Jump to content

Draakon40

Kasutajad
  • Sisu loend

    1 142
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    11

Koik Draakon40 postitused

  1. Siin kõik materjal elektrooniliselt olemas: https://treener.eok.ee/otsing.php?lk_otsing=2 Nüüd on need siis 3 ja 4 tase. 3. taseme oma nt siin (varasem I tase): https://treener.eok.ee/oppematerjal_vaata.php?id=208
  2. Spordipühholoogia kursused Tallinnas ja Tartus!
  3. Tartu Ülikooli elukestva õppe keskuse poolt saadan info tasuta läbitava mini e-kursuste kohta Harry Lembergi kursus jooksuharrastajatele „Pikamaajooksja treening“ https://sisu.ut.ee/jooksmine Tartu Ülikoolis on Suveülikooli rames toimumas 3 spordihuvilistele mõeldud täiendusõppe koolitust. (Täpsem info ja registreerumine lingil) Tennisekool, Mart Polakene, erinevates gruppides mänguplatsil alates 2. juunist Tartus https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4559502 Mängutasemete järgi moodustame 3 inimese grupid. Väljakul ka treener paarismängu harjutamiseks. Iga grupp mängib 6 korda vastavalt talle sobivale ajale (kas nädalas korra või 2). Tennise teoreetiline algõpetus. Mängupraktika. Paarismäng. Kuidas parandada töövõimet ja tugevdada tervist treeningu ja toidulisandite abil?, Vahur Ööpik, Tartu, 22. august https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4559503 Eesmärk on selgitada kuulajatele treeningu kontekstis, kuidas erinevad toidulisandid inimese organismis toimivad, kas, kuidas ja millistel eesmärkidel nende kasutamine otstarbekas on, kas ja millised riskid võivad toidulisandite kasutamisega kaasneda ning kuidas neid riske vältida. Kaalujälgimise psüühilised mehhanismid ja kuidas need enda kasuks tööle panna, Jorgen Matsi, Uku Vainik, 19. august https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4559504 Elame keskkonnas, kust toit on meie teadvuses rohkem kui ta olema peaks. Oleme pidevalt ümbritsetud sõnumitega toidust, kaalust ja selle reguleerimisest. Ühest küljest võib toidküllane keskkond viia pikas perspektiivis terviseriske kätkeva kaalutõusuni, mis juhtub justkui "iseenesest". Teisest küljest võib pidev kaalu reguleerimisega tegelemine viia olukorda, kus söömise juhtimisele kuluv pingutus ja aeg juhivad meie elu rohkem, kui seda sooviks. Lisaks sellele on teemast justkui igaühel oma arvamus ja oma "õigeim" meetod. Käesolev seminar ei katsu teile maha müüa järjekordset imedieeti, vaid tutvustada teadusuuringutega välja selgitatud "kaine mõistuse" põhimõtteid, millega kaal tagasi isenda kontrolli alla saada. Loengu formaadis tutuvustatakse peamiseid mehhanisme, millega inimene enda söömist reguleerib, ning samuti peamisi mehhanisme, kuidas keskkond meie regulatsioonimehhanisme üritab saboteerida. Praktilise töö raames saab iga osaleja läbi mõelda enda otsused toidukeskkonnas, ning analüüsida võimalusi nende muutmiseks. Ühepäevane seminar ei saa kuidagi garanteerida osalejatele kohest kaalumuutust - küll aga saab osaleja vajalikud mõttetööriistad, mis aitavad tänapäeva ülekaalu soosivas keskkonnas ISE toitumisotsuseid vastu võtta.
  4. Praktiline koolitus erinevate spordialade treeningute toetamiseks ja rühi parandamiseks!
  5. 15. veebruar Tartus põnev koolitus!
  6. tartu ülikooli

