Jump to content

vend vähk

Moderaatorid
  • Content count

    10,211
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    105

Everything posted by vend vähk

  1. M: Rinnapink

    Igasuguste pinkide kohta küsiti iga päev karantiini ajal. Kui peaks uus kriis tulema, siis on huvilisi ilmselt palju.
  2. Nägin seda uudist. Uskumatu, et kõik vanad saurused veel igas asendis tuld annavad. Kui nii edasi läheb, siis näeme ära veel filmi "Palgasõdurid" 276-da osa
  3. Selline võimas lahing:
  4. toitumiskava

    Huvitav arutelu. Eks neid toitumisnõustajaid on olnud läbi aegade igasuguseid. Aegade jooksul loksub kõik paika.
  5. Poksimise koha pealt peaksid ilmselgelt olema eelised pikemal mehel pikemate kätega, aga ma võin eksida. Kui see matš peakski toimuma, siis usun, et profipoksijate jaoks on kahe vägilase vehkimine poksimisest valgusaastate kaugusel
  6. Ats Loot YouTubes

    Ühe kaalu mehed! :-) Vurr on muidugi räme
  7. Meeste mängud. Tuleb tunnistada, et hr Thori esitus oli palju veenvam. Eks selliste vägevate mehepoegade hõõrumine on huvitav jälgida ning loodame, et ei hakata lauslolluseid tegema.
  8. Ott Kiivikas ja Imre Vähi - stuudiopildid

    Hull arutelu ja ulmeline pildiseeria. Kiitused tolleaegsetele fotograafidele!
  9. Mis motiveerib Teid treenima ja tasakaalustatult toituma?

    Huvitav teema. Aegade jooksul muutuvad iga inimese eesmärgid ja treeningud. Eks isegi noorema mehena andsin kolmeraudsest tuld ning ei hakka salgama- suurem motivatsioon oli tüdrukutele muljet avaldada. Tänasel päeval ei saa riskida saalis lauslollustega ning nüüd on eesmärk pigem olla eeskujulik isa oma lastele, kes ei istu päevad läbi kuskil diivanil ning ei rüüpa õlut ja hädalda tervisemurede pärast.
  10. Ai kurja! Väga ulmelised pildiseeriad ajaloo tolmukihi alt. Nii palju on vahepeal muutunud. Tartus ikka elu käis
  11. TERVISLIK GRILLIMINE

