. Terved ja ebaterved söömisharjumused psühholoogi vaatepuntkist. Toitumiskäitumise psühholoogia. Täpsem info ja registreerumine: www.ut.ee/talveulikool
  10. World Fitness Championships 2017

    One more time, IFBB TV will be broadcasting one more event, in video streaming, for its worldwide audience. IFBB World Fitness Championships that will be held in Biarritz (France), from 3 to 4 December ,has confirmed that IFBB TV cameras will be broadcasting the Championship. https://www.ifbb.com/2017-ifbb-world-fitness-championships-will-be-ofered-in-video-streaming/
  11. ATTENTION!!! Competition Schedule IFBB International Latvian Cup "RIGA PEARL 2017" November 19, Riga, Latvia CATEGORIES AND SEQUENCE PART 1 13:00 OPENING CEREMONY All the children categories on the stage Introduction 13:15 1) Children Fitness 7-8 years: 1.ROUND (routine) 2) Children Fitness 10-11 years: 1.ROUND (routine) 3) Children Fitness 13-14 years: 1.ROUND (routine) 13:35 4) MASTERS WOMEN’S BIKINI FITNESS: OPEN (I walk + comparisons) 13:50 1) Children Fitness 7-8 years: 2.ROUND (comparisons) 2) Children Fitness 10-11 years: 2.ROUND (comparisons) 3) Children Fitness 13-14 years: 2.ROUND (comparisons) 14:00 5) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 162 cm (I walk + comparisons) 14:15 VIDEO Nr.1 6) “FIT MODEL PROJECT”: (Special defile CHANGE Lingerie) 14:30 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 Children Fitness 7-8 years Children Fitness 10-11 years Children Fitness 13-14 years MASTER’S WOMEN’S BIKINI FITNESS: OPEN 14:45 7) MEN’S PHYSIQUE: Up to 179 cm (I walk + comparisons) 15:00 8) WOMEN’S BODYFITNESS: OPEN (I walk + comparisons) 15:15 VIDEO Nr.2 9) “FIT MODEL PROJECT”: 18 persons (1.ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 15:40 10) MEN’S CLASSIC BODYBUILDING: OPEN 1. ROUND (comparisons) + POSE DOWN 2. ROUND (routine) 16:05 11) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 166 cm (I walk + comparisons) 16:25 12) “FIT MODEL PROJECT”: 6 persons (2.ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 16:40 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 162 cm MEN’S PHYSIQUE: up to 179 cm WOMEN’S BODYFITNESS: OPEN 17:00 MUSICAL PERFORMANCE 3 SONGS 17:15 13) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 169 cm (I walk + comparisons) 17:30 14) MEN’S BODYBUILDING: OPEN 1. ROUND (comparisons) + POSE DOWN 2. ROUND (routine) 17:50 15) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 172 cm (I walk + comparisons) 18:10 16) MEN’S PHYSIQUE: over 179 cm (I walk + comparisons) 18:25 17) WOMEN’S BIKINI FITNESS: over 172 cm (I walk + comparisons) 18:40 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 “FIT MODEL PROJECT” FOTO in swimsuits MEN’S CLASSIC BODYBUILDING: OPEN WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 166 cm PART 2 IFBB EUROPEAN FIT MODEL CUP 2017 19:00 18) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 163 cm (1. ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 19:15 19) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 168 cm (1. ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 19:30 20) WOMEN’S FIT MODEL: Over 168 cm (1. ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 19:50 18) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 163 cm (2. ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 20:05 19) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 168 cm (2. ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 20:20 20) WOMEN’S FIT MODEL: Over 168 cm (2. ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 20:35 AWARDING CEREMONY: IFBB EUROPEAN FIT MODEL CUP 2017 WOMEN’S FIT MODEL: up to and incl. 163 cm WOMEN’S FIT MODEL: up to and incl. 168 cm WOMEN’S FIT MODEL: over 168 cm 20:50 21) Women’s Fit Model: Overall 20:55 AWARDING CEREMONY: IFBB EUROPEAN FIT MODEL CUP 2017 WOMEN’S FIT MODEL: Overall 21:00 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 MEN’S BODYBUILDING: OPEN WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 169 cm WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 172 cm MEN’S PHYSIQUE: over 179 cm WOMEN’S BIKINI FITNESS: over 172 cm
  12. Siit peaks otseülekanne tulema: http://www.pronutrition.ro/live-campionatul-mondial?utm_source=Facebook&utm_medium=Banner&utm_campaign=post+LIve+Campionatul+Mondial
  13. Galinta Cup - 05.11.2017

    Vaatasin otseülekannet. Oleg Anissimov 3. koht Ats Lahi 1. koht Palju õnne! Kõike ei näinud ja teiste kohti ei tea.
  14. EM Fitness5 Trondheim 2017

    Palju õnne! Väga head tulemused ja kõva pingutus!
  15. Games Classic Bodybuilding: Was introduced by the IFBB in 2016. It is intended for less muscular men, with smaller bodyweight limits, what is the only difference compared to Classic Bodybuilding. There are two categories in Men’s Games Classic Bodybuilding: up to 175 cm and over 175 cm. Muscular men: https://www.ifbbsa.co.za/assets/muscular-mens-physique-2017.pdf
  16. EM Fitness5 Trondheim 2017

    Edu ja kordaminekuid teile. Margo ikka eriline võitleja, uhhh...
  17. Galinta Cup - 05.11.2017

    Calinta Cup 2017 võistlejate nimekiri: Stanislav Jagutkin rannafitness Oleg Anissimov klassikaline kulturism Dmitri Sildus rannafitness Irina Ivanova fitmodell Julia Korotõts fitmodell Alina Bozõgina bikiinifitness Jevgenia Salak bikiinifitness Anastasia Gavris bikiinifitness Ats Lahi rannafitness Olga Sibanova fitmodell
  18. Poseerimispüksid

    Mis värvi need L on? Kas müüd ära? Pilti:)
  19. Arnold Classic Europe 22-25 September 2017

    Tulemused ja pildid. Mariliis Mia 7. koht, väga hästi! http://www.eastlabs.sk/arnold-classic/5914/fotogaleria-2017-arnold-classic-europe-bikini-158-160-162-a-164
  20. Olympia 2017 ; 14-17 September

    Avatud:1. Ramy2. Rhoden3. Heath4. Bonac5. Jackson6. McMillan212:1. Rockel2. Raymond3. Henry4. Ashkanani5. Dixon6. LewisClassic:1. Rahbar2. Ansley3. Wheeler4. Ruffin5. Hadzovic6. BumsteadBikini: 1. Layug 2. Teixeira 3. Renee 4. Assria 5. Ronzitti 6. Kuznetsova
  21. Tere! Palun pöördu Tartu Ülikooli Spordiklubisse. Seal on ka naisi treenimas. http://sport.ut.ee/harrastussport/hs_spordialad/hs_joutostmine/
  22. http://www.bodyvision.ee/default/products/spordi-varustus/sheikerid/blenderbottle-prostak-expansion-pak.html
  23. 23. augustil toimub Tartus Tartu Ülikooli koolitus "JÕUSAALI TREENINGKAVA KOOSTAMINE". Läbiviija: Peep Päll, Tartu Ülikooli Kehalise kasvatuse ja spordididaktika osakond, raskejõustiku assistent Kursuse läbinud õppija - omab algteadmisi jõutreeningust, selle läbiviimisest ja organiseerimisest jõusaalis; - oskab kasutada jõutreeningul erinevaid jõumasinaid, inventari - omandab teoreetilised põhiteadmised jõusaali erinevate jõuharjutuste tehnikas ning treeningumetoodikas - teab jõusaali treeningkava koostamise põhimõtteid. 24. augustil toimub Tartus Tartu Ülikooli koolitus: "TEADLIK TREENING JA KEHAHOIU ABC"Läbiviija: Kaja HermlinKehahoiu:A- tedmised ja oskused rühivaatlemiseks ja korrastamiseks B- ergonoomiline kehakasutus igapäevaelus ning selja tervis C- tugi-liikumisaparaadi konstitutsioonilised iseärasused, treeningprotsessi individualiseerimine ning eneseabi Korrektne rüht tagab meile sirge selja ja terve lülisamba kõrge vanaduseni. Vaata lähemalt: www.ut.ee/suveulikool
×