  7. TARTU ÜLIKOOLI SPORDIKURSUSED TARTUS Tark fitnesstreening, 15. veebruar Läbiviija: Siim Savisaar, füsioterapeut ja personaaltreener, võistlussportlane. Kursuse eesmärk on anda osalejatele paremaid teadmisi harjutuste sooritusi mõjutavate nüansside kohta, näpunäiteid treeningute efektiivsemaks planeerimiseks ja tervise säästmiseks. Harjutusi erinevate spordialade üldarendava treeningu tõhustamiseks, 16. veebruar Läbiviijad: Kaja Hermlin, võimlemise õppejõud, treener; Kadri Vernik, treener, füsioterapeut Eesmärgiks on anda harjutusi tugiliikumisaparaadi ülekoormusvigastuste ja sporditraumade ennetamiseks. Praktiline motiveerimine: Laste ja noorsportlaste motivatsiooni kujundamine, 19. veebruar Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lector Koolituse eesmärk on anda baasteadmised motivatsiooni kujundamise võimalustest ja kogemus motivatsiooniteooriate rakendamisest igapäevases treeneritöös laste ja noortega. Töötuba pakub nõuandeid ja soovitusi, kuidas kujundada õpilaste sisemist motivatsiooni olukorras, kus väline motivatsiooni ja saavutuste surve on kõrged. Praktiliste ülesannete ja harjutuste käigus loob iga osaleja plaani, kuidas enda töös õpetada meisterlikkuse arendamisele ja individuaalsele arengule keskendumist. TALLINNAS Treeneri töö lapsevanematega: Lapsevanemate kaasamine, 5. märts Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lector Eesmärgiks on pakkuda praktilisi soovitusi ja näpunäiteid lapsevanematega koostöö tegemiseks. Videoloengutes antakse ülevaade treeneri-õpilase-lapsevanema koostöö juhtimisest ja lapsevanemate kaasamisest. Samuti selgitatakse enesekehtestamise põhimõtteid. Töötuba pakub niihästi nõuandeid ja praktilisi võtteid lapsevanemate kaasamiseks (nendega "toimetulemise" püüdluste asemel) kui ka juhtnööre vajadusel enesekehtestamiseks. Töötoas koostab iga osaleja plaani lapsevanematega koostöö tõhustamiseks oma spordiorganisatsioonis. Info ja registreerumine: ut.ee/talveulikool
  8. World Fitness Championships 2018

    Osavõtjate nimekirjad: http://www.hardmuscles.ru/?p=34975&fbclid=IwAR0HNP7-OhGPhw0UlyTBQxyBWOnrPlHj3AflbMyWwrcqc-mydQPuUO7GV5Q
  9. Vend Vähk ORAVAPOISS MIKI SÖÖB PÄHKLIT JA ROSINAT

