Jump to content

Ssnozzz

Kasutajad
  • Sisu loend

    43
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    2

Ssnozzz viimane päevavõit oli April 22 2016

Ssnozzz's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

3 Neutraalne

Ssnozzz

  • Tase
    Algaja
  • Sünnipäev 02.06.1998

Profiili informatsioon

  • Sugu
    m
  1. Pull up band

    Kindlasti aitab, kui paned kummi kuidagi enda ja n-ö toru vahele, siis see tõmbab sind üles. Lat pull down aitab hästi, kui lõuatõmmet veel teha ei saa. Tean mitmeid kes lõuatõmbeid teevad kuidagi nõksuga vms, pidi ka oluliselt lihtsam olema, eriti alguses. Ise seda tehnikat ei mõista
  2. Milline Fasti proteiini pulber?

    Miks just Fasti toodete hulgast ? Ise soovitan triplefitnessi valku 16e/kg ja maitsed suurepärased
  3. Kasutasid mingeid toidulisandeid ka suvel, kui trennist paus oli nagu aru sain ?
  4. Mina jällegi eelistaks esimest varianti. Ise teen rind+biits, selg+triits, jalg, õlg+trapets. Igal päeval 15min kardiot lõppu, kui õla päev lahjaks jääb siis teen lahjalt biitsa/triitsa peale ehk pigem 1 kord lihasgrupp korralikult läbi töötada, kui lahjalt teha
  5. Pulss?

    Mida treenitum oled seda väiksem on pulss. Ehk kui sa trenni pole teinud eriti ja hakkad sörkima siis ta võib jah seal 150-160 olla. Mul endal oli 2a tagasi näiteks jooksma hakates pulss laes kohe, nüüd 2 aastat trenni teinud vähemalt 5x nädalas. (üldjuhul jõusaal, vahest ka stepperit, jooksulinti, ratast) ning nüüd peab ikka vaeva nägema et pulss seal 150-160 vahel püsiks
  6. Võibolla asi minus, aga kui lean mass on 75 ja kõik ülejäänu (rasv ja organid jne) on 11kg ? päris hea vorm peab siis olema
  7. Samuti on ka minul jalad peale jalapäeva ca 2-3 päeva valusad, kuid siis tuleb juba uus jalapäev peale ja see valu kaob nagu usk säärte kasvamisse
  8. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tere ja jõudu! Huvitaks selline asi, et kas sa teed jõutõmmet (kodustes tingimustes siis) muru peal, või paned mingit sorti plaadi vms alla ? Muidu suurtemate raskustega tehes mingi vale nurk vms jalal äkki teeb mingit sorti vigastuse ? pole ise katsetanud, põhinen puhtalt oletusel, oleneb ka kui sile maapind on Video ise 5+ ja selliseid võiks veel tulla
  9. Edu! jääme ootama võimsat lõppu siis Hispaanias praegu korralik saun juba laval poseerimine võib päris kurav tulla ...
  10. Kanafilee

    Teretere Kuna koolis söök mõttetu siis olen viimase nädala endale kanafileed ja riisi/tatart kaasa teinud sama hinna eest saab kõvast rohkem ja paremat sööki Kuid oleks soov saada teada Teie retsepte kanafileega, et oleks ikka tervislik. Praegu olen ise praadinud lihtsalt pannil tambitud fileed, kuid veits kuivavõitu jääb ning pannil täidetud fileed teinud ( sisse juust + murulauk). Oskate soovitada miskit head?
  11. Jõudu! Kui sa oled nüüd Myfitness Lõunakeskuse külastaja siis oleksin tänulik, kui annad enda poolse hinnangu kas Myfitness Kesklinn või Lõunakeskus ? masinapark peaks vist suht umbes sama olema Kumb on sinu lemmik saal?
  12. Pikamaajooksuks treening

    Mina soovitaks samuti iga päev lisada näiteks 500m juurde (oleneb kuna sul järgmine kuu jooks on, võib ka vähem) ja joosta iga päev, kuid nädalas üks päev puhkamiseks ehk ei jookse üldse. Siis keha harjub, et iga päev jooksed ja jooksed järjest rohkem.
  13. stevia

    Tänud kiirete vastuste eest selver aitas hädast välja
  14. Taavi Merisalu Blogi

    Sellel suvel on rannalihased säär+trapets
×