    Grillimist seostatakse tihti ebatervisliku toidu ülesöömisega. Siin mõned näpunäited tervislikuks grillimiseks: Üldiselt peetakse grillipidusid figuurile kriitiliseks ettevõtmiseks, ometi võib neid nautida ka figuuri ohustamata. Tegelikult on grillimine üks eriti väherasvane küpsetusviis ning grillitud toidud ei ole mitte ainult maitsvad, vaid ka tervislikud. Suure kuumuse tõttu sulguvad lihapoorid kiiresti, mille tulemusel säilivad väärtuslikud vitamiinid ja mineraalained. Muidugi on tervislikkuse seisukohalt oluline, mida grillida. Figuurisõbralikuks grillimiseks sobib suurepäraselt lahjem liha: näiteks broileri rinnafilee ja koivad-kintsud, kalkuni rinnafilee ning kintsuliha, sea või veise sise- või välisfilee, karbonaadilõigud. Mõnusalt peene ning pehme maitsevarjundi annab see, kui lisate marinaadile veidi õli. Kaupluses grillitavat valides tasub jälgida pakendil kirjas olevat energiasisaldust. Figuurisõpradele soovitame selliseid tooteid, mille energiasisaldus on alla 160 kcal ja rasvasisaldus alla 10 g rasva 100 g toote kohta. Oluline on veel see, et peale grillitava on laual ohtrasti värsket ja marineeritud köögivilja. Mis saab olla nauditavam kui värsketest köögiviljadest valmistatud salat – värske kurk, tomat, paprika, redis, porru, sibul, suvikõrvits, lehtsalat, mida võib maitsestada tilgakese õli, soola, sidrunipipra ja palsami- või veiniäädikaga. Mitte üksnes liha Grillimist ilma lihata ei oska paljud endale ette kujutada. Siiski on vorstikeste ja liha kõrval avastada palju muudki maitsvat. Kuidas oleks näiteks grillitud kala, aed- või puuviljadega? Grillimiseks sobivad eriti hästi väherasvased kalaliigid: räim, forell, lest, siig, vimb, koha, latikas ja ahven ning krevetid. Sobib ka lõhe, mis on küll rasvasem, kuid sisaldab südamesõbralikke oomega-3-rasvhappeid. Liha asemel võib grillida ka väherasvase sulatatud juustuga täidetud suvikõrvitsat, šampinjone või paprikat. Erinevate liha-, kala- ja köögiviljavarraste kokkupanekul saab fantaasiale anda vaba voli. Seened, sibulad, paprika, suvikõrvits, baklažaan, tomat ning maisitõlvikud sobivad gillimiseks kas vardasse lükitult või alumiiniumist alusel. Fooliumisse pakitult saab mõnusasti grillida porgandeid, punapeeti, kartuleid. Kuumade lihapalade kõrval on oluline ka kõik muu, mis nende juurde kuulub: leib, sai, salatid, dipikastmed jne. Grillitava toidu juurde võib kastme valmistada ise. Tuleb aga silmas pidada, et hapukoore või majoneesiga valmistatud kastmed ei ole üldiselt figuurisõbralikud. Seevastu jogurtist tehtu on hea ja kerge valik. Grillipeo krooniks võiks olla ka üks kuum dessert – grillitud puuvili veidikese mee või sidrunimahlaga, mis on tõeline maitseelamus. Selleks sobivad väga hästi banaanid, õunad, nektariinid, aprikoosid, pirnid, ananass, mango. Lõigake puuviljadest lihtsalt seibid ning grillige restil või fooliumis. Näpunäiteid tervisliku grillroa valmistamiseks - Grillige eelistatult taist liha või kala. Laske toidul vähemalt tund enne grillimist toasoojas seista. - Ärge grillige suitsuliha. - Palad peavad olema ühesuguse paksusega, et need ühtlaselt läbi küpseksid. - Soovitatav on enne küpsetamist marinaadilihal eemaldada liigne vedelik majapidamispaberiga, sest niiskus aeglustab pruunistumist – liha hakkab aurustuvas niiskuses hauduma. - Alguses tuleb liha pruunistada kõrgemas kuumuses ühelt küljelt ja siis teiselt, et selle poorid sulguksid. Liha võib pöörata grillil vaid üks kord, siis jääb mahlasem. - Liha pööramisel kasutage grilltange. Kahvliga torgatud aukudest jookseb väärtuslik lihavedelik välja ja toit tuleb kuivem. - Et liha ei jääks varda või resti külge kinni, on soovitatav see üle hõõruda küüslauguga või määrida toiduõliga. - Linnuliha on valdavalt õrn liha, mistõttu küpseb üsna kiirelt ning ka maitsestamisel tuleb olla ettevaatlik. Broileriliha jääb mahlasem, kui grillida nahaga, pärast küpsetamist see aga eemaldada. Tänu kaitsvale kattele jäävad siis mahlad paremini lihasse. - Kala on õrna lihaskoega ning seetõttu tuleb olla eriti ettevaatlik. Väherasvast kala grillige koos nahaga keskmises kuumuses, kasutage fooliumalust. Värske köögivilja marineerimine Jagage 1 väike lill- ja 1 väike spargelkapsas õisikuteks, lõigake 4 punast sibulat veerandikeks ning 1 kollane, 1 punane ja 1 roheline paprika suuremateks tükkideks. Marinaadiks segage kokku 2 sl toiduõli, 100 ml palsamiäädikat, 1 tl küüslaugupulbrit, 2–3 sl hakitud peterselli, 2 tl suhkrut ja 1 tl soola. Keetke lill- ja saprgelkapsa-õisikuid umbes 5 minutit vees, millele on lisatud tilgake äädikat. Kallake sõelale ja “ehmatage” külma veega, laske jahtuda. Pange koos teiste tükeldatud köögiviljadega kaanega kaussi, kallake peale marinaad ning laske öö külmkapis seista. Lihtsad grillretseptid Linnulihavarras ananassi ja aedviljaga Lõigake parajateks tükkideks 120 g linnulihafileed, 2 ananassirõngast (värske või suhkruta konserv), paprika ja 1 sibul. Lisage 1 tl oliiviõli, maitsestage soola, pipra ja paprikapulbriga ning segage läbi. Laske u 10 min seista. Seejärel lükkige vaheldumisi vardasse ja küpsetage 10–15 min grillil. Määrige 150 grammisele forellifilee tükile 1 sl 16%-list maitsetaimedega sulatatud juustu. Maitsestage soola, pipra ja küüslaugusoolaga. Lõigake väikesteks tükkideks 1 sibul, 1 tomat ja ½ paprikat. Asetage kala fooliumile, puistake üle aedviljatükikestega, keerake kokku ja grillige u 30 min. Grillitud küüslaugukrevetid Asetage puidust varda otsa 10 hiidkrevetti. Segage kokku 1 pressitud küüslauguküüs, 2 tl sidrunimahla, 1 tl taimeõli, lisage sool ja pipar. Määrige krevetid seguga ning laske u 2 tundi seista. Salati jaoks rebige tükkideks ½ salatipead, 50 g poolitatud kokteiltomateid ja 1 tükeldatud paprika. Salatikastmeks segage kokku 1 tl taimeõli, 2 tl valget veiniäädikat, 1 tl sidrunimahla, soovi korral ½ tl magusat sinepit ja 1 tl värskeid maitsetaimi. Grillige vardaid mitu korda pöörates ja marinaadiga kastes u 10 min. Juurde sobivad õhukeste küüslauguviiludega kaetud grillitud tomatisektorid. Köögiviljavardad Lõigake 3 cm tükkideks 1 paprika, 1 suvikõrvits, 1 baklažaan ja 1 punane sibul. Lükkige köögiviljatükid vaheldumisi puidust vardasse. Marinaadi jaoks segage kokku 1 sl sidrunimahla, 1 tl sojakastet, 1 tl taimeõli ning maitsestage 1 pressitud küüslauguküüne, 1 tl värske rosmariini, soola ja pipraga. Laske varrastel marinaadis u 30 min seista. Grillige vardaid pidevalt pöörates. Maaleht, 26. juuni 2009
  12. Fit.Camp 15-24.juuli 2016 - Otsereportaaz!