    Sõltuvalt pikkusest, on klassikalises rannafitnessis (classic physique) maksimumkaaluks: kuni 168 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 4 168,1 kuni 171 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 6 171,1 kuni 175 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 8 175,1 kuni 180 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 11 180,1 kuni 190 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 13 190,1 kuni 198 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 15 üle 198 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 17 Ongi suuremad kui klssikud:)
  10. Kursus, mis on mõeldud harrastussportlasetele ja treeneritele, kes neid sportlasi juhendavad, suunavad ja nõu annavad. Terve ja rahulolev tervisesportlane, Jarek Mäestu, 29.08 Kursuse eesmärgiks on tutvustada baasteadmisi, mida silmas pidada treeningute planeerimisel tervisespordi vallas eesmärgiga parendada töövõimet ning tugevdada tervist. Sisu: Peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel, olulise eristamine ebaolulisest. Treeningu koormuse seos töövõime ning tervisega. Erinevad meetodid, mil viisil oma edusamme monitoorida. Info ja registreerumine: www.ut.ee/suveulikool
  11. Tervisespordi eesmärk on tõsta füüsilist võimekust. Nii suudab meie keha vastu panna igasugustele haigustele, tuju on parem ning energiat palju rohkem. Tervisesport on küllaltki ohutu, kuid siiski tuleb kontrollida ennast, et ei tekiks liigset koormust ning treeningvõtted oleksid õiged. 29. augustil toimub Tallinnas Tartu Ülikooli koolitus:TERVE JA RAHULOLEV TERVISESPORTLANELäbiviija: Jarek Mäestu (doktorikraadi Tartu Ülikoolis liikumis- ja sporditeaduste erialal, spordibioloogia dotsent)Kursuse läbinu- teab, millised on peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel ning oskab eristada olulist ebaolulisest;- oskab hinnata treeningu koormuse seost töövõime ning tervisega;- teab erinevaid meetodeid, mil viisil oma edusamme monitoorida.Info ja registreerumine:https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4643981
  12. Tartu Ülikooli suveülikool on meeldiv võimalus ühendada puhkus enesetäiendamisega. Tule 19. korda toimuvasse suveülikooli ja muuda oma suvi tegusaks! KURSUSED TREENERITELE; ÕPETAJATELE, SPORTLASTELE, KÕIGILE HUVILISTELE! TARTUS TARTUS Treeneri läbipõlemise ennetamine, Aave Hannus, 15.08 Kursuse läbinu: - mõistab stressi ja läbipõlemise tekkepõhjuseid ja erinevusi; - teab läbipõlemise peamisi tunnuseid ja nende avaldumise erisusi; - oskab ära tunda läbipõlemise varajasi sümptomeid; - mõistab läbipõlemise mõju ja ennetamise võimalusi. Treening, tervis ja sportlik saavutusvõime - mis rolli mängivad selles hormoonid?, Vahur Ööpik, Luule Medijainen, 24.08 Kursuse läbinud õppija - tunneb hormoonide mõistet ja esindajaid; - teab hormoonide rolli organismi energiavahetuse (ka kehakaalu) regulatsioonis; - on arutlenud kehalise aktiivsuse ja hormoonide rolli üle I ja II tüüpi diabeedi profülaktikas ja patsientide elukvaliteedi parandamisel; - mõistab hormoonide rolli treenitusseisundi tekkes. Lapse rühi arengut suunavad ja toetavad kehalised harjutused, Kaja Hermlin, Kadri Vernik, 25.08 Rühi kronoloogiline areng. Lapse rühi arengut suunavad kehalised harjutused, praktiline tegevus. Rühivaatlus; praktiline tegevus. Lapse rühi arengut toetavad harjutused, praktiline tegevus. TALLINNAS TALLINNAS Terve ja rahulolev tervisesportlane, Jarek Mäestu, 29.08 Kursuse lõpetanud õppija - teab, millised on peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel ning oskab eristada olulist ebaolulisest; - oskab hinnata treeningu koormuse seost töövõime ning tervisega; - teab erinevaid meetodeid, mil viisil oma edusamme monitoorida. TÄPSEM INFO ja REGISTREERUMINE www.ut.ee/suveulikool Kohtumiseni Tartu Ülikooli suveülikoolis! Esta Pilt Täiendusõppe programmijuht 737 5560
  13. 21. mail toimub Tallinnas koolitus treeneriteleTREENERI LÄBIPÕLEMISE ENNETAMINELäbiviija: AAVE HANNUS, spordipsühholoogia lektorEnne kursust on vaatamiseks videoloengudStressi ja läbipõlemise põhjused, äratundmine ja eristamine Läbipõlemise riskitegurid ja ohumärgid Läbipõlemise ennetamine: stressi juhtimine ja toimetulek Töötuba: Stressi ja läbipõlemise märkide äratundmine Läbipõlemise riskitegurite äratundmine Stressi ja emotsioonide juhtimise strateegiad Psühholoogilise paindlikkuse ja vastupidavuse arendamine Enesehoolitsuse plaani koostamine treeneritöös Täpsem info ja registreerimine: https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4639858
  14. 2018 Diamond Cup MALTA

