Jump to content

sviljar

Kasutajad
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutraalne

1 Follower

About sviljar

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 12/17/1979

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Sviljari muutumine.

  2. Sviljari muutumine.

    Jõudu ja kindlat meelt kõigile ! Pole ammu kirjutanud. Natuke raske aeg üle elatud, saab nüüd tasapisi uuesti trenniga alustada. Tervis oki, testo normis , toitunud harjumuspäraselt tervislikult. Kaal püsib, mõõdud täitsa norm. Kõht on hea indikaator. Praegu hea suhe kõht 85, rind 101. Tasapisi hoian vormis, kui lihas kasvab, siis boonuseks see mulle. Kui alustasin teemat, sain kavad, mõtted, nipid ja head harjumused pikaks ajaks. Tänud kõigile. Mõnusat sügisaega .
  3. Sviljari muutumine.

    Tere taas. Väike märge blogisse. Nüüd kui rohud peal otsustasin tasapisi otsast alustada. Jätkan ikka kodust trenni. Kõike tasapisi. Esimesed kaks nädalat teen programmi kaks korda läbi, väiksemate raskuste ja seeriate arvuga. Kõike vastavalt enesetundele. Ülakeha trenni 3x nädalas, jalatrenn 1x nädalas. Esimesel korral oli tunne kuidas sooja tehes tõmbas korra aeglaseks, kuid taastus kiiresti. Trenni ei seganud. Püüan nüüd uuesti järjele saada. Juba esimesest korrast piisas, kui järgm päev tundsin energiatõusu, stressilangust ja väga head enesetunnet. Toidu eelistused hakkavad ka muutuma tagasi. Kuigi liha, muna, kaer on alati mu toidus sees. Juurvilju ja puuvilju peaks nüüd rohkem tarbima. Olen positiivne ja vaatan kuidas läheb. Uus kontroll arsti poolt tuleb Jaanuaris. Koormustest ja aparaat 24h. Seniks kõigile jõudu trenni
  4. Sviljari muutumine.

    Tere taas. Vahepeal oli juba täitsa ok joone peal. Tundsin kuidas jõudu on ja keha hakkas ka tasapisi muutuma. Augustist tekkisid muul koormusel imelikud nõrkused. Käisin arstil, tegin koormustesti ja ongi hetkel trennil kriips peal. Selgusid rütmihäired, südamega veel miski jama, mida veel uuritakse. Mingit osa pidi mängima ka ammu olnud südamelihase põletik. Trenn keelati päevapealt, koormustestil sain olla max 2mintsa. Ühesõnaga hetkel paus kuniks kõik selgeks saab. Nats ravi ja saan uuesti alustada. Nii ütles arst. Arvatavasti uuesti alustades tasapisi. Hetkel hoian keha söögiga normaalsena. Toitumisharjumused on plussiks
  5. Sviljari muutumine.

    Tere jälle. Mõtlesin, et lisan veel veits mida enda jaoks tähtsaks pean . Selja harjutuste juures asendasin hantlitõmbe nö. rööbaspuudega. Nö. sellep, et koduste vahenditega kahe tooli vahel kätega seljatugedest kinni hoides ja ikka 3x8-10. Lisaks jalatrennis lugedes SKG postitust võtsin ka etteasted hantlitega kõndides ette. Väike muutus aga tunne on, et tõhusam. Käes siis 2x20kg hantlid ja kokku 40 astumist põlved kordamõõda suht vasta maad. Aegamõõda vahetan, et oleks erinev ja keha ära ei harjuks. Kaal tundub, et tasapisi tõuseb.
  6. Sviljari muutumine.

    Tere jälle. Sviljari muutumise soov ikka alles. Tänu juurde ostetud kahele 20kg sele hantlile saan kodus erinevate harjutuste jaoks hästi raskusi valida. Nüüd 2x9kg ja 2x20kg. Aega jõusaalis käimiseks ikka pole ja jätkan kodust trenni. Järjest ikka esimesest septembrist saati. Jõutrenni teen siis 3-4x nädalas. Vahepealse raske aja tõttu ei olnud üldse söögiisu aga trenni ikka tegin. Max vahele jäänud aeg 1ndl. Kaal pendeldab ikka parajalt. 69,5-72,5 Nüüd ikka üritan rohkem süüa näis. Kuna kõht pole kasvanud vaid sentimeetri kaks kahanenud, siis rasva väga juurde tulla ei saa. Pole küll eriline jõujuurikas aga progressi on tunda. Kätele kasutan 2x14kg hantleid, selja jaoks 2x21kg hantleid, rinna jaoks ka 2x18-21kg hantel plus siis keharaskusega harjutused, kõhulihased, kätekõverdused. Nii, et jätkan ja vaatan.
  7. Sviljari muutumine.

