MaPo

Kasutajad
  • Sisu loend

    529
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Days Won

    6

MaPo last won the day on March 19

MaPo had the most liked content!

Kogukonna Reputatsioon

22 Natuke juba nagu teab midagi

MaPo

  • Tase
    Tegija
  • Sünnipäev 03.02.1969

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Viimasel ajal on omajagu juttu sellest olnud, et inimesed - ka need, kes jälgivad toitumist - ei hinda oma toiduratsioone adekvaatselt (söövad üle). Ma ei propageeri piinlikku kaalumist, aga kui eesmärk vajab ikka täitmist ning muudmoodi ei õnnestu, tasub proovida. Kas Kalmuse "kavad" on tänapäeval konkreetsete kogustega ja te kaalute ka kõike? "Mõni komm või küpsis" ei mõjuta üldpilti seni, kuni see mõni = paar.
  2. 125 kg - päris suur poiss siis - Seimile varsti konkurentsi pakkuma
  3. Modus, õnneks ei ole blogipidaja õrnakeste killast, keda on võimalik ära ehmatada, aga üldiselt ei ole väga mõistlik lugeda inimesele, isegi, kui tal on teatud probleeme - rääkimata inimesest, kes ütleb, et tal on kõik hästi - kui hull asi VÕIB olla. Skolioos, ka märksa hullemalt arenenud, ei pruugi mitte kuidagi tunda anda. Ning panna inimesi lihtsalt muretsema, on kõike muud, kui vastutustundlik. Sellega on võimalik teha oluliselt rohkem halba kui skolioos teha suudab. Tänapäevases tõenduspõhises meditsiinis ei tohiks sellele kohta olla.
  4. Fantastiline, palju õnne. Suhtumise poolest ideaal-eeskuju. Avalikud sõnavõtud, st - võib vist jagada ja tsiteerida? Sest sõnum, et rasedus ei ole haigus, ja et sellega ei pea "tavarutiin" (heas mõttes) väga palju muutuma, vajaks laiemalt tutvustamist.
  5. Ei, seda ei ole tõesti keegi väitnud, et käe kõverdamine ja hüpped on sarnase kalorikuluga - ei näe isegi sellesarnast kuskil. Küll, aga, väideti, et ülakeha jõutreening on kalorikuluvaba. #absurd
  6. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1925045 No significant difference between the two experimental conditions was found for magnitude of EPOC (t [7] = 0.69, p greater than .05). Mean (+/- SD) values were 9.2 +/- 3.3 and 10.4 +/- 5.8 kcal for the arm crank and cycle ergometer exercises, respectively. Duration of EPOC was relatively short and not significantly different (t [7] = 0.24, p greater than .05) between the upper body (22.9 +/- 13.7 min) and lower body (24.2 +/- 19.4 min) exercises. Tegemist ei ole klassikalise ülakeha jõutreeninguga, aga ei saa öela, et kätega ei tee palju kalorikulutamiseks ära
  7. Alustuseks, mis on kindel faktor - afterburn effect. Neid uuringuid on liiga palju, mis seda tõestavad, seega, on see pigem kindel asi, mis aitab energiakulu suurendada ja kiirendada lipiidide oksüdatsiooni. Conclusion A minimal RT program that required little time to complete (11 min per session) resulted in a chronic increase in energy expenditure. This adaptation in energy expenditure may have a favorable impact on energy balance and fat oxidation sufficient to assist with the prevention of obesity in sedentary, overweight young adults, a group at high risk for developing obesity. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2862249/
  8. See on samuti väga huvitav väide. Millel põhineb?
  9. See jook ei lähe alla hästi mitte tänu BCAA-dele, vaid maitse- ja magusainete tõttu. Sama hästi läheb ka maitsestatud vesi alla. BCAA-d ise on ikka päris ebameeldiva maitsega, ei usu, et keegi seda segu isuga jooks, kui ei arvaks, et see jube "kasulik" on, ja sinna lisandeid maitse parandamiseks lisatud ei oleks.
