Jump to content

Alexander Andrusenko

Moderaatorid
  • Content count

    4,379
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Everything posted by Alexander Andrusenko

  1. jurjev

    pumper: TY maneezhi j6usaalis mingeid treenereid ei ole.
  2. kas normaalsed tulemused????+

    no minu s6ber surus 16-aastaselt 120. Ja kaalus vist alla 70. Aga noh, see pole muidugi v6istlussurumine.
  3. Mariuz Pudganowski jõusaali video !!

    Ohh, suured t2nud. Ma olen suur Mariusze f2nn
  4. aerutamistrnazöör

    ma pidasin silmas ühest paati, kaheksasel on jah ühe aeruga, mida sa hoiad kahe käega
  5. munavalge vedelikuna müügis

    kus kohas ta seal rimis siis asub? mina käisin läbi kõik kohad ja nagu ma ütlesin, munavalget seal ei ole ja neiu pole sellest midagi kuulnud.
  6. dieet

    vend vähk: tartu aerutajad käivad jõusaalis ainult talvel, siis kui vee peal käia ei saa. Ma olen ilmselt üks vähestest, kes üritab ka teistel aastaaegadel jõusaali külastada. Nooremad aerutajad teevad jõusaalitreeninguid treeneri juhtimisel, kuid seda treeningut ei saa võrrelda kulturistide omaga, seal mingit ranget plaani ei ole, kõik teevad seda, mida tahavad. Eriti suurt kasu sellest ei saa. Natuke rohkem kogenumad käivad jõusaalis ilma treenerita ja teevad oma kava järgi. Minu kava on jaotatud 3-ks päevaks. E:rind + triitseps. K: õlg+trapets R: selg+biitseps. Jalgu teen siis, kui aega on ja jalgadele suurt tähelepanu ausalt öeldes ei pööra. Seeriate vahel teen pausi 1-1.5 minutit, kui treenisin vastupidavust, siis tegin vähem. Aeroobset tegin talvel pärast trenni (jooks ~30 minutit), mõnikord rohkem, mõnikord vähem. Muul ajal teen aeroobset enamasti vee peal 1-1.5 tundi. Jõusaalis pingutan alati väga kõvasti, mõnikord töötasin ka üle 3 tunni korraga, viimasel ajal loobusin üle 2.5 tunni pikkustest trennidest. Aga koormus on mul alati olnud väga suur, areng toimus ka päris kiiresti. See talv tegin eriti intensiivselt ja vist sellega keerasingi südame sinnasamusesse. Kevadel vähendasin koormust, kuna olid lõpueksamid. Suve alguses hakkasin tegema uuringuid ning trenni tegin ainult vee peal, siis kuu aega puhkasin üldse trennist ja 2 nädalat tagasi sain teada diagnoosi. Homme lähen siis jõusaali. Lähimal ajal näen oma treeningut järgmisena: 2-3 aeroobset trenni nädalas + 2 jõusaali. Augusti lõpuks vähendan jõusaali koormust ning keskendun aeroobsele, sest septembris lähen Emajõe maratonile. Selleks hakkan juba praegu oma aeroobseid trenne pikemaks tegema. Augusti lõpuks hakkan ilmselt iga päev vee peal käima ja sõitma vähemalt 20 km korraga. Nüüd on sul ettekujutus olemas mu trennist, äkki nüüd oskad midagi soovitada?
  7. aerutamistrnazöör

    sõudmine on nii, et sõidad selg ees ja sul on 2 aeru, aerutamine on kas kanuu või süstaga, mõlemal juhul on 1 aer, süsta aer on 2 labaga, kanuu aer on 1 labaga ja kanuuga sõidad ühe põlve peal istudes. selline vahe siis. täiesti erinevad alad on.
  8. munavalge vedelikuna müügis

    just k2isin rimis ja munavalget seal ei ole, kysisin neiu k2est, tema pole sellest yldse midagi kuulnud. Ma ei tea, 2kki on tartus mitu rimit? ma k2isin selles s6pruse silla juures.
  9. aerutamistrnazöör

    need on seal s6udmistrenazh88rid ikka. aerutamistrenazh88r on meil saalis(ilmselt juba yle 40 aasta vana). n2eb v2lja nii, et istud peale, sul on k2es pulk(nii8elda aer) ning aerutad. Asi tekitab v2ga suurt takistust, 10x suuremat, kui vee peal tegelikult on. See trenazh88r imiteerib systaga s6itu, kui ei tea, kuidas syst v2lja n2eb, otsige googlest "kayak".
  10. dieet

