Jump to content

Oleg109

Kasutajad
  • Content count

    169
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Oleg109

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 11/02/1986
  1. Söömiskordade arv

    oioioi 6 korda tuleb kohe kindlalt ära neist 3 toidukorda väääga rammused neist veel 2 40g-sed valgu shaked ja sis veel viimane toidukord mis on väga süsivesikute ja rasva vaene..
  2. kodune trenn

    poksi; tõsta ja hüppa
  3. Ema leiab oma 15-aastase tütre toast kirja:

    irw päris head naljad vara hommikul
  4. Uus Pood

    njah nyyd see uuem pood ikka palju mugavam ja parem!!hea vaadata kohe:) Olen makaveliga nõus et võiks suurem firmade valik olla ja et kaup oleks natukenegi värvikam selles suhtes!!!..aga eks seda otsustagu amazon ikse;)
  5. Triceps

    aga äkki teed rinna päeval biica ja selja päeval triica:) ise teen igatahes nii!
  6. whey 2, evolution

    arvuta oma päevane valgu vajadus ära ja siis tead palju valku võtta 1 korra kohta!!
  7. mis viga

    äkki räägiksid täpsemalt kuda sa trenni teed!!mitu korda nädalas jne jne
  8. Punnis kõht

    suusatamine kuulub ikka aeroopse trenni hulka! Aga ega see kõht nyyd 1-st treeningust ka ilusaks ei lähe!see ikka aastatega läheb ilusaks ja on pingul lihased.!
  9. Punnis kõht

    kui ta on punnis ja kõhulihased ikka paistavad siis on ju kõik ok aga kui on rasvakiht peal siis tuleks teha aeroobset trenni ja oma toitumine korda ajada ja muidugi kõhtu korralikult treenima.!
  10. Lamadessurumine

    18a/91kg/120kg-hetke rekord.!tõsiselt teinud trenni juba pool aastat:)
  11. eks ta ole jah et need õlad peaksid ikka alles jääma kui sa ometigi nälgima ei hakka kui treeninguid lõpetad:)
  12. NO1

    to Tsaar: mis valke sa veel peale whey1 oled kasutanud??et öelda et see just on see kõige parem valk!?Sa pole pooleidki valke proovinud mis maailmas toodetakse!!
  13. Glükoos

    glükoosi saab aapteegist või selverist.Glükoosi kasutatakse peale trenni energia taastamiseks, peale trenni selle pärast et kiiresti imenduvad süsivesikud on.! eks sinna 30-40g ringis võiksid panna ju
  14. Kilod juurde

    to tonyda: Ega massi ei tule ainult trenni ja ainetega!1 kõige tähtsam komponent on ikka tavatoit, kui sa seda õieti ei tee ega siis sul midagi kasvama ka ikka ei hakka.!
  15. kreatiiniga tekkinud küsimused

    Õlu või mitte 0,5 või 1,5,ikka alko ju!!!Kuid räägitakse ka seda et kui päevas väga väikese annuse võttad siis pidi olema isegi tervisele kasulik olema. Aga eelnevalt on ka juttu olnud alkoholist..aitab otsing.!!
×