Jump to content

tony

Kasutajad
  • Content count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Natuke juba nagu teab midagi

About tony

  • Rank
    Kasutaja

Recent Profile Visitors

4,279 profile views
  1. Betoonpõrand

    Betoonpõrand pole ilmselgelt kõige tervislikum põrand maailmas Kombinatsioonis kõrgema kehakaaluga võib see tõesti kehale mitte just kõige soodsamalt mõjuda. Mul on töö juures põrand valatud betoonist ja pärast 12- tunnist vahetust on väga hästi tunda, et kannad, põlved ja ka alaselg kipuvad kangeks ja valusaks jääma. Mõneti leevendavad seda spetsiaalsed kummist mummulised vaibad, aga igale poole neid meil panna ei saa. Oluliselt parandas olukorda, kui leidsin enda jaoks ergonoomilised tööjalatsid (MBT tüüpi, googelda selle kohta) Giasco firmalt http://www.giasco.com/eng/lines/ergo-safe/ Minu jaoks jaotavad seda tüüpi jalatsid keharaskuse ühtlasemalt jalatallale, muudavad kõndimise sujuvamaks ja rulluvamaks, kogu keharaskus ei lange enam kannale, kui jalg kõndimiseks maha asetada. Pärast hakkasin sama tüüpi jalatsite kohta uurima, selles suunas on teerajajaks olnud MBT firma, aga nad on oma arengus erinevate probleemide tõttu toppama jäänud ja Eestisse on neid suht keeruline tellida. Edasi uurides leidsin, et samas suunas on oma toodetega läinud Hoka One One firma, kes kasutab oma kõigis jalatsites meta rocker tehnoloogiat, mis sisuliselt tähendab veerevamat, rulluvamat jalatsit, mis omakorda peaks olema keha- ja liigesesõbralikum. Olen tellinud neilt ühed jooksujalatsid ja ühed plätud ning need käituvad tõesti jalas oluliselt teistmoodi, kui tavajalatsid. Mulle väga meeldivad. Kasutatakse ka ultramaratonijooksuks, mis peaks iseenesest näitama, et nad on enamuse jaoks kehasõbralikud. Uuri, ehk on sulle neist abi. Teevad ehk liikumise mugavamaks ja nii saad võibolla enda trennide/füüsilise liigutamise sageduse kõrgemaks tõsta. Ja kombinatsioonis teadlikuma toitumisega on ilmselt hõlpsam ka kehakaalu allapoole saada :)Mõned lingid, kust tellida saab: https://www.ultramarathonrunningstore.com/Hoka-One-One-Shoes-s/1935.htm siit olen ise tellinud https://www.ultramarathonrunningstore.com/Hoka-ORA-RECOVERY-SLIDE-Running-Recovery-Sandals-p/hokaoraslidewomens3.htm sarnased plätud on mul ka, oluliselt pehmemad ja mõnusamad kui tavaplätud. http://www.runningwarehouse.eu/catpage-WRSHOKA.html siin suur valik jooksujalatseid, 100 eurost saatmine tasuta Eestisse. https://www.sportsshoes.com/products/hoka-one-one/womens/z/shoes/?s=1&l=100 Siit olen ka tellinud, võimalik leida teatud numbreid ja/või veits vanemaid mudeleid väga soodsalt. Peaks ka tasuta saatmine olema 100 eurost alates https://www.hokaoneone.eu/on/demandware.store/Sites-HOKA-EU-Site/en/Home-Show See siis firma nn. kodupood. Edu!
  2. Teistmoodi fitness, või Olegi blogi

    http://joudjavaim.ee/toode/sbd-polvesukad/ Peep müüb Eestis SBD asju.
  3. The Aesthetic Project | YouTube

