Jump to content

Undionu

Kasutajad
  • Content count

    401
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Undionu last won the day on January 24 2013

Undionu had the most liked content!

Community Reputation

34 Jagab matsu

About Undionu

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 07/10/1979

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Keila
  • Interests
    Korvpall, jalgpall, hoki ja muidugi jõusaal.
  1. Jõuharjutuste küsimus

    Otsi youtubest sellist harjutust nagu BEAR (karu) ja anna minna.
  2. veredoonorlus

    Andsin kell 11 verd, poole viiest läksin saali ja tegin korraliku jõutrenni. Mõnel harjutusel hoidsin natuke tagasi, just käte koormamise seisukohalt, et ei oleks vere lahtimineku ohtu, natuke uimane tunne oli ka, aga teinekord on ka verd andmata selline päev. Olen ka nii käinud, et jõusaalis olles tuli raadiost reklaam ja sai otse verd andma sõidetud. Kes kuidas talub, on väga individuaalne ja vaja ettevaatlikult järgi proovida.
  3. Kas Inglismaale kolides kaob Eesti kodakondsus ära? Selgelt ju kirjas, et kohustus KODANIKUNA (mitte, et ma sellist riigipoolset jonni välismaalt õppustele kutsuda toetaks, aga peaksid aru küll saama).
  4. Küsimus treeningu kohta- kas nii lihas kasvab?

    Ei viidanud sinule.
  5. Küsimus treeningu kohta- kas nii lihas kasvab?

    Käärkükk, väljaasted, jõutõmme sirgete jalgadega.
  6. Küsimus treeningu kohta- kas nii lihas kasvab?

    Sellist keharaskusega kükki tavalise kõndimisega päris võrrelda ei saa. Kui teha kükke suhteliselt kiirelt ja ilma üleval lõdvestamata - pumpavalt - siis ma pole üldse kindel, et siinsed jõusaalihärjad nii 100 tk hooga ära teeks. Päris algajale täitsa ok trenn, lihastoonus paraneb, saab võhma, suureneb liigeste liikuvus, ilma neid ülearu koormamata jne. Küsiti, kas lihas nii areneb ja kasvab - areneb kindlasti, pigem ei kasva, aga hakata kohe maha tegema, milleks? Kui need kükid varsti lihtsaks muutuvad, küll siis jõuab kangi selga võtta. Siinsed "spetsialistid" ei taha tihti oma soovitustes sellest aru saada, et treenimaks nagu (tipp)sportlane, pead sa kõigepealt aastaid põhja laduma, kus trenni tehakse teistmoodi ja eriti ettevaatlikud peavad olema juba täiskasvanuna alustajad.
  7. Sellise kirjelduse põhjal ei oska sulle keegi adekvaatset nõu anda. Mis koormustega sa üldse trenni teed? Kolm päeva järjest kõva trenn teha, kurnad ka ära, aga selleks taastumiseks ei pea nädalat puhkama... samas kui paarikuisest suurte koormustega tsüklist taastumine (eriti närvisüsteemi) võtab kindlasti kauem.
  8. Küsimused ?!

    Ma eelistaks kepikõndi (kiirkõndi) alustuseks, võimalusel ujumist. Aeroobse trenni lõpus võimle, tee kükke, kätekõverdusi. Kui ülekaalulisena hakkad jooksma ja kohe 6 korda nädalas, siis suure tõenäosusega vaevled varsti lliigeseprobleemide käes.
  9. Kõhulihaste pink

    Pingil pole midagi viga. Kui "kõhulihaseid" vale tehnikaga treenid, siis saab põhikoormuse puusapainutaja ja pikemas perspektiivis on tulemuseks alaseljavaevused. http://www.apollo.ee/terviseriskid-lihastreeningus.html Selle raamatu soovitaks läbi lugeda (esimese hooga ei leidnud, aga olen näinud ka netis .pdf kujul).
  10. Jooga

    Tuleb ajaga kaasas käia ja moodne olla. Võimelda võib igaüks, aga jooga - see on midagi diipi. Kui sa istud ja niisama mõtteid mõlgutad, siis raiskad lihtsalt aega, aga nimeta sama tegevus mediteerimiseks ja ükski konn ei köhi
  11. Darola Kruusik- Team Fast

    Kuulitõukajate harjutus sees, kas võtad raudmuna ka kätte vahest?
  12. Küsimus 5x5 kava kohta

    Pikemas perspektiivis vaadates võiksid teha ka sirgete jalgadega jõutõmmet, muidu jääb sul suurte kükkide ülekaalu tõttu tagareis suhteliselt nõrgemaks ja see võib rühti mõjutada ning vaevusi põhjustada.
  13. Väga kiire seedimine

    Kas sellist "oma tõde" jagavat idiooti juba bannida ei oleks aeg? Siinset lehte loevad paljud kergesti mõjutatavad noored ja teismelised.
  14. Ma usun, et antud algatusel oleks palju aktiivsem osavõtt, kui antaks ette mõistlik kohustuslik number ja kõigi selle täitjate vahel loositakse auhind. Muidu taandub asi ikkagi sellele, et paar nö kolli jagavad omavahel kraami ja teistel jääb ainult edevusefaktor oma videot postitada.
  15. erineval päeval erinevad harjutused

    Selle üllatamisega ei maksa liiale minna ja meeleheitlikult erinevaid harjutusi ja mitmekesisust taga ajada, areng tuleb ikka aja jooksul tehtud rutiinsest tööst.
×