Jump to content

whiteheadsmatter

Kasutajad
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutraalne

About whiteheadsmatter

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 01/01/1989

Profiili informatsioon

  • Sugu
    f
  1. Mure reitega

    Valgurikkad toidud täidavat kõhtu päris hästi. Ja koolis, tööl jne liikuva eluviisiga inimesel on raskem täpse kava järgi toituda, siis ei jää midagi üle, kui tüütud snäkkid ja lõunad igale poole kaasa tassida. Meal prep on ka hea idee, kuigi ise võin vahel suurest näljast kõik päevad korraga ära süüa. Kui mingi aja järgi hakkad progressi nägema, siis ei ole toituvalikute tegemine enam nii raske nagu alguses. Sul ongi just see period hetkel, et pead selle nn üle elama. Saad hakkama!
  2. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Kvaliteetne elu on sellel, kes toitub mitmekesiselt. Vegan või mitte, see on teisejärguline. Tõenäosus, et vegan tarbib piisavas koguses vajalikke toitaineid on subjektiivne. Vegan toit võib potentsiialselt olla tervislik, lihasööja menüü ei koosne ilmtingimata burgeritest ja friikatest. Mingi eriti polaarne maailm inimesel. Minu jaoks on arusaamatu, mille jaoks autor tõstis selle teema? Arusaadavalt inimeste nõuanded ega isiklik kogemus veganlusega teda ei huvita, mingid haledad repliigid tulevad vastu. No okei. Avastasid enda jaoks uue toitumiskava. Congrats. Millega meie saame aidata?
  3. Mure reitega

    Eks see salenemine ikka toitumisest rohkesti. Ja äkki on lihaste vahel oleva rasva % suurem ja seega tundub, et kasvavad kiiremini. A la baby või virgin fat. Kui inimene praegu loeb foorumit ja mõtleb, et ta ei pea oma toitumist muutma ja rõõmsalt jalapresse teha ja kükke, siis ta läheb ikka kabanossiks ära. Jõusaalis millegipärast just selliseid enamasti näedki. Või anoreksikud 0-lähedase lihasmassiga.
  4. Mure reitega

    75kg on suht palju. Kirjast tundub, et jõusaali avastasid hiljuti, seega sinus on rohkem rasva, kui midagi muud. Jälgi toitumist ja tee cardiot ning lisa full body workoute või rühmatreeninguid vahetevahel üldtoonuse jaoks. Sellise kaalu peal ei soovitaks mingeid Squatse ega raskeid raskusi jalgadele/tuharatele panna kuna need muudavad sind veel rohkem kabanossiks. Aja kaal 65 peale ja siis hakka lihast kasvatama. 75kg peal ei olegi asi reites, vaid kaalus iseendas.
  5. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    @ricca no ma lootsin, et see keskmine inimene suudab aru saada, et sõna juurikad on suhteliselt descriptive kogu vegan toitumiskavale, mitte et peaks literally kõik võtma . olen teemaga väga hästi kursis, eks rohkem kui googles olevad tabelid sellel teemal ja jep.. see mitu gr proteiini ühes aastate viisi säilivas kikehernekonservis või karbis kasvatatud seente toiteväärtus on on suhteliselt.. “standartne” ja umbkaudne nagu “standart BMA ja keskmine kaloraaz”, mis kõigil liiga erinev. Nii ja naa võetav kasvõi jällegi juurikate päritolumaast sõltuvalt. Ma mäletan isegi minu lapsepõlves kõik juurikad maitsesid ja lõhnasid absull teistmoodi kui tänapäeval. Ei ole neis enam niipalju vitamiini ja toitaineid, eriti purgis või külmutatud.. tere taevas. Meil pole magu nagu lehmal 20m pikkuse seedetraktiga, et kõik need väärilised ained sisse jõuaks imenduda. Veganism on tore Indias või Tais, kuuma päikese all kus kõik kasvab ja kus su keha on päevad läbi lebo rezhiimis. Mitte Eestis, kus on oma 10kuud aastas talv, taevas üks suur hall pilv ja samal ajal sina, nagu tütarlaps, pead moodsa Spordi ja dieedi kõrvalt omama piisavat rasva %, et keha soojas hoida ja igakuiselt stressivabalt menstrueerida, ja lisaks sellele närvirakud ja normaalne ajutegevus tuleb ka millegi arvelt sponseerida. Ma muidugi ei tea, mis sinu jaosk “progress” on, esialselt jah keha toonus muutub, kõigile kohe tundub nagu oleks mingi hull progress käimas. Idk, hakka siis vähemalt muna ja piima tarvitama ja gainerid sulle abiks. Või käi kuskil haiglas ja räägi arstidega, kuidas nad veganismi oma kogemusest suhtuvad. vegan.ee lehel on liiga palju inimesi, kelle füüsiline tervis on jätnud jälgi nende vaimsele. Ja ma siin lugesin välja sojatooted. Modifitseeritud toode meil tänapäeval. Tasty. Eriti see veel, et soja pm peseb kogu kaltsiumi ja vitamiin d sinu kehast - tõestatud fakt jällegi arstide poolt. Seda seetõttu, et oma ehituse poolest on soja “molekulil” komme kopeerida Kaltsiumi ehitust, seega soja ei lase su kehal vajalikel toitainetel isegi imenduda. Aga need soja tarbimisest tekitatud hormonaalsed benefitid sinu kehale, need jäidki mainimata. Eriti kui sinu toitumiskava on niigii juba algusest peale liiga tibi. Me ju kõik mõtlesime omal ajal, et Google ja kõik, mis ameerika bloggerid teevad ongi tõde.
  6. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Ma olin 12a vegan/vegetarian ja kõik need erikategooriad mida olla annab. Käisin jõusaalis ja mitte midagi ei kasvanud v.a gainer 3x päevas (ikkagi piimaga). Nüüdsest söön lõhe, tuunat. Lihas kasvab nii ja naa, aga ühe kapsa peal seal küll mingit valgukogust kätte ei saa. Sa 1) ei jõua seda vajalikku kogust juurikaid päevas õgida nii palju ja mis kõige tähtsam, need meie frozen ja muu poola juurikad mis meieni jõuavad on oma toiteväärtuselt samahead, kui eviani vesi.
  7. Caroline videoblogi

