Jump to content

wicked

Kasutajad
  • Content count

    264
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About wicked

  • Rank
    Kasutaja

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    http://

Profiili informatsioon

  • Asukoht
    tervetuloa tallinna
  1. MAX-OT kava

    Siin hiljuti oli keegi üles riputanud video, kus üks ülekaalus meesterahavas üritas saada "musklimäeks", kava mida selles viseod kasutati oli MAX-OT link videole on siin http://vidreel.com/video/NTk0MDU0/ otsisingi netist, et mismoodi see kava siis välja näeb ja leidsingi, kusjuures pildid on tehtud sama mehega kes treenis ka seda eelnimetatud meest. link kavale ja kogu treening süsteemile on siin http://ast-ss.com/maxot_toc.php ainult registreerige ennast ja näete ära millega tegu, mingeid krediitkaardi nr jms ei pea sisestama. põhipunktid siis: You can summarize Max-OT like this: 1.Train only 1 or 2 muscle groups per workout/day. 2.Do 4 to 6 reps per set. 3.Do 6 to 9 total heavy sets per muscle group. 4.Rest 2 to 3 minutes between sets. (STR) 5.Each workout should last approximately 30 to 40 minutes. 6.Train each muscle group once every 5 to 7 days. (ITR) 7.Take a 1 week break from training every 8 to 10 weeks. Soovikski teada, et kas keegi on sellist asja varem proovinud, ning mida üldse sellisest treeningmeetodist arvata? Kuna foorumit pole kaua aega külastanud siis ja proovisn ka otsingut kasutada, kuid paraku ei leidnud midagi mis oleks sellega seotud, seega kui kusagil on juba arutelu olnud selle teema kohta siis suunake sinna.
  2. 1. Aleksei Budõlin 2. Ain-Alar Juhanson 3. Ott Kiivikas 4. Märt Israel 5. Allar Raja 6. Ingemar Teever 7. Argo Ader 8. Olle Kärner 9. Andrus Murumets
  3. nibud

    mitte fitness.ee foorumis.
  4. jõutsükkel läbi, mis edasi?

    kas mahutreeningut on möistlik otsa teha?
  5. jõutsükkel läbi, mis edasi?

    kellelgi siis pole mingeid soovitusi, et kuidas jätkata?
  6. alcostop

    ning millised need mitte vabalt saadavad variandid siis on?
  7. nimi ikka blood and guts kel huvi on see teab ka kust seda filmi leida.
  8. jõutsükkel läbi, mis edasi?

    mõtlesin, et peaks tegelt rattaga trennis käima hakkama, kuna liigun siiski autoga. aga trenni peaks tegam hakkama kuidas, kas korduseid suurendama, vöi samamoodi jätkama?
  9. jõutsükkel läbi, mis edasi?

    aga mis trenni ma nüüd edasi peaksin tegema, et jõud säiliks, ning et kaalu natukene alla saada? kas näiteks jooksu trenn+nö metsajõusaal(lõuatõmbed, kõhulihased, kätekõverdused, jne)
  10. jõutsükkel läbi, mis edasi?

    osad harjutused olen tõesti teinud suurmate korduste arvuga, kuna raskema raskusega kipub tehnika alt vedama, st ei saa/jaksa puhtalt sooritada
  11. jõusaal

    zelluloos
  12. jõutsükkel läbi, mis edasi?

    mis mõttes õige jõutsükkliga?
  13. kohe kohe on saamaa läbi jõutsükkel. kava oli jaotatud neljaks,kaks trenni, üks puhkus, kolm trenni, üks puhkus, kaks trenni jne st nädalas siis viis korda saalis. kokku siis 2 kuud niimoodi. rinnalt surumise ja kükkamise raskused on kövasti suuremad, st areng on olnud nende lihaste puhul hea, kuid näiteks lõuatõmme ja military press ei muutunud eriti, ilmselt tegin midagi valesti. õla ja selja päev nägid välja järgnevad. õlg ja triitseps surumine kukla tagant 1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1) surumine eest(military press)1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1) lendamine hantlitega küljele(10,8,6) kitsalt surumine kangiga(12,8,6) patsiga tõmbed kuklatagant(12,8,6) rööbaspuudel surumine(lisaraskusega)25 ilma raskuseta ja 4x20(15kg lisaraskuseg) selg lõuatõmbed laia haardega(15,12,10,10,10) kangiga tõmbed vastu kõhtu1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1) trenazöril kukla taha tõmbed1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1) traktor või hantliga tõmbed1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1) pull over 3x10 õlakehitused kangiga eest ja tagant(12,8,8) samas küsin ka kohe ära, et mis treeninguga edasi peaskin jätkama, jõudu vist pole mötet jälle teha, või on? tunnen et ei jaksa väga enam pikki seeriaid teha kergemate raskustega, kas see on tingitud sellest olen harjunud tegema lühikesi seeriaid? aeroobset pole ka eriti teinud selle 2 kuu jooksul.
  14. lagrits

    kas lagritsa puhul on tegemist ainult maiustusega või on temas ka midagi kasulikku inimorganismile?
  15. Poolikuks jäänud trennpäev

    ei ole vöimalik teha trenni ette, taha, ega ka järgi. see kord läks nii, elu läheb edasi, homme teed kiiremini ja paremini!
×