Jump to content

Kristel Koitla

Kasutajad
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kristel Koitla last won the day on November 24 2013

Kristel Koitla had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutraalne

About Kristel Koitla

  • Rank
    Personaaltreener
  • Birthday 01/17/1987

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Uued treeningpäevikud!

    Lisaksin ka sisust pildi, et oleks paremini arusaadav, mille jaoks päevik sobib. Ei ole sobilik treenijale, kes soovib üles märkida jõusaali kordusi/seeriaid, küll aga rühmatreeningute, jooksmise, kõnni, rattasõidu jms aeroobsete vormide harrastajatele.
  2. 20.-22. juuli 2014 toimub mõnus laager Viljandimaal. Veel saab liituda! Oodatud nii mehed kui naised. Lisainfo: http://www.personaaltreeningud.com/suvine-treeninglaager.html
  3. Treeneri ülesanne on oma treenijat juhendada, pakkuda füüsilist tuge, teadmistepõhist tuge ning ka vaimset tuge. Tõin oma blogipostituses välja mõned mõtted ning enda võtted, kuidas viia oma treenijate fookus positiivsele. Ootan väga ka teiste treenerite (ning miks mitte ka treenijate) mõtteid, kuidas saavutada oma kehaga rahulolu ja seda juba enne seda, kui on saavutatud täiuslik keha (Mida muidugi reaalsuses olemaski ei ole). Minu mõtted siin: Rahulolu oma kehaga
  4. Palun abi koduse treeninguga. :)

    Keegi väga ei andnudki nõu Sulle. Tegelikult, kui oled täiesti algaja, siis on neti teel pisut halb nõu jagada, kuna harjutuste sooritamise tehnikat nii korrigeerida ei saa. Aga ilma vahenditeta saab tehtud küll.
  5. Trenn ning toitumine - palun nõuandeid

    Ka mina olen mitmetel oma inimestel palunud rohkem sööma hakata ja tõesti, nii imelik, kui see ka ei tundu, kaal hakkab langema. Vähemalt mingi hetkeni.
  6. Kaalust alla lihaseid kaotamata?

    See treeningute kogus tundub küll meeletu. Puhkepäeva pole üldse?
  7. personaaltreeningud.com kutsub talvelaagrisse

    Nüüd on lisatud on ka ligikaudne ajakava.
  8. Valgu seedimine on energeetiliselt kulukas tegevus. Jah, nii gramm süsivesikuid kui valke annavad meile võrdselt 4 kcal, kuid valgu edasiseks protsessimiseks läheb vaja umbes 25% rohkem energiat.Valk on makrotoitainetest kõige toitvam. Kui kõht on täis, siis sööme vähem.Kaalulangetamise käigus kaotatakse tihtipeale lihasmassi, mis on aga omakorda oluline kalorite põletaja. Kui ülekaaluline inimene kontrollib toidu kalorsusust ning kasutab valgurikast dieeti, väheneb pigem rasvkude kui lihasmass. Liigne valgutarbimine ei tee tervetele inimestele enamasti kurja, kuid siiski tasub meeles pidada, et valk ei ole imetegija ning tarbima peab võimalikult erinevaid toite. Valke moodustavad 20 erinevat aminohapet, millest 9 neist ei suuda keha ise sünteesida ning mida peame seetõttu saama toiduga. Jõutreening suurendab lihasmassi, kui kõik need 9 aminohapet on kehale kättesaadavad 24-48 tunni jooksul pärast treeningut. Nagu juba mainitud, siis suurem lihasmass aitab kulutada rohkem kaloreid ning vähendada seega keha rasva massi.
  9. personaaltreeningud.com kutsub talvelaagrisse

    See oli täiesti mõttes, kuid kahjuks sel korral jääb talvelaagris aega puudu.
  10. Kõhulihaste diastaas?

