Jump to content

Pinku92

Kasutajad
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Pinku92

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 01/07/1992

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Jõusaalid Tartus?!

    Oih, ma pole siin ammu käinud ka, aga juhuslikult sattusin. Oleneb täiesti päevast ja kellaajast, pole ise just ammu õhtuti olnud, aga natuke rohkem käib ikka pärast tööpäeva lõppu, aga enamasti üle 20 vist korraga pole. Ainus, mida ehk silmas pidada on see, et kolmapäeviti on naistel 18.15 ringtreening jõusaalis. Ning hetkel -15.02 sõbrapäeva kampaania, et kui sõber kaasa võtab (mõne siinne klient) saab proovikorra tasuta. Seega hea võimalus üle vaadata ja soovi korral -20% soodusega pakett osta
  2. -40 kg omal käel, edasi vajan abi

    Ma küsiks tegelikult seda, et väidad, et ei saa päevas üle 1-2x süüa. Mis tööd teed või mis täpsem põhjus on? Tavaliselt on midagi ikka võimalik süüa või teha - nt kasvõi üks toidukorraasendaja 5min pausi jooksul ära juua, et pärast tööd koju jõudes nälg nii meeletu ja "pimestav" poleks. Aga 1400kcal juures peaks tõepoolest igal juhul alla võtma, isegi kui see aeg peamiselt päevas kodus veeta.
  3. Mõistliku hinnaga jõusaalid Tallinnas

    Mis on mõistlik hind? Odavam tuleb vist kindlasti jälgida neid, kus pole kohustuslikke liitumislepinguid. Ma pole küll nüüd mõnda aega tallinnas elanud, aga mulle meeldis meriton, tudeng 55€ kuu ja selle sees oli ka veekeskus (mm...need saunad). Nt sama 55€ on ka õismäe jõusaal, aga see vist kallis (muidugi kui on keegi veel, kes tõesti lisaks jõusaalile ujumist naudib siis tuleb odavam kui neid kaht eraldi osta). Aga nt. jõusaali kuukaart 35€ http://www.tsh.ee/est/831/ Aga uuri igaks juhuks kooli poolt, et ega neil pole endal mõnda jõusaali või mõne spordiklubiga diili, et nende kooli õpilased saavad kusagil soodust.
  4. No hea kui on ainult müüt, et pärast mingit kellaaega ei tohi süüa. Viimasel ajal on jäänud silma üldse kuidas tehakse suuri silma, et üldse juletakse süsivesikuid süüa või rasvu. Kohati on päris jubedalt asjad ikka käest ära läinud ja lihtsalt konkreetselt üritatakse süsivesikute ja rasvade tarbimine nii nulli saada kui võimalik. Vot selle peale ei oska tihti enam midagi kosta ka ilma, et ennast pärast lollina tundma ei panda.
  5. Kuna alkoholi mõõdukas tarbimine peaks parandama ka verevarustust siis võiks öelda, et see on ju lausa positiivne. Ning iga asja töötlemine kõhus ju kulutab energiat - tekib ju soojusenergia, seega jah - alkoholi töötlemine kulutab kaloreid - iseasi, kas rohkem kui sisse tarbitakse.
  6. Mina alkoholi ei välistaks ehk nulltolerantsiks ei leia põhjust. Kuid alkoholil ja alkoholil on ka vahe - ilmselgelt (olgu sa sportlane või mitte) ei kiida heaks mingite rummide, mikside, kokside jms joomist nii, et pärast "rihm ollakse". Samuti iganädalased joomingud + trenn panevad ikka südamele sellise põntsu, et mõni sellest eluga välja ei tule. Küll, aga ei leia midagi halba ka aastas korra-paar pitsist konjakist, klaasikesest viskist, talvel jägermeistrist vms. Tihedamini ehk purk õlut või klaasike veini niisama või toidukõrvale. Küll aga paneb iga üks suuremad piirid ise endale paika - kui kiiresti ja mis tulemusi ta ootab. Kui rääkida üldisest treeningust enda vormi parandamiseks siis ei näe tõesti halba õlul või veinil (suhkruseid ja kleepuvaid jookse võiks tegelikult ideaalis kõik vältida, ka ise, aga jah...). Kelle jaoks, aga vorm ja tulemus on tähtsamad kui väike õlu, keelab(/piirab) nende tarbimise ise. Pean siis silmas nn targa inimese tarbimist. Tihedat tarbimist ei kiida nagunii heaks ning tihe ja suures koguses tarbimine + trenn on kindlasti oma elu ja tervisega vene ruletti mängimine. Kõrvalt näinud kuidas noor kutt trenni + tihedate pidude ja alkoholi tarbimise järel oleks peaaegu surnud.
  7. Abi palun