    Hea õpetus Georgilt! Tänud! Massaazipallide koha pealt tahaks lisada, et nii selja, aga eriti õlapiirkonna probleemide korral on tegemist asendamatute abimeestega. Rullist kordades efektiivsemad minu puhul. Olen proovinud palju erinevaid palle, hetkelgi on mul neid kasutuses 4-5. Parimad ja universaalsemad on ehk Waboba põrkepall "Moon"- elastne, väikeste nukkidega ja praktiliselt igavene http://teaduspood.ahhaa.ee/pood/waboba-moon/ Samuti on Wabobal sile põrkepall "Lava", mis on sama vastupidav ja mõnede piirkondade mudimiseks ehk veidi leebem. Ja "Selecti" oranž mummuline massaazipall on kah hea, sobib väga hästi kiireks keha ülerullimiseks kohe pärast "Mooniga" rullimist näiteks. Samuti super triitsepsi, selja keskosa ja alaosa masseerimiseks nii põrandal kui ka vastu seina.
  4. Äkki selline lihtne lahendus nagu DHEA? http://www.iherb.com/search?kw=DHEA Kui tarvitajate tagasisidet lugeda, siis paljud on abi saanud. Aga Punab on OK mõte ka ja sedasama DHEA asja võid ka tema käest küsida.
  5. Tere!

    Kas oled Tartu inimene? Mul endal on sarnane probleem õlaga olnud vist isegi pikemat aega kui sul. Viimasel paaril aastal olen selles suhtes oluliselt targemaks saanud ja õlad on päris OK. Ehk tuled mõnikord koos minuga trenni ja saan sulle oma kogemusi jagada? Nii on ehk kõige lihtsam. Arste olen Tartus külastanud erinevaid, Aalo Ellerist Merilani, aga suurt abi pole sealtpoolt tulnud. Tervitused!

  6. Vitamiinid

    Millist kompleksi kasutad? Millised on need 8 vormi, mida keha ise ei sünteesi ja millised kõik 12 vormi?
  7. Vitamiinid

    Aga võta mingi hea B- kompleks ja B6 eraldi juurde. Mina teeksin nii. Mõned soovitused: http://www.iherb.com/Doctor-s-Best-Best-Fully-Active-B-Complex-30-Veggie-Caps/50940 http://www.iherb.com/Country-Life-Coenzyme-B-Complex-Caps-120-Veggie-Caps/14591 http://www.iherb.com/Life-Extension-BioActive-Complete-B-Complex-60-Veggie-Caps/67051 Veel üks, koostis B- vitamiinide osas täpselt sama, mis viimasel, aga lisatud veel teisi vitamiine ja ka mineraale. Parim multivitamin, mida mina oma silmaga näinud olen: http://www.iherb.com/Life-Extension-Two-Per-Day-Capsules-120-Capsules/67037 Ja B6: 250 mg püridoksiin http://www.iherb.com/Life-Extension-Vitamin-B6-250-mg-100-Veggie-Caps/47796 püridoksaal: http://www.iherb.com/Source-Naturals-Coenzymated-B-6-300-mg-30-Tablets/12216 http://www.iherb.com/Life-Extension-Pyridoxal-5-Phosphate-Caps-100-mg-60-Veggie-Caps/37816 mix 3-st B6 vormist: http://www.iherb.com/Country-Life-Coenzyme-Active-B6-Caps-P-5-P-PAK-30-Veggie-Caps/1642
  8. Sild on ilus ja määrustepärane, tubli! Selline sild hoiab tõesti õlaliigese surumise ajal ohutumas positsioonis, käsivars ei pea liiga alla liikuma, enne tuleb kang vastu rinda. Ja õlg läheb vähem venitusse, mis pikemas perspektiivis aitab õlad tervena hoida. Ja kui vaadata hiljuti Tartus maailmarekordi surunud noort Eddie Berglundi, on silla osaski veel arenguruumi https://www.youtube.com/watch?v=2GsU5EHW9x4
  9. Antidepressandid ja kehakaal