    Eesti bikinistidel pole tuharaid ja jalad tselluliidised, aga kõigil instagrammis Elite PRO staatus elusaavutusena.. (mille sel aastal anti välja kinniste silmadega pm kõigile federationi promomise nimel lol). ilusad proportsioonid ja peps, edu ettevalmistamisel!
  8. World Fitness Championships 2017

    Nii tublid
  9. World Fitness Championships 2017

    See ju Kristina Tokareva? Bodyfitnessst on seal kaugel, suht juicy ja naiselik vorm + xlad, mis igayhe nutma panevad Timeal on niisama looduse poolt ilusad proportsioonid + hea esitlus ja treenerid.
  10. Kas venitamine on kasulik, vajalik?

    Ma teen kerget venitust pm peale igat jxutxstet vms ja veel eriti jalatrennis. Enne jooksmist hakkasin alles hiljuti venitama, ennem oidasin mxtetuks st ei osanud xieti venitada ja seetxttu sooritusvxime paranemise osas kasu ei nxinud. Vott
  11. Salmon on parim, mida syya annab.. egas need kalamaksaxlid ja vitamiinid niisama mitte midagi silmapaistvat su tervise jaoks ei tee. Valk ja rasvad.. simple as that)
  12. pop up meal tegi endale xgeda reklaami - ise postitab, ise kysib, ise vastab erinevate kylaliste nime alt
  13. Koertenxitustel on piisavalt txukoeri, kes oma eksterjxxri jxrgi ei vxxri paremat hinnet, kui ‘hea/ok’. Aga kuskil suvalises kaugel kurksi-nuias vxhese konkurentsi ja standardiga nxitustel paar korda esimeseks saadud ja hop-hei on tshampionitiitlid kaelas isegi neil. Viiekordse maailmameistri kxrval mxnes suurlinnas aga konkurentsi nad vist ikka vastu ei pea.. ja ometigi on need kehvema tasemega koerteomanikud palju xnnelikumad selle yhe karika yle kuskil ja kunagi, kui mina oma 5x maailmavxitjaga nt. Sest ma realistlikult tean, et me ei ole mitte kunagi yhel “tasemel” ja mind huvitab pigem mxne suurema haiga konkureerimine. Siuke allegooriline nxide.. Fitmodel eesti tasemel on txepoolest just see 98%, mis me laval nxgime - kuivaks nxlginud ektomorfsed koduperenaised. Teoreetiliselt vxib igasuguseid asju xelda, aga kui nad sulle seljaga vastu seisvad on ju kohe nxha, kes mida treenib.
  14. Ma kardan, et siis ei tule enam keegi vxistlema, sissemaksu osalejatelt ei tule (on seal yldse?), vaatajaid (sugulased/sxbrad) ei tule ja Eesti karikavxistlused hakkavad toimuma kord 4 aasta jooksul. Bodyfitnessi konkursandid oleks vxinud panna bikiinifitnessi kategooriasse ja enamus bikiniste oleks pidanud yle viima “wellness” vxi “fitmodel” seeriasse, kus nende tegelik koht on. Aga nyyd on nad kxik uhked “eesti meistrid bikiinifitnessis” ja ohtralt motivatsiooni teistele “hakkajatele”, kes ronivad kevadel uhkelt lavale..
  15. Tahtsin just sama lisada, vaatasin LIVE’i, et kas see on mingi baltimaade eripxra, et keegi tagumikku yldse ei treeni, jalad olid suht lodised kxigil, osd olid niisama nxljutanud ja hop - lavale! Helena, Reet ja veel mingi vene tsikk - a mis ylejxxnud seal tegid? ? See vxistlejate tase oli lausa hullem, kui Riga Pearl
×