    Tere üle pika aja. Pole pikalt siin postitanud. Aprilli lõpus sai käidud füsioterapeudi juures ja öeldi, et üks õlaliiges käib imelikult. Käisin siis paar kuud teraapias ja hakkas nagu paranema. Lihtsalt teatud harjutuste tegemisel peab ettevaatlik olema. Suvel tekkis lisaks ka muidu laiskusest paus. Trenniga hakkasin pihta ikka 1-sest septembrist (trenni pisik sees ) Lisaks trennile sai venituste sisse lisatud ka terapeudi soovitatud harjutused ja nüüdseks juba kõik ok. Aprilli lõpuni tegelesin dieediga ja kaal langes 66kg peale. Septembriks oli tõusnud kaal 69kg peale ja kõht 83cm-88cm peale. Väga hull polegi. Siis hakkasin tegelema pigem pluskaloraasiga ja nüüdseks toitumise ja trenniga nati kaalu juures 73kg , kõht sama aga muud mõõdud suurenevad. Ostsin ka lisaks raskusi eks siis näha ole kuidas areng on. Raskuste kasvades progress tuntav. 4x nädalas ja erinevad lihasgrupid. Isegi kui vahel miski nädalake paus sisse tuleb , raudselt pooleli ei jäta.
  8. stevia

    Tere. Ise olen näinud Stevia pulbrit Prismas. Kuna ta kallim kui Huxol (40 pakikest karbis 4-5.- vms) siis kasutan viimast :).
  9. Sviljari muutumine.

    Võtsin lõpuks julguse kokku ja lisan pildi, siis hea hiljem võrrelda Minna on veel küll ja küll, kuid keha on enda arvates enam-vähem juba. Kunagi peab ka ikka jõusaali minema aga see vast miskis tulevikus. Peeglist tundub pilt parem kui fotokas, ju ei saa õiget nurka. Kuid selline siis olen:
  10. Sviljari muutumine.

    Ükspäev tekkis väike masendus, kui vaatasin kõhtu ja nägin, et seal ikka pekki peal. Siis mõtlesin , et trenni nagu tehtud, toitumine ka ok, mis värk nagu Aga siis miski aeg sirvisin arvutis puhkusepilte ja võrdlesin hetkelise väljanägemisega. Vahe on ikka sees. Tekkis mõte proovida eelmise aasta suvel kantud lühikesi pükse, mis enam-vähem kinni läksid siis ja tulemus Olen ikka alla võtnud küll, 7kg kaalust ja 5 sentimeetrit kõhust kukutasid püksid praktiliselt alla. See suvi pean miski nr-i võrra väiksemad riided vaatama. Ka detsembris ostetud kitsamatel teksadel on ilma rihmata vahe sees. Püksirihmal 5-es auk kasutuses, kitsuse poole. Vööümbermõõt on korralikult vähenenud ja peab vett ikka ütlus, et rasv kaob sealt viimasena, kus teda varem enim oli. Otsusekindlus viib lõpuks sihile.
  11. Sviljari muutumine.

    Üldiselt tuleb ikka peale trenni pool toidust valgud ja pool süsivesikud. Nii, et lisaks poleks miskit vaja kuna taastumiseks peaks saama piisavalt. Lihaste kasvu ma üldiselt praegu ei usu. Diiediperioodil küll mitte. kuid tänan vastamast. Kuhjaga ja palju ma misikit süüa veel ei saa
  12. Sviljari muutumine.

    Tere. Külgmiste kõhulihaste treenimisel kahe hantliga kaob mõte. See oli mul rumal küsimus . Kuid tekkis üks teine Kas sellise koormuse juures oleks midagi lihaste taastumiseks vaja peale trenni? Trenn kestab tund ja 10 minutit umbes ja olen küllaltki väsinud. Söögikord peale trenni kuidas kunagi, kas vahepala või suur söögikord. Kas sellest piisaks taastumiseks? Trenn ise algab nii 1) poolkükist (kuna ühejala peal sügavat veel ei jõua) 3 seeriat 15 kordust, käes 2x9 kilost hantlit, 2)väljaasted samade hantlitega 2 seeriat 12 kordust, 3) v-lihasele 2 seeriat 15 kordust 1x12 kilo hantliga, 4)rinnalt surumine 2 seeriat 15 kordust kahe 9 kilose hantliga 5) delta lihasele ja õla eesmisele lihasele 2 seeriat 12 kordust kahe 9 kilose hantliga, 6) liblikas 2 seeriat 15 kordust kahe 9 kilose hantliga, 7) biitseps 2 seeriat 12 kordust kahe 9 kilose hantliga 8) alaseljalihastele 2 seeriat 15 kordust 9) õlavöö tõsted 2 seeriat 15 kordust 10) õlavöö ja jalatõsted (küünarnukid ja põlved kokku) 2 seeriat 15 kordust 11) planking 1minut. Kõik Lisan veel, et olen miinuskaloraazis, trenni ajale lisandub soojendus ja venitused. Ja nii teen üldiselt ülepäeviti, võib juhtuda ka 2-3 päeva vahele aga mitte üle kolme.
  13. Sviljari muutumine.

