Jump to content

Sarge

Kasutajad
  • Sisu loend

    3 382
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    45

Sarge viimane päevavõit oli May 4

Sarge's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

381 Kõrvad kikki - tark mees räägib

Sarge

  • Tase
    Vana tegija
  • Sünnipäev 06.10.1989

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    www.taavimerisalu.ee

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Viimase Profiili Külastajad

14 861 profile views
  1. 2003 aastal Esta võitis Eesti karikavõistlused ning nüüd 15 (töö)aastat hiljem sai Euroopa meistriks. Esta on tõestus, et järjepidevalt aastaid tööd tehes alles saab medaleid, mitte ei tehta aasta aega trenni ja kohe loodetakse maailmameistriks saada.
  2. Nii nagu Arnold juba ütles, et toituma peab iga päev. Valgud on inimesele ehitusmaterjaliks ja mitte ainult neile, kes jõusaalis treenivad. Ainuke erinevus on see, et raskejõustiklastel on valguvajadus suurem. Seega lühidalt vastan, et jah, iga päev pead sööma valgurikast toitu (muna, kala jms) ja ~1,7-2g/kg kohta. Ehk kui kaalud 70kg, siis võiksid iga päev 120-140g valku süüa.
  3. HelenaMangFitness.com

    Kui juba IFBB amatöörliigas ei tehta neid proove kulturism 85+ kg, siis vaevalt Elite Pro liigas üldse neid tehakse.
  4. Hei Loogiline oleks, et see harjutus:
  5. Ma olen erinevaid variante proovinud ettevalmistusperioodidel. Üks, mis aitas paremini magada oligi see, kui 50% kogu päevasest toidust tund aega enne magamaminekut ära sõin. Sel ettevalmistusel sõingi 3x päevas: hommikul 25%, enne trenni 25% ja enne magamaminekut 50%. Kellaajaliselt: hommikusöök umbes 8 ajal, enne trenni söök oli umbes 16 paiku ja viimane toidukord 22 paiku. Kõikide toitude puhul oli makrotoitainete jaotus võrdne.
  6. Super! Terve päev käisin telefon käes - nii tööl kui trennis, et seda näha. Asi oli õnneks seda väärt.
  7. Sama siin. Kädyga vaatasime, et top 3 on 100% kindel, aga kas 1., 2. või 3. koht - see on juba kohtunike maitse asi. Mina oleks selle pronksmedali võitja paigutanud 5.-6. koha peale.
  8. Arida 4. koht. Minu meelest oli raudselt top 3-vääriline. :/
  9. Hei Pole olemas treeningkavasid, mis on nüüd massitsükkel, reljeefitsükkel jms. Meeste ja naiste kava erineb sellega, et rõhk on lihasgruppide puhul erinevad. Teatud kehaosadelt rasva vähendamist ei saa toimuda, sest lokaalset rasvapõletust ei ole olemas. Kui rasv kaob, siis kaob üle kogu keha. Mis tähendab, et söön täiesti tavaliselt? Minu jaoks on täiesti tavaliselt söömine see, et mul on kõik makrotoitained ja kaloraaž paigas. Rasvapõletajad ei põleta rasva, aga turgutavad keha energiadefitsiidi korral.
  10. Hei Kas jõutõstmine võib mõjutada naiste viljakust? - Libiidot võib tõsta. Viljakus vast jääb samaks. Kas tehakse eraldi päevadel lisaks rinnalt surumisele, kükkimisele ja jõutõmbele veel eraldi harjutusi(vist ja?)? - See nii must ja valge ka ei ole. Aga ikka tehakse. Kas vigastuste oht on suur? - Alati on oht ennast vigastada. Aga kindlasti väiksem kui kontaktalade puhul. Palju trenne nädalas umbes? - Minimaalselt 3. Kus Tartus sel aastal võiks selline trenn toimuda? - Tartu Ülikooli Akadeemilises spordiklubis. Võta julgelt Peebu või Kauriga ühendust.
  11. Vend Vähk TASUTA TREENINGKAVAD, TOIDULISANDID JNE!

    Mul üks 14-aastane poiss hoidis teisipäeval 7 minutit ja 11 sekundit.
×