Jump to content

555LRV

Kasutajad
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About 555LRV

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 06/30/1988

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Interests
    I want to defeat myself...
  1. Millist shake-i enne ja pärast trenni?

    Söön päevas 3 korda ja kui võimalus siis ka rohkem kordi, kuid nagu aru saan siis sellest jääb väheseks minu kehale ja organismile. Tegingi just teema et võibolla on kellelgi välja pakkuda mingit shake pulbrit mida võid ka lihtsalt janu kustutamiseks tarbida ja mitte ainult trenni ajal vaid ka näiteks tööd tehes ja samas ega ta ei pea olema ju mingi tõsine valgujook vaid lihtsalt energiat andev asi. Minu jutt võibolla võib tunduda natuke arusaamatu kuid ühesõnaga ei taha juua mingeid kuramuse Hustlereid ja Startereid nagu mõni paarimees mul siis vaid pigem libistaks kasulikku ja organismile vajalikke aineid. Või peab neid jooke ikka enne trenni ja pärast trenni tarbima? Parimat.
  2. Tervitus. Olen siin foorumis uus, kuid olen tegelenud jõusaaliga juba päris omajagu ja ka igapäevane töö milleks on siis suht raskete esemete tõstmine ja paika panemine tekitas paar küsimust. Pole eriti mingeid pulbreid ja jooke joonud ja nüüd siis oleks huvi nende vastu kuna lihas kätes- kui ka jalgades ei taha kasvada, arvatavasti valgu võis siis lihtsalt nn toitainete puudus. Milliseid jooke soovitaksite juua enne trenni kui ka trenni ajal ja mida juua peale trenni või siis enne magamaminekut. Vahepeal on nii trennis kui tööl olles selline jõuetu tunne, olen joonud siin mingit sokolaadi maitselist piimapulbrit kuid erilist tulemust või siis arusaadavat mõju küll ei tunne ja mainiks ka ära et mul on väga kiire seedimine ja ainevahetus. Oodates kriitikat kui ka nõuandeid.
×