Jump to content

Draakon40

Kasutajad
  • Sisu loend

    1 136
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    11

Koik Draakon40 postitused

  1. Tartu Ülikooli elukestva õppe keskuse poolt saadan info tasuta läbitava mini e-kursuste kohta Harry Lembergi kursus jooksuharrastajatele „Pikamaajooksja treening“ https://sisu.ut.ee/jooksmine Tartu Ülikoolis on Suveülikooli rames toimumas 3 spordihuvilistele mõeldud täiendusõppe koolitust. (Täpsem info ja registreerumine lingil) Tennisekool, Mart Polakene, erinevates gruppides mänguplatsil alates 2. juunist Tartus https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4559502 Mängutasemete järgi moodustame 3 inimese grupid. Väljakul ka treener paarismängu harjutamiseks. Iga grupp mängib 6 korda vastavalt talle sobivale ajale (kas nädalas korra või 2). Tennise teoreetiline algõpetus. Mängupraktika. Paarismäng. Kuidas parandada töövõimet ja tugevdada tervist treeningu ja toidulisandite abil?, Vahur Ööpik, Tartu, 22. august https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4559503 Eesmärk on selgitada kuulajatele treeningu kontekstis, kuidas erinevad toidulisandid inimese organismis toimivad, kas, kuidas ja millistel eesmärkidel nende kasutamine otstarbekas on, kas ja millised riskid võivad toidulisandite kasutamisega kaasneda ning kuidas neid riske vältida. Kaalujälgimise psüühilised mehhanismid ja kuidas need enda kasuks tööle panna, Jorgen Matsi, Uku Vainik, 19. august https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4559504 Elame keskkonnas, kust toit on meie teadvuses rohkem kui ta olema peaks. Oleme pidevalt ümbritsetud sõnumitega toidust, kaalust ja selle reguleerimisest. Ühest küljest võib toidküllane keskkond viia pikas perspektiivis terviseriske kätkeva kaalutõusuni, mis juhtub justkui "iseenesest". Teisest küljest võib pidev kaalu reguleerimisega tegelemine viia olukorda, kus söömise juhtimisele kuluv pingutus ja aeg juhivad meie elu rohkem, kui seda sooviks. Lisaks sellele on teemast justkui igaühel oma arvamus ja oma "õigeim" meetod. Käesolev seminar ei katsu teile maha müüa järjekordset imedieeti, vaid tutvustada teadusuuringutega välja selgitatud "kaine mõistuse" põhimõtteid, millega kaal tagasi isenda kontrolli alla saada. Loengu formaadis tutuvustatakse peamiseid mehhanisme, millega inimene enda söömist reguleerib, ning samuti peamisi mehhanisme, kuidas keskkond meie regulatsioonimehhanisme üritab saboteerida. Praktilise töö raames saab iga osaleja läbi mõelda enda otsused toidukeskkonnas, ning analüüsida võimalusi nende muutmiseks. Ühepäevane seminar ei saa kuidagi garanteerida osalejatele kohest kaalumuutust - küll aga saab osaleja vajalikud mõttetööriistad, mis aitavad tänapäeva ülekaalu soosivas keskkonnas ISE toitumisotsuseid vastu võtta.
  2. Kursus, mis on mõeldud harrastussportlasetele ja treeneritele, kes neid sportlasi juhendavad, suunavad ja nõu annavad. Terve ja rahulolev tervisesportlane, Jarek Mäestu, 29.08 Kursuse eesmärgiks on tutvustada baasteadmisi, mida silmas pidada treeningute planeerimisel tervisespordi vallas eesmärgiga parendada töövõimet ning tugevdada tervist. Sisu: Peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel, olulise eristamine ebaolulisest. Treeningu koormuse seos töövõime ning tervisega. Erinevad meetodid, mil viisil oma edusamme monitoorida. Info ja registreerumine: www.ut.ee/suveulikool
