Jump to content

Tsaar

Kasutajad
  • Content count

    335
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Tsaar

  1. BCAA

    https://iconfit.eu/toode/iconfit-bcaa-211-aminohapete-kompleks/
  2. Odav ja kodune jõusaal Tartus?

    Kõrveküla või?
  3. paindumatus

    Kas on normaalne, et ei saa teha sellist venituharjutust http://www.fitness.ee/exercise_show.php?groupID=15〈=1 ? Olen meesterahvas, pikkus 175 cm ja kaal ca 90 kg. Phm selline tunne et selg on liiga lai või käed liiga lyikesed, et sõrmi selja taga ära siduda Varem "kergemas kaalus" olles oli see harjutus täitsa teostatav, aga enam mitte. Kas asi tõesti laiuses või on liigesed kuidagi "kinni" ?
  4. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    uruguai-holland 1:3
  5. Surumine

    85kg seal kyll peal ei ole. 60 heal juhul.
  6. MÄESUUSATAMINE 20.00 Naiste slaalom, 1. laskumine 23.30 Naiste slaalom, 2. laskumine, Stardis 87 võistlejat. Eestist: Tiiu Nurmberg - 79 LASKESUUSATAMINE 21.30 Meeste 4x7,5 km, Stardis 19 riiki. Eestlased: VIKS Priit, KOIV Kauri , TOBRELUTS Indrek ja LESSING Roland - 15
  7. Stardis 18 diimi. Eestlaste tiim: Kaija Udras ja Triin Ojaste 15 Stardis 22 diimi. Eestlaste tiim: Peeter Kümmel ja Anti Saarepuu 7
  8. Stockholmi fitnessipoed

    Stockis peaaegu igas apteegis pulbrid müügil. Ja kaubamärkide valik väga lai. Hinnad kohati odavamad kui Eestis.
  9. TÄNANE ENNUSTUS MURDMAASUUSATAMINE 23.00 Naiste suusavahetusega sõit 7,5+7,5 km (kl+v), stardis 68 naist Kristina Šmigun-Vähi 1 Tatjana Mannima 51 Kaija Udras 58
  10. 20.00 Naiste 15 km, Stardis 87 naist. Eestist: Eveli Saue 43 Kadri Lehtla 67 23.00 Meeste 20 km, Stardis 88 meest. Eestist: Martten Kaldvee 65 Kauri Kõiv 48 Roland Lessing 19 Priit Viks 59
  11. Vajan kiirelt abi!!

    kui hea päev siis kätekõverused ja kõhulihased saad tehtud, aga jooksus sa kyll 6 minutit tagasi ei võta. Isegi kuu ajaga ilmselt ei võtaks.
  12. rootsi

    Toit pea sama ja kohati isegi odavam kui Eestis. Palk ikka suurem kui Eesti kesmine (30 000 - 40 000 eesti rahas siis). Elamine suht kallis.
  13. jõusaal karlovas

    Kas Tartus Karlova gümnaasiumis või Forseliuse gümnaasiumis on jõusaali, mida saavad külastada ka koolivälised inimesed? Või äkki leidub seal linnaosas mõni muu saal, kus saaks odava raha eest vahel kangi tõstmas käia?
  14. jõusaal karlovas

    et siis võõrastel sinna asja pole?
  15. jõusaal karlovas

    forseliuses siis. Äkki mõni forseliuse poiss/tydruk siin oskab valgustada sellel teemal?
  16. poksiklubid tartus

    Kus Tartus poksitreeningud toimuvad ja palju kuutasud on?
  17. Parim pohmakajook

    millega haigeks teed, sellega ka parandad.
  18. Natuke valusat meelelahutust :)

    siin mõned kattuvad esimeses videos nähtutega. osad on ikka väga head
  19. Toitumine

    muretse raamat (osta või võta raamatukogust) "jõu, ilu ja tervise anatoomia".
  20. Toitumine

    Osta korralikud hantlid ja kang, tee omale korralik treeningkava ja söö korralikult täisväärtuslikku toitu (ka muna ja kodujuustu). Küll siis näed tulemusi. Kui kõrvade vahel ikka midagi on siis võid kasvõi siitsamast foorumist leida õpetusi treeningu ja toitumise kohta ja seda enda puhul kasutada, aga kui kõrvade vahel ainult tuul vilistab, siis võid lasta raha eest endale koostada kavad.
  21. Kehakaalu suurendamine

    ma arvan, et isegi see protsent veel yle pakutud
  22. Kehakaalu suurendamine

    Et rasva arvelt massi saavutada, ei ole kyll mõtet 500 raha toitumiskava alla panna. Ma ei saa aru, mix siin selline suund, et rasvaprotsent viia võimalikult madalaks? Olete kõik siin võistlevad kulturistid või maratonijooksjad? Kui lihast niigi vähe ja see rasvake ka veel ümbert ära koorida, siis näed välja nagu gulagi vang.
  23. Harjutused hantliga?

    osta teine hantel veel ja siis 4X5kg kettad. Siis sul 2X20kg reguleeritavad hantlid, millega võiks juba natuke teha midagi. Sinu vanuse ja kaalu juures võid yhe 10kg-se hantliga ainult t...i pikemaks venitada. Siin erinevaid harjutusi nii kangiga kui hantlitega. http://www.shapefit.com/training-biceps.html
  24. Tahaks peput suuremaks

    ilus pepu ----->
×