Jump to content

Bulletproof

Kasutajad
  • Sisu loend

    1 279
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

2 Neutraalne

Bulletproof

  • Tase
    Tegija
  • Sünnipäev 08.07.1985

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    http://

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tallinn
  • Interests
    Spordi valdkonnas: poks, jõusaal, korvpall, ujumine.

Viimase Profiili Külastajad

5 055 profile views
  1. Paistes peale jõutrenni

    Suvaline pilt internetist näitlikustamiseks. Olen suhteliselt kindel, et parempoolsel pildil on neiu vöö ümbermõõt suurem. Cm siia- sinna ei näita midagi, sama kaaluga. Paratamatult kaalub lihas rohkem kui rasv. Kui teed jõusaalitreeninguid, siis tea, et väike kaalu tõus on normaalne. Igasugustest näitajatest tähtsam on enesetunne ja pilt, mis peeglist vastu vaatab. Ei tasu numbritesse kinni jääda. Rasva põletuse, lihase kasvatamise kaloraaži kohapealt löö numbri sisse: https://struktuur.net/
  2. Siin see probleem ongi. Kõike korraga ei saa. Kui su eesmärk on nö lodevatest jalgadest lahti saada, siis minu soovitus on rõhku panna jalgade treeningule. Kuna jalalihased on suured, siis nt kükkamine põletab palju kaloreid. Alusta nt siit: http://www.fitness.ee/treeningkavad/2 Kui oled juhuslikult Instagrami kasutaja, siis otsi #legsworkout vms ja leiad palju inspiratsiooni.
  3. Pm küll jah. Soovitan kõigil trennihuvilistel lapsevanemaks saada- tulemused paranevad!
  4. Mõletan ka jutte, kus räägiti, et peale lapse sündi läheb testo tase suuremaks ja isegi trennis tulemused paranevad... no ja õigus, pool aastat peale poja sündi tegin oma lamades surumise isikliku rekordi!
  5. Palju peaksin tarbima?

    http://www.struktuur.net/kcal.php
  6. Palju õnne Kristizu. Mu naine ütles ka enne mängu, et Hispaania paneb Itaaliale paki (olin ise ITA poolt). Naersin ta kõva häälega välja... aga näed. Vahest peab ka naisi kuulama, isegi jalgpallis.
  7. Itaalia võidab penaltiseerias 4:2!
  8. Kiire massi tõus

    eks arvuta http://www.struktuur.net/kcal.php#results
  9. Kiire massi tõus

    monohüdraadi puhul tulebki kiiresti 1-2,5kg juurde, see on normaalne.
  10. Rind + Triits

    Võid ka rinna ja triitsa vahele mingi muu lihasgrupi harjutuse panna, mis laseb triitsal natuke taastuda.
  11. Valgupulber

    http://www.fitness.ee/?act=article&articleID=1076
  12. Puusadelt pekk maha

    Piltide järgi ütleks, et kõik ok. Aga vaata toitumine uuesti üle ja saad ka kõhu pealt kuivemaks.
  13. Kreatiin

    Olen võtnud mono ja tsitraati koos, kuid ei täheldanud küll jõu kasvu. Olen jäänud mono peale.
  14. Lisaks eelnevatele soovitustele venita ka puusapainutajaid! Ma pika staasžiga alaselja haige, puusapainutaja venitamine on aidanud leevendada valu. Loe ka http://www.fitness.ee/artikkel/1367/kuidas-vabaneda-alaselja-valudest-ja-vahendada-lordoosi
  15. Kui plaanid jõusaali külastada, siis vali endale sobiv kava http://www.fitness.ee/treeningkavad Üldiselt igasugune treening on hea, toonust andev ja aitab vormile kaasa.
×