Jump to content

kartp

Kasutajad
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraalne

About kartp

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 07/30/1987

Profiili informatsioon

  • Sugu
    f
  1. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Okei, nii et pole nii oluline trennis kulutatud energia tagasi süüa? Lihtsalt, et pikema trenni päeval tunde järgi midagi natuke rohkem.. makes sense, sest ma tõesti tegelikult ei tea üldse, palju ma kulutan. Paistab tõesti, et nii palju lihtsam on oma treeningutel kulutatud energiat üle hinnata.. Igasuguseid kaunvilju söön hea meelega, ilmselt peakski nende osakaalu menüüs veelgi suurendama. Olen ka proovinud munavalge lisamist hommikpudru sisse, aga imelik kõrvalmaitse jääb, seega olen lisanud seda lihtsalt tavalisele munale omleti sisse.
  2. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Aitäh! Hakkasin praegu mõtlema, kas on võimalik, et arvestasin oma trennis kulutatud energia suuremaks, kui see tegelikult oli ja kui omast arust sõin päeva lõpuks end nulli, sõin tegelikult siiski mingi 100-150 kcal üle? 40-minutilise kardio (sekka kergemaid jõuharjutusi) energiskuluks panen MFP-i 400 kcal (aerobics, general), ise arvasin, et kirjutasin energiakulu tegelikust väiksemaks, aga ehk oli hoopis vastupidi.. sest kuigi keha rasvaprotsenton mul piinlikult suur, siis need app'ide arvustused pole ju kuigi täpsed ja 400 kcal kõlab nagu väga palju.. liikumine on mul muidu selline, nagu võiks eeldada koduselt kahe väikelapse emalt - pidevas jooksus pole, aga terve päev diivanil ka ei istu. Saan muidugi aru, et lõpmatuseni kaloraaži ei vähenda. Proovin praegu süüa 1550 + trennis kaotatud kcal'id, kord nädalas söön 1800 ringis ja vaatan, mis saab. Praegu tunnen, et saan kenasti kõhu täis ja isegi makrosid täidan järjest paremini ja olen teadlikum, mida miski sisaldab. Valkusid on kõige raskem täis süüa, eriti, et kodujuustu ei armasta absoluutselt.
  3. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Käsi südamel, üle 1770-ne ei söönud, iga viimane kui amps läks ja läheb MFP-i kirja. Pigem sisestan igaks juhuks natuke rohkem, kui täiesti kindel ei ole. Aga üldiselt ikka saan kõik kaalutud ja korrektselt sisestatud. 1770-ga oli kaal stabiilne, järelikult sõingi alandamiseks liiga vähe. Nüüd vaatan, mis 1500 teeb. Aga mis mõttes tegelikkusega vahe sees?
  4. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Mul on ikka nii palju veel õppida.. Ühesõnaga, saan aru - olles veel täiendavalt lugenud - et kui rasvavaru on korralik, võin süüa pisut alla oma BAV-i. Proovin veel korralikumalt oma makrode eesmärki täita, söön 200 kcal alla BAV-i ja vaatan, mis saab. Kuskil paari-kolme nädala jooksul peaks ikka aru saama, kas asi töötab. Praegu tunnen, et saan ka 1550 kcal juures kõhu korralikult kvaliteetset toitu täis.
  5. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Jah, ülekaalus olen just rasvaprotsendi tõttu. Tunnen keha pealt küll, et rasva on läinud kaduma (eelkõige seljalt, kust lähebki alati kõigepealt, samuti pihalt), kuid ma ei saa aru, kuidas on võimalik sealjuures kuu aega järjest samas kaalus olla (kilo piires kõikumistega). Oleks tõesti, et oleksin juba pikemat aega teinud suurte raskustega jõuharjutusi, aga ma ei ole, raskused on väiksed. Trenni olen praeguseks stabiilselt teinud vaid kaks nädalat, nii et lihastest ümbermõõtude suurenemisest ju kindlasti juttu ei saa olla. Trenni olen teinud selle aasta jooksul muidugi veel, aga kui aasta tagune BBG kava (12 ndl kokku) välja jätta, siis mitte süsteemselt. Ma olen kogu aeg arvanud, et alla BAV'i ei tohi mitte mingil juhul süüa, et keha läheb siis nn näljarežiimile ja ei anna midagi ära.. aga proovin siis tõesti nt kuni 200 kcal alla süüa ja vaatan, mis saab. Aitäh!
  6. Mure selles, et kaal ei lange hoolimata mu pingutustest - just vaatasin, et kuu aega tagasi kaalusin täpselt sama palju praegu. Okei, öeldakse, et kui kaal midagi ei näita, näitavad ümbermõõdud, aga paraku olen praegu pea igalt poolt mõõtes mitu cm laiem kui ca 3 ndl tagasi (ma ei tea, kas see mõjutab midagi nii väga, et eelmised mõõdud võtsin hommikul pärast ärkamist ja nüüd mõõtsin end pärastlõunal). Toitumisest - olen jälginud toitumiskava, nendega läks mingil hetkel kaal alla, aga siis jäi paigale, kaks kuud oli paigal. Lisasin menüüsse juurde pisut süsivesikuid, hakkas jälle vaikselt langema, kuni jälle seisis, mille peale mott absoluutselt kadus. Trenni selle aja jooksul ei teinud üldse. Praegu toimetan oma jõudude ja toitumiskavast saadud tarkusega, olen palju lugenud ja uurinud ja kindlasti toitun oluliselt tervislikumalt ja tasakaalustatumalt kui kunagi. Loen MFP-ga kaloreid ja jälgin ka makrosid (iifym.com kalku andis mulle vahekordadeks süs 30%, rasv 40%, valk 30%, kindlasti ei täida iga päev eesmärki, aga kahe väikelapse jm kohustuste kõrvalt teen parima, milleks ma hetkel võimeline olen). BAV on mul erinevate kalulaatorite järgi 1700, praegu söön 1770. Trenni teen kuuel päeval nädalas, segamini kardiot ja resistance'i. Higistan ikka pea iga päev kuni 40 min, enamasti 30 min juures. Kalorid söön nulli alati ja ikkagi see kaal ei lange. Kas 1770 võib olla liiga vähe? Samas tunnen, et saan väga korralikult süüa selle juures... ja alla BAV'i ju ei tohiks kindlasti minna? Mul on ideed täiesti otsas, istun selle oma sama kaalu otsas (kaalun end igal hommikul) ja ei tea, mida teha.. Palun abi! Ette tänades, Kärt
×