Jump to content

ROtter

Spetsialistid
  • Sisu loend

    6 498
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    25

Koik ROtter postitused

  1. https://www.military.com/military-fitness/workouts/try-pushup-push-workout
  2. Haub exercised heavily throughout the period. Päevase kaloraaži oleks ta võinud muutmata jätta ja lõpptulemusena oleks kehakaal ikkagi vähenenud.
  3. Sinu postitused on klassikaline näide, kuidas väikestest valedest pannakse kokku suur tõde. Staub võttis lisaks vitamiine, et tervisenäitajad pikas perspektiivis ei halveneks, jõi valgusheike, et lihased saaksid vajalikud aminohapped ja tegi harjutusi, et jõud ei väheneks. Mitte lihtsalt ei vähendanud päevast kaloraaži, vaid tegi kõike teadlikult. Ja pealegi ei soovitanud ta sellist eksperimenti teistele. But before lovers of junk food can start finding solace in Haub's experiment, note he limited his intake to a maximum of 1800 calories (7531 kilojoules) a day, exercised heavily throughout the period and took vitamin supplements in addition to "muscle" protein shakes.
  4. Layne Nortoni postitusest ei loe kuidagi välja, et lisaks Twinkidele võttis ta veel multivitamiine, valguseike, porgandeid jne. "Kerges alakaloraažis" Tema kehakaalu juures 91,3 kg oli kaloraaz 1589 kcal tavalise 2700 kcal asemel. http://www.smh.com.au/lifestyle/diet-and-fitness/junkfood-diet-proves-fat-success-20101110-17n0o.html
  5. In 2010, Kansas State University professor Mark Haub went on a "convenience store" diet consisting mainly[citation needed] of Twinkies, Oreos, and Doritos in an attempt to demonstrate to his students "...that in weight loss, pure calorie counting is what matters most, not the nutritional value of the food." He lost 27 pounds (12 kg) over a two-month period, returning his body mass index (BMI) to within normal range.[38][39] In addition to Twinkies, Haub ate Little Debbie snack cakes, cereals, cookies, brownies, Doritos, Oreos and other kinds of high calorie, low-nutrition foods that are usually found at convenience stores. However, despite calling it the "Twinkie diet", Haub also consumed a multivitamin, a protein shake and fresh vegetables along with the Twinkies, Oreos, and Doritos.[40] Some protein shakes contain 80 grams protein per serving,[41] almost equivalent to eating three 6-oz steaks per day.[42] Besides the protein shake and multivitamin, Haub also admitted to consuming nutritionally dense whole milk, carrots, and vitamin fortified cereal.[43] This contradicts representations by other media outlets stating that Haub "only" ate junk food [44 https://en.wikipedia.org/wiki/Twinkie https://www.foodnavigator-usa.com/Article/2010/09/02/Professor-aims-to-dispel-diet-myths-with-calorie-controlled-junk-food-diet
  6. One of the biggest nutrition myths is that you should never eat carbohydrates at night because they will supposedly be turned into fat. A related myth is that you should eat carbs in the morning so that your body can burn them off during the day. http://main.poliquingroup.com/ArticlesMultimedia/Articles/Article/1403/Five_Reasons_To_Eat_Carbs_At_Night.aspx#top
  7. It has been widely propounded that breakfast is the most important meal of the day.1–4 Various studies have reported that skipping breakfast is related to weight gain,5, 6 dyslipidemia,7, 8 hypertension,9 insulin sensitivity and diabetes mellitus7, 8, 10 and coronary heart disease.11 However, there are few studies on the association between skipping breakfast and mortality. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4816749/
  8. Siin on üks artikkel GI kohta: http://www.fitness.ee/artikkel/801/gimuudi-kukutamine
  9. High-protein diets may be appropriate for some individuals, but not for others; hence, specific individual needs, as well as potential negative consequences, must be considered cautiously before such a diet is adopted. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4424780/
  10. High-protein diets, like the popular Dr. Dukan diet, increase the long-term risk of developing kidney disease and have a negative effect on renal urinary and morphological markers, the study suggests. What's more, they may promote serious pathologies like nephrolithiasis (calcium kidney stones) because they drastically reduce urinary citrate (an inhibitor of calcium salt crystallization) and urinary pH, and increase urinary calcium (to compensate for the metabolic acidity caused by excess protein). https://www.sciencedaily.com/releases/2014/01/140121093006.htm
  11. Põhjuseks võib olla algav menopaus: http://kaaluabi.naistekas.ee/news/health/paasta-end-hormoonikaosest The average age of menopause is 51 years old, but menopause may occur as early as the 30s or as late as the 60s. There is no reliable lab test to predict when a woman will experience menopause. http://www.medicinenet.com/menopause/article.htm
  12. Mineraalide testi võib hiljem teha - kui midagi oleks puudu, siis oleks organismi häireid rohkem. Kõigepealt tuleb toitumine korda saada - rasvu ca 1 g/kehakaalu kg kohta, valku 2g/kg kohta ja ülejäänud süsivesikud. Päeva kaloraaž esialgu ca 1900 kcal. Vett juua vähemalt 1,5 l päevas. D -vit tuleb juurde võtta. Mida süüa progesterooni taseme tõstmiseks - kanamunad , täispiimatooted: https://www.inlifehealthcare.com/2017/04/03/foods-which-help-in-progesterone-deficiency/#.WabS7ajTQdU
  13. "Annely sootsi ja tema tervisekooli, inimestele, keda tõesti huvitab teaduspõhine lähenemine, mitte sealsete eestvedajate teooriad, mida üksikute uuringute ja tekstide, mis selle liikumise eestvedajate poolt oma nägemuste kinnituseks nopitakse, ei maksa soovitada. Isegi, kui seal osa, olgu või suur osa, infost on tõene. Sest piisab üksikutest möödapanekutest, mis on piisavalt kaalukad, et kogu see "tervisekool" maha kanda." Iseloomustasid selle postitusega ennast samuti, kui asendada Annely Soots MaPo-ga.
  14. Miks munakollast peab vältima, miks väherasvased piimatooted on ok? Kui Synlab soovitus on, et tuleb tõsta rasvade ja kolesteroolirikaste toitude kogust!
  15. Ühtegi toidugruppi ei peeta teistest olulisemaks http://www.tervisekool.ee/erinevad-toitumispuramiidid
  16. BCAA ja valk ning muud toitained

