Jump to content

depol

Kasutajad
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About depol

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 07/04/1992

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  • Interests
    Alustaja :)
  1. 30 päeva challenge

    Suur aitäh Teile vastukaja eest! Üks minu tuttav kunagi jälgis ka mingit harjutuste kava kuus nädalat (vist oli tegemist Insane'iga), kuid tema kaal ja välimus ei muutunud raasugi. Ma ei ütleks enda kohta, et vormist väljas. Pigem olen laisk, et oma toimetuste kõrvalt seda aega ei leia, et rohkemgi aeroobikat jms teha, kui õues rattaga vurada ei saa Kui ilm vähegi normaalne on olnud, siis olen ikka üritanud 20-30 km tiire rattaga teha ja nii juba palju aastaid Võhma mul kaalunumbrist hoolimata jagub palju-palju. 168 cm pikkuse kohta on mul siiski üsna sihvakas keha (teiste sõnade järgi), pole ümmargune nagu murumuna. Mul on peenike piht, kõht üle vöö ei ole, aga probleemsed kohad just reied-puusad. Lugesin eile õhtul just kuskilt teemast, et kaalulangus algab köögist. Absoluutselt nõus!!! Kui ma vähegi jälgin, mida söön ja et kaloreid üle ei tarbiks, hakkab mu kaalunumber kolinal langema. Suvel, täpsemalt augustis, konkreetsetel kellaaegadel süües ja hommikul-õhtul 1 km kõndides, kaotasin u 2-3 nädalaga 10 kilogrammi (kadus just puusadelt, reitelt ja tagumikult). Kusjuures magusast ega saiast ei loobunud!! Natuke segaseks jääbki, et millest selline kaalulangus tuli? Tervisega oli kõik korras, sõin tavapäraseid asju, mis koduses menüüs olid aga alati kindlatel aegadel. Kui mu kaal langebki tegelikult nii kergelt kuluks mulle küll vits ära Kuna aga elan peres, kus nö 'täielik erimenüü' on keelatud, teeb see igasuguse katse veelgi paremini toituda keeruliseks ning võib-olla ka seepärast tiksusid kilod ikkagi sügiseks tagasi... Ja sama hirm on mul ka praegu. Proovin nüüd jälle süüa samadel aegadel, vaatan mida ja kui palju suhu pistan ning katsun (kasvõi salaja) tervislikke valikuid teha. Motivatsiooniks ongi parem enesetunne ja võitlus iseendaga, et kas ikka suudan või ei oma augustikuu tulemust üle trumbata. Toitumise- ja treeningkavade soetamise peale olen mõelnud juba pikalt, kuid üliõpilasena on raske end kokku võtta, et see kulutus teha, kui iga euro on arvel . Ootan suve, kui sissetulekut on ja valin kindlasti midagi välja, sest see on ju investeering iseendasse, mille väärtus ei kao
  2. 30 päeva challenge

    Tere! Olen siin täiesti uus, kuid tahtmist täis end liigutada vähemalt toaski, kuna ilmad on külmad ja oma tavalist pikka rattasõitu teha ei saa. Olen Internetis vaadanud neid 30-päeva challengeid (nt leheküljelt http://30dayfitnesschallenges.com/ ) ning sooviksingi mõne asjatundja arvamust nende kohta. Mida nendest arvata? Olen 168 cm pikk, kaalun umbes 86 kg ning sooviks end kätte võtta ja teha midagi, mis mu enesetundele ja kehale hästi mõjuks. Nagu enamikel neidudel ja naistel, kogunevad ka minul üleliigsed kilod puusadele ja reitele, oletangi et peaksin just rõhku panema harjutustele, mis annaks jalgadele ''valu'', nt jalatõsted, mountain climber jne? Ma ei aja taga mingit maagilist numbrit (veel! ), kuid kui kaalunumber algaks seitsmega oleks see juba minu jaoks päris tore pisike võit. Ja ilmselt annaks ka motivatsiooni edasi tegutseda. Loodan Teie mõistvale ja abistavale suhtumisele! Aitäh
×