    Diastaasi puhul võib olla rohkem abi isegi kehahoiu korrigeerimisest. Oluline on vältida survet kõhupiirkonnas - seega, pidev kõhu sees hoidmine, et saledam välja paista, tuleks ära jätta kahjuks. Teiseks, seisa paljajalu puusadelaiuses harkseisus ning too oma puusasid ettesuunda - nagu tõmbaksid saba jalgade vahele ja seeläbi vähendad selja nõgusust. Ülakeha osas oleks vaja vaadata, et rind ei oleks uhkelt ees, sest ka see tekitab kõhupiirkonnale survet. Langeta pisut oma rinnakorvi nii, et rinnak jääks maa suhtes 90kraadise nurga alla. Nüüd on keha oma loomulikus asendis ja kenasti sirge. Kui seda hoiakut nüüd võimalikult tihti endale meelde tuletada, peaks sellest väga suur abi olema. Harjutustest peaks vältima istessetõuse ja muud, mis tekitab kõhule liiga tugevat survet. On väidetud, et tuleks eelistada harjutusi, mille käigus ülakeha on sirge, nt plank. Teised jälle arvavad, et plank ei ole sobilik. Leidsin ühe youtube video, mida tasub vaikselt katsetama hakata. Nimetatud video on siin: http://www.youtube.com/watch?v=Z-WeIZmLyo4 Ilmselt tasub nõu pidada asjaliku füsioterapeudiga.
  11. Miks võtame sügisel kaalus juurde ja kuidas seda vältida.

    Jutt käib siiski eelkõige piirkondadest, kus sügisel läheb oluliselt külmemaks ja pimedamaks.
  12. Valgusmuutid

    Olen proovinud FASTi jõhvika-õuna ning kookose-ananassi valgusmuutit ja viimane neist sai kohe mu lemmikuks. Kas olete ka neid katsetanud? Ning kas vahepaladena või mis situatsioonis? Kirjutasin blogisse ka nende kohta lühidalt: Jõhvika-õuna valgusmuuti ja kookose-ananassi valgusmuuti
  13. Ühel kenal jaanuarikuu nädalavahetusel (24.01.14 - 26.01.14) koguneme Viljandimaale Lahmusele, et talve nautida. Koos veedame 3 päeva, millesse mahutame ära 5 üldfüüfilist treeningut. Lumise ilma korral proovin sisse panna kindlasti ka vähemalt ühe suusatreeningu, kuid kellel suuski ei ole - ära muretse, leiame asendustegevuse! Täpsem treeningplaan tulekul. Laager on mõeldud igas vormis harrastajale, kes tunneb, et on motiveeritud end ühel mõnusal nädalavahetusel kokku võtma ning keskmisest rohkem liigutama ning kaloreid kulutama. Lisaks käime saunas ja teeme muid ühistegevusi. Väikese lisatasu eest on võimalik kasutada kohalikku väikest spa-d (ürdivann, infrapunasaun, massöör, soolakamber). Loe edasi: Laagri info Mis tegevused kuuluvad ühe korraliku talvelaagri kavva? Ootan soovitusi.
  14. Hommikune jooks

    1000 kcal on tõesti liiga vähe. Tuleb rohkem süüa, muidu kaal ei hakkagi langema:) Aga rasvapõletuse seisukohalt on leitud, et kui Sa hommikul enne jooksu ei söö, siis põletad tõesti jooksu ajal rohkem rasva, kuid kui enne sööd, siis kulutad pärast trenni päeva jooksul jällegi rohkem kaloreid. Valik on sinu. Minul endal läheb lihtsalt süda pahaks, kui ma enne ei söö.
  15. Aeroobne treening

    Tere, Kui Sa siiani ei ole eriti midagi teinud ning alustad sõudeergomeetriga 3-4 korda nädalas treenimist, siis midagi kindlasti muutub. Lisaks rasva kaotamisele treenid ka südant ning oled tervem, nii et jaksu sulle! Toitumine tasub loomulikult ka üle vaadata. NB! Alusta kohe ning ole järjepidev!
×