Jump to content

Alexander Andrusenko

Moderaatorid
  • Content count

    4,379
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Everything posted by Alexander Andrusenko

  1. JÕHKER TRENN

    selga teed t6esti liiga v2he. Aga mina kyll ei ytleks, et see j6hker trenn oleks, suht m66dukas on, peaks mainima. Ei usu, et sellise kavaga yle saab treenida. Oleneb inimesest muidugi, aga minul on palju rohkem harjutusi. 6lale teen n2iteks 7 harjutust.
  2. pusa

    ma k2in alati pusa ja pikkade pykstega. Aga saalis on suhteliselt jahe ja tuulet6mme ka. Mulle meeldib kyll trennis alati lihased soojas hoida. N2iteks aerutamises on see v2ga t2htis, eriti lyhikese distantsi peal, et lihased soojas oleksid.
  3. tahaks teada kas mu lamades surumine on norm

    oot, miks sa arvad, et vaevalt, et 20 kilo aastas tuleb? Ma kyll usun, et kui korralikult treenid, siis tuleb. Minul tuli 3 kuuga 15 kilo. 20 kilo aastas ei ole kyll palju minu arust.
  4. trenni pikkus

    kooli ajal 2.5 tundi keskmiselt. Vaheajal umbes 3 tundi. Olen ka 3.5-tunniseid trenne teinud.
  5. võitlus rauaga

    suht kiiresti kasvavad. surumises tuli maksimumile 3 kuuga 15 kg juurde. 6lgade t88raskus on ka p2ris h2sti kasvanud. (hantlite istudes yles surumine). novembris tegin 16-ga seeriaid. Praegu teen 27.5-ga (pyramiidi teeks suuremaga, aga kahjuks on need k6ige suuremad hantlid saalis). varsti lubati 35-ne tuua, vot siis algab alles l6bu )
  6. Lihased

    rinnatrenn ei ole veel yhegi mehe rinda naiste tissideks muutnud vabandage minu vulgaarsust.
  7. Kulturism Eestis

    hinnatakse mitte ainult massi, vaid ka proportsioone ja reljeefi. Mass ei ole veel k6ige t2htsam.
  8. Seeriatega väsin ruttu ära

    no 5 esimest seeriat teen ma kindlasti sama arv kordi, yksk6ik, kuidas ma ka ei punniks. Aga edasi on juba raskem. Pyramiidi teen ma yle n2dala. N2iteks esmasp2eval tegin 95-ga 8 seeriat. 6 esimest seeriat tegin 8 kordust ja 2 viimast 7 kaupa. Ja 10 korda ma teda 2ra ei suruks.
  9. Seeriatega väsin ruttu ära

    noh, kui sul on maximum 50 kilo ja sa surud 40 kilo 10 korda, aga 42.5 ainult 6, siis vb ongi see on normaalne. Aga kui tegemist on suuremate raskustega, siis ilmselt on sul j6uvastupidavust v2he. Mina arendan j6uvastupidavust nii, et teen v2ga palju seeriaid. Tean, et k6ik ytlevad, et yle 4 seeria ei ole m6tet teha, aga minu puhul toimib see, kui ma teen 8-10 seeriat. Olen ka 12 ja rohkemgi seeriaid teinud (pyramiidi puhul). Tulemuseks on aga see, et praegu j6uan ma yhesuguse raskusega, mida ma j6uan t6sta 8 korda (9-nda veel j6uaks, aga 10 kyll mitte) teha v2hemalt 6 seeriat. Alles 7-ndal seerial teen 1 kordus v2hem. Aga teised v2sivad kiiremini, nagu ma saalis t2hele pannud olen. A see massi ja j6u jutt on sul kuidagi segane. Sa ei taha j6udu, aga tahad massi ? Mass tulebki j6uga. Selles m6ttes, et kui sa treenid j6udu, siis kasvab yhtlasi ka mass. Seda tehakse suurte raskustega. Kui sa tahad lihasmassi arendada, siis sa peadki j6udu tegema. Ma ei tea, kus sa seda pauside juttu lugenud olen. Targemad mehed, parandage mind, kui ma milleski eksin, aga v2iksemaid pause tehakse tavaliselt siis, kui tahetakse kaalust alla v6tta, aga sel juhul tehakse ka v2iksemate raskustega ja see pole massi arendamise trenni, vaid pigem vastupidavuse (ja ka reljeefi). Massi kasvatajad tavaliselt teevad pikemaid pause. PS: nende rohkete seeriate p2rast kutsuvad mind m6ned mehed trennis pervoks
  10. Alkohol

