Jump to content

Sarge

Kasutajad
  • Sisu loend

    3 386
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    46

Koik Sarge postitused

  1. Trenni seerjad

    Labori tingimustes on võimalik lihast kasvatada ka 50 kordust tehes. Põhiline on progressioon ja korralik pingutus.
  2. Valkude kogus

    Rasvad jah aeglustavad imendumist, aga see sheik pärast trenni ei ole üldse oluline, kui tegemist ei ole tippsportlasega, kes teeb mitu trenni päevas. Seega pane ainult rõhku sellele, et päeva peale oleks enam-vähem kogus jaotatud ja saaksid päeva lõpuks oma vajaduse kätte.
  3. Valkude kogus

    Miks peaks olema pärast trenni toidukorras rasvu vähe? See sheigi imendumine võtab niikuinii tunde, mitte ei lähe kohe lihase kasvamiseks. Viis toidukorda päevas, siis "(kehakaal x 2g)/5 = valgu kogus ühes toidukorras". Ehk kui kaalud 75kg, siis ühes toidukorras ~30g valku.
  4. Talisuplus krüoteraapia asemel?

    Vastus Sinu küsimusele. https://link.springer.com/article/10.1007/s00421-018-4008-7
  5. Vend Vähk pulss 45

    See number 3 kutt on 185,5cm ja kaalub laval 102kg.
  6. Vend Vähk pulss 45

    Klassikalisse ei mahuks ükski mees ära neist.
  7. Vend Vähk pulss 45

    Iga aasta seda oodanud ja nüüd lõpuks tuli ära. Minu meelest kõige esteetilisem ja sümpaatsem kutt laval.
  8. 2003 aastal Esta võitis Eesti karikavõistlused ning nüüd 15 (töö)aastat hiljem sai Euroopa meistriks. Esta on tõestus, et järjepidevalt aastaid tööd tehes alles saab medaleid, mitte ei tehta aasta aega trenni ja kohe loodetakse maailmameistriks saada.
  9. Nii nagu Arnold juba ütles, et toituma peab iga päev. Valgud on inimesele ehitusmaterjaliks ja mitte ainult neile, kes jõusaalis treenivad. Ainuke erinevus on see, et raskejõustiklastel on valguvajadus suurem. Seega lühidalt vastan, et jah, iga päev pead sööma valgurikast toitu (muna, kala jms) ja ~1,7-2g/kg kohta. Ehk kui kaalud 70kg, siis võiksid iga päev 120-140g valku süüa.
  10. HelenaMangFitness.com

    Kui juba IFBB amatöörliigas ei tehta neid proove kulturism 85+ kg, siis vaevalt Elite Pro liigas üldse neid tehakse.
  11. Hei Loogiline oleks, et see harjutus:
  12. Ma olen erinevaid variante proovinud ettevalmistusperioodidel. Üks, mis aitas paremini magada oligi see, kui 50% kogu päevasest toidust tund aega enne magamaminekut ära sõin. Sel ettevalmistusel sõingi 3x päevas: hommikul 25%, enne trenni 25% ja enne magamaminekut 50%. Kellaajaliselt: hommikusöök umbes 8 ajal, enne trenni söök oli umbes 16 paiku ja viimane toidukord 22 paiku. Kõikide toitude puhul oli makrotoitainete jaotus võrdne.
  13. Super! Terve päev käisin telefon käes - nii tööl kui trennis, et seda näha. Asi oli õnneks seda väärt.
  14. Sama siin. Kädyga vaatasime, et top 3 on 100% kindel, aga kas 1., 2. või 3. koht - see on juba kohtunike maitse asi. Mina oleks selle pronksmedali võitja paigutanud 5.-6. koha peale.
  15. Arida 4. koht. Minu meelest oli raudselt top 3-vääriline. :/
  16. Hei Pole olemas treeningkavasid, mis on nüüd massitsükkel, reljeefitsükkel jms. Meeste ja naiste kava erineb sellega, et rõhk on lihasgruppide puhul erinevad. Teatud kehaosadelt rasva vähendamist ei saa toimuda, sest lokaalset rasvapõletust ei ole olemas. Kui rasv kaob, siis kaob üle kogu keha. Mis tähendab, et söön täiesti tavaliselt? Minu jaoks on täiesti tavaliselt söömine see, et mul on kõik makrotoitained ja kaloraaž paigas. Rasvapõletajad ei põleta rasva, aga turgutavad keha energiadefitsiidi korral.
  17. Hei Kas jõutõstmine võib mõjutada naiste viljakust? - Libiidot võib tõsta. Viljakus vast jääb samaks. Kas tehakse eraldi päevadel lisaks rinnalt surumisele, kükkimisele ja jõutõmbele veel eraldi harjutusi(vist ja?)? - See nii must ja valge ka ei ole. Aga ikka tehakse. Kas vigastuste oht on suur? - Alati on oht ennast vigastada. Aga kindlasti väiksem kui kontaktalade puhul. Palju trenne nädalas umbes? - Minimaalselt 3. Kus Tartus sel aastal võiks selline trenn toimuda? - Tartu Ülikooli Akadeemilises spordiklubis. Võta julgelt Peebu või Kauriga ühendust.
  18. Vend Vähk pulss 45

    Mul üks 14-aastane poiss hoidis teisipäeval 7 minutit ja 11 sekundit.
  19. Keha toonusesse - toitumine?