    Tere, vend vähk. Tahtsin sult natuke nõu küsida. Mul on samasugune probleem südamega nagu sinul, ühe vatsakese sein on paksenenud. Kui kardioloog ehho-pilte nägi, ütles kohe, et võistlusspordi pean maha jätma(aerutamise siis), jõusaalist rääkimata. Esmaspäeval käisin aga spordiarsti juures ja spordiarst nii rangelt midagi ei keelanud. Ütles, et aeroobset võib teha ja jõusaalis võib käia, aga seeriate vahel peab suuremad pausid tegema(mul on veel vererõhk natuke kõrgenenud, praegu, kui võtan rohtu, on küll normi piires, aga siiski). Ma puhkasin umbes kuu aega, järgmisest nädalast hakkan jälle trennis käima. Mida sulle seoses südamega öeldi? Kas see kuidagi sinu trenni mõjutas? Lisasid aeroobset ainult või veel midagi? Ma ise teen suhteliselt palju aeroobset, käin aerutamas. Põhimõtteliselt sain niimoodi aru, et väga muretsema selle pärast ei pea, selles mõttes, et surema veel lähimal ajal ei hakka?
  11. Kus trennis käid ja kus elad???

    sama siin
  12. Jõusaal vene moodi

    ja sellistest saalidest tulevadki meistrid... ise treenisin vanasti sarnastes tingimustes. valik masinaid, kange ja hantleid oli veel v2iksem, aga koht ise oli natuke ilusam.
  13. Käsivarre-randmevalu

    kui randmed valutavad niigi ja sa üritad neid treenida, näiteks kangi või hantlitega, siis läheb asi veel hullemaks. Minul on samasugune probleem randmetega. Olen selliseid "nõuandeid" kuulnud, et tee rohkem rannet jne, tegin läbi valu, asi läks veel hullemaks. Aitab ainult see, et lased randmetel puhata ja kasutad randmepaelu. Mina kasutan tavalist elastsided, mida seon nii kõvasti, et käed lähevad praktiliselt siniseks, kui kaua ära ei võta, ning selle peale veel jõusaalikindad koos randmetugevdusega. Kui nii kõvasti ei seo, siis mõne harjutuse puhul läheb lihtsalt käse liigesest välja, mis on väga valus. Praegu ei ole randmed enam kaua koormust saanud ning valu hetkel ei ole. Kasutasin fastum geeli ka ja hetkel tarbin bio glucosamini.
  14. Aidake algajal vormi saada

    mis asi see "Totaalne muutumine" on ja kust seda n2eb?
  15. aerutamistrnazöör

    leopold: on kyll olemas, meil trennis on p6rgumasinaks kutsume teda. tappev asi.
  16. Südameprobleemid

    no ma liigun suhteliselt palju ikkagi, kõnnin palju, vahel sõidan rattaga + trennid. Praegu nii tihti trennis ei käi, 3-4 korda nädalas, vanasti sai suvel 2x päevas käidud.
  17. Südameprobleemid

    Suured tänud OldMan! Ma siis teen aeroobset senikaua. eintsius: minu süda on niigi harjunud sellise trenniga. Ma teen aerutamist ju, see on siis näiteks 10-15 km sõitu päevas, mis on 1-1.5 tundi aeroobset trenni. Vahet ju ei ole, kas ma jooksen või aerutan, efekt on sama. Olen teinud ka üle 20 km päevas ja maratoni olen sõitnud 55km, nii et minu süda on igasuguse trenniga harjunud juba.
  18. Mis te sellest arvate?

    rindadele?
  19. Kirjand

    valisin esimese teema "Otsida iseend tahan siit sellest maast" ja sain 80p
  20. Toitumine pärast trenni..

    mina s88n kogu aeg niimoodi ja ei ole h2da midagi. T2itsa s88dav, mulle maitseb igatahes. Pakk l2heb alla nii, et ei m2rkagi.
  21. Vererõhk

    Enda liigutamine halba teinud ei ole, aga k6rge verer6huga j6utrenn on halba teinud kyll. M6nel on l6hkenud veresoon, m6ni on sattunud haiglasse jne jne. Kui arsti juurde l2hed, siis ilmselt keelab ta sul yldse j6usaalis k2ia, sest sellise verer6huga sellist koorumust anda ei tohi. Mul on endal ka k6rge verer6hk, aga mitte nii k6rge. Ise v6tan rohtu, mis alandab verer6hku.
  22. Ragisevad liigesed

    CO2 mullid? mis need liigesed põlevad seal?
  23. Ragisevad liigesed

    nojah, mul ragisevadki kõikvõimalikud kohad: sõrmed, randmed, küünarnukid, õlad, kael, selgroog, rind, põlved jne Praegu manustan glykoosamiini, vaatame, kas aitab.
  24. Ragisevad liigesed

    ma olen 18, ja liigesed raksuvad juba lapsep6lvest saadik. Nii et ei ole saa noor midagi
  25. Hinnad

    Oota, ma ei tea, 2kki on tartus 2 TY spordiklubi, aga mina k2in ka seal ja mingeid uusi masinaid seal ei ole. K6ik, mis seal on, on 80-ndatest aastatest. Kas sa m6tled ikka seda kergej6ustiku maneezhi?
×