Jump to content

RT

Kasutajad
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About RT

  • Rank
    Vaatleja
  1. Raamatud

    Jaaa olid ajad
  2. Raamatud

    Kui ma jõusaaliga alustasin siis ma hakkasin treenima 62 aastast pärit raamatu "atleetvõimlemine" järgi.Siis ma leidsin "Kulturismi I ja II.Sealt sain ma palju uut ja huvitavat teada.Nendes raamatutes on palju harjutusi,kavu ja üldse väga palju kuidas teha ja mida teha. Praegult ma ainult vahest harva võtan ja sirvin ajaviiteks.
  3. Selg valus

    Sa ei pea raskustega selja sirutaja lihast treenima.Tee kergelt oma keha raskusega ja venita,küll siis pikapeale paremaks lähe. Mul on sedasi,et kui ma oma seljale tähelepanu ei pööra siis ta hakkab mu elu raskeks tegama. Arsti juures käi ära omal pärast parem.
  4. Raamatud

    Minul on igastahes nii I kui ka II olemas.Kahjuks ei müü.Leidsin mõlemad raamatud puht juhuslikult ühest vanaraamatu putkast.Kui poleks ära ostnud siis oleks vist ära visatud. Niiet käi ringi silmad lahti ja kui satud kuskil nurga peal nägema mingit vanamutti raamatuid müümas siis ära mööda kõnni.
  5. Selg valus

    Kui alaselga ei treeni siis on asi pees.
  6. whey'de võrdlus

    Ise kasutan Whey 2-te.Maitse on hea,vastu ei hakka,olen täitsa rahul.
  7. Lihaste venitus.

    Ma ei tea kuidas teistega on aga mina isiklikult venitan treeningu ajal ja ka lõpus muidugi.
  8. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    mina 180cm/82kg/20a.
  9. Kas proteiini on hea kasutada ka vabadel päevadel?Muidu võtan kohe peale trenni ja siis peale seda kahe tunni pärast,seega kaks korda päevas.Aga kas nendel päevadel mil ma trenni ei tee on mõtekas sama palju valku võtta?
×