    Hei Kirjuta mulle info@taavimerisalu.ee. Veidike infot leiad ka kodukalt www.taavimerisalu.ee.
  20. Loog, et häirid naabreid. Kõnni spordihoonest mööda, kus on jõusaal sees - 20m raadiusesse on raua kukkumist kuulda. Isegi siis kui tõstepõrandas on kasutatud 5cm kummimatte.
  21. Taavi Merisalu Blogi

    Tere Minu nimi on Taavi Merisalu ja olen nüüd Team Fast liige. Kuna pole loomekirjanduses eriti osav, siis kajastan oma blogi konkreetsete lausetega. Olen 25-aastane ja alustasin treeninguid 20-aastaselt. Elan Tartu külje all, 13km Valga poole, Nõos. Treenin põhiliselt Nõos ja esindan Tartu Ülikooli Akadeemilist Spordiklubi. Võistlusperioodil ja võistlustel aitab mind Silvar Rückenberg. Selle nimega meenub ka kohe teine nimi - Janar Rückenberg. Kui teistel on eeskujudeks võetud Mr. Olympia lavadelt suurte kõhtudega onud, kes tarbivad söögiga rohkem asju sisse, kui me leiame Mendelejevi tabelist, siis minu suureks (nüüd mitmesti mõistetav) eeskujuks on just meie oma kohalik mees Janar Rückenberg. Alustan algusest. Olen elu aeg suhteliselt sportlik olnud ja tegelen ka hobikorras senimaani erinavate aladega – põhiliselt jalgpall ja korvpall. Kuid vahel võistlen ka võrkpallis. Pole võõrad ka teised pallimängud. Põhiliseks alaks on raskejõustiku ala klassikaline kulturism. Ei ole selline „kulturist“, kes käib jõusaalis ja peab ennast kulturistiks, vaid ikka võistlev ehk siis teen ikka vormi ka (mis minu arust eristabki kulturisti ja jõusaaliharrastajat)! Jõusaali treeningutega alustasin ülikooli teisel poolaastal ehk 23. Märts 2010 – paar päeva pärast LELKVi, mida kursavend (mr815 aka Kalev Arbus) mind vaatama viis. Temaga koos alustasin ka jõusaalitreeninguid. Valisin selle ala selle pärast, et Kehakultuuri õppima minnes pidi teiseks aastaks valima eriala. Mõtlesin alguses pallimängudele, kuid hiljem idee muutus raskejõustiku kasuks. Kuna olin ka gümnaasiumi ajal paar korda jõusaali eksinud, siis see raud oli juba natukene tuttav ja mulle meeldis. Kaalusin alustades 67-69kg, kuid hetkel on off-season kaal (tühja kõhuga ja WCs käiduna) 83-84kg, pikkust 179-181cm. Tühja kõhuga ja WCs käiduna suurim lavakaal 77kg. Hetkel töötan lasteaias liikumisõpetajana ja Nõo Spordihoones jõusaalis treenerina ja juhendajana. Olen treener ka võistlevatel sportlastel. Haridustee viimane etapp oli Tartu Ülikooli Kehakultuuriteaduskond. Nimetan oma tulemused: 1. EMV 2010 juuniorid +75kg 2. koht 2. Reval Cup 2011 klassikaline kulturism absoluutne 4. koht 3. LEKV 2011 klassikaline kulturism absoluutne 3. Koht 4. LEKV 2011 kulturismi absoluutne 4. Koht 5. EKV 2011 klassikaline kulturism +180cm 2. koht 6. LEKV 2012 juuniorid kulturism -80kg 1. koht 7. LEKV 2012 absoluutne parim juunior 8. LEKV 2012 kulturismi absoluutne 3. koht 9. EKV 2012 absoluutne II koht juuniorites 10. Balti Matš 2012 absoluutne III koht juuniorites 11. EMV 2013 klassikaline kulturism absoluutne 3. Koht 12. EMV 2013 kulturismi absoluutne 4. Koht 13. Põhjamaade MV 2013 klassikaline kulturism +180cm 2. Koht 14. Maailmameistrivõistlused 2013 klassikaline kulturism -180cm 15. koht · LEKV 2012 sain ka eripreemia parima vabakava eest. 2012 vs 2008-2009 (veebruar) vs 2013 Head jälgimist!
×