Jump to content

janarL

Kasutajad
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Natuke juba nagu teab midagi

About janarL

  • Rank
    Värske olija
  1. ma kükkin suht enda keharaskusega... max 80 kg
  2. Vabandan, aga kui ma 68kg kaalun, mitme kg pean ma kükkima
  3. Öötöö ja toitumine

    Ma olen öötööline olnud nüüd juba üle 6 ja poole aasta. Isusid suudan talitseda ja tervisliku toidu söömisega probleeme pole. Esimesel aastal väheke oli harjumatu aga hiljem sain režiimi sisse. Nüüd pool aastat tagasi läks graafik 12h graafikule. Söömine jäi paika. Tööpäev algab kell 18.00 ja lõppeb hommiku 6.00. Ärkan kell 16.00, suht söön ka kohe. Tööle kaasa teen kaks vahepala ja töölt ostan lõunasöögi. Ongi välja kujunenud kell 16.30 "hommikusöök" ; 20.00 vahepala; 00,00 lõunasöök; 04.00 vahepala ning umbes kell 07.00 õhtusöök (viimane söök). Õnneks, kui minul söögiaeg, on ka firmas pausid või lõuna. Kes kuhugi 10min pausi kulutab.. kes läheb suitsule, kes sööb Söön kõike nagu kavas kirjas. Trenne teen ka, kuna vabapäev tuleb. Kohati uni tugevam siis saab trennis käidud õhtu 20.00 aeg. Ega hea ei ole see öötöö.. unereziim läheb täiega käest ära
  4. Kodune trenn

    Mu kaasa teeb trenni hommikuti koos Egle ja kanal 11 http://kanal11.ee/saated/Trennispikker?view=trailer
  5. Vend Vähk IVO PARVEOTSA LUULETUSED

    Rene sa ka veel põkimaks läinud
  6. 100 kilone jooksma?

    Ei soovitaks kohe jooksma minna. Lõhud põlved ära. Alusta rahulikult kõndimistega või kerge sörgiga. Aegajalt tõsta distantse. Seda mida sööd on ok aga, ei näe kavas eriti valku (liha, muna, kodujuust, kohupiim jne) Neid võiksid ikka süüa. Kui ei tea mida süüa ja kahtled palju süüa, võid lasta endale toitumiskava teha. Tavaliselt ma ise teen trenni tund peale söömist. Täis kõhuga raske trenni teha ja tühja kõhuga pole jõudu ja jaksu teha trenni. Igapäev ei ole soovituslik trenni teha, kurnad lihased ära, lase puhata ka.
  7. Nõustun 100 % Riinaga Pepu peab olema ümar
  8. Merlini -40kg.

    Loodame, et siis õnnestub. Kuna minul ei oleks võimalik nii palju teha/käia. Ma teen nädalas 3x jõusaali ja 1-2x aeroobet ujumine/jooksmine. Kuna öösel töötan siis päevast üritan näpistada seda aega. Mul hetkel ka mõned jooksud registreeritud. Mais heategevusjooks Rakveres 5km Juunis 10 km Laekvere-Simuna Rahvajooks Juulis 15km Võsu südasuve maraton 15km August 10 km Rakvere Ööjooks 10 km September veel mõtlen, kas lähen SEB sügisjooksule 10 km Minu maikuu trenni eesmärgid: * 5x nädalas vähemalt jõusaali * Iga päev vähemalt tund jalutamist/kiirkõndi * 2x nädalas vähemalt ujumist * Harjutan jooksmist edasi, seda aga vaikselt ja mõistlikult Ei tundu ju hull??? No vaatame. Jõusaali külastan hommikuti, ujun/kõnnin/jooksen siis kui saan kooli kõrvalt.
  9. Jõusaali harjutused

    Miks sa kõike lihasgruppe ei treeni? Fintness.ee lehel on must riba, kus kirjas Tööriistad ja seal edasi Treeningkavad. Midagi müstilist ei olegi. Vaata sealt.
  10. Ansjuu- blogi

    kuhu kadunud?
  11. Merlini -40kg.

    Ei ole hullu midagi. Ei olegi hea,et kaal liiga kiiresti langeks, muidu hakkab minema lihaste arvelt. Tubli oled, vaikselt sõuad, kaugele jõuad
  12. Merlini -40kg.

    Tubli oled, kiitused! Kahjuks foorumis üks neiu leidis rohkem vabandusi, kui asi oli väärt. Oled talle suureks eeskujuks kindlasti. Sügav kummardus ja edu jätkamises
  13. Ansjuu- blogi

    Olen lugenud veel, et nii mõnelgi üks pool rohkem arenenud, kui teine.. Mul endal parema käe biitseps rohkem arenenud, kui vasakul. Parem käsi tugevam ka.
  14. Nagu näha, sul see üritamiseks jääbki, kui sa ennast kokku ei võta. Ise käin öösel tööl ja leian ka päeval aega jõusaalis käimiseks. Ei ole lihtne tööl üleval olla ja päeval kell 12 ülesse saada, et kella 14 trenni saada. Ühel päeval on uni lühike, teisel päeval puhkan kenasti ennast välja ja söön korralikult.
×