Jump to content

zwen

Kasutajad
  • Sisu loend

    368
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    2

zwen viimane päevavõit oli January 22

zwen's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

3 Neutraalne

zwen

  • Tase
    Kasutaja
  • Sünnipäev 21.04.1987

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    http://

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tallinn
  1. Jälle lisandid.

    Toidulisanditest mõtekaid väga polegi. Parim idee on raha kulutada kvaliteetsele päris toidule.
  2. Abi natukene ja ideid

    Kui sa pead dieeti ja kaloraaž on piiratud, siis soovitan proteiiniallikat, mida saab närida ja mis täidab kõhtu.. Aga iseenesest on HC Wheymix mõistlik valik. Maitsed ja lahustuvus on head ning mis kõige tähtsam, hind pole ülepaisutatud.
  3. Abi natukene ja ideid

    Soovitaks mõne tõhusama treeningkava poole vaadata. Fitness.ee võiks siin lehel olevad kavad kriitilise pilguga üle vaadata... Ei ütle, et see kava ei toimi. Aga mulle ja sulle pole see kindlasti mitte kõige optimaalsem..
  4. Raske füüsiline töö ja valgupulber

    Maitse asi. Ma pigem naudiks head toitu. Agu kui tunned, et ei jõua niipalju süüa, siis tuleb vedelal kujul toit appi.
  5. Tundub, et vaatasid vale rida. BMR-baasainevahetus võib küll 1733 olla aga TDEE jaoks on kahtlaselt madal number.
  6. Otsi netist TDEE (Total Daily Energy Expenditure) kalkulaator ja saad ligilähedase numbri kätte, mis su päevane kulutus on. Need kalkulaatorid pole muidugi mingid täppistööriistad aga mingi orientiiri saad kätte. Näiteks: http://iifym.com/iifym-calculator/ Et kaalu langetada võtad sellestt 10-20% maha ja saad numbri palju süüa võid. Edasi pead katsetama, mis antud energiahulga söömisel juhtuma hakkab ja sealt saad teha korrektuurid.
  7. Eino ega see aeg polegi tähtis. Kirjutasin selle välja sellepärast, et oleks arusaadav, millise koormuse juures ca. 2000kcal peal minu puhu kaal paraja kiirusega langeb. Kui liigud vähem, sööd vähem ja vastupidi. See igapäevane õllejoomine paneb rasvapõletusele kindlasti pidurit. 3x0,33 õlut on ca. 430kcal. Katsu piirduda korra nädalas joomisega. Aga ka siin tuleb vaadata, et söömisega käest ei läheks.
  8. Mõtlesin tund-kakskümmend ehk 80min aga kirjutasin 120. Ja sellest 10min soojendus ja pärast 20min aeroobne.
  9. Toitumist on raske kommenteerida, sest ei tea koguseid. Tõenäoliselt oled kursis, et rasvapõletuseks/kaalu alandamiseks peab sissesöödav energiakogus olema väiksem, kui kulutatav. Olen pikkuselt ja kaalult sinuga samas suurusjärgus ja rasvapõletuseks pean sööma keskmiselt 2000kcal. (istuv töö, treening 4x120min nädalas). Kui soovid, et kaalualandamise protsessi lõpuks vaataks peeglist vastu vormis keha, on jõuharjutused möödapääsmatud. Ära piirdu vaid enda mainitud harjutustega. Katsu ikka kogu keha läbi treenida. Ideid on internetis lõpmatult. Kuna suveni on veel palju aega, siis tahtmise ja õige tegutsemise korral võid ennast väga korralikku vormi ajada. LIsan pildi endast, kui treenisin kodus. Ajavahe 4 kuud.
  10. Mis eesmärk on? Kuidas vorm on? Kas näed tulemusi, mida soovid? Õlgadele on kuidagi ebaproportsionaalselt suurt rõhku pandud. Enne jõuharjutusi venitada ei soovitata.
  11. Taavi Merisalu Blogi

    Saaks esmalt võistlevate sportlaste kontrollimisega hakkama...
  12. Taavi Merisalu Blogi

    Mis seal siis täpsemalt tervist rikub ja kuidas?
  13. Rasvaprotsendi alandamine

    Eespool mainisid, et soovid lihast kasvatada/säilitada. Seega jõutrenn on seda eesmärki silmas pidades esmatähtis. Aeroobne ei ole kehakoostise muutmisel tingimata vajalik.
  14. suvised hinnad

    http://pakkumised.ee/index.php?act=offers.view&id=378240&category_id=9
  15. Kõhulihased, sixpack

    Inimkeha on üks tervik. Kas ainult üheainsa lihasgrupi treenimine tundub loogiline, kasulik?
×