  3. Tervisespordi eesmärk on tõsta füüsilist võimekust. Nii suudab meie keha vastu panna igasugustele haigustele, tuju on parem ning energiat palju rohkem. Tervisesport on küllaltki ohutu, kuid siiski tuleb kontrollida ennast, et ei tekiks liigset koormust ning treeningvõtted oleksid õiged. 29. augustil toimub Tallinnas Tartu Ülikooli koolitus:TERVE JA RAHULOLEV TERVISESPORTLANELäbiviija: Jarek Mäestu (doktorikraadi Tartu Ülikoolis liikumis- ja sporditeaduste erialal, spordibioloogia dotsent)Kursuse läbinu- teab, millised on peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel ning oskab eristada olulist ebaolulisest;- oskab hinnata treeningu koormuse seost töövõime ning tervisega;- teab erinevaid meetodeid, mil viisil oma edusamme monitoorida.Info ja registreerumine:https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4643981
  4. Tartu Ülikooli suveülikool on meeldiv võimalus ühendada puhkus enesetäiendamisega. Tule 19. korda toimuvasse suveülikooli ja muuda oma suvi tegusaks! KURSUSED TREENERITELE; ÕPETAJATELE, SPORTLASTELE, KÕIGILE HUVILISTELE! TARTUS TARTUS Treeneri läbipõlemise ennetamine, Aave Hannus, 15.08 Kursuse läbinu: - mõistab stressi ja läbipõlemise tekkepõhjuseid ja erinevusi; - teab läbipõlemise peamisi tunnuseid ja nende avaldumise erisusi; - oskab ära tunda läbipõlemise varajasi sümptomeid; - mõistab läbipõlemise mõju ja ennetamise võimalusi. Treening, tervis ja sportlik saavutusvõime - mis rolli mängivad selles hormoonid?, Vahur Ööpik, Luule Medijainen, 24.08 Kursuse läbinud õppija - tunneb hormoonide mõistet ja esindajaid; - teab hormoonide rolli organismi energiavahetuse (ka kehakaalu) regulatsioonis; - on arutlenud kehalise aktiivsuse ja hormoonide rolli üle I ja II tüüpi diabeedi profülaktikas ja patsientide elukvaliteedi parandamisel; - mõistab hormoonide rolli treenitusseisundi tekkes. Lapse rühi arengut suunavad ja toetavad kehalised harjutused, Kaja Hermlin, Kadri Vernik, 25.08 Rühi kronoloogiline areng. Lapse rühi arengut suunavad kehalised harjutused, praktiline tegevus. Rühivaatlus; praktiline tegevus. Lapse rühi arengut toetavad harjutused, praktiline tegevus. TALLINNAS TALLINNAS Terve ja rahulolev tervisesportlane, Jarek Mäestu, 29.08 Kursuse lõpetanud õppija - teab, millised on peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel ning oskab eristada olulist ebaolulisest; - oskab hinnata treeningu koormuse seost töövõime ning tervisega; - teab erinevaid meetodeid, mil viisil oma edusamme monitoorida. TÄPSEM INFO ja REGISTREERUMINE www.ut.ee/suveulikool Kohtumiseni Tartu Ülikooli suveülikoolis! Esta Pilt Täiendusõppe programmijuht 737 5560
  5. 21. mail toimub Tallinnas koolitus treeneriteleTREENERI LÄBIPÕLEMISE ENNETAMINELäbiviija: AAVE HANNUS, spordipsühholoogia lektorEnne kursust on vaatamiseks videoloengudStressi ja läbipõlemise põhjused, äratundmine ja eristamine Läbipõlemise riskitegurid ja ohumärgid Läbipõlemise ennetamine: stressi juhtimine ja toimetulek Töötuba: Stressi ja läbipõlemise märkide äratundmine Läbipõlemise riskitegurite äratundmine Stressi ja emotsioonide juhtimise strateegiad Psühholoogilise paindlikkuse ja vastupidavuse arendamine Enesehoolitsuse plaani koostamine treeneritöös Täpsem info ja registreerimine: https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4639858
  6. 2018 Diamond Cup MALTA