    Andra kuld, juhhei, ÕNNE!
  15. IFBB President Santonja Cup

    mingid nimekirjad aga kindlasti tuleb veel muutusi: https://www.eastlabs.sk/europa/6257/2018-ifbb-president-santonja-s-cup-kto-reprezentuje-slovensko
  16. Sportlased, kes suudavad vaatamata survele ja kõrvalejuhtimisele püsida ülesande juures ja keskenduda, suudavad oma potentsiaali teostada.Tule osale spordipsühholoogia koolitusel "Keskendumine võistlusolukorras" 23. märtsil Tallinnas! Töötoas harjutatakse sportlaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks.https://www.facebook.com/events/1554030001359749/
  17. 23. märtsil TALLINNAS toimuva koolituse "Keskendumise juhtimine võistlusolukorras: Praktiline fookuse treenimine" eesmärk on õpetada praktilisi võtteid õpilaste ettevalmistamiseks võistlustel optimaalseks keskendumiseks ja segajatega toimetulekuks. Videoloengutega antakse ülevaate tähelepanu tööpõhimõtetest ja tähelepanu treenimise võimalustest. Töötoas harjutatakse õpilaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks.teemad:Videoloengud: Keskendumise seosed erutuse, ärevuse ja motivatsiooniga Psühholoogilised protsessid parima võimetekohase soorituse tegemisel Psühholoogilised protsessid soorituse ebaõnnestumisel Võistlusjärgsete mõtete pikaajaline mõju ja selle kujundamine Töötuba: Tähelepanu piirangud Keskendumise ja mõtlemise paradoksid Sooritusele keskendumise strateegiad Ennastjuhendava sisekõne kujundamine Soorituseelsete rutiinide väljatöötamine Sooritusjärgse analüüsi juhtimine Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lektor Hind: 98 eurot Maht: 10 tundi Kell 10.00 kuni 17.15 pluss iseseisvad videoloengud Osalejatele koolituse läbimise tõend. Sihtrühm: treenerid, kehalise kasvatuse õpetajad, sportlased Info ja registreerumine: https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4635795
  18. JOOKSUKOOL 16. veebruar TALLINNAS Läbiviija: Harry Lemberg
  19. Spordipsühholoogia kursuste sari Tallinnas!
  20. 12. veebruar Tartus vajalik kursus
  21. Tartu Ülikool teavitab algavatest kursustest treeneritele, õpetajatele ja spordiga tegelejatele ning nende vanematele. TALLINNAS Praktiline motiveerimine: Laste ja noorsportlaste motivatsiooni kujundamine, 26. jaanuar Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lector 10 koolitustundi Koolituse eesmärk on anda baasteadmised motivatsiooni kujundamise võimalustest ja kogemus motivatsiooniteooriate rakendamisest igapäevases treeneritöös laste ja noortega. Töötuba pakub nõuandeid ja soovitusi, kuidas kujundada õpilaste sisemist motivatsiooni olukorras, kus väline motivatsiooni ja saavutuste surve on kõrged. Praktiliste ülesannete ja harjutuste käigus loob iga osaleja plaani, kuidas enda töös õpetada meisterlikkuse arendamisele ja individuaalsele arengule keskendumist. Jooksukool: valmistumine jooksuvõistlusteks, 16. veebruar Läbiviija: Harry Lemberg, jooksutreener 5 koolitustundi Kursusel osalenu - teab jooksutreeningu põhialuseid; - oskab planeerida treeningkoormusi; - oskab kasutada erinevaid treeningvahendeid; - oskab planeerida endale sobilikku võistluskalendrit; - teab, kuidas toimida vahetult enne jooksuvõistlust ja kuidas taastuda. TARTUS Lihastasakaalu ja kehahoiu praktiline koolitus, 10. veebruar Läbiviija: Kaja Hermlin, võimlemise õppejõud, treener 6 koolitustundi Eesmärgiks on anda praktilisi teadmisi skeletilihaste harmooniliseks arendamiseks ja oskusi lihas düsbalansi ning liigse lihaspinge kõrvaldamiseks. Söömisega seotud probleemid spordis, 12. veebruar Läbiviijad: Jorgen Matsi, Eve Unt ja Luule Medijainen 7 koolitustundi Koolituse eemärgiks on anda ülevaade söömise põhitõdedest spordis, söömisega seotud terviseprobleemidest ning söömiskäitumist mõjutavatest teguritest. Teemad: Sport ja organismi energiavajadus. Toitainete optimaalne vahekord ning vajadused spordiga tegeleval isikul. Söömisega seotud terviseprobleemid sportlastel. Häirunud söömiskäitumine spordis. Terved ja ebaterved söömisharjumused psühholoogi vaatepuntkist. Toitumiskäitumise psühholoogia. Täpsem info ja registreerumine: www.ut.ee/talveulikool
  22. World Fitness Championships 2017