    BCAA -d ei pea eraldi juurde võtma, kui sa saad toiduga 1,0 - 1,5 g valku kehakaalu kg kohta või rohkem.
  17. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    "Veel kord, et segadust ei oleks : seos BMR arvutamise võimaliku eksimise ja minu sõnade vahel, palun." Üks täiendus eelnevatele, mida võiks arvestada. Nii lihtsa asja peale võiks ikka ise tulla ja mitte lasta iga sõna ja lauset endale selgitada.
  18. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Sellest olen ma ammugi aru saanud, et sa ei saa millestki aru. Seda ei ole vaja igas postituses eraldi välja tuua. Väljatoodud tsitaadiga on öeldud, et BMR -i arvutamisel võid 15% eksida mõlemale poole, sest täpselt saad väljarvutada ainult 85 %. Võib -olla kartp väljaarvutatud BAV ei ole õige ja aluseks tuleb võtta BAV -15% ja sellest esialgu lähtuda.
  19. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Veel legende: If you include other variables such as fat mass, gender, and age, you can predict about 85% of the variance in RMR. That is, knowing LBM, fat mass, gender and age, you can predict RMR with about 85% accuracy. That still leaves 15% unaccounted for; that 15% is basically the genetic lottery. But let’s put that 15% in perspective. http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/metabolic-rate-overview.html/
  20. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Võimalik. Causes of individual differences in BMR[edit] The basal metabolic rate varies between individuals. One study of 150 adults representative of the population in Scotland reported basal metabolic rates from as low as 1027 kcal per day (4301 kJ/day) to as high as 2499 kcal/day (10455 kJ/day); with a mean BMR of 1500 kcal/day (6279 kJ/day). Statistically, the researchers calculated that 62.3% of this variation was explained by differences in fat free mass. Other factors explaining the variation included fat mass (6.7%), age (1.7%), and experimental error including within-subject difference (2%). The rest of the variation (26.7%) was unexplained. This remaining difference was not explained by sex nor by differing tissue size of highly energetic organs such as the brain.[14] Differences in BMR have been observed when comparing subjects with the same lean body mass. In one study, when comparing individuals with the same lean body mass, the top 5% of BMRs are 28-32% higher than the lowest 5% BMR.[15] Additionally, this study reports a case where two individuals with the same lean body mass of 43 kg had BMRs of 1075 kcal/day (4.5 MJ/day) and 1790 kcal/day (7.5 MJ/day). This difference of 715 kcal/day (67%) is equivalent to one of the individuals completing a 10 kilometer run every day.[15] However, this study did not account for the sex, height, fasting-state, or body fat percentage of the subjects. https://en.wikipedia.org/wiki/Basal_metabolic_rate
  21. Siis, kui sina soovitad inimesel midagi võtta, teadmata, milline on antud aine tase veres, siis on kõik hea. Kui mina soovitan inimestel D-vit võtta, teadmata D-vit taset veres - siis on halb, kuigi on teada, et 75 % -il eesti inimestel on puudujääk. Kui mina oma verenäidud panen ülesse, siis kuulub see "anecdotal evidence" alla. Sina võtad postitustest välja ühe lause ja hakkad siis silmaklapid ees seda suuremaks puhuma, sõltumata sellest, kuidas ta üldse teemasse kuulub. Sinu postitustes on pidevalt väljavõtteid blogidest, aga mina pean igat oma lauset tõestama artiklitega ainult PubMedist või mõnest teaduslikust ajakirjast. Pealegi moonutad minu tekstis olevaid lauseid ja püüad neid serveerida nii, nagu oleksid nad minu kirjutatud.
