Jump to content

inside14

Vanad Olijad
  • Sisu loend

    1 470
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    1

Koik inside14 postitused

  1. Kui alles alustasid, siis esialgu pole küll mingit eraldi “maadlejate kava” tarvis. Tavaline algajate kava 2-3 korda nädalas, rõhk suurtel lihasruppidel ja baasharjutustel. Algul niikuinii pikemad seeriad, mis annavad lihasvastupidavust. Juurde teha veel veidi aeroobset. Toitki ei ole midagi ebatavalist. 3-4 korda päevas ja et oleks kõik vajalik olemas(valgud-muna, kala, kana, loomaliha, kodujuust, kohupiim jne. süsivesikud-riis, tatar, täisterapasta, kartul, puder, oad jne. rasvad-saad juba paljudest valgu allikatest kuid lisaks avokaado, pähklid, seemned, oliivid, õlid jne ). Kindlasti kõrval olgu köögiviljad, värske salat ning puuviljad.
  2. Põlved

    Võib teha, ei pruugi, oleneb mis seal sees toimub. Kui teab miks nii põlv teeb, oskab seda ka kohelda. Või vastav arst kinnitab, et on ok ja võib jätkata ning pole vaja üle mõelda. Valu võib olla varasemast traumast. Pole rohkem infot antud. Algajal tasuks siiski klassikalist tehnikat jälgida, iga edasijõudnu leiab jah endale sobivama liigutusmustri. Tugi pole kinni sidumine, ja kui on tarvidus. Isiklikult ise sain leevendust. On inimesi.. ehk so so. Ja sõna “Ravi” on R0tteri postituses seletatud. Nii nagu on infot kogu põlve kohta, nii on ka kõik soovitused so so. Ükski asi polnud must do. Ise kodanik kaasa mõtleb ja uurib mis kuidas miks, küll siis teab mida just talle vaja.
  3. Abi natukene ja ideid

    Kohati need kalkulaatorid tõesti erinevad. Minu arvutuste kohaselt pakuks jah alguses prooviks 3000kcal trennipäeval. Aga veider, et juba 2400kcal peal kaalu tagasi tuli. Treening on siis tolle kava järgi hetkel? Ja toitud nii nagu kirjutasid?
  4. Põlved

    Kui ikka põlv naksub ja valus peale koormust, võiks pöörduda arstide poole. Milleks oletada ja läbi valu piinata end. Tuleb minna uuringutele, saad kindlamad vastused kui foorumis pimesi antud soovitusi uskuda. Kreemi ja valuvaigistiga saad vaid ajutise leevenduse, probleemi põhjust on vaja, et ravi osutada. Muidu jääb kohe kindlasti korduma. Aga küsimustele vastates/soovitades: Jah, võib teha kahju läbi valu tegemine. Ei pea eluaeg nii olema, saad teada probleemi alge, saad ka ravida. Meenuta kas on varem põlv mingi trauma saanud. Lase oma kükitehnika üle vaadata. Põlvele saad osta ka tugisidema kui vajadus. Kreemidest olen ise leevendust saanud DicLac 5% kreem. On inimesi kes saavad abi ka glükosamiin ja kondroitiini toidulisanditest.
  5. Kui suurt plaani vaadata siis ongi kõik õige ja toimiv. Isiklikult arvan, et oled lihtsalt jõudnud kõigega nö müürini. Eriti kui teed alati viimase piirini korduseid. Sellega põlebki läbi, ükski kogenud treenija, ei vii ennast iga trenn maksimumini. See käib süsteemselt. Ja ma usun, et kõikidel treenijatel on seda müüri esinenud, sellest algab ka suurem õppimine, kes muidugi vaevub. Kuidas sellest edasi saada? Lihastreeningu põhi nõks on vaheldus. Pole olemas võluväe kava, et nüüd sain hea treeningkava ja toitumise ning lasen sellega minna seniks kuni saalis käin. Igal asjal tuleb oma piir. Peab hakkama asju muutma, katsetama. Erinevad shokeeringu meetodid, ükski trenn ei sarnane eelmisele. Sellega ka tuleb motivatsiooni, kui kavad vahetuvad, uued vahe-eesmärgid jne. Samas, kui oled juba kinni jooksnud, võimalik, et on vaja hoopis kerget puhkust. Sul on ka vigastus, mis võib olla põhjustatud ka pidevast piiril treenimisest. Ning siis puhtalt/puhanult alustada uue süsteemiga vaikselt algusest üles ronimist.
  6. Abi natukene ja ideid

