Jump to content

ttambet

Kasutajad
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About ttambet

  • Rank
    Vaatleja
  1. Tere, plaan on uuesti alustada trenniga, ainukeseks mureks on hetkel kõrge vererõhk, kipub olema nii 150 kanti ja isegi rohkem. Võtan ka ravimit, nüüdseks juba pea aasta, enesetunne läks peale seda paremaks küll, aga sisemist rahulolu ja head enesetunnet ma ikka saanud ei ole. Ravimi annust hetkel suurendada ei plaani, seega otsiks võimalust aeroobsest. Rulluisutamisega olen kunagi tegelenud aastaid + talvel uisutanud nii palju kui võimalik, kahjuks kiire elutempo tõttu (keskkool, ülikool), jäid need asjad täiesti tahaplaanile, samas hetkel olen olukorras, kus on mul raske teha vaimset tööd ja ilusti nt 8h päevas korralikult keskenduda. Kui spordiga tegelesin, ei mäleta küll, et oleksin uimane, väsinud ja keskendumisega mingeid probleeme oleks. Parema meelega valiksin rulluisutamise, sest see mulle meeldib rohkem kui jooksmine Veel: kas pulsikell oleks vajalik ka rulluisutamise puhul? Ja võib vabalt siia teemasse kirjutada ka kogemusi pigem algajatele mõeldud pulsikelladest ja rulluiskudest (see isegi võib olla midagi paremat, st ei sõida esimest päeva). Võib soovitada ka konkreetseid tooteid! Tänud ette!
×