Jump to content

krassy

Kasutajad
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

40 Jagab matsu

About krassy

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 01/01/1990

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  • Asukoht
    Tartu
  1. Foorum vms võiks ka olla, kus saaks omavahel mõtteid vahetada
  2. Millised jooksutossud?

    Teemaalgataja soovis "midagi maksimaalselt pehmet, põrutuskindlat ja jalga säästvat", need pakutud päris sellele kirjeldusele minu silmis küll ei vasta. Maksimaalne põrutuskindlus ja pehmus on nt Asicsi Gel Kayanodel, Nike Air Max peaks ka selles suunas olema jah. Iseküsimus on aga see, kas teemaalgatajal nii pehmet jalanõud üldse vaja on. Kui oled Tallinna inimene või vahel sinna satud, siis soovitaks Jooksueksperdist läbi käia, saad spetsialistiga läbi arutada ja võib-olla selgub, et polegi maksimaalset pehmust vaja. Minuga nt juhtus nii ja olen väga rahul lõpuks tehtud valikuga.
  3. Archangel'i blogi

    Blogimise alajaotuse juures on kirjas, et blogimisvõimalus kõigile, mitte blogimisvõimalus ainult üliheas vormis olijatele
  4. krassy blogi

    Proovisin selili reielihast pingutada, aga kuidagi tunda see küll ei andnud - küllap pole päris sama viga siis. Mulle on hakanud vaikselt tunduma, et valu/ebamugavus põlvedes tekib peamiselt istudes (normaalselt, jalad põlvest kõverad). Aga palju edu sulle scoutsrännakul, see on asi, mille tahaksin isegi kord kindlalt ära teha, paraku mitte siis see aasta.
  5. krassy blogi

    Arvas, et valu on koormusest ja katsus põlvi, aga niimoodi katsudes mul kuskilt valus ei olnud. Ja ega nad hommikuti tegelikult ei valutagi. Teste ei teinud. Polnud ka mu perearst, vaid mingi suvaline asendaja, loodan, et 2 nädala pärast on päris arst tagasi...
  6. krassy blogi

    Ei, osta ei soovitanud arst midagi (noh, peale jalatsite, millega pole kiiret, kuni trenni ei tee ). Jalutamist ma nüüd harrastan jah, eriti et trenniasju pole vaja kaasas vedada ja ilmad ka nii mõnusad, seega ikka jala tööle ja koju ja mujale ka, kuhu vaja. Aga ma olen ikka pagana skeptiline selle trennist puhkamise efektiivsuse osas. Tegin viimati trenni esmaspäeval ja sellest alates on iga päev põlved rohkem valutanud... Pmst ootan, et kaks nädalat täis saaks, et arst uuesti nõus oleks mind jutule võtma. Samas, varemgi on juhtunud, et arsti soovitus, mille toimesse ma ise sugugi ei usu, on töötanud. Eks elame-näeme siis.
  7. krassy blogi

    Jõudsin lõpuks oma põlvedega arsti juurde. Soovituseks 2 nädalat totaalset trennipausi pidada ja uued jalatsid osta. Iseenesest mu jalatsitel jooksukilomeetreid ülipalju pole kogunenud, 800 ringis, aga olen ka jooksu- ja hüpeterikkamates rühmatrennides käinud nendega (enne ära puhastanud muidugi) ja neid kilomeetreid ei oska kuidagi otsa arvestada. Iseasi, et saalipõrandal jalats vast ka kulub oluliselt vähem kui asfaldil või muda sees. Eriti mõistlik tundub muidugi minna jalatseid ostma, kui ma üldse trennigi ei tohi teha... Soovitus 2 nädalat mitte trenni teha sattus küll väga sobivale ajale. Tühistasin meelekindlalt registreeringu homsesse bodypumpi ja andsin võimaluse kellelegi neist paljudest, kes järjekorras on. Püüan selle üle mitte nukrutseda ja leida mingi muu toreda tegevuse, millega töönädala lõppu tähistada. Ja ühtlasi ka uue algust, mis seekord juhtub mul juba laupäeval Samas arvan, et kõhu- ja seljalihaste harjutused, kätekõverdused, plangud ja üldse ülakeha treenimine ei tohiks siiski kuidagi halvasti põlvedele mõjuda. Seega rühmatrennidesse ma ei lähe, aga salaja natukene kõhulihaseid teen ikka. Ja otsustatud: trennipaus sai alguse teisipäevast. See tähendab seda, et vaatamata sellele, et mul on trenniasjad kaasas ja tahaks täiega minna jõusaali ringtreeningusse, ma siiski ei lähe sinna täna. 11. märts - 24. märts 2014 ei mingit trenni jalgadele! Aga ehk tohin siiski seljatreeningut, pilatest või joogat teha... Selg kipub valutama ja need on parim ravi selle vastu.
  8. krassy blogi

    Nii, ilmselgelt võtsin kuulda kommentaare, mis vihjasid sellele, et pole vaja nii palju trenni teha. Möödunud nädalasse sattus vaid 4 trenni: 2 bodypumpi, üks bootcamp ja üks intervalltreening. Teisipäeval võtsin meelega trennivaba päeva, et "puhata ja mängida", aga teised kaks tulid lihtsalt julma ajapuuduse tõttu. See nädal ei saa ka trennirohkem olema ja järgmisesse püüan mahutada 3 trenni kuidagi, näis ka, kas õnnestub. Aga pärast seda peaks jälle lihtsamaks minema.
  9. krassy blogi