    Vormist. Tegin veits pilte ja piltide ülevaatamisel selgus, et rüht on ikka paigast. Kirjutatakse küll, et trenn aitab seada seda ja natuke on paranenudki, kuid arvan, et oleks vaja ka rühi parandamiseks mõni ekstra harjutus. Neid tekib muidugi päris palju ühe korra kohta trenni ajal, kuid, mis vaja see vaja. Küljepealt vaadates tundub kõht olevat veits ees, selg alt nõgus ja õlad natuke ees (varem oli muidugi hullem). Üritan ikka pildid miskid siia kunagi panna. Harjutused selleks: 1) Käed hantlitega üles ja allalastes peataha 2) Seista seina vastas või lamada põrandal surudes õlad võimalikult vastu seina/põrandat ja hoida asendit 5-10sek. Kas need oleksid ok või on kelelgi miskit paremat pakkuda Planking ja kätekõverdused pidid vist ka seda rühti parandama. Teiseks imelkuks nähtuseks on vasakupoole treenimatus ? Imelik. Vasak rinnalihas alt nagu tühjem kui parem ja vasak v-lihas ei ole ka norm võrreldes paremaga. Panen aja ka füsioterapeudile ja vaatab üle ( vasakupoole trapetsil ka miski punn sees, vb vanast õnnetusest). Harjutusi teen kas korraga üheraskusega hantlitega või eraldi sama raskusega ja sama palju kordusi ning seeriaid. Küsimus ka külgmiste kõhulihaste treenimise kohta. Seda harjutust võiks ka teha kahe hantliga korraga (üks ühes käes, teine teises, vasakule paremale kallutades)? Vb natuke keeruline jutt aga vast saate aru.
  14. Sviljari muutumine.

    Ega ta ennegi miskit maininud:) Kui talle ütlesin, et pean kõhu kuidagi ära kaotama, siis see mõte talle meeldis.
  15. Sviljari muutumine.

    Vahepeal siis väike kokkuvõte. Koos toitumise muutmisega ja ülepäeviti trenni tegemisega olen nüüdseks ikka arenenud nats. See kavas kinni pidamine on üks asi, sellega muret pole , kuid murdumisi ikka on tulnud. Varemalt (suvel) olin ikka suur magusaarmastaja ja ega praegugi, kuhu võimalik lisan ikka suhkruasendaja vedelikku. Võtsin ka kroomitabletti kui suur isu peale tuli, algul nagu eriti ei aidanud, nüüd tundsin kohe, et ei taha miskit. Tänu toitumisele ja rasvapõletus ajale ei saa ja ei soovi ka alkot eriti. Kui väga ikka vaja siis ainult, max kord nädalas. Puudust tunnen rohkem saslõkist (enamus neist karbonaadist tehtud ja neid ei võiks (samas säästu saslõkk peaks suht vähe pekki olema või üldsegi mitte). Trenni poolest on mul nüüd 2x9kg hantlid , saab teha miskit küll. Kuigi selle toitumise juures jääb jõudu väheseks. Trenni ajal joon lihtsalt vett või fatburnerit (rohelist), vahel olen enne trenni võtnud banaani või õuna. Pulbreid või muid lisandeid ei tarbi üldse. Ainult magneesiumi, kaltsiumi, d-vitamiini, c-vitamiini. Kuna trenn kestab tund plus venitused ja plus soojendused ning harjutused 2x15 kõik (vahel ak 3x15 või 3x20). Kõhulihased 3 harjutust, selg 2 harjutust (trapetsi trenni pidin pooleli jätma , miski vana vigastus ei lase teha, kaela lülide vahele lööb külma terava närvivalu), biitseps, triitseps, õlg, planking, kükk, kätekõverdused. Seega võiks miskit rohkemat vist enne trenni sisse võtta (pulbreid ja lisandeid väldiks, kui nii saab) . Kaal on täitsa enam -vähem, vb kuu kaks oleks veel miinuses. Naba kohal olev volt vajaks veel kaotust. Muidu ka naine ütleb, et peenikeseks oled jäänud, kõht juba sile ja ise tunnen ka , et kõht on sile ja lihased mitte pehmed vaid tugevad. Jõuan varsti oma tulemuseni ja siis tahan kindlasti lihast ka kasvatada aga rasva ei tahaks näha Mõne testi tahaks ka teha, testosteroon, rasvaprotsendi näitaja huvipärastki.
×