    Andra kuld, juhhei, ÕNNE!
  7. IFBB President Santonja Cup

    mingid nimekirjad aga kindlasti tuleb veel muutusi: https://www.eastlabs.sk/europa/6257/2018-ifbb-president-santonja-s-cup-kto-reprezentuje-slovensko
  8. Sportlased, kes suudavad vaatamata survele ja kõrvalejuhtimisele püsida ülesande juures ja keskenduda, suudavad oma potentsiaali teostada.Tule osale spordipsühholoogia koolitusel "Keskendumine võistlusolukorras" 23. märtsil Tallinnas! Töötoas harjutatakse sportlaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks.https://www.facebook.com/events/1554030001359749/
  9. 23. märtsil TALLINNAS toimuva koolituse "Keskendumise juhtimine võistlusolukorras: Praktiline fookuse treenimine" eesmärk on õpetada praktilisi võtteid õpilaste ettevalmistamiseks võistlustel optimaalseks keskendumiseks ja segajatega toimetulekuks. Videoloengutega antakse ülevaate tähelepanu tööpõhimõtetest ja tähelepanu treenimise võimalustest. Töötoas harjutatakse õpilaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks.teemad:Videoloengud: Keskendumise seosed erutuse, ärevuse ja motivatsiooniga Psühholoogilised protsessid parima võimetekohase soorituse tegemisel Psühholoogilised protsessid soorituse ebaõnnestumisel Võistlusjärgsete mõtete pikaajaline mõju ja selle kujundamine Töötuba: Tähelepanu piirangud Keskendumise ja mõtlemise paradoksid Sooritusele keskendumise strateegiad Ennastjuhendava sisekõne kujundamine Soorituseelsete rutiinide väljatöötamine Sooritusjärgse analüüsi juhtimine Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lektor Hind: 98 eurot Maht: 10 tundi Kell 10.00 kuni 17.15 pluss iseseisvad videoloengud Osalejatele koolituse läbimise tõend. Sihtrühm: treenerid, kehalise kasvatuse õpetajad, sportlased Info ja registreerumine: https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4635795
  10. JOOKSUKOOL 16. veebruar TALLINNAS Läbiviija: Harry Lemberg
  11. Spordipsühholoogia kursuste sari Tallinnas!
  12. 12. veebruar Tartus vajalik kursus
  13. Tartu Ülikool teavitab algavatest kursustest treeneritele, õpetajatele ja spordiga tegelejatele ning nende vanematele. TALLINNAS Praktiline motiveerimine: Laste ja noorsportlaste motivatsiooni kujundamine, 26. jaanuar Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lector 10 koolitustundi Koolituse eesmärk on anda baasteadmised motivatsiooni kujundamise võimalustest ja kogemus motivatsiooniteooriate rakendamisest igapäevases treeneritöös laste ja noortega. Töötuba pakub nõuandeid ja soovitusi, kuidas kujundada õpilaste sisemist motivatsiooni olukorras, kus väline motivatsiooni ja saavutuste surve on kõrged. Praktiliste ülesannete ja harjutuste käigus loob iga osaleja plaani, kuidas enda töös õpetada meisterlikkuse arendamisele ja individuaalsele arengule keskendumist. Jooksukool: valmistumine jooksuvõistlusteks, 16. veebruar Läbiviija: Harry Lemberg, jooksutreener 5 koolitustundi Kursusel osalenu - teab jooksutreeningu põhialuseid; - oskab planeerida treeningkoormusi; - oskab kasutada erinevaid treeningvahendeid; - oskab planeerida endale sobilikku võistluskalendrit; - teab, kuidas toimida vahetult enne jooksuvõistlust ja kuidas taastuda. TARTUS Lihastasakaalu ja kehahoiu praktiline koolitus, 10. veebruar Läbiviija: Kaja Hermlin, võimlemise õppejõud, treener 6 koolitustundi Eesmärgiks on anda praktilisi teadmisi skeletilihaste harmooniliseks arendamiseks ja oskusi lihas düsbalansi ning liigse lihaspinge kõrvaldamiseks. Söömisega seotud probleemid spordis, 12. veebruar Läbiviijad: Jorgen Matsi, Eve Unt ja Luule Medijainen 7 koolitustundi Koolituse eemärgiks on anda ülevaade söömise põhitõdedest spordis, söömisega seotud terviseprobleemidest ning söömiskäitumist mõjutavatest teguritest. Teemad: Sport ja organismi energiavajadus. Toitainete optimaalne vahekord ning vajadused spordiga tegeleval isikul. Söömisega seotud terviseprobleemid sportlastel. Häirunud söömiskäitumine spordis. Terved ja ebaterved söömisharjumused psühholoogi vaatepuntkist. Toitumiskäitumise psühholoogia. Täpsem info ja registreerumine: www.ut.ee/talveulikool
  14. World Fitness Championships 2017

