Jump to content

akaimar

Kasutajad
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About akaimar

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 02/13/1979

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    http://
  1. Kõht valutab

    Võibolla on laktoosi vastu allergia? Tuleks proovida segada mõne muu vedelikuga. Kui häda kordub, võib olla asi siiski toidulisandis.
  2. Kükkide raskused

    Kas sellisel juhul kaaluga üle ei pinguta? Lõhud selle ühe korraga lihase liiga ära, et vajab taastumiseks sellist aega.
  3. Uus haige mood?

    Mina ei kanna lillelisi pükse, soeng on lühike ning saalis teen tõsist trenni. Samas on mul respekt ka teiste osalejate suhtes sõltumata soost, usust, välimusest. Ja eriline austus on mul nende suhtes, kes näevad välja kriipsujukud. Mul on hea meel, et nad seal on. Nad ei sega mind, kuigi võiksid, sest tavaliselt astuvad nad teelt väga ara pilguga eest ära. Kui jään mõne seadme juurde oma järjekorda ootama või küsin sõbralikut, et "palju teha veel on", siis lõpetatakse kiiresti. Mees, ma ei palunud lõpetada. Mul on hea meel vaadata, kui nad küsivad treenerilt nõu. On hea meel vaadata, kui neile on kätte tekkinud märkmikud, et üles tähendada oma areng. On hea meel näha mehi võitlemas sportlikuma välimuse pärast. PS: Mina käin saalis muuhulgas ka paljude inimestega kokku saamas, vahepeal venib lõbus jutuajamine ka 10 minutiliseks. Kuigi olen pigem 30nene, usun, et sotsiaalsed eluviisid tulevad ka selles eas heade tulemuste saavutamisel igati kasuks. AGA! Liigne möla ja trill-trall jäägu ära. Vähemasti Revalis pole ma seda väga palju siiski täheldanud.
  4. Profx recovery drink valgukorra asendaja

    Minu puhul kehtib küll kummaline reegel, et söö mis sa sööd, lihas küll kasvab, aga kehakaal jääb enamvähem samaks. Aktiivsemal treeningperioodil lisan ikka lõunaajal ühe toirukorra valgusheigi või kohupiima (kohukeste) näol juurde. Kaal kasvab alles kreatiiniga. Aga Ok. Igatahes see Profx toode on hea, sest teinekord ununeb valgupott maha ning sellega on kriitilisem auk sellisel juhul täidetud. Maitse on ka asjal päris hea.
  5. Ahoi! Avastasin Revali külmikus sellise toote nagu ProFx Recovery Drink ning mõtlesin, et tänu tema kõrge valgusisaldusele võiks see olla hea jook asendamaks toidukorda. Kuigi toode on küllalt kallis, oleks ta hea lisajook lõunaajal kui kiire tööpäev käsil. Samas on pudeli peale kirjutatud recovery drink ning ametlikult mõeldud treeningujärgseks taastamiseks. Kuis praktikud arvavad? Mõttetu?
  6. Räägime trenažööridest

    IMO on Crosstrainer aeroobsem - on ka käed mängus.
  7. Foorumi laadimise kiirus!

    Tervitused. Olete paigutanud foorumi ülaserva 6 väikest 120x60 px mõõtudes bännerid, mis teevad lehe laadimise kohutavalat aeglaseks. Mul on omast arust üsna kibe ühendus, kuid iga teema üleslaadimine võtab tänu bänneritele ca 6-10 sekundit, mis on ikka väga kaua. Soovitan teil teha eraldi iframe, võtta reklaame vähemaks, või teha reklaamid märksa väiksemad. Praegune Olympose reklaam on koguni 40kB. Soovitan kaaluda, parandab oluliselt kasutusmugavust.
  8. Toidulisand- greip

    Ehk on tegu liiga happelise toiduainega ja magu või soolestik ei kannata seda välja? Vitamiini üledoos see ikka olla ei saa
  9. Toitumine...trenn..

    Mina ei näe põhjust, miks sa peaksid peale teist kuud juba kreatiini ja valku tarbima. Kui soovid oma kehakaalu alandada, siis vaata oma toitumine üle. Eelkõige õhtune süsivesikute tarbimine. Valk ja valk koos kreatiiniga on justnimelt massi lisamiseks. Mina olen tõenäoliselt sinuga võrreldes kõhna, kuid just süsivesikute tarbimise reguleerimisega olen oma kehakaalu kõikumist kõige selgemini eristanud. Valku tarbin lisaks seetõttu, et oma lihasmassi suurendada. Varem arvasin, et olen liiga kõhna, kuid kui avastasin et õhtune kartuli, riisi või makaronide liigne tarbimine hakkab vähehaaval nö "halba" kehakaalu tõstma, jätsin nende nö üledoseerimise kohemaid. Nüüd teen eriti trennijärgsetel õhtutel kana- või kalkuni toite. Kaal on stabiilne. Süsivesikute tarbimise jätan päeva esimesse poole ja trennieelsetesse tundidesse. Soovitan Sul lisaaineid tarbima hakata alles siis kui tunned et tavapärasest treeningust ei tule enam piisavat arengut. Mida parem naturaalne baas on all, seda parem. Võibolla avastad 6 kuu pärast, et sul ei olegi mõtet tarbida toidulisandeid, sest sul ei ole eesmärki. Toidulisandid jäägu edasijõudnutele.
  10. Olen mõelnud lisada oma jõutreeningule lisaks mõne aeroobsema ala. Eelkõige selleks, et lihaste areng ja koormus südamele oleks ühtlasem. On selge, et aeroobse treeninguga suureneb hapniku transport verre, suureneb vastupidavuse võime ehk võhm jpm. Arvan, et enne jõutreeningut 15 minutit ratast või aerutamist ei ole piisav. Kas keegi oskaks anda oma hinnangu, millised lisatreeningud võiksid katta aeroobse osa ära? Olen mõelnud võtta nädalas ühe päeva BodyPumpi, sest see täiendab jõutreeningut. Kuid kas BP on piisavalt aeroobne tegevus? Kõike head! Aimar
×