    Sellel aastal enam ilmselt nii suursugust suvelaagrit ei toimu.
  13. ERINEVAD EESTI TEISIKUD

    Väga huvitav leid aegade algusest. Kindlasti on ka tänasel päeval siin-seal sarnaseid inimesi
  14. ERINEVAD EESTI TEISIKUD

    Panen selle teema üles kuna viimasel ajal olen juhuslikult avastanud meie staaratleetidele sarnaseid inimesi laiast maailmast. Vaadake ja täiendage, kui olete kuskil midagi sarnast märganud. Marti Tartu (Eesti klassikalise kulturismi vägevamaid tegijaid -180 cm kategoorias) DMITRI YASHANKIN - RUSSIA (Men’s Classic Bodybuilding up to180 cm)
  15. Odav ja kodune jõusaal Tartus?

    Hetkel väga hea pakkumine FitLife spordiklubilt. Kui registreerid ennast praegu kliendiks, siis maksad kuutasu 2020 aasta lõpuni 20 eurot. Võimalik, et karantiin saab läbi juba kuu aja pärast ja siis saad FitLifes treenida 24h! Lisaks muidugi saun hommikust õhtuni.
  16. Lihtsad küsimused. Soovitan kõigil vastata! Tänud!
  17. Siim Veri Youtubes

    Tore, et noored mehed aktiivselt tegelevad valgustustööga. Respect!
  18. Leia endale lähim välijõusaal

    Täna küsiti minu käest, et mis ma arvan, kas välijõusaalid tehakse varsti lahti? No ma arvan nii, et kui need nüüd tõesti lahti tehakse ja ilusa ilmaga nendesse korraga 100 inimest peale lendab, siis pannakse need ka sama kiiresti kinni. Minu kodu lähedale Tartus jääb vist Tamme Staadioni välijõusaal. Ideaalis oleks ju äge kui lähen sinna mõne sõbraga trenni tegema ja peale meie ei ole rohkem kedagi, aga kardan, et see jää ainult helesiniseks unistuseks. Elame-näeme!
  19. Kas see uhke aparaat on veel alles? Praegusel raskel ajal küsitakse selliste masinate kohta iga päev.
  20. Meeletu potentsiaal kuid puudub oskus

    Tere! Tubli, et treenid ning arusaadav, et iseseisvalt ei oska teinekord edasi liikuda. Oled sa kunagi ka jõusaalis käinud? Milline on sinu igapäevatoit? Sellise pikkuse juures võiks kehakaal muidugi suurem olla.
  21. Kulturismiteemalised raamatud

    Tihti küsitakse minu käest, et kust saab infot kulturismi kohta? Natuke ajalugu, natuke ideoloogiast, toitumisest ning rohkesti pilte. Sellist mõnusat raamatut, mida aeg-ajalt lehitseda ja ennast harida rohujuure tasandil kuni tähtede poole. Siinkohal väga põnevat lugemist leiad siit: https://fitshop.fitness.ee/treeningvarustus/11/
  22. Kreatiin

    Olen enda elu jooksul kasutanud umbes 50-60 erinevat kreatiini. Tuleb tunnistada, et see fantastiline jõudu ja energiat andev lisand võib iga inimese puhul toimida erinevalt. Tuleb katsetada erinevaid kreatiine nii pulbrina kui kapslites, samuti erinevates kogustes. Mina ise tarbin kreatiini koos viinamarjamahlaga ja kui on õige kooslus ja mulle sobiv kreatiin, siis umbes poole tunni jooksul annab see lisand päris korraliku energiapaugu. Erinevad kreatiinid siin: https://fitshop.fitness.ee/kreatiinid/
  23. Massilisajad

    Aastaid tagasi olid massilisajad väga populaarsed ja noored mehed võtsid tublisti juurde kui ka tavaline toitumine ja treeningprogramm paigas olid.
  24. Põnevaid leide toidupoest.

    See on siin huvitav teema ja palju head informatsiooni tavatoidu kohta. Viimasel ajal on turule tulnud veel palju huvitavaid toiduaineid, samuti on muidugi ka toidulisanditööstus jõuliselt edasi liikunud. Paar päeva tagasi tegin endale näiteks kaerahelbe-riisihelbe seguputru. Sellist segu müüdi Coopi poes ja tule tunnistada, et väga hea vaheldus ning päris maitsev!
×