    One more time, IFBB TV will be broadcasting one more event, in video streaming, for its worldwide audience. IFBB World Fitness Championships that will be held in Biarritz (France), from 3 to 4 December ,has confirmed that IFBB TV cameras will be broadcasting the Championship. https://www.ifbb.com/2017-ifbb-world-fitness-championships-will-be-ofered-in-video-streaming/
  15. ATTENTION!!! Competition Schedule IFBB International Latvian Cup "RIGA PEARL 2017" November 19, Riga, Latvia CATEGORIES AND SEQUENCE PART 1 13:00 OPENING CEREMONY All the children categories on the stage Introduction 13:15 1) Children Fitness 7-8 years: 1.ROUND (routine) 2) Children Fitness 10-11 years: 1.ROUND (routine) 3) Children Fitness 13-14 years: 1.ROUND (routine) 13:35 4) MASTERS WOMEN’S BIKINI FITNESS: OPEN (I walk + comparisons) 13:50 1) Children Fitness 7-8 years: 2.ROUND (comparisons) 2) Children Fitness 10-11 years: 2.ROUND (comparisons) 3) Children Fitness 13-14 years: 2.ROUND (comparisons) 14:00 5) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 162 cm (I walk + comparisons) 14:15 VIDEO Nr.1 6) “FIT MODEL PROJECT”: (Special defile CHANGE Lingerie) 14:30 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 Children Fitness 7-8 years Children Fitness 10-11 years Children Fitness 13-14 years MASTER’S WOMEN’S BIKINI FITNESS: OPEN 14:45 7) MEN’S PHYSIQUE: Up to 179 cm (I walk + comparisons) 15:00 8) WOMEN’S BODYFITNESS: OPEN (I walk + comparisons) 15:15 VIDEO Nr.2 9) “FIT MODEL PROJECT”: 18 persons (1.ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 15:40 10) MEN’S CLASSIC BODYBUILDING: OPEN 1. ROUND (comparisons) + POSE DOWN 2. ROUND (routine) 16:05 11) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 166 cm (I walk + comparisons) 16:25 12) “FIT MODEL PROJECT”: 6 persons (2.ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 16:40 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 162 cm MEN’S PHYSIQUE: up to 179 cm WOMEN’S BODYFITNESS: OPEN 17:00 MUSICAL PERFORMANCE 3 SONGS 17:15 13) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 169 cm (I walk + comparisons) 17:30 14) MEN’S BODYBUILDING: OPEN 1. ROUND (comparisons) + POSE DOWN 2. ROUND (routine) 17:50 15) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 172 cm (I walk + comparisons) 18:10 16) MEN’S PHYSIQUE: over 179 cm (I walk + comparisons) 18:25 17) WOMEN’S BIKINI FITNESS: over 172 cm (I walk + comparisons) 18:40 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 “FIT MODEL PROJECT” FOTO in swimsuits MEN’S CLASSIC BODYBUILDING: OPEN WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 166 cm PART 2 IFBB EUROPEAN FIT MODEL CUP 2017 19:00 18) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 163 cm (1. ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 19:15 19) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 168 cm (1. ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 19:30 20) WOMEN’S FIT MODEL: Over 168 cm (1. ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 19:50 18) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 163 cm (2. ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 20:05 19) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 168 cm (2. ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 20:20 20) WOMEN’S FIT MODEL: Over 168 cm (2. ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 20:35 AWARDING CEREMONY: IFBB EUROPEAN FIT MODEL CUP 2017 WOMEN’S FIT MODEL: up to and incl. 163 cm WOMEN’S FIT MODEL: up to and incl. 168 cm WOMEN’S FIT MODEL: over 168 cm 20:50 21) Women’s Fit Model: Overall 20:55 AWARDING CEREMONY: IFBB EUROPEAN FIT MODEL CUP 2017 WOMEN’S FIT MODEL: Overall 21:00 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 MEN’S BODYBUILDING: OPEN WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 169 cm WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 172 cm MEN’S PHYSIQUE: over 179 cm WOMEN’S BIKINI FITNESS: over 172 cm
  16. Siit peaks otseülekanne tulema: http://www.pronutrition.ro/live-campionatul-mondial?utm_source=Facebook&utm_medium=Banner&utm_campaign=post+LIve+Campionatul+Mondial
  17. Galinta Cup - 05.11.2017

