Jump to content

MacLeod

Kasutajad
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About MacLeod

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 01/02/1977
  1. Tehnika

    Võiksid lamades surumisel mõelda harjutuse sooritamise puhtuse peale, mitte kuidagi lihtsamalt tegemise peale. Järgi ainult, et põrgatama ei kuku, sest see ei aita tulemuslikkust parandada.
  2. rüht

    Enne pole sul mõtet tõsise trenniga jätkata kui oled ikka taastusravi spetsialisti juures ära käinud! Või ootad veel kaks aastat oma valutava seljaga?
  3. Keda treeneritest soovitate !

    Võiksid ju lisada kus elad!
  4. Õlad

    Kui ikka kõhule kaks mehist trenni teed nädalas, siis on ju ok! Nõrgalt tehes võid ka kolm teha. Mulle piisab kahest ja ei kurda!
  5. Aidake palun

    Kui ratas sees ei meeldi, siis mine kasvõi jooksma!
  6. Alkohol

    Õhtul üks kerge õlu küll paha ei tee, hommikul tuleb suurem trenni isu peale. Raud kohe nutab käte vahel!
  7. seljalihas

    Kukla taha tõmmates peaks vale tehnika kasutamise korral võimalus vigastuseks palju suurem. Samamoodi nagu kukla tagant kangi surumine kui rinnalt.
  8. Vajaks väikest abi!!!

    Selgroovahelised diskid küll sellest kasvama ei hakka! Peaasi, et asendid õiged on ja üle ei pinguta!
  9. Jõutõmme

    Kui ainult jõudu tahad, siis mina soovitaksin kuni 5 kordust ja 3-5 seeriat.
  10. mure

    Otsi siit paar algaja kava ja konsulteeri tegijatega ja saadki asja paika. Mina küll jooksutrenni enne kükke ei teeks, pigem vastupidi lõdvestuseks.
  11. Valu

    Võiksid ju spordiarsti juurde minna! Ja trenniga natuke pausi panna.
  12. rinna üla ja- siseosa

    Rinna siseosa e. roietevahelisi lihaseid saad treenid "pullover" harjutusega. Kõik on võimalik kui tahtmist, kannatust ja õiget lähenemist jagub!
  13. Selg

    Mina ise olen seljasirutajat treeninud kerge raskusega turjal ette kallutades. Pead kindlasti jälgima, et harjutuse ajal oleks selg nõgus ja põlved kergelt kõverdatud. Neid harjutusi pole vaja palju teha, sest see harjutus on väga efektiivne. Väldi ainult vigastamist!
  14. Kõhulihased

    Ise teen 2 korda nädalas tugevasti, aga plaanin varsti teha 3 korda kahe nädala jooksul. Siis on taastumisaeg pikem.
  15. Harjutused hantliga

    Võiksid soetada omale kuni 15 kg hatntli. Siis saad päris kaua muretult treenida. Kui oled Tartu piirkonnast, siis saaksin Sind aidata, sest mul on üks müügis. Vaata müügikuulutusi.
×