    Ma ei tea küll kuidas sina need numbrid arvutasid aga... Sinu kaalu ja pikkuse juures (teadmata sinu vanust, igapäevast aktiivsust ja rasvaprotsenti), kasutades Dr. Fred Hatfield baasainevahetuse valemit, on sul juba keskmine BAV ca 2800kcal. Sinna juurde treening(teadmata täpselt sinu treeningut, intensiivsust, kestust jne) ning see number kasvab. Võimalik, et sinu igapäevane kalorikulu on ca 3500kcal(või enam) ja treeningvabal päeval ca 3000kcal(või enam) ning täiesti vabal päeval, kui ei ole tööl/koolis ega trennis, siis vb alles 2500kcal kanti. Sa oled suure massiga, sa kulutadki palju! Aga see kõik on oletatav ja teoreetiline, kui puudub suuremosa infost! Minu point on lihtsalt selles... võimalik, et "cutid" hetkel liiga suure koguse kaloreid maha. Jah, sa kindlasti langetad kaalu sellega, iseasi kui kauaks ja kuidas nii äkiline muutus mõjub. Alati on targem alustada vaikselt "mängimist" kaloritega, keskmiselt 300-500kcal korraga. Tuleb proovida. Hea kui saab enda numbreid jälgida nt 1-2 nädala tagant(kaal, rasvaprotsent) ja pidada päevikut. Siis tead täpselt millise toitumise juures muutused toimuvad. Suure kehakaalu ja rasvaprotsendiga on kindlasti esmased nädalad heade tulemusetega. Aga muidugi kõige olulisem on enestunne ja peegelpilt!
  7. Miks ainult kätekõverdused? Vormi hoidmiseks saab kodus nii mõndagi oma keharaskusega teha.
  8. Kava!!

    Tere "rusikas" Lugesin eelmisi teemasid surumise kohta,saatsid paljudele kavasid,et naad saaksid parandada oma surumis rekordit.Äkki oskad mulle ka midagi soovitada või selle kava saata.(surun 82kg,kaalu 65kg)Tean,et üleval tööriistade alt saab kava surumiseks aga tahaks teada just mis lihaseid tuleb juurde teha,et võimalikult hästi arendaks surumist.(kui võimalik saada mingi kava:luis14@hot.ee)
  9. Rene Kari

    Kunagi oli siin hääletus mingil fitnessi teemal vms, mille Kari võitis. Nüüd aga leiab teda lausa BodyBuildingu esielehelt. Link
  10. FitShopi sooduskood

    Tervist Kas keegi suudab öelda mis on hetkel sooduskood veebipoes? Ürita palju tahad aga ei saa kellegilt seda teada. Suunasin oma uudiskirjad uuele mailile, et ehk tulevikus saan ise vaadata seda. Tänud!
  11. FitShopi sooduskood

    Hmm.. põhimõtteliselt siis need kes ei ela suurtemates linnades ei saagi oma sooduskaardist kasu enne kui sõitu ette ei võta.
  12. Ühe käega biitsepsit 73,5kg