    Ainult vabandused. Miks ei saa kaloreid kokku lüüa? Mis siis, et nad päevade lõikes erinevad on, iga päeva lõikes saad ju kokku lüüa. Siis näed kui palju sa ka reaalselt sööd ja näed ka täpselt päevade erinevust. Alguses löö neid kokku kasvõi lihtsalt endale jälgimiseks, kui avastad, et kahe sarnase (koormuse) päeva lõikes kcal nt ala isegi 800 kcal võrra erineb oskad hakata tähelepanu pöörama ja midagi muutma. Hahaa, mäletan ka enda ajast koolitoidu teemat (räägin nagu ma oleksinmaru vana ja see oleks ammu olnud, 22 alles ja viimasest koolilõunaga koolist aasta möödas) ja pole tõepoolest kordagi sellist koolitoitu saanud, mis süüa ei kõlbaks - pigem oli asi maitseelistustes kui söömata jäi, ntt ala kala- ja maksa sisaldavaid toite ei söönud. Aga kui päev pikk ja koolis ei söö, siis isegi võileiva kaasategemisest on kasu - tervet pikka koolipäeva u 8 tundi nälgida ei tasu.
  8. See palavus juba tapab...

    Lubas jah sellel nädalal öökülmasid Aga ise normaalkaalus ja ei kannata, selle umbsuse ja palavusega tahab pikemalt seistes ikka pildi eest ära visata ja bussis võttab higiseks. Kodus on aknad lahti ja kolm ventikat töötavad, tööl puhub üks otse näkku. Näiteks palavaga ma ei suudagi pikalt bussis, klassi või arsti uksetaga seista, hakkab kõrvus kumisega ja võtab nõrgaks ära. Kusjuures kõik alati tulevad ütlema, et miks vingud, Eestis niigi vähe kuumasid ilmu, aga need teised ei mõtle, et see kuumus hakkab paludele ka tervisele (ei pea hetkel üldse ennast silmad), vaid just vanemaid inimesi, kel selle järsu kuumusega võivad korralikud terviserikked tekkida ja iga kuumalainega on neid, kes pm sellest tingituna ka surevad. Üks asi on tõesti aastaringi elada soojemas kliimas, teine asi on kui üks nädal on enam vähem 0-5 kraadi ja siis tuleb päikese käes 30 kraadi ja lämbe.
  9. Tervislik hommikusöök(naisoost isikule)

    Võid süüa küll, aga siis võid võrrelda neid ka tavalistega, et kas on kasulikumad (nt millistes vähem suhkrut on). Üldiselt aga endale meeldib pigem müsli (võid ise teha) rohkem ja on ka kuidagi kõhtu täitvamad. Muidu kui soojad hommikusöögid ei meeldi siis võid näiteks keefiri-banaaniga või ükskõik millega hommikuks smuutisid teha, väga palavaga võib ka jääd sisse purustada - suvel palavaga ka kui isu pole siis läheb hommikuti päris hästi kõrist alla ja annab hea täiskõhu tunde.
  10. Saab küll, läheb selgitustaotluse alla, kuid vastamise aeg võib olla kuni 30 päeva.
  11. Võileivad

    Rukkipala ja toorjuustud on minu arust lihtsalt ideaalne kooslus. Isegi püreestatud avokaado sobib, võib olla ka poest ostetud või isetehtud quacamole näiteks. Võimalusi on tegelikult palju.
  12. Päeva menüü