  22. CONCLUSIONS: Our findings suggest that the earlier consumption of vitamin C, folate and potassium, which are abundant in fruits and vegetables, can delay biological ageing in middle-aged and older adults. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27550625 The kidney undergoes degenerative changes with aging, as do other organs. The histologic and functional changes in the kidney with aging may play a role in the electrolyte abnormalities observed in the elderly. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2901254/
  23. Нина Андреева06 июля 2012 19:06При назначении препарата панангига даже в более вымокой дозе per os я не отмечала у пациентов положительного эффекта в сердечной деятельности. Большинство пациентов жаловалист на дискомфорт в желудке- изжогу, болевые проявления. А прием по 1 таблетке 3 раза в день обман пациентов http://www.medarsenal.com/news.php?mhnews_id=1073&mhnews_newsid=29668&mhnews_page=1 Kusagil oli ka juttu Kaaliumi võtmisel nendest kõrvetistest ja kergetest maovaludest,( aga ma ei viitsi otsida). Pananginis kaaliumi sisaldus 140 mg ühes tbl. X 3 = 420 mg päevas https://apteek.apotheka.ee/product/9/panangin-tbl-140mg-158mg-n50 Kaaliumi sisaldus 100 g rosinates 746 mg, lisaks ülejäänud min ained ja vitamiinid. http://nutritiondata.self.com/facts/fruits-and-fruit-juices/2049/2 On vahe? Ja kõik, mis apteekides on vabamüügil, on nõrga toimega organismile, retseptiravimid on teine asi.
  24. Süda töötab normaalselt, kui kaaliumi tase veres on 3,6 - 5,2 mmol/l . Hüpokaleemia (kaaliumi liiga madal tase) põhjustab südame rütmihäirete teket ja lihaste nõrkust. Ainult harvadel kordadel on madal kaaliumi taseme põhjustatud vähesest kaaliumist toidus. http://www.mayoclinic.org/symptoms/low-potassium/basics/causes/sym-20050632 Hüpokaleemia diagnoosimiseks kasutatakse: 1) vereanalüüsi 2) EKG -d 3) uriinianalüüsi http://www.merckmanuals.com/home/hormonal-and-metabolic-disorders/electrolyte-balance/hypokalemia-low-level-of-potassium-in-the-blood Kaaliumi liiga kõrge tase (hüperkaleemia) põhjustab samasuguseid probleeme nagu liiga madalgi - põhjustab südame rütmihäireid ja lihasnõrkust. Hüperkaleemiat põhjustavad: - Excessive use of potassium supplements http://www.healthline.com/health/high-potassium-hyperkalemia?m=0#Treatment5 Kuna kaalium on oluline elektrolüüt, siis selle taset reguleerivad kindlas vahemikus neerud. http://healthyeating.sfgate.com/hormone-controls-potassium-blood-10962.htm Kaaliumi esineb paljudes toiduainetes: kaaliumirikasteks toiduaineteks on puu-, juur- ja kaunviljad, liha, kalasaadused, piim ja piimatooted. Kuna toidust saab piisavalt, siis mis mõte on anda lisa kaaliumi? Üheski uuringus ei ole kirjas, et kaaliumi tase 4,8 oleks parem kui 4,9 . Südametegevuseks on normaalne tase 3,6 - 5,2 mmol/l. Antud teemas me räägime ainult südame tööst. Kui ei ole teada inimese veres oleva kaaliumi tase, samuti südame korrasolek ja neerude seisukord, siis tehakse vastavad analüüsid ja uuringud ning antakse soovitused, palju on vaja midagi juurde võtta.
×