Jump to content

prikull

Kasutajad
  • Content count

    288
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by prikull

  1. kas normaalsed tulemused????+

    Jah ka mul oleks v6inud sellised tulemused aastaga tulla.Kuidagi raskesti usutav see aga jah.
  2. Rasvakiht kõhul!

    Ainult k6hul olevast rasvakihist pole v6imalik ilma rasva imuta lahti saada, kui hakkad aeroobset tegema siis hakkab rasv kaduma igalt poolt.
  3. Kiiresti imenduv proteiin tavatoidust

    Peale trenni võiks ikka valgukoksi juua.Aga kui tõesti ei kasuta siis jah eelpool mainitud asjad.Ja süsivesikuid ka peale trenni.
  4. Kalkuni sink maxab ka p2ris ilusti .Vähemalt see mida ise söön.Mai usu et ta viicib iga p2ev seda hakata seal tööl sööma.
  5. Kindad

    Kaubamajast saab väga normaalseid kindaid, ise ostsin ka sealt.
  6. Hommikusöök

    Endal ei l2ind ka vanasti midagi alla harjutasin selle söömise kylge liccalt endale..
  7. Nõrkused/vaieldamatud lemmikud...

    Ma ka aru ei saa.Tegid nalja omaarust v?Oldman sa ei pea targutama alati.
  8. Biceps--

    Biitsale jääb küll 2 harjutust väheks.Algaja võib teha 2 harjutust muidu peaks ikka 3-4 olema minu arust.
  9. Nõrkused/vaieldamatud lemmikud...

    Igasugu rämpstoit on päris suur nõrkus..
  10. hommikune jooks

    Kui kaaluga probleeme pole ei pea sa üldse nii palju jooksma.Siis piisab 2-3 korrast nädalas.Aga kui on kaalu probleem siis võid küll joosta nii palju,kuigi ise ei jookseks 7 korda nädalas.Võta vähemalt üks päev täiesti vabaks.
  11. Et tekkis kysimus.

    Kysimus selles et kui ma m6ni p2ev j6uan saalist mingi 8-9 paiku koju(õhtul) kas siis v6tan ka peale trenni ikka sheigi koos sysivesikutega v6i pole siis vaja?Et kas need õhtul niimoodi rasvax ei l2he?
  12. Et tekkis kysimus.

    Oldman tark jah .Eesm2rk praegu on rasva % natuke alandada .
  13. toitumiskava

    Et rasva p6letada tee mingi 6 korda n2dalas 40 minti aeroobset..
  14. Toit päeva jooksul

    Telli parem endale toitumis kava siit amazoni lehelt.Saad t2pselt endale selle mida sul vaja.
  15. Proteiinide miinused ???

    See mida kuulnud oled on vale proteiiniga pole mingeid k6rvaln2hte vbla jah siis kui enam yldse proteiini ei tarbi v6i v2ga v2he siis lihased hakkavad kaduma.
  16. olen ull püsss

    Irw vabsee vend siin v2lja tuld meil.
  17. Kaerahelbed

    Vesi ei anna sulle midagi juurde k6ik need n2idud peax samax j22ma.
  18. aeroobne trenn

    Tee m6lemat sest kui kaua yhte asja teed siis viskab liccalt kopa ette v2hemalt mul on nii.Ja mida sa tahad sellega saavutada kas kaalust alla v6tta v6i mida?Enne ju ei saa öelda kui palju.Aga mingi 3 korda n2dalas v6ix ikka teha .
  19. Teemade pealkirjad võiks olla paremad!

    Minu arust pole kyll vahet kas on probleem blabla v6i kysimus blabla sest mina v2hemalt loen kirja ikka yxk6ik mis pealkiri on.
  20. Suvi ja jõusaal

    Rinnale v6id k2tek6verdusi ka teha.
  21. jõutrenn

    J6udu treeni nii et tee v2he korduseid kui sa muidu teed umbes 10 siis nyyd tee mingi 4-5 ja suurema raskusega.
  22. jõutõstmine

    Sa saad tellida endale j6ut6stmis kava mai usu et keegi sulle niizama annab kava.
  23. õlu

    Mai tea ise v6tan iga n2dala vahetus 6lut ja pole kyll mingit 6llek6htu tulnud.
  24. Bio. uurimuse (uued) küsimused. Palun vastake!

    Arvatavasti s6i liiga palju.Sest ei ole v6imalik et aint rasv tuleb kui teed k6ik 6ieti. Vastan ise ka siis: 1)Umbes 3-4 kilo. 2)4 ja pool n2dalat. 3)Ei lisandund hoopis kadus isegi.
  25. Millal?

    alustasin 15 aastaselt praegu olen 17 ja v2hemalt mina pole kaugeltki veel tulemustega rahul tahax ikka veel kasvada natuke .ja keegi nagu ei motiveerindki eriti tahtsin liccalt ise minna saali.
×