    oojaa, seksi tuleb ka m6istusega teha. Seksikavasid muuta aegajalt, kui teed j6u peale seksi, siis keskmiselt 6 kordust, kui vastupidavuse peale, siis muidugi rohkem. Ja j6uvastupidavusele m6juvad h2sti rohked seeriat. Teed n2iteks 8 seeriat, igas seerias 6-8 kordust! Aga samas tuleb muidugi j2lgida, et yle ei treeni. Ja loomulikult proteiinishake ja sysivesikuterohke jook. Ja kui j6udu teete, siis peab olema seeriate vahel ikka korralik paus, no 2 minutit on piisav vot selline seksitreeningkava siis
  11. tahaks teada kas mu lamades surumine on norm

    see oleneb treenitusest. Treenitud meestel nii kiiresti vorm ei lange, v2hem treenitutel aga langeb suht kiiresti. Mul oli vanasti ka samasugune probleem.
  12. surumine

    suured t2nud, rusikas, lugesin seda teemat seal sinu foorumis ning sain palju huvitavat teada. Ma sain niimoodi aru, et j6usaalikindaid ei tohi kasutada? Njah, ma vist niipea v6istlustele veel ei l2he, sest ilma randmetoega j6usaalikindadeta ei saa ma surumist yldse teha ja korralike randmetugevduste jaoks ei ole raha ega tule l2himal ajal. + veel liibuvad pyksid, mida mul ei ole jne. Ja veel see, et premeeritakse ainult Eesti kodanikke ja minul on vene pass. Taotlen eesti kodakondsust just.
  13. ega see rinna lihasele liig pole??

    mina teen 1 kord n2dalas rinda ja kuus tuleb stabiilselt 5 kilo juurde. Alguses, kui k2ima hakkasin, tuli muidugi kiiremini, aga eks mida suuremad raskused, seda aeglasemalt see kasvab. Eelmisel aastal surusin 107.(eelmine talv). Siis ei k2inud 8 kuud j6usaalis ning kui j2lle j6usaali l2ksin, siis esimesel trennil tegin pyramiidi 105-ni. (sel aastal siis) Ehk siis taandarengut praktiliselt ei toimunud. Tavaliselt on aga max surumine 8 kuuga v2ga k6vasti langenud ning pidin iga talv uuesti vormi koguma. Ma k2in j6usaalis ainult talvel, muul ajal tegelen aerutamisega. Praegu surun 120 ja mina kyll ei ytleks, et 1 kord n2dalas rinnatrenni oleks v2he. See aasta yritan natuke aerutamise k6rvalt ka j6usaali kylastada, sest hakkasid juba tulemused tulema, mida ma ei taha kaotada. Tahaks v6istlustele minna. PS: ja p6hir6hk ei ole mul rinnal, vaid hoopis 6lgadel.
  14. Areng/raskuste suurenemine.

    mina teen yks n2dal pyramiidi, siis teine n2dal t88raskusega seeriaid. Siis j2rgmine n2dal tuleb rekordil 2.5 kg juurde. Ehk siis kuus tuleb 5 kg juurde stabiilselt. Ja yle kahe n2dala suurendan raskust, millega ma seeriaid teen, sest muidu pean yle 10 kordust tegema, et lihased 2ra v2sitada.
  15. surumine

    aga kui mul sellist spets. s2rki ei ole, siis pean v6istlustel ise yritama kuidagi aeglaselt alla lasta? V6i lasen suht kiiresti rinnale, teen v2ike paus ja surun yles? V6i surun natuke aeglasemalt, siis imetilluke p6rge ja yles? Tagumik on mul kindlalt pingil.
  16. surumine

