Jump to content

Ssnozzz

Kasutajad
  • Content count

    43
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by Ssnozzz

  1. Pull up band

    Kindlasti aitab, kui paned kummi kuidagi enda ja n-ö toru vahele, siis see tõmbab sind üles. Lat pull down aitab hästi, kui lõuatõmmet veel teha ei saa. Tean mitmeid kes lõuatõmbeid teevad kuidagi nõksuga vms, pidi ka oluliselt lihtsam olema, eriti alguses. Ise seda tehnikat ei mõista
  2. Milline Fasti proteiini pulber?

    Miks just Fasti toodete hulgast ? Ise soovitan triplefitnessi valku 16e/kg ja maitsed suurepärased
  3. Vend Vähk veab seanahka

    Kasutasid mingeid toidulisandeid ka suvel, kui trennist paus oli nagu aru sain ?
  4. Kumb varjant?

    Mina jällegi eelistaks esimest varianti. Ise teen rind+biits, selg+triits, jalg, õlg+trapets. Igal päeval 15min kardiot lõppu, kui õla päev lahjaks jääb siis teen lahjalt biitsa/triitsa peale ehk pigem 1 kord lihasgrupp korralikult läbi töötada, kui lahjalt teha
  5. Pulss?

    Mida treenitum oled seda väiksem on pulss. Ehk kui sa trenni pole teinud eriti ja hakkad sörkima siis ta võib jah seal 150-160 olla. Mul endal oli 2a tagasi näiteks jooksma hakates pulss laes kohe, nüüd 2 aastat trenni teinud vähemalt 5x nädalas. (üldjuhul jõusaal, vahest ka stepperit, jooksulinti, ratast) ning nüüd peab ikka vaeva nägema et pulss seal 150-160 vahel püsiks
  6. Võibolla asi minus, aga kui lean mass on 75 ja kõik ülejäänu (rasv ja organid jne) on 11kg ? päris hea vorm peab siis olema
  7. Samuti on ka minul jalad peale jalapäeva ca 2-3 päeva valusad, kuid siis tuleb juba uus jalapäev peale ja see valu kaob nagu usk säärte kasvamisse
  8. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tere ja jõudu! Huvitaks selline asi, et kas sa teed jõutõmmet (kodustes tingimustes siis) muru peal, või paned mingit sorti plaadi vms alla ? Muidu suurtemate raskustega tehes mingi vale nurk vms jalal äkki teeb mingit sorti vigastuse ? pole ise katsetanud, põhinen puhtalt oletusel, oleneb ka kui sile maapind on Video ise 5+ ja selliseid võiks veel tulla
  9. Vend Vähk veab seanahka

    Edu! jääme ootama võimsat lõppu siis Hispaanias praegu korralik saun juba laval poseerimine võib päris kurav tulla ...
  10. Kanafilee

    Teretere Kuna koolis söök mõttetu siis olen viimase nädala endale kanafileed ja riisi/tatart kaasa teinud sama hinna eest saab kõvast rohkem ja paremat sööki Kuid oleks soov saada teada Teie retsepte kanafileega, et oleks ikka tervislik. Praegu olen ise praadinud lihtsalt pannil tambitud fileed, kuid veits kuivavõitu jääb ning pannil täidetud fileed teinud ( sisse juust + murulauk). Oskate soovitada miskit head?
  11. Vend Vähk veab seanahka

    Jõudu! Kui sa oled nüüd Myfitness Lõunakeskuse külastaja siis oleksin tänulik, kui annad enda poolse hinnangu kas Myfitness Kesklinn või Lõunakeskus ? masinapark peaks vist suht umbes sama olema Kumb on sinu lemmik saal?
  12. Pikamaajooksuks treening

    Mina soovitaks samuti iga päev lisada näiteks 500m juurde (oleneb kuna sul järgmine kuu jooks on, võib ka vähem) ja joosta iga päev, kuid nädalas üks päev puhkamiseks ehk ei jookse üldse. Siis keha harjub, et iga päev jooksed ja jooksed järjest rohkem.
  13. stevia

    Pole küll külastaja, aga tundus sobiv koht kiirele küsimusele. Kuna praegu dieet peal ja suhkruid hoian madalal, siis kust osta Tartus steviat, et maitsestada kohupiima jne näiteks. Ilmselt pulber parem kui tilgad ? või mis on teie kogemused.
  14. stevia

    Tänud kiirete vastuste eest selver aitas hädast välja
  15. Taavi Merisalu Blogi

    Sellel suvel on rannalihased säär+trapets
  16. Algajale Tartus nõu?

    Igas suuremas jõusaalis treenerid olemas, kellelt personaaltreeninguga seda infot saab näiteks Tartu Kesklinna Myfitnessis väga asjatundlikud treenerid.
  17. Vend Vähk veab seanahka

    Kurb kuulda, kuid loodame, et see aasta tuleb võimas ning meeldejääv Jõusaali ikka külastad edaspidi või sööd end paksuks ja võtad starmani ?
  18. SKG transformation journey

    Jõudu tegemistes! Teema mida hakkan kindlasti jälgima
  19. Vend Vähk veab seanahka

    Kui treenereid pole läheduses siis võid ka teistelt abi ja nõu küsida
  20. Trenni mahust, sagedusest ja puhkusest?

    Kui sellega lihas areneb siis miks mitte Mina isiklikult teeks kas korduste arvu kasvu või langust, ehk alustad kätekõverdusi 20 korduste arvuga, järgmine seeria 22, siis 24 jne ja siis kui näiteks 30 tuleb siis tuled uuesti 2 kaupa kuni 20ni
  21. 5€ = 3300 kalorit?

    Soovitan turu peal käia liha saab kõvasti odavamalt kui poodidest
  22. Rasvapõletus

    divesinikoksiid on hetkel parim mis turul müüa, liitri hind pole ka kuigi kallis Paljud spordisaalid pakuvad seda isegi tasuta Aga kui soovid mingi lisandit enne trenni, et jätkuks ikka energiat 2 tundi lammutada siis scitec-i poolt on selline lisand nagu Hot Blood, mis saadaval Tartu Fitstores maitse ka hea
  23. Shake vahepalaks?

    Olen sinuga samal arvamusel. Kuskil keldris kokku keeratud pulbrit müüvad siin :D Muidu vahepalaks on sheik vägagi okei, minu seisukohalt. Kindlasti ei tohiks asendada hommiku, lõuna või õhtusööki sheigiga Kuna minul on hommikusöök kell 7, lõunasöök kell 11 ja õhtusöök 18 siis peale trenni (ca 16 ajal) joon sheigi mis annab kehale tegevust kuni õhtusöögini Vahepeal muidu mingid puuviljad vms. Aga toidukorda ära mitte mingil juhul sheigiga asenda, isegi kui teed mingit rasvapõletust vms
  24. kõht ja küljed

    Mis heidite :) Ma üritasin teha lihtsamalt selgeks, asja mõte selles, et rasva kaotab paremini 1h mäkke kõndimist trenažööril, kui 15 min jooksu mis võtab võhma välja. Ilmselt mina ei suuda, ilmselt teema algataja ka ei suuda. Nagu mina sain aru siis tegemist on suhteliselt algajaga ja sa laob erinevaid treeninguid välja, mis aitavad kaalu langetusel lihast kasvatada. Kas on mõtet asja nii keeruliseks ajada ?
×