    Minu loogika ütleb seda, et muidugi võib kaal langeda/rasv "põleda" vms kui süüakse ka rasvast jm nii, et kalorid on defitsiidis, kuid kuna keha on ju tervik siis on raskesti usutav, et keha saab ka kõik vajaliku kätte? Jah, rasv põleb, kuid see ei tähenda, et aasta pärast ei tekiks aneemiat vm tervisehäiret.
  13. Päeva menüü

    Juuksekarva lõhki ei tasu ajada, eriti 10kcal pärast, sest kui suur on tõenäosus üldse, et näidatud kcal (valmistoodetel) alati pakendil kirjutatule vastavad. Ütleme nt kasvõi need maitsestatud jogurit ja kohukesed - ei usu, et grammi pealt iga kord täpselt sama palju suhkurt näiteks moosi satub kui isegi moosi kogus enam-vähem igas tootes sama on jms. Ning mida rohkem ju valmistoite tarbida, seda suurem see erinevus vast ka tuleb. Seega ei kujutaks isegi ette, et kui on ette pantud päevane kcal määr ala 1700-2000, siis ma ei lubaks endale lisa 20kcal kapsast, sest see läheb lõhki. Ma pigem ajaks järge, et võimalikult vähe mõttetut suhkrut sisse süüa ja kahjulikke rasve vms. See ongi see vahe ju, et 100kcal ei ole 100kcal - nt kui võrrelda piimašokolaadi vs õuna 100kcal, siis pigem eelistada õuna jne. Vähemalt igapäevasel toitumisel ja kaalulangetamisel, endal vähemalt on see ideaalselt toimunud. Võistlusvorm on teine teema. Kui jõua teemaalgataja posituseni siis ise samuti kohvist suhkrut välja ei jätaks(ilma ei maitse ja äärmustesse ise ei lange), samas bounty jätaks kaalulangetuse puhul välja. Küll tuleb, aga mängu see, et kas selline pisike maiustus šokolaadinäol on tõesti see nö ühekordne "preemia", või pigem igapäevane, sest jääb ju lubatud etteantud kcal piiresse. Võileib on ka nii ja naa(ise eelistan kaalulangetusperioodil nt rukkipala). Poest ostetud valmis toit on ka niii kahe otsaline asi, sest tihti peale on näha kuidas need toidud rasvas ujuvad ja on ülesoolatud vms. Minu arust siin tulebki mängu see, et kui on ala 1700kcal päevas, siis jah, võib toituda 1700kcal raames päevas ka kiirtoidust (naisterahvana see mul eriti lihtne) või valida tervislikumad valikud. Samuti mahl - kui eile vaatasin, et aura activ joogis on 10g suhkruid 100ml kohta, 25 g 250ml kohta, siis see teeb ju 150g suhkruid 1,5l kohta... Kui juua poe mahla siis ega need näitajad seal paremad pole. Seega sellised "pisiasjad", klaas mahla jms mängivad väga olulist rolli - ja tihti peale jäetakse ka joodud kcal märkimata.
  14. Päeva menüü

    Noh, rasvad jogurtis on vähemalt paremad kui suhkrud; vaatasin ka neid light jogurteid, mis peaks küll suhkruta olema, aga kohati raske uskuda kui marjade/moosiga on. Ning kaloraasi asi on elementaarne, lihtsalt ei näe põhjust jogurteid vältida dieedi ajal. Kohupiim on muidugi kulda väärt, aga nende maitsestamata jogurteid saab lihtsalt magustoitudena samuti ära kasutada - külmutatud jogurtina; hapukoore asemel dipina kasutada (lisada kurki jms head). Kuid eks mul naisena ole kergem ka, väga harva läheb korraga 300ml jogurtitops alla, pigem saab mitu päeva nokkida.
  15. Päeva menüü

    See teema läheb ehk liiga jogurtiseks ära, aga kas mitte nö kaalulangetuse puhul ei soovitata nt kreeka jogurteid ja neile siis miskit juurde lisada (ala mett, marju). Kreeka jogurtis siis 100g kohta: Energiat 503 kJ/121 kcal Rasvu 10 g Süsivesikuid 4,5 g Valke 3,3 g lisaks on veel saadaval türgi jogurt Energiat 247 kJ / 59 kcal Rasvu 2,5 g Süsivesikuid 5,3 g Valke 3,7 g
×