Jump to content

MaPo

Kasutajad
  • Sisu loend

    584
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    8

MaPo viimane päevavõit oli August 18

MaPo's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

24 Natuke juba nagu teab midagi

MaPo

  • Tase
    Tegija
  • Sünnipäev 03.02.1969

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. "in order to prove that fewer calories, not healthier foods is the key to weight loss..went on A LOW CALORIE DIET" - ja nagu ikka, ka nö originaalis ei ole keegi kuskil öelnud, et toituge nii. Sõnum oli, et selleks, et kehakoostise muutmist rasva arvelt teostada, on vajalik miinuskaloraaž - ainuke sõnum. Sa võid oma valgujooke juua ja vitamiine süüa palju jaksad aga kui energia, mida saad on suurem kui kulutatu, ei toimu rasvakadu. Ei mingi LCHF, ega muud maagilised trikid ei ole selle põhjustajateks. Muud ei ole keegi siin püüdnud öelda, ei OP ega ka mina, kes "tõlkis" möödaminnes põhisõnumi. Aga nuhkige ja üritage aga edasi.
  2. Kas või kus siin teemas seda keegi soovitanud on. See oli lihtsalt näide. Nii palju siis sellest "funktsionaalsest" lugemisoskusest. Lisaks - äkki peaks ka ingliskeelseid tekste laskma kellelgi selgemaks tõlkida - tundub, et osa jääb ka seal arusaamatuks.
  3. *limited his intake to a maximum of 1800 calories * "He showed he lost weight because he reduced his calorie intake," "He felt better because he lost weight. His weight loss was sufficient to reduce his blood pressure and BMI." "The right message is that calories matter. The wrong message is that health doesn't," Kas võtame selle näidispäeva menüü ka veel läbi? Et veenduda, et sel päeval ta sõi lisaks "crapile" vaid pool servingut porgandeid, 1 klaasi piima ja valgukoksi. Ahjaa, muidugi - 1 vitamiini/mineraali tableti ka. a double espresso - two servings of Hostess Twinkies Golden Sponge Cake - one Centrum Advance Formula "From A To Zinc" pill - one serving of Little Debbie Star Crunch cookies - a Diet Mr Dew drink - half a serving of Doritos Cool Ranch corn chips - two servings of Kellogg's Corn Pops cereal - a serving of whole milk - half a serving of raw baby carrots - one and a half servings of Duncan Hines Family Style Chewy Fudge brownie - half a serving of Little Debbie Zebra Cake - one serving of Muscle Milk Protein Shake drink - Total: 1589 calories Sellest samast artiklist. Mis on teie, Otter, sõnum seekord, jääb arusaamatuks. Äkki selgitate, mida need "ümberlükkamised" ümber lükkavad? Aga teha seda jäädes konteksti, mitte keskendudes sõnale "kerges" - sest see on suhteline mõiste. Suured isiksused näevad kuidagi palju vaeva väikeste kallal.
  4. Tubli töö, sherlock. Hoidkem ikka kõva edasi!
  5. http://teadliktreening.com/tuharad-trimmi/
  6. Soovita treenerit!

    http://teadliktreening.com/jass-murutalu/ " on teinud koostööd MMA ja BJJ sportlastega klubis 3D Treening."..
  7. Jah, kuskil ei ole öeldud, et ta sõi AINULT junki. Kogu tema menüü on reeglina laias laastus ära toodud - valgusheigid, jne kaasaarvatud. Kui mõned "ajakirjandus"allikad on väitnud vastupidist - et kogu menüü oligi krõpsud ja küpsised, siis see on puhas sensatsioonimüük. Ka minul ei olnud kirjas muud kui "suures osas" - diet consisting mainly[citation needed] . Ja nagu ikka see ei ole point - mõte on, et kaloraaž on peamine, mis loeb.
  8. Professor Haub, kes on toitumisteadlane, tegi katse, kus ta toitus hüpokaloorselt (kerges alakaloraažis) - suure osa tema menüüst moodustasid snäkid-maiustused. Asja mõte oli näidata, et mitte niivõrd "tervislikud" toiuained ei ole kehakompositisiooni parandamise rasva osakaalu arvelt taga, vaid üldine kaloraaž. Konkreetselt juhul saavutas ta - ca 12 kg 2 kuu jooksul, LDL kolesterool langes 20% ja HDL tõusis sama palju. Nortoni kommentaarist: kuidas see keto-fanaatikute insuliini-teooriaga kokku minema peaks, kus suhkur > insulin > rasvaks ladestumine kokku sobib? "Ei, ma ei vihka keto (LCHF)-dieeti, sel võib olla teatud juhtudel oma koht aga see ei ole mingil juhul mingi maagiline lahendus kõigele. Ainuke asi selle juures, mida vihata on, et idiootide leegionid on lasknud end sellesse imeda"
  9. Soovita treenerit!

    Marimari saab rasvakihti vähemaks, kui jätab osad kalorid sõbrantsidele Ja tema treener võiks olla lihtsalt üks elementaarset jõutreeningut jagav inimene.
  10. Soovita treenerit!

    R - Puhkus või poks (sparring) - päris sama intensiivsusega tegevused, jah Eelkõige soovitaks - hoida puhkus/trenn vahekord väga kontrolli all. Ja kui treenerit, siis kindlasti sellist, kes on kursis ka selle intensiivsusega/spetsiifilisusega, mis kaasneb võitlusaladega. 3 X nädalas korralikku jalatrenni naljalt ei kujuta ka ette - ning ei ole ka tarvis. Üldse ei märka kavas rinda/käsi. Kui millegi arvelt järele anda/võita aega muuks - spetsiaalse kõhutrenni jätaks küll ära. Küll ta saab oma osa muude harjutuste ajal kätte. Üks võimalik, kes võiks sobida, ehk http://teadliktreening.com/kristjan-koik/ PS. Oleks võinud siiski eraldi teema teha, sest algsega võrreldes on see hoopis teist masti mäng.
  11. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28214525 Is There an Optimal Diet for Weight Management and Metabolic Health? " "Weight loss improves almost all obesity-related co-morbidities and metabolic markers, regardless of the macronutrient composition of the diet, but individuals do vary in preferences and ability to adhere to different diets." In other words, don't stress about the minutiae of a specific diet and the magical claims around it, instead, focus on keeping your calories in balance, and make it sustainable according to your needs and preferences. And that's all I have to say about that.
  12. https://www.researchgate.net/publication/233744707_Intermittent_fasting_combined_with_calorie_restriction_is_effective_for_weight_loss_and_cardio-protection_in_obese_women These findings suggest that IF combined with CR and liquid meals is an effective strategy to help obese women lose weight and lower CHD risk.
  13. Intermittent fasting and cardiovascular disease: current evidence and unresolved questions https://www.futuremedicine.com/doi/abs/10.2217/fca-2017-0038 "Intermittent fasting has produced a variety of beneficial health effects in animal models, although high-quality research in humans has been limited. This special report examines current evidences for intermittent fasting in humans, discusses issues that require further examination, and recommends new research that can improve the knowledge base in this emerging research area. While potentially useful for health improvement, intermittent fasting requires further study prior to widespread implementation for health purposes. "
  14. Poliquini infosse tasub erilise skeptilisusega suhtuda. Aga seda vaid neil, kellele objektiivsed, tasakaalustatud teadmised korda lähevad. Täpselt nagu see vegan-propa kamp nutritionfacts, või mercola, jne
×