    Ega jah, see pigem ikka mingi eriharjutus kui biitsepsi oma. Biitsepsi tegemisest seal nüüd küll juttu ei saa olla.
  13. Ei osanud seda teemat kuskile foorumi paigutada. Mõtlesin, et äkki müüdimurdmise alla sobiks. Ehk siis kas tuleb ümber lükkeid või kaasa noogutusi. Juhtusin lugema teemat kus räägib meeste ja naiste omavahelisest meeldivusest, kuidas see tekib, mis mõjutab meid. Tihti tänavapildis vaatad paare kes nagu väliselt ei klapi kuidagi. Miski nagu oleks kõrvalvaatajale, minule, valesti. Küll on naine võrratult ilus ja mees lodev või kiitsakas. Samas ka vastupidi. Loomulikult nende enda kokku sattumise tee on kindlasti tundeline ja ei sõltu välimusest ja nii kitsarinnaliselt ei peaks keegi käitumagi. Hakkas asi natuke rohkem huvitam ja surfasin väheke ringi. Leidsin artikli kus räägib hormoonide mõjust meie valikule. Olgu, artikle on pärist küll kohast mis ei tundu eriti usaldusväärne allikas kuid mõtteid sellegi poolest loob. Artikel. Mida arvad sina, millised muljed? Pluss mulle jäi silma lõik "Et karvasus viitab vähesele testosteroonitasemele.." vastab see tõele? Olen alati vastupidist arvanud.
  14. Hommikuse jooksu puhul olen proovinud seda. Algul tundus küll raske nii aga seal võis muid faktoreid ka olla ning tõesti see on harjutamise asi. Mingi perioodi proovisin ning lõpuks harjusin ära ja pärast jooksu ikka väga hea tunne. Kuid jagan seda arvamust, et jõusaali ma ei suuda tühjalik ikka minna. Traditsiooniliselt 1h enne ikka olen korralikult söönud. On olnud olukordasid kus on jäänud suurem vahe erinevatel põhjustel ning siis tunnen küll, et pole kõige tugevam olla ja keskendumine hajus.
  15. Aeroobse hulk on ikka muljetavaldvalt suur. Trennid tugevad ja intensiivsed, üldse ei imesta, et Eesti parim.
  16. Maitsemeeled partneri suhtes.

    Kas oleks midagi soovitatav koos testo testiga teha? Äkki annab suurema info, arusaama kuidas mis miks vm?
  17. Maitsemeeled partneri suhtes.

    Oskad öelda kuidas selle mõõtmisega on, saab niisama lihtsalt seda nt perearstil teha vms?
  18. NORWAY OPEN 2010

    Küll Eestil läheb ikka hästi viimaselajal fitnessi ja kulturismi maailmas. Tubli töö, palju õnne! Ja seda tädi ei oska üldse kommenteerida..
  19. MR. OLYMPIA 2010

    Ron oli 41 kui ta oma viimase Mr.O tiitli võitis. Jay on 37 - elame näeme ! Seega Cutleril on võimalus samaga vastata. Eks vaatab jah kaua ta jaksab ning kas suudab trooni hoida või annab veel kellegile üle nagu 2008 Dexter Jacksonile. Hetkal aga Thumbs up super töö eest.
  20. Super, et tagasi võistluslavale jälle. Väga kõrgme motivatsioon peab olema, et sellistes tingimustes tahtmist rühkida ja saavutada midagi. Kuid miks järsku sellised olud?
  21. NORWAY OPEN 2010

    Ohoo, uue ala tules ja II koht, super. Õnnitlused!
  22. MR. OLYMPIA 2010

    Keegi võiks ju sellised teha, et ei pea opile minema vaid paneks võistlusteks lihtsalt peale.
  23. MR. OLYMPIA 2010

    Eks jah see Bikini hinnang võib tulla kes teab millest. Maitse asi vb. Äkki ongi rohkem show pärast, meestele testot toota ja raha korjata. Isiklikult mulle meeldisid kõige enam: 1. Nathalia Melo 2. Amanda Latona 3. Monique Minton
  24. MR. OLYMPIA 2010

    Väike kokkuvõte ja hinnangud. Siin Sealses hinnagus arvatakse, et esimese koha pärast hakkavad võitlema Jay ja Phil. Minu arust on Philil rindkere parem ja käed, kuid tal on õlad kitsamad kui Jayl ning Jayl on selg ja jalad paremad. Super vormis on iseenesest mõlemad, eks vaatab mis saab.
  25. MR. OLYMPIA 2010

    1.Cutler, Jay USA 2.Greene, Kai USA 3.Winklaar, Roelly Netherlands 4.Jackson, Dexter USA 5.Heath, Phil USA 6.Warren, Branch USA 7.Freeman, Toney USA 8.Rockel, Ronny Germany 9.Martinez, Victor Dominican Republick 10.Piotrkowicz, Robert Poland
×