Jump to content

gates

Kasutajad
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About gates

  • Rank
    Algaja
  1. tõstmine, orienteerumine ja mälumäng.
  2. Kergelt 8x pack...

    jokkeri lisatud pilt tabas naelapead
  3. Suvi..

    Suvi toob pigem positiivseid muudatusi - rohkem võimalusi sportimiseks, kui talvel (pole just suuremasi suusamees..). Hommikul varakult lausa lust jooksmas käia.
  4. Muusika mida treeningute ajal kuulate..

    trammid ja bussid (loe: drum n bass) möllavad enamasti.
  5. Kõht kinni :(

    Tass kanget musta kohvi hommikul võtab sammuti seedimise kiirelt käima
  6. Pigem, mitu tundi saab veedetud ilma arvutita. Mitte, et anonüümne arvutihoolik oleks, vaid töö on seotud arvutiga ning vabast ajast kulutan üsna palju aega raamatute, erialase kirjanduse lugemisele, mis sammuti on arvutis digitaalselt - kahjuks/õnneks... Muidu vabast ajast, ütleks et ~2-3h.
  7. kuidas saate süüa

    Rosinatega kohupiim tilga jogurtiga segatud - niccce Niisama on veidi kuiv.
  8. Kuidas magate?

    1. Vanus? (a.) Sugu? (M või N) 20 - M 2. Milline eluviis? (istuv, liikuv, füüsiline, raske füüsiline) istuv 3. Pikalt tavaliselt magad? (... tundi) nädala sees 4-8, nädalavahetusel 8-10 4. Oled selle tundide arvuga rahul? (Jah,Ei) Ei 5. Kaua sooviksid magada? (...tundi) 8-9 tundi igapäev 6. Ümbritsev kodukeskkond? (Linnaline, maakodu) linnaline 7. Kui, siis mis tegurid sind enim magamajäämisel häirivad? (nimetage helid vm. tegurid) - täielik vaikus 8. Millised on meeldivaimad magamistingimused? (toatemperatuur vm.) - veidi jahedam magamis tuba 9. Mis on takistanud sind uinumast kõige tihedamini? (mure, liigne mõtlemine, tüli, pinge vm.) - mure 10. Milline oled unisena? (ärrituv, tujukas, tõsine vm.) - tõsine, mitte eriti suhtlemis aldis 11. Milles töövõime langust unisena täheldad? (jõus, keskendumises, suhtlemises vm.) - mõtted ei liigu nii hästi, kui peaks - suhtlemine kannatab selle tõttu. Keskendumis raskused. 12. Millest otsid unepuuduse puhul abi? Must... Kohvi, Kohvi, Kohvi...
  9. Trenni pole vajagi

    Ausaltöeldes, see reklaamleht rohkem hirmutab, kui motiveerib ostma. Jääb mulje, et valgu asemel on purgis hoopis steroidid
  10. Õige treening

    Ehk ~120-130 pulss. Parandage, kui eksin. Allikas: Aeroobne treening. II osa
  11. lõua tõmbamine

    Punnitad ühe ära teha, küll siis sellepealt hakkab edasi arenema. Alustasin ise ka kunagi ~2`e pealt, kuu möödudes tegin juba 10 puhtalt Sai tõmmatud igapäev paarkorda torul niipalju, kui jõudsin.
  12. Saalihuumor.

    Surumispingilt lahkudes panna voldik kirjaga : "Reserveeritud 14.00 - 21.00. Vabandame!"
  13. Peksa saamine

    Teema algatajal tundub kuri naine olevat. Sel juhul selili kerra tõmmata ja suu kinni hoida on vast tõesti parim soovitus, kui andmiseks peaks minema
×