    Ka näiteks WebMND.com leheküljelt saab lugeda kasutajate reitingut ja kommentaare näiteks 5- HTP ja depressiooni kohta: http://www.webmd.com/vitamins-supplements/ingredientreview-794-5-htp.aspx?drugid=794&drugname=5-htp&sortby=3 Sama naistepuna kohta http://www.webmd.com/vitamins-supplements/ingredientreview-329-ST+JOHN%27S+WORT.aspx?drugid=329&drugname=ST.+JOHN%27S+WORT Samuti on samalt leheküljelt võimalik otsida erinevaid artikleid jne. Michael T. Murray kirjutatud raamatus "Stress, Anxiety and Insomnia" on antud ka konkreetne juhis, kuidas tulla SSRI pealt vaikselt maha 5- HTP peale. Toon selle ära, sest netist ei leidnud ja raamat mul kodus olemas. Esimese 2 nädala jooksul vähenda SSRI doosi 50% ja võta lisaks 50 mg 5- HTPd 3x päevas. Järgmise kuu aja jooksul vähenda SSRI kogust veel 50% (see teeb siis algtasemest 25% on doos tegelikult nüüd) 5-HTP doosi võid suurendada vajadusel kuni 3x päevas 100 mg. Peale 1,5 kuulist perioodi jätad SSRI üldse ära ja kasutad vaid 5- HTPd Ausalt, ise pole seda skeemi proovinud, ka antidepressante ei kasuta, aga arvan, et kui kasutaks, siis prooviks küll. 5-HTP on ikkagi organismiomane aine ja palju vähemate kõrvalmõjudega kui antidepressandid, lisaks on 5-HTPst endast ilmselt palju lihtsam loobuda, kui tahta üldse ilma lisaaineteta hakkama saada. Tagasilöökide korral on 5-HTP menüüsse tagasitoomise korral efekt ilmselt palju kiirem kui SSRI puhul, aga võin ka eksida. Ja veel üks esoteerikavaldkonda minev soovitus- Frank Kinslow raamat "Ülim õnn" Lugege kuskil raamatupoes 3- 4 esimest lehekülge läbi ja vaadake, kas selline maailmakäsitlus võiks teid huvitada, köita. Kui jaa, siis lugege raamat läbi, ehk on abi, kui omadega puntras olete või siis ka selleks, et üldse mitte puntrasse sattuda Eestis võin kõrvale tuua Ingvar Villido, kes küll pole kahjuks raamatuid veel kirjutanud, küll aga peab Eesti suuremates linnades loenguid ja need on ka salvestatud kujul olemas. http://www.lilleoru.ee/ Villido on enamuse jaoks suht tundmatu nimi, aga ju pole tema eesmärgiks tuntus, võin öelda, et minu jaoks pole küll mitte kedagi tema kõrvale panna, kui rääkida praktilisest tarkusest. Olgu, see põige esoteerikavaldkonda oli selleks, et usun sellesse, et vaimsed õpetused aitavad samuti meil tasakaalus püsida, aga ise alustaksin enne kehakeemia kordasaamisest ja siis liiguksin sealt edasi. Muidugi saab neid asju ka paralleelselt ajada, ehk on mõjusamgi. Edu ja tervist!
  10. Antidepressandid ja kehakaal

    Neiud, kas te 5-HTPd olete proovinud. Tegemist siis serotoniini eelvormiga. Ja saab ka iHerbist tellida nagu Macatki http://www.iherb.com/search?kw=5-HTP#p=1 Samuti on mõnelt poolt tellitav GABA ja selle mõjusam vorm fenüülGABA ehk Phenibut, ehkki see rohkem ärevushäire jaoks. Tegemist siis neurotransmitteriga, mille vähesus osadel juhtudel võiks põhjustada ärevushäireid, paanikahoogusid. Ka tauriinist võib ärevushäire puhul abi olla. Ja depressiooni korral on üsna paljusid aidanud naistepuna ekstrakt, kui näiteks iHerbi kasutajate kommentaare lugeda http://www.iherb.com/search?sug=st%20johns%20wort&kw=st%20johns%20wort&rank=1#p=1
  11. Igakuine võistlus - Põrandal surumine

    76 on väga hea tulemus! Fdvk, mina enda vastu nii karm ei oleks, sooritus oli ilus ja eks need pausid ole niikuinii subjektiivsed. Mina siit ühtegi kordust maha ei võtaks. Aga järgmine kord suru ilma matita, saad veidi parema asendi küünarnukkide jaoks ja ehk mõne korduse juurde.
  12. Igakuine võistlus - Kangikompleks