  10. Ma võin olla rumal, aga mina neid trennis eeldatavalt kulutatud kaloreid küll nii julgelt ei arvestaks, st. suhtuks sellesse reservatsiooniga. Kasvõi selleski mõttes, et siis iga kord "premeerin" end selle kulu eest - tunde järgi pigem - kui on vajadust, kirjutan preemia välja, kui saab ilma - ja olen mures oma kehakomp pärast - püüan edasi lükata auhinna saamist. Valgud ei pea kindlasti olema traditsioonilised alati - varieeri - kaunviljad on hea option, hernevalk on isegi peaaegu vadakuga konkureeriv kvaliteedilt. Et neid endale maitsvamaks teha, kasuta julgelt maitserohelist, pipraid, jne - "piprad panevad ainevahetuse paremini tööle" - ei ole siis seda sloganit veel lugenud v?
  11. Huvitav, enda puhul sellist kokkuhoidu ei ole kunagi märganud.
  12. BCAA-sid ei pea üldse võtma, eriti siis, kui menüüs on piisavalt valke. Ja, kui kasutate ka vadakuvalgu pulbreid, on see veel vähem põhjendatud - st. vadakuvalk on oma tervikprofiililit nagunii üle - kui tunnete, et just teil on tarvis midagi lisaks tavatoidule, lisagegi lihtsalt seda. Lisaks on leitud ka, et kui üldse - tõesti suhteliselt erilistel juhtudel - kasutatagu leutsiini eraldi lisandina. Valgu koostisosadeks on aminohapped. BCAA - branch chain amino acids - leucine, isoleucine, valine. St., vastates küsimusele "segamise" kohta: valk ja aminohapped ei sega teineteist vaid mõneti ongi üks ja seesama - lihtsustatult öeldes. Proovisin kiirelt googeldada lisaks ja .. Leidsin juhuslikult üllatavalt hea ülevaatliku artikli (koos mõningate viidetega), mis alguses jätab mulje, et mu seniste sõnade toeks hästi ei sobi, aga http://muscleevo.net/branched-chain-amino-acids/ A couple of scoops of whey protein would have bumped up their protein intake by around 50 grams per day, as well as providing around 50% more leucine than they were getting from the supplement [2]. While leucine may have proven effective, it did so only against a background of an insufficient protein intake. (Vaatamata selle, et leutsiin on leitud kasu andvat, aga seda siiski juhul, kui valku ei ole päeva lõikes piisavalt olnud - seega - kui valk on normis/üle - ei pruugi enam olla) In summary, there’s plenty of research out there to show that BCAAs have a number of benefits as far as muscle growth is concerned. But there’s little evidence to suggest that it matters where those BCAAs come from – a chicken breast, a scoop of whey protein or a BCAA supplement. Once they’ve made it to the bloodstream, they’re going to do exactly the same thing. (on rohkelt uuringuid, mis näitavad, et BCAA-dest on lihasmassi kasvatamisel kasu, AGA ei ole vahet, kust see tuleb, sest enamik valguallikaid sisaldavad neid ja sattudes vereringesse ei ole vahet, kust need tulid - kas kanarinnast või valgupulbrist) It’s true that taking BCAAs before and after training can reduce markers of muscle damage and soreness, as well as accelerating the recovery of muscle function. But if you compare large doses of BCAAs with large doses of nothing, particularly in someone on a low protein intake, this shouldn’t come as any great surprise. If you want to get some BCAAs in your system before and after a workout, a scoop of whey protein will do the job just fine. Despite the hype, there’s little solid evidence to show that BCAA supplements offer any significant advantage over and above an adequate intake of high-quality protein from food and/or milk protein supplements. (vastab tõele, et BCAA-d vähendavad lihaskahjustuse markereid, kiirendavad taastumist, jne.. aga - kui sa võrdled suurt kogust BCA-sid ja suurt kogust mitte midagi, siis on loomulik, et peab vahe olema. Kui soovid, et su vereringes oleks BCAA-d esindatud, võta lihtsalt üks valgusheik, näiteks, ja sa oled just fine.. on piisavalt tõendeid, et tõdeda, kuni su päevased kvaliteetse valgu kogused on adekvaatsed, ei ole BCAA-de kasutamisel eelist)
  13. Aga panegi neid selgitusi, kui aga isu on, eraldiseisvalt juurde, sest tsitaadile lisamine ei tee küll midagi selgemaks, kui tsitaat, millele see "täiendus" lisatakse ei puutu asjasse. Nii lihtsa asja peale võiks ka ise tulla. Kas sul on https://en.wikipedia.org/wiki/Penis_envy mingi vorm?