Jump to content

Janis15

Kasutajad
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Janis15

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 11/27/1998

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Interests
    Tegelen jõusaaliga, sõidan krossi, arvutid huvitavad.
  1. Tervist! 15.05 juhtus motokrossiga seoses õnnetus. 16.05 käisin EMO-s ning pandi jalg kipsi. Kirjeldus on järgmine: KT vasaku jala distaalsest osast natiivis. Distaalses mediaalses vasaku sääreluu osas on intraartikulaarne ilma diskokatsioonita fraktuur. Põhiline küsimus on,et millal saaksin treeningutega jätkata? Jõusaali kindlasti ei lähe,aga kas kodus veidi nö. liigutada ennast võib?
  2. Kaalust juurde?

    Tere, Olen 15 aastane poiss, 171 cm pikk ja kaalun kuskil 55.6kg ning kehatüübilt ectomorph. Jõusaalis läheb 3. kuu ning kodus enne seda olin teinud kuskil 2a trenni, käisin palju jooksmas ka.Põhialaks on motokross. Nüüd siis selline jama,et kaalu lihtsalt ei tule. Eelmine nädal jäi jõusaalis vahele ja siis kaalusin 57kg ringis, nüüd aga selle nädala lõpus 55 kg ringis. Treening muidu selline: E- rind+ natuke selga k- biits+ triits+õlg n- cardio+kõht r- jalg + kõht Peale trenni söön tavaliselt 200-400g kohupiima ja banaane. Vahest ka kanaliha. Teebki kõige rohkem muret see,et sain kaalu juurde ja kohe lihtsalt kõik läinud. Toitumist jälgin ka, ei söö krõpse, burgereid ja selliseid asju. Jõusaalis soovitati, et ei teeks väga palju cardiot,aga ala millega ma tegelen just nõuabki palju vastupidavust. Kas treeningkava oleks vaja muuta või see sobib? Mõtlesin vahepeal,et lisaks teisipäeva ka. Ja veel,et kas on mul mõtet neid taastus-ja massipulbreid osta? Üks tuttav,kes teab asjast ütles,et pole mõtet.
×