    selge, peaks siis proovima, palju ma ilma rinnap6rketa teen. Puusad hoian ma pingi peal. Aga kui pikk see paus peaks olema umbes?
  17. surumine

    noh, rinnap6rkega teeb palju suurema raskusega kui ilma. Annad ju inertsi sisse sellega.
  18. surumine

    vana teema kyll, aga tekkis endal m6te, et 2kki l2heks ka v6istlustele. Pole varem kunagi surumise v6istlustes osa v6tnud. (va klubi omades) Ma vist j22n noorte klassi (18 olen). Kaalukatgooria oleks alla 90 ja surun hetkel 120, jaanuari l6puks tuleb 122.5 2ra. On v6imalus vist midagi saavutada ka? Vaatasin kalendrit, aga ei saanud eriti aru, mis v6istlus mulle rohkem sobiks. Kas need Tartumaa talimängud 2005 (Lamades surumine, jõutõmme) - Kõrveküla on niimoodi, et seal peab nii surumist kui ka j6ut6mmet tegema v6i saab ainult surumist? Ma tahaks osaleda ainult surumises. Soovitage v6istlusi, mis mulle sobiksid. Tartumaal elan. Ja veel tahaks t2psustada, millised on reeglid? Kas v6ib suruda rinnap6rkega ja kas peab kangi ise pukkidelt t6stma v6i aidatakse t6sta?
  19. Korralik jõusaal Tartus?

    k2isin kolmap2eval Arenas, mulle ei meeldinud. Suht v2he asju kuidagi, selga ei saa normaalselt teha. Hantleid on kyll palju, aga k6ige raskem oli vist 31, kui ma ei eksi. V6iks rohkem raskemaid hantleid olla. Aga seal saab suht normaalselt ka aeroobset trenni teha, on olemas stepperid, jalgrattad, s6udeergomeetrid. Mingisugune treener k2ib seal kyll punase s2rgiga, aga ei ole n2inud, et ta oleks kellegagi r22kinud seal.
  20. ANIMAL STAK

    sisaldab kasvuhormooni? Siis peaks see keelatud preparaat olema, jah?
  21. VIDEO - Surumise uus maailmarex 456kg

    jajah, kuidagi higine tundub ka! tglt ma pidasin anaboolikuid silmas
  22. VIDEO - Surumise uus maailmarex 456kg

    kahtlaselt lyhikesed k2ed on sellel tyybil. Huvitav, palju ta ise kaalub? Ei usu, et ta puhas poiss on.
  23. Algaja treeningkava

    ma ei tea, miks soovitatakse algajaile algul teha nii, et k6ik lihasgrupid t88tatakse l2bi yhe p2eval. Minu s6ber hakkas minuga koos k2ima ja kohe hakkas treenima minu kava j2rgi, mis on suhteliselt r2nk, eriti algajaile, aga hakkas tormiliselt arenema. (j6un2itajaid m6tlen).
  24. Selg

    see oleneb ju, millisele seljaosale sa teha tahad. Harjutusi on palju ja k6iki saab teha nii, et see kurnaks h2sti selga. J6ut6mmet ei ole vast algajale m6tet soovitada. Seda peab oskama teha, muidu v6ib vigastada. eem...tegelikult ma ei tea, kas sa oled algaja, igaks juhuks ytlesin lihtsalt. vabandust, lugesin valesti, hakkasin teist juttu r22kima yldse, aga nyyd ei leia, kuidas saab oma postitust kustutada
  25. Kettidega rinnalt surumine

    ma olen teinud taolist asja mingil Concept masinal vist. P6him6te on vist sama, ainult, et seda tehakse istudes. Mulle see masin eriti ei meeldi, ma ei tea, kuidas ta lihastele m6jub, aga mina teen parem normaalselt Mulle ei meeldi yldse need uued masinad, enamus asju saab kangi v6i hantlitega tehtud.
×