Jump to content

MaPo

Kasutajad
  • Sisu loend

    533
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    8

MaPo viimane päevavõit oli August 18

MaPo's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

23 Natuke juba nagu teab midagi

MaPo

  • Tase
    Tegija
  • Sünnipäev 03.02.1969

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Kasutatud Whey Protein müügiks!

    Sobib. Kus ja kuidas?
  2. Kui sa just ei nälgi, ja end üleliia ei kurna, ei juhtu su lihasmassiga midagi, eriti, kui tegemist on noore aktiivse mehega. See stressamine teeb sulle kokkuvõttes suuremat liiga. Teed jõutreeningut oma põhiala kõrvale, nii kuidas taastumine ja aeg võimaldavad, you'll be fine.
  3. Saalitreeningust taastumine

    Tund aega võistluslikku pallimängu - see on igal juhul intensiivsem, kui rahulikus sujuvas tempos 10 km sörgis läbimine. Kisub HIIti poole - spurdid, jne. Isegi 20-30 minutilisest korralikust kõrge intensiivseusega intervalltreeningust, öeldakse, on minim ööpäevane taastumine. Lisaks - 1,5 h on tekstis kirjas, see on tervelt 50 % rohkem kui tunnine treening. 30 km rattal kulgemine - nooh, igaühele mitte, aga samas, ei ole selles küll midagi erilist - arvestades selle mehe tausta Individuaalne on see kõik - me ei saa teha enda põhjal kõigile lainevaid järeldusi, anda soovitusi.
  4. Saalitreeningust taastumine

    Ta ei näigi treenivat käsi 3 päeva järjest, ega ka muid kehaosi. Ta ei tee jõutreeningut. Tema treeninguks tundub olevat pallimäng - nii saab ju sellest tekstist aru.
  5. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Viimasel ajal on omajagu juttu sellest olnud, et inimesed - ka need, kes jälgivad toitumist - ei hinda oma toiduratsioone adekvaatselt (söövad üle). Ma ei propageeri piinlikku kaalumist, aga kui eesmärk vajab ikka täitmist ning muudmoodi ei õnnestu, tasub proovida. Kas Kalmuse "kavad" on tänapäeval konkreetsete kogustega ja te kaalute ka kõike? "Mõni komm või küpsis" ei mõjuta üldpilti seni, kuni see mõni = paar.
  6. Minu muutused treeningute ja tasakaalustatud toitumisega

    125 kg - päris suur poiss siis - Seimile varsti konkurentsi pakkuma
  7. Vend Vähk. Motivatsioon ja EKV 2017

    Modus, õnneks ei ole blogipidaja õrnakeste killast, keda on võimalik ära ehmatada, aga üldiselt ei ole väga mõistlik lugeda inimesele, isegi, kui tal on teatud probleeme - rääkimata inimesest, kes ütleb, et tal on kõik hästi - kui hull asi VÕIB olla. Skolioos, ka märksa hullemalt arenenud, ei pruugi mitte kuidagi tunda anda. Ning panna inimesi lihtsalt muretsema, on kõike muud, kui vastutustundlik. Sellega on võimalik teha oluliselt rohkem halba kui skolioos teha suudab. Tänapäevases tõenduspõhises meditsiinis ei tohiks sellele kohta olla.
  8. Annika Pärteli BLOGI

    Fantastiline, palju õnne. Suhtumise poolest ideaal-eeskuju. Avalikud sõnavõtud, st - võib vist jagada ja tsiteerida? Sest sõnum, et rasedus ei ole haigus, ja et sellega ei pea "tavarutiin" (heas mõttes) väga palju muutuma, vajaks laiemalt tutvustamist.
  9. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Ei, seda ei ole tõesti keegi väitnud, et käe kõverdamine ja hüpped on sarnase kalorikuluga - ei näe isegi sellesarnast kuskil. Küll, aga, väideti, et ülakeha jõutreening on kalorikuluvaba. #absurd
  10. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1925045 No significant difference between the two experimental conditions was found for magnitude of EPOC (t [7] = 0.69, p greater than .05). Mean (+/- SD) values were 9.2 +/- 3.3 and 10.4 +/- 5.8 kcal for the arm crank and cycle ergometer exercises, respectively. Duration of EPOC was relatively short and not significantly different (t [7] = 0.24, p greater than .05) between the upper body (22.9 +/- 13.7 min) and lower body (24.2 +/- 19.4 min) exercises. Tegemist ei ole klassikalise ülakeha jõutreeninguga, aga ei saa öela, et kätega ei tee palju kalorikulutamiseks ära
  11. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Alustuseks, mis on kindel faktor - afterburn effect. Neid uuringuid on liiga palju, mis seda tõestavad, seega, on see pigem kindel asi, mis aitab energiakulu suurendada ja kiirendada lipiidide oksüdatsiooni. Conclusion A minimal RT program that required little time to complete (11 min per session) resulted in a chronic increase in energy expenditure. This adaptation in energy expenditure may have a favorable impact on energy balance and fat oxidation sufficient to assist with the prevention of obesity in sedentary, overweight young adults, a group at high risk for developing obesity. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2862249/
  12. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    See on samuti väga huvitav väide. Millel põhineb?
  13. BCAA ja valk ning muud toitained

    See jook ei lähe alla hästi mitte tänu BCAA-dele, vaid maitse- ja magusainete tõttu. Sama hästi läheb ka maitsestatud vesi alla. BCAA-d ise on ikka päris ebameeldiva maitsega, ei usu, et keegi seda segu isuga jooks, kui ei arvaks, et see jube "kasulik" on, ja sinna lisandeid maitse parandamiseks lisatud ei oleks.
×