Jump to content

hkalju

Kasutajad
  • Sisu loend

    2
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Koik hkalju postitused

  1. Palun abi

    Tere, mul on küsimus milline vahe neil kolmel erineval treeningstiilil täpselt on? Kulturismi moodi treening, Jõutreening ja Jõuvastupidavustreening? Ma olen treeninud jõusaalis umbes 1.5 aastat ja ma olen enamasti teinud harjutusi 4 seeriat ja siis korduseid sõltuvalt harjutusest, aga tavaliselt 8-15 või rohkem veel. Ja ma olen vormis, , aga ma tahan lihaseid kasvatada suuremaks ja ma mõtlesin, et kui ma olen pm koguaeg kasutanud selliseid korduseid siis ehk nüüd oleks aeg midagi muuta ehk siis jõutreeningule üle minna mingiks ajaks nt 6 nädalaks ja ma olen lugenud et jõutreeningu perioodi ajal tehakse 1-6 kordust ja kas rohkem seeriaid? Ma olen tähele pannud, et sellel ajal kui ma olen üldse treeninud olen ma kasutanud rohkem isoleeritud harjutusi ja näiteks Jõutõmmet ja Kükki kangiga ma ei teinud üldse, kuigi need on ju 2 tähtsamat harjutust üldse, et massi kasvatada kehale. Kui ma tahaks teha jõutreeningut mingi 6 nädalat nt, siis millised harjutused sinna sobivad ja palju seeriaid ja korduseid? Lugesin et baasharjutused, nagu jõutõmme, kükk, väljaasted raskustega, rinnalt surumine aga mis veel? Teine asi on see, et ma olen tähele pannud et ma olen jõusaalis vahepeal liiga kaua, ma muidu käin seal 5 päeva nädalas, aga ma olen seal vahest olnud 2 h peaaegu, siis mõtlesin et äkki teen liiga palju harjutusi ja igale harjutusele 4 seeriat, et mitu harjutust oleks üldse normaalne teha? Ma ei saa praegu treenerit võtta, sest olen välismaal õpilane ja töötan poole ajaga, nad küsivad 1500 dollarit selle eest, mida ma tahan nii et sellepärast ma siit abi küsingi
  2. Tere, mul on küsimus milline vahe neil kolmel erineval treeningstiilil täpselt on? Kulturismi moodi treening, Jõutreening ja Jõuvastupidavustreening? Ma olen treeninud jõusaalis umbes 1.5 aastat ja ma olen enamasti teinud harjutusi 4 seeriat ja siis korduseid sõltuvalt harjutusest, aga tavaliselt 8-15 või rohkem veel. Ja ma olen vormis, , aga ma tahan lihaseid kasvatada suuremaks ja ma mõtlesin, et kui ma olen pm koguaeg kasutanud selliseid korduseid siis ehk nüüd oleks aeg midagi muuta ehk siis jõutreeningule üle minna mingiks ajaks nt 6 nädalaks ja ma olen lugenud et jõutreeningu perioodi ajal tehakse 1-6 kordust ja kas rohkem seeriaid? Ma olen tähele pannud, et sellel ajal kui ma olen üldse treeninud olen ma kasutanud rohkem isoleeritud harjutusi ja näiteks Jõutõmmet ja Kükki kangiga ma ei teinud üldse, kuigi need on ju 2 tähtsamat harjutust üldse, et massi kasvatada kehale. Kui ma tahaks teha jõutreeningut mingi 6 nädalat nt, siis millised harjutused sinna sobivad ja palju seeriaid ja korduseid? Lugesin et baasharjutused, nagu jõutõmme, kükk, väljaasted raskustega, rinnalt surumine aga mis veel? Teine asi on see, et ma olen tähele pannud et ma olen jõusaalis vahepeal liiga kaua, ma muidu käin seal 5 päeva nädalas, aga ma olen seal vahest olnud 2 h peaaegu, siis mõtlesin et äkki teen liiga palju harjutusi ja igale harjutusele 4 seeriat, et mitu harjutust oleks üldse normaalne teha? Ma ei saa praegu treenerit võtta, sest olen välismaal õpilane ja töötan poole ajaga, nad küsivad 1500 dollarit selle eest, mida ma tahan nii et sellepärast ma siit abi küsingi
×