    One more time, IFBB TV will be broadcasting one more event, in video streaming, for its worldwide audience. IFBB World Fitness Championships that will be held in Biarritz (France), from 3 to 4 December ,has confirmed that IFBB TV cameras will be broadcasting the Championship. https://www.ifbb.com/2017-ifbb-world-fitness-championships-will-be-ofered-in-video-streaming/
  23. ATTENTION!!! Competition Schedule IFBB International Latvian Cup "RIGA PEARL 2017" November 19, Riga, Latvia CATEGORIES AND SEQUENCE PART 1 13:00 OPENING CEREMONY All the children categories on the stage Introduction 13:15 1) Children Fitness 7-8 years: 1.ROUND (routine) 2) Children Fitness 10-11 years: 1.ROUND (routine) 3) Children Fitness 13-14 years: 1.ROUND (routine) 13:35 4) MASTERS WOMEN’S BIKINI FITNESS: OPEN (I walk + comparisons) 13:50 1) Children Fitness 7-8 years: 2.ROUND (comparisons) 2) Children Fitness 10-11 years: 2.ROUND (comparisons) 3) Children Fitness 13-14 years: 2.ROUND (comparisons) 14:00 5) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 162 cm (I walk + comparisons) 14:15 VIDEO Nr.1 6) “FIT MODEL PROJECT”: (Special defile CHANGE Lingerie) 14:30 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 Children Fitness 7-8 years Children Fitness 10-11 years Children Fitness 13-14 years MASTER’S WOMEN’S BIKINI FITNESS: OPEN 14:45 7) MEN’S PHYSIQUE: Up to 179 cm (I walk + comparisons) 15:00 8) WOMEN’S BODYFITNESS: OPEN (I walk + comparisons) 15:15 VIDEO Nr.2 9) “FIT MODEL PROJECT”: 18 persons (1.ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 15:40 10) MEN’S CLASSIC BODYBUILDING: OPEN 1. ROUND (comparisons) + POSE DOWN 2. ROUND (routine) 16:05 11) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 166 cm (I walk + comparisons) 16:25 12) “FIT MODEL PROJECT”: 6 persons (2.ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 16:40 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 162 cm MEN’S PHYSIQUE: up to 179 cm WOMEN’S BODYFITNESS: OPEN 17:00 MUSICAL PERFORMANCE 3 SONGS 17:15 13) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 169 cm (I walk + comparisons) 17:30 14) MEN’S BODYBUILDING: OPEN 1. ROUND (comparisons) + POSE DOWN 2. ROUND (routine) 17:50 15) WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 172 cm (I walk + comparisons) 18:10 16) MEN’S PHYSIQUE: over 179 cm (I walk + comparisons) 18:25 17) WOMEN’S BIKINI FITNESS: over 172 cm (I walk + comparisons) 18:40 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 “FIT MODEL PROJECT” FOTO in swimsuits MEN’S CLASSIC BODYBUILDING: OPEN WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 166 cm PART 2 IFBB EUROPEAN FIT MODEL CUP 2017 19:00 18) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 163 cm (1. ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 19:15 19) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 168 cm (1. ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 19:30 20) WOMEN’S FIT MODEL: Over 168 cm (1. ROUND (swimsuits) I walk + comparisons) 19:50 18) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 163 cm (2. ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 20:05 19) WOMEN’S FIT MODEL: Up to and incl. 168 cm (2. ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 20:20 20) WOMEN’S FIT MODEL: Over 168 cm (2. ROUND (evening gowns) I walk + comparisons) 20:35 AWARDING CEREMONY: IFBB EUROPEAN FIT MODEL CUP 2017 WOMEN’S FIT MODEL: up to and incl. 163 cm WOMEN’S FIT MODEL: up to and incl. 168 cm WOMEN’S FIT MODEL: over 168 cm 20:50 21) Women’s Fit Model: Overall 20:55 AWARDING CEREMONY: IFBB EUROPEAN FIT MODEL CUP 2017 WOMEN’S FIT MODEL: Overall 21:00 AWARDING CEREMONY: RĪGAS PĒRLE 2017 MEN’S BODYBUILDING: OPEN WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 169 cm WOMEN’S BIKINI FITNESS: up to 172 cm MEN’S PHYSIQUE: over 179 cm WOMEN’S BIKINI FITNESS: over 172 cm
  24. Siit peaks otseülekanne tulema: http://www.pronutrition.ro/live-campionatul-mondial?utm_source=Facebook&utm_medium=Banner&utm_campaign=post+LIve+Campionatul+Mondial
×