    Trenn ongi puhkus, kui muu aeg arvuti taga möödub
  10. krassy blogi

    Nii? Esimeses postituses ütlesin, et trenni teen peamiselt sellepärast, et meeldib, eesmärgid rohkem niisama. Seega teen sellist trenni, mis meeldib ja päevakavasse sobib, põhiline on end arvuti tagant istumast lahti saada ja pisut liigutada
  11. krassy blogi

    Hämmastav, mu käed on jätkuvalt ai-ai-ai-kui-valusad laupäevast. Biitseps on juba enamvähem, aga misiganes lihas laseb kätt küünarnukist sirgeks sirutada, see on jube valus. Samuti on mingisugused seljalihased ikka korralikult tunda, mis ilmselt muidu väga koormust ei saa. Mul pole ammu sellist lihasvalu olnud, et pole mitte lihtsalt natukene kange, vaid ikka tõsiselt valus. Aga vähemasti on tunda, et asi mõjus ja tabas mingisuguseid lihaseid, mida teisiti pole õnnestunud treenida. Muidu möödunud trenninädal sisaldas taas enam-vähem 7 trenni, st 6 rühmatrenni ja 3 x 20 minutit sörkjooksu, mis kokku ka ühe trenni teeb vast. Pealegi, vabariigi aastapäeva bodypump kestis 2 tundi ja läks seega peaaegu et 2 trenni eest tegelikult. Veel käisin korra steppaeroobikas, korra seljatreeningus, korra bootcampis, korra jõusaali ringtreeningus ja veel korra pumpis. Ja seda ma nüüd trenni alla ei loe, aga teisipäeval käisin lihashoolduses ehk siis selle rulliga rullimas. Kohati oli põrgulikult valus, aga samas väga hea. Kahjuks ei ole võimalik seda iganädalaselt oma kavasse mahutada, aga kui saan, siis üritan veel minna.
  12. See sõltub su praegusest lihas- ja rasvamassist, mida antud info puhul pole võimalik hinnata. Kui oled algaja selles mõttes, et lihast suurt pole ja rasva jagub, siis saad "algajate privileege" kasutada.
  13. krassy blogi

    Nii, taaskord oli hull nädal, seega jõudsin alles täna kinnaste asjaga tegeleda. Ja ega vähem hulle nädalaid pole kahjuks lähiajal ette näha ka, üritan kuidagi balansseerida kooli ja erinevate tööde vahel. Soovitavalt nii, et tulemuseks ei oleks päris "üheksa ametit, kümnes nälg", aga samas saaks ikkagi teha (ka) seda, mis meeldib. Igatahes, kindad. Katsetasin poes mingi metalltoru vastu erinevaid töökindaid ja kõige vähem libedad ostsin ära siis. Nahast nad pole, aga see-eest muidu mõnusad. Loomulikult oli vaja ka katsetada, seega pärast (võrdlemisi rasket) trenni koju sõites pidasin spordiplatsi juures kinni ja asusin aga oma negatiive tegema. Plaanis oli 5x5, tegelikult oli kolmandal seerial nii, et mingi negatiiv ei tulnud ka välja, lihtsalt plärtsti allakukkumine Tegin siis ühe jalaga toetades lõpuni selle nalja. Ilmselt tasuks teinekord proovida nii, et käed ei ole juba enne alustamist soodad. Ja oi kui läbi biitsepsid nüüd veel on, isegi trükkides annab tunda Neutraalse haardega tegin siis seekord, kuna selleks olid konkreetsel platsil parimad võimalused. Ja kinnastest oli palju kasu, ei mingit külma ega libedust. Aga muidu, plirts-plärts, käes on märts, tuleks oma toitumine tõsisemalt käsile võtta. Blogi alustades väitsin, et söön kuni 2000 kcal päevas. Noh, siis sõingi, aga nüüd juba nädalaid ikka tunduvalt rohkem. Kaal paigal 64 juures, seega pole hullu, aga suvi ligineb, võiks ennast ju käsile võtta. Tegelikult isegi imestan, et kaal püsib, sest kui ma julgen päevased kalorid kokku arvutada, siis tuleb neid ikka 2500. Kui ma ei julge, siis ilmselt veelgi rohkem Ja veel üks juhuslik märge: 1 minutiga 31 kätekõverdust pärast trenni.
  14. Alakeha ilusaks

    Ausalt öeldes ma ei näe erilist erinevust sinu sääre ja "ilusa sääre" vahel Pane kontsad alla ja naudi seda, et sul on ilusad jalad!
  15. Hommikujooks

    Lokaalset rasvapõletust pole olemas, rasvaprotsendi vähendamiseks oleks vaja jälgida oma toitumist, siin hommikujooksu lisamine 5-le trennile nädalas aitab vaid niipalju, et ta kulutab kaloreid - mida kauem jooksed, seda rohkem kaloreid kulub ehk seda rohkem võid päeva jooksul süüa.
×