    Janar, kui sillast räägid, siis ma arvan, et mõtled, seda, et tagumik ei tohiks pingilt tõusta. See oleks konkreetsem kriteerium ehk. Silda saab ju ka tagumik pingil teha ja see on kõikides jõutõstmisliigades võistlusmäärustega lubatud, põhilised erinevused tulevad sisse jalgade asendis (kas täistallal või lubatud ka varvastel jne,), surumise lõpu ja pausi fikseerimises. Kui teed korrektset silda, oled lihtsalt tehniliselt parem ja/või painduvam ja seda ei saa ju pahaks panna. Kui aga tõused varvastele ja tõstad samal ajal tagumiku pingilt, läheb horisontaalne surumine tegelikult juba negatiivse kaldega surumiseks ja see annab selge eelise. Põrge võiks olla lubatud, sest kus läheb piir väikese põrke ja suure põrke vahel? Pealegi, ega see põrge nüüd nii palju ka juurde ei anna, nagu arvatakse. Ise olen teinud aastate jooksul erinevalt ja võin öelda, et isegi kui teha kolme- nelja kuu jooksul ainult pausiga seeriaid, ka pikki, siis suutlikkus võrdsustub praktiliselt, st. et pausiga teed mingi raskusega näiteks 9 kordust max ja pausita 10. Ja surumise lõpp võiks olla selgelt fikseeritud, ikka korraks käed sirgeks, enne kui uut kordust alustad. Neid kiireid poolikuid surumisi pole kuigi ilus vaadata, ehkki ka siin võin öelda, et teha pole neid sugugi nii lihtne kui arvatakse. Mis Erkko juttu puutub, siis esimesel poolel on jumet, täiesti õige seisukoht minu arvates, võiks ikka ühe asja enne ära lõpetada, midagi väga müstilist seal pole ja kes ei saa, see jätab vahele. Aga teine pool... :DDD Lisaksin võimalike väljakutsete nimekirja veel ühe käega lõuatõmbed ja svungi 150 kg- ga, ajalise piirangu osas olen veel kahtleval seisukohal
  13. Ragisevad liigesed

    See Greenice vist Läti toode ja isegi Läti saitidelt ei leia täpsemat informatsiooni täpse koostise kohta ega pakendi infolehte. Siiski tundub loogiline, et nende tablett pole 6x toimeainerohkem kui konkurentidel.
  14. Ragisevad liigesed

    Jah, magneesiumlaktaadil on suht hea imendumine, tsitraadiga võrreldav vist. Seetõttu pole hullu, et just arstidele meeldib miskipärast soovitada kas Magne B6 või Magvit B6 tablette, mis suht sarnase koostisega. Siin on aga üks AGA, samuti ka Marxengeli toodud sooduskupongi magneesiumi juures. See AGA on hind, mis esmapilgul tundub soodne, aga tegelikult polegi nii soodne, sest toimeaineks on täpsemalt MAGNEESIUMLAKTAADIHÜDRAAT, kus Mg seotud veega ja seega puhast toimeainet oluliselt vähem kui esmapilgul tundub ja pakendile suurelt märgitud. Näiteks Magne B6 puhul on 470 milligrammis tabletis puhast magneesiumi vaid 48 mg, seega peaks võtma päevas vähemalt 6-8 tabletti, mis enam polegi soodne ju tegelikult. Nii ongi osad tootjad märkinud pakendile näiteks tsitraadi puhul veevaba magneesiumi koguse, teised kirjutavad lihtsalt suurelt 500 mg magneesiumi ja kõik. Mõneti on see tarbija petmine. Ilmselt ka siin sooduskupongi Mg puhul on tegelik vajalik päevane tablettide kogus 6-8, mitte 1, nagu seal reklaamitakse.
  15. Ragisevad liigesed

    Jah, see on vaieldav, pikemas perspektiivis tuleks ehk võtta, aga esialgu ma ei välistaks siiski ka kudede ja liigeste kaltsifikatsiooni, kus siis mingil põhjusel kaltsium ladestub kohtadesse, kuhu ei peaks, näiteks madala D- vitamiini taseme või räni puuduse tõttu. Ja seetõttu mina isiklikult väldiks mõnda aega lisakaltsiumi manustamist. Kas probleem võib olla seotud ka kaltsiumipuudusega? Mina ausalt öeldes ei usu, aga ma ei tea tegelikult. Muidugi, Neke, sa ehk tead, et, magneesium soodustab kaltsiumi imendumist ja kaltsium omakorda takistab magneesiumi imendumist, seetõttu kui tahad likvideerida mõlema puudust, peaksid võtma hommikul näiteks kaltsiumi koos magneesiumiga, et saada kätte kaltsiumi ja õhtul siis ainult magneesiumi, näiteks koos tsingiga.
×