Jump to content

pirr26

Kasutajad
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About pirr26

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 02/06/1990

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Kaal ei lange.

    Mure siis selline,et puudub võimalus külastada spordisaali, seega teen kodus trenni. Nii palju kui oskan, sooviksin teada kas teen õieti ja mida saaksin muuta. Neid harjutusi teen ülepäeva: Soojendus, 1 min plank, 150 hüppet hüppenööriga, väljaasted 20 korda , põrandal rulliga rullitamine 10 korda, kõhulihaseid 25 , seljalihaseid 15 (pikali kõhuli) 15 täistaldadel kükki. Siis jälle 150 hüpet hüppenööriga, väljaasted 20 korda, põrandal rulliga rullitamine 10 korda otse ja 5 vasakule ja 5 paremale, kõhulihased 25, seljalihased 15 , 15 täistaldadel kükki. ja niimodi kokku 3 seeriat. Olen neid teinud juba 4 kuud, kuid selline tunne et kaal ei lange, kuigi tunnen, et sangad on väiksemad ja jalad rohkem trimmis. Olen muidu 168cm pikk ja hetkel kaalun 72kg. Minu jaoks on see palju, sest raske olla on. Varem kaalusin 64kg , kuid see oli tänu sellele et käisin regulaarselt aeroobikas ja jõusaalis ning pilateses. Toitumist üritan jälgida, kuid jube raske on nisutoodetest eemale hoida,samuti proovin peale kella 6 mitte õhtul enam süüa. seekord ostsin kappi palju juurikaid,kana,riisi, puuvilju ja kodujuustu. ehk oskab keegi aidata,kuidas saaksin vähemalt 65kg jälle.
×