    Vaatasin otseülekannet. Oleg Anissimov 3. koht Ats Lahi 1. koht Palju õnne! Kõike ei näinud ja teiste kohti ei tea.
  18. EM Fitness5 Trondheim 2017

    Palju õnne! Väga head tulemused ja kõva pingutus!
  19. Games Classic Bodybuilding: Was introduced by the IFBB in 2016. It is intended for less muscular men, with smaller bodyweight limits, what is the only difference compared to Classic Bodybuilding. There are two categories in Men’s Games Classic Bodybuilding: up to 175 cm and over 175 cm. Muscular men: https://www.ifbbsa.co.za/assets/muscular-mens-physique-2017.pdf
  20. EM Fitness5 Trondheim 2017

    Edu ja kordaminekuid teile. Margo ikka eriline võitleja, uhhh...
  21. Galinta Cup - 05.11.2017

    Calinta Cup 2017 võistlejate nimekiri: Stanislav Jagutkin rannafitness Oleg Anissimov klassikaline kulturism Dmitri Sildus rannafitness Irina Ivanova fitmodell Julia Korotõts fitmodell Alina Bozõgina bikiinifitness Jevgenia Salak bikiinifitness Anastasia Gavris bikiinifitness Ats Lahi rannafitness Olga Sibanova fitmodell
  22. Poseerimispüksid

    Mis värvi need L on? Kas müüd ära? Pilti:)
  23. Arnold Classic Europe 22-25 September 2017

    Tulemused ja pildid. Mariliis Mia 7. koht, väga hästi! http://www.eastlabs.sk/arnold-classic/5914/fotogaleria-2017-arnold-classic-europe-bikini-158-160-162-a-164
  24. Olympia 2017 ; 14-17 September

    Avatud:1. Ramy2. Rhoden3. Heath4. Bonac5. Jackson6. McMillan212:1. Rockel2. Raymond3. Henry4. Ashkanani5. Dixon6. LewisClassic:1. Rahbar2. Ansley3. Wheeler4. Ruffin5. Hadzovic6. BumsteadBikini: 1. Layug 2. Teixeira 3. Renee 4. Assria 5